Comentarii (39)
4patraulea
4patraulea  •  05 Iunie 2015, 17:31

halep e banana, daca ajunge in sferturi, sa fie fericita, pana nu castiga un turneu GS, nici nu trebuie pomenita in "ziare" cu "performante" (mai era un P la GS si iesea o mare boacana)

bosfor
bosfor  •  05 Iunie 2015, 17:18

(acum nu mai e valabil, se impoziteaza orice suma cu 1%). ma eu nu ma pricep asa bine ca tine la calcule nu prea stiu sa caut prin arhive si alte dastea dar ti-=am pus la inceputul comului meu ce ai zis azi ce este in paranteza este scris de tine . aici spui clar ca lumina zilei . uite (acum nu mai e valabil, se impoziteaza orice suma cu 1%) eu ti-am zis ca minti nu se ia 1% la orice suma ci se poate lua si 16% . citeste legea . punct . tu acum in nimicnicia ta o sa vii sa-ti sustii si aberatia scrisa nu acu 10 luni ci azi si o sa gasesti tu o madalitate sa explici ca de fapt tot tu ai dreptate sau mai rau ca nu ai zis tu . desigur poti devia de la subiect ca sa distragi atentia esti bun la dastea . mai flacaule dreptatea-i de partea ta . mai convins . stai linistit . gata ca o dai in diverse vad ca te-ai aprins si sa nu faci vre-o prostie . bine ?

stefansb
stefansb  •  05 Iunie 2015, 17:07
Postat de bosfor pe 05 Iunie 2015, 16:52

eram sigur ca-mi gasesc belea cu tine . bine ma este cum spui tru esti multumit .? deci tu ai dreptatea si eu am mintit . mai devreme spuneai ca acum la orice suma castigata este 1% impozitata. eu ti-am zis ca nu ai dreptate pt ca mai e un prag care daca-l pepasesti iti ia 16 la suta . dar nu cont o sa citim toti legile pe jumatate ca sa-ti dam tie drepatate . deci tot tu ai drepatate . nici vb de 16 % cum au facut astia legea ci toti ne vom lua dupa tine 1 % atat ne nei atat e bine . tii cu noi . bun , lumea a vazut eu mint si tu spui adevarul . dar daca tot esti asa corect si tot cauti peste tot da si comentariul cand spuneai aberatia cu impozitarea pt ca ai zis mai flacaule ai zis ca in 2014 se lua 1% la orice suma . si apoi dupa ce te-am contrat un pic si ti-am zis ca nu te pricepi si sa taci binenteles la alt material din gsp tu te-ai documentat si brusc ti-ai schimbat opinia sustinand ceea ce de fapt eu spusesem . tu acu vrei sa fii hot sa te speli pe maini dar eu nu te las . intradevar in ce ai postat dupa schimbarea la 360 de grade a opiniei binenteles dupa documentare si luat la rost de mine ai venit cu postari si calcu;le mai aproape de adevar . dar tu ce faci acu . ca sa nu te faci de ras dai numai comurile unde cazi tu in picioare unde ai vazut ca ai gresit iar u7nde mai contrazis aiurea taci malc nu dai link nimic ca sa creda lumea ca tu esti ala drept .. ti-am zis esti un pui mic si neajutorat . minciunel

eu nu am spus asa ceva niciodata (ca in 2014 ar fi fost impozitare de 1% pe orice suma). de altfel articolul postat de mine e cel de la care a plecat discutia. acolo se vede ca eu am sustinut de la inceput ca in 2014 era valabila impozitarea ce prevedea un prag de 600 sub care nu se impoziteaza, si peste care impozitul era de 25%. Daca acolo a inceput discutia, si acolo am sustinut eu ca impozitul era atunci cu prag de 600, care e data aia anterioara cand am sustinut altceva (ca in 2014 s-ar fiu aplicat impozit 1%). Ai toate comentariile acolo, acolo ai spus gogomania cu cota de 5,4 sau 5,6, acolo am inceptu disputa. CUm puteam sa-ti spun inainte??? Cand m-am razgandit, cand eu am sustinut acelasi lucru de la inceputul discutiei (si ai inceputul discutiei in link). Deci unde mi-ai spus tu ceva si am dat-o eu la intors, cand se vede clar ca de la inceput aveam aceiasi pozitie. Uite...eu am pus link si am demonstrat ca am avut aceleasi argumente de la inceput. Ia pune tu un link care sa demonstreze contrariul. ca daca am zis trebuie sa fie undeva?

plischi
plischi  •  05 Iunie 2015, 16:56

pe marginea acestui subiect v-ati consultat si cu simona halep, ca parca despre ea era vorba?... sau n-aveti telefon...

