Comentarii (46)
securinamo89
securinamo89  •  09 August 2024, 23:01

Probabil arbitrii vor primi o mica mustruluiala dar rezultatele nu schimba.

AlexandraN
AlexandraN  •  09 August 2024, 20:51
Postat de MaxiP pe 09 August 2024, 17:05

Nu te pricepi, important e sa taci. Da, Voinea a terminat oficial pe 5, in urma unei deductii care nu se vede nicaieri, altfel termina oficial pe 3. Ce legatura are, Barbosu nu a fost dezavantajata cu nimic. Nu e vorba de renta aici, pe aia cred ca oricum o are (nu doar pentru JO se da renta, iar ea are doar anul asta 2 medalii la Campionatele Europene castigate), sportivii se lupta fie ca sunt premiati de stat sau nu. Si nu, nu sunt mici copii magistratii, calmeaza-te, rentele alea nu valoreaza nicidecum cat salariile magistratilor, iar majoritatea nici cat pensiile lor. Si nu le ia oricine, din magistrati au acces o gama mult mai larga la pensii speciale, in sport trebuie sa fii de top cel putin la nivel european, nu primeste nimeni rente viagere pentru campionate judetene, nationale sau balcanice. Si durerea cea mai mare, sportivii nu prea sunt platiti grozav, magistratul e asigurat in momentul in care intra in sistem, sportivul nu. Acum, nu ne legam de importanta fiecaruia, dar daca tot ai deschis comparatia, esti in completa eroare, sportivii chiar nu castiga de la stat mai bine decat magistratii, e aberant ce spui.

Chiar voiam sa intreb: avem vreo sursa oficiala ca problema la solul Sabrinei e fix cea vehiculata in presa/retele sociale? Ca mie mi s-a parut ca a iesit dupa prima diagonala. Aterizeaza bine, apoi trage piciorul drept spre cel stang si atunci calcaiul stang pare in afara liniei. Am pus pe pauza si tot aia am vazut, dar unghiul e inselator, inregistrarea execrabila...n-am vreo certitudine. Iar pe jurnalisti/comentatori nu-i pot lua in seama, ca aici nu e fotbal. Cat despre dificultate, sa se hotarasca dna Voinea daca exercitiul a fost identic cu cel din calificari sau cu cel din finala pe echipe, ca au fost diferite. Pana acum, cred ca singura chestie pe care ne putem baza e ca, daca TAS nu ne da dreptate si arbitrele vor sa fie „legiste”, bye-bye forever, FRG! Iar la Barbosu, tot cred ca memoriul depus e cel mentionat din start de FRG, adica privind faptul ca au acceptat contestatia americancei dupa ce au afisat clasamentul, contrar regulamentului. Adica ni se vorbeste de 2 memorii, nu de 3...

AlexandraN
AlexandraN  •  09 August 2024, 20:49
Postat de MaxiP pe 09 August 2024, 17:05

Nu te pricepi, important e sa taci. Da, Voinea a terminat oficial pe 5, in urma unei deductii care nu se vede nicaieri, altfel termina oficial pe 3. Ce legatura are, Barbosu nu a fost dezavantajata cu nimic. Nu e vorba de renta aici, pe aia cred ca oricum o are (nu doar pentru JO se da renta, iar ea are doar anul asta 2 medalii la Campionatele Europene castigate), sportivii se lupta fie ca sunt premiati de stat sau nu. Si nu, nu sunt mici copii magistratii, calmeaza-te, rentele alea nu valoreaza nicidecum cat salariile magistratilor, iar majoritatea nici cat pensiile lor. Si nu le ia oricine, din magistrati au acces o gama mult mai larga la pensii speciale, in sport trebuie sa fii de top cel putin la nivel european, nu primeste nimeni rente viagere pentru campionate judetene, nationale sau balcanice. Si durerea cea mai mare, sportivii nu prea sunt platiti grozav, magistratul e asigurat in momentul in care intra in sistem, sportivul nu. Acum, nu ne legam de importanta fiecaruia, dar daca tot ai deschis comparatia, esti in completa eroare, sportivii chiar nu castiga de la stat mai bine decat magistratii, e aberant ce spui.

Voinea n-are de unde renta pana acum. Renta viagera e pt toate medaliile olimpice, DAR doar aur mondial sau european (de ex, Petrovschi si Leonida nu iau nimic). Cu rentele n-am mari probleme, decat ca nu exista o limita minima de varsta. In schimb, nu sunt de acord cu premiile sau, ma rog, cu „egalitatea” intre sporturi care duce la scene penibile gen expozitie de medalii pe treptele ministerului, pt cersit cateva parale. Si pt posteritate, ca poate mai avem cetateni ingrijorati de finantele statului: in iunie 2024, s-au platit 597 rente viagere. Din care 279 sub 4000 lei (si 201 dintre acestea sub 3500). Nivelul maxim, indiferent de nr de medalii, e de 16635 lei, suma data unui nr de 34 sportivi. De asemenea, un total de 68 de rente sunt de peste 10000 lei.

donqhote
donqhote  •  09 August 2024, 20:05

procesul asta inutil de la TAS costa foarte bani. Dar ce conteaza? Sunt de la buget.