bosfor
bosfor  •  05 Iunie 2015, 16:52

eram sigur ca-mi gasesc belea cu tine . bine ma este cum spui tru esti multumit .? deci tu ai dreptatea si eu am mintit . mai devreme spuneai ca acum la orice suma castigata este 1% impozitata. eu ti-am zis ca nu ai dreptate pt ca mai e un prag care daca-l pepasesti iti ia 16 la suta . dar nu cont o sa citim toti legile pe jumatate ca sa-ti dam tie drepatate . deci tot tu ai drepatate . nici vb de 16 % cum au facut astia legea ci toti ne vom lua dupa tine 1 % atat ne nei atat e bine . tii cu noi . bun , lumea a vazut eu mint si tu spui adevarul . dar daca tot esti asa corect si tot cauti peste tot da si comentariul cand spuneai aberatia cu impozitarea pt ca ai zis mai flacaule ai zis ca in 2014 se lua 1% la orice suma . si apoi dupa ce te-am contrat un pic si ti-am zis ca nu te pricepi si sa taci binenteles la alt material din gsp tu te-ai documentat si brusc ti-ai schimbat opinia sustinand ceea ce de fapt eu spusesem . tu acu vrei sa fii hot sa te speli pe maini dar eu nu te las . intradevar in ce ai postat dupa schimbarea la 360 de grade a opiniei binenteles dupa documentare si luat la rost de mine ai venit cu postari si calcu;le mai aproape de adevar . dar tu ce faci acu . ca sa nu te faci de ras dai numai comurile unde cazi tu in picioare unde ai vazut ca ai gresit iar u7nde mai contrazis aiurea taci malc nu dai link nimic ca sa creda lumea ca tu esti ala drept .. ti-am zis esti un pui mic si neajutorat . minciunel

xnread
xnread  •  05 Iunie 2015, 16:51

Buna ziua...gradul de dificultate este egal pentru toate participantele.;)

stefansb
stefansb  •  05 Iunie 2015, 16:42

uite ce spuneam la articulul ala la ora 18:11: " 30 de bilete pui la casele de cartier, acolo unde imparti suma pe mai multe bilete sa ai castig sub 600 sa nu mai platesti impozit (era valabil in 2014, acum oricum iti ia 1% si sub si peste 600 lei, inainte iti lua 25% ce era peste)." CUm sa imi spui ca eu te faceam "nebun ca degeaba am pariat ca sa evit impozitarea pt ca oricum se aplica 1 la suta" cand eu ti-am spus ca in 2014 era valabil pragul de 600 peste care iti lua impozit 25%. SI ti-am mai spus si ca acum nu mai e valabil, se ia 1% pe orice suma. Dar reiese clar, din comentariu, ca sustineam, atunci ca si acum ca atunci era valabila alta impozitare, aia cu plaonul de 600. Deci cum te-am facut eu nebun ca evitai impozitarea de 1%, cand eu sunt cel care iti explica de fapt ca atunci era alta impozitare valabila (si ai link, nu poti sa spui ca am spus altceva)

stefansb
stefansb  •  05 Iunie 2015, 16:35
Postat de stefansb pe 05 Iunie 2015, 16:22

:))) inca o data o dai la intors ia link la articol. http://www.gsp.ro/sporturi/tenis/e-oficial-halep-a-coborit-in-clasamentul-wta-si-are-o-mare-problema-pentru-roland-garros-urcare-spectaculoasa-a-lui-dulgheru-450143-comentarii.html vezi cum iti spun atunci, ca si acum, ca impozitarea valabila atunci era de 25% peste ce depaseste 600. Nu o mai da la intors, ca esti simplu de demontat. Uite link la articol, exact ce am spsu atunci, ca ce depasea 600 se impozita cu 25%, am spus si acum. Nu eu am dat-o la intors, tu ai dat-o. De ce nu aveai tu cum sa pariezi era pt ca acel meci nu avea cota aia. Tu ai spus ca ai pus 30 de bilete de 100 lei cota 5,4 sau 5.6. Asta venea un castig de 540 sau 560, deci sub pragul de impozitare de atunci. Dar cota meciului era in jur de 9, nicaieri 5.4 sau 5,6. De-asta ti-am spus ca nu aveai cum sa joci asa. La cota reala a meciului, 9, daca puneai 100 luai 900 si intrai pe impozitare. Repet, intra pe link si vezi ca EXACT acelasi lucru am spus si atunci. Dar EXACT acelasi lucru. Ca asa lucrez eu, cu dovezi :)) Capisci ***? Dar inca n-ai raspuns....cum ai putut juca o cota de 5,4 sau 5,6, cand la toate casele cota pe baroni era muuuult mai mare? PS. Mi-am salvat linkul articolului sa nu mai fiu nevoit sa caut pe tot GSP-ul cand mai bati campii ca sa-ti demonstrez ca eu nu mi-am schimbat argumentele deloc.

(ca s-ar fi aplicat atunci impozit 1% la orice suma) era in paranteza. in concluzie. eu nu mi-am schimbat argumentele, si ti-am si demonstrat asta. nu ti-am zis niciodata ca ai pariat asa pt a evita un impozit de 1%, ti-am spus ca asta a intrat in vigoare dupa data meciului respectiv. Si ti-am demonstrat asta cu linkul in care se gasesc comentariile de atunci. nu mai bate campii ca ti-am spus ca ai ariat asa pt a evita imozitl de 1% ca se vede clar, din comentariul de la ora 20:32 ca ti-am spus de impozitarea valabila la data meciului, aia care prevedea ca se impoziteaza doar sumele peste 600 lei

stefansb
stefansb  •  05 Iunie 2015, 16:31
Postat de bosfor pe 05 Iunie 2015, 15:13

bai STEFANSB dar ciudat mai esti . daia nu-i bine sa te pui cu prost.ul care-l duce mintea . vad ca ti-ai schimbat pozitia daca atunci sustineai sus si tare ca nu aveam cum sa pariez 30 bilete la 1 milion fiecare pt ca pariam degeaba asa deoarece se aplica legea cu 1 l;a suta acum ai schimbat zici ca si mine dar spui ca tot tu ai sustinut de la inceput ceea ce spusesem eu . esti nebun de legat . si mai ccreti nule tot nu ai inteles este 1 la suta pana la un anumit castig si 16 la suta ce depaseste . vezi ca nu stii . vezi ca minti . dar minti cu nerusinare . intoxiccatulke . faci spume la gura . tot incerci sa sustii niste afirmatii pe care le sucesti dupa cum bate vantul . tu nu vezi ca nu ai nici o logica . esti nebun .eu am martori pe baiatu ala pe cipinhio79 care saracul te-a aprobat in nestiinta de cauza . tu ai afirmat ca in 2014 cand eu pariasem ca am pus degeaba 30 bil a 1 mil pt ca impozitul este 1 la suta . iar baiatul a zis ca el nu stie ca s-a schimbat deorece este plecat din tara si chiar a zis ca pusese si el 10 euro . vezi ca esti redus la socotitoare . ma faceai pe mine mincinos si nebun ca degeaba am pariat ca sa evit impozitarea pt ca oricum se aplica 1 la suta desii eu pariasem in 1014 cand noaua lege nu era intrata in vigoare iar acum vii si spui ca din 2015 se aplica 1 la suta . esti NE. BU . N . nici tu nu mai stii cum sa o scalzi sa te creada lumea . doamneeee mincinos mai esti . deci cum e 1% din 2014 sau 2015

deci, citez din ce am spus atunci, si se gaseste in comentarii (comentariul de pe 19 mai ora 20:32) la linkul atasat mai jos "de ce ai fi pus 1 milion pe bilet, cota 9, ca 5,4 n-a avut nicaieri, ca depaseai pragul de 600. de ce ai mai impartit in 30 de bilete daca si-asa depaseai pragul? asta demonstreaza ca nici n-ai pariat. " tu spui azi :"ma faceai pe mine mincinos si nebun ca degeaba am pariat ca sa evit impozitarea pt ca oricum se aplica 1 la suta" vezi cum te-am prins iar cu minciuna? Eu ti-am spus de atunci ca era vorba de impozitarea de 600 lei, si tu vi azi si spui ca eu am spus altceva (ca s-ar fi aplicat atunci impozit si de-aia n-avea rost impartirea pe bilete). DOar ca articolele nu se sterg, nici comentariile, si e usor de demonstrat ca nu asta am spus eu atunci (ca era impozit de 1% pe orice suma) ci ca impozitul era de 25% peste orice suma de 600. Atunci, ca si acum, sustineam ca nu avea logica ce spuneai tu dintr-un motiv la mintea cocosului. Ca daca tu puneai 100 de lei pe bilet pe cota reala, de 9, nu aia inventata de tine, de 5,6, depaseasi aia 600. Deci fraierica...ti-am demonstrat inca o data ca minti. Ai spus ca eu am sustinut ca atunci se impozita tot cu 1% si de-aia n-avea rost sa pui asa, cand de fapt eu am spus (gasesti in link la comentarii) ca se aplica 25% la sumele de peste 600 si de-aia n-avea rost sa pui