MaxiP
MaxiP  •  09 August 2024, 19:43
Postat de dobrin pe 09 August 2024, 18:47

Rentele astea le-as da cu conditia sa ramana in tara si sa activeze ca antrenori.

Rentele astea sa dau ca niste compensatii. Sunt mai ieftine decat asigurarea unor venituri decente tuturor sportivilor din cadrul cluburilor de stat. Mult mai ieftine.

rav410wrc
rav410wrc  •  09 August 2024, 19:38
Postat de JeffBlack pe 09 August 2024, 19:12

bai ***,cine te-a mintit ca eu tin cu magistratii. doar ca magistratii nu ai cum sa scapi sa pensiile lor nesimtite ca te baga la parnaie daca te atingi de ei,dar de renta viagera sa o reduci la o suma decenta de maxim o mie de euro poti.

Pai din pacate, cat de curand guv. Ciolacu va trece si la aceasta masura, de a reduce rentele viagere la maxim 1k de cocostarci pe luna, ca sa mai faca rost de bani, tot pentru pensile speciale ale fostilor activisti de partid si nu numa' !? :(((

JeffBlack
JeffBlack  •  09 August 2024, 19:14
Postat de muzzi1 pe 09 August 2024, 18:32

bati campii cu asa har, de ma faci sa cred ca esti randumb! avem cativa, infim ca numar, care primesc dupa activitate ceea ce merita si ceea ce nu au primit in activitate! asta e problema Romaniei, ca sunt cativa fosti sportivi de cea mai inalta calitate care iau renta viagera, nu adunatura de hoti si condamnati in politica, care stau pe averi enorme furate si desi unii au fost condamnati, prejudiciul nu a fost niciodata recuperat! a recuperat careva vreodata prejudiciul de la inalt sinucisul Nastase? dar de la Varan? dar nenea jiji, cu schimburile lui de terenuri? de aia saraceste Romania domne`, ca ii da Larisei Iordache 12 mii de lei lunar , nu ca nu a recuperat de la Becali 70 de milioane de euro dupa o singura teapa!

tu nu intelegi ca de pensiile magistratilor nu ai cum sa te atingi ca te baga la puscarie,dar de renta viagera sa o faci de maxim o mie de euro poti. *** habar nu am de ce l-ai bagat pe jiji aici si ce legatura are jiji cu toata situatia.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

JeffBlack
JeffBlack  •  09 August 2024, 19:12
Postat de rav410wrc pe 09 August 2024, 18:23

BRAVO !! Ai uitat sa-i spui Randumbului, de performantele "notabile" si care au adus mare "cinste" tarii, ale zecilor de mii de judecatori, magistrati, militieni si mapn-isti, capuse ale sistemului bugetar falimentar romanesc !! :((((

bai ***,cine te-a mintit ca eu tin cu magistratii. doar ca magistratii nu ai cum sa scapi sa pensiile lor nesimtite ca te baga la parnaie daca te atingi de ei,dar de renta viagera sa o reduci la o suma decenta de maxim o mie de euro poti.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

demostene1
demostene1  •  09 August 2024, 19:00
Postat de sebysb pe 09 August 2024, 18:13

Renta sportivilor se ia din momentul iesirii din activitate...

da, in jur de 30 de ani, dar tot sunt foarte putini cei care iau renta. nu avem mii de sportivi cu medalii de aur la olimpiada

demostene1
demostene1  •  09 August 2024, 18:59
Postat de JeffBlack pe 09 August 2024, 17:53

corect,cred ca sumele sunt mai mariin 2020 avea 17500,acum trebuie sa aiba mult mai mult: https://www.gsp.ro/gsp-ro/sporturi/video-exclusiv-fara-renta-de-17-500-lei-eram-dus-acum-drama-unui-campion-olimpic-roman-dat-afara-de-un-primar-psd-dupa-ce-a-fost-numit-in-hall-of-fame-ul-mondial-update-drept-la-replica-al-primariei-radauti-588434.html

da, am vazut si eu, dar cei medaliati cu aur sunt foarte putini. nu excelam asa tare la sporturi sa zici ca avem mii de medaliati cu aur inca in viata. iar pentru cei care au argint sau bronz deja sumele sunt in jur de 1000e. cei din politie sunt de cateva ori mai multi.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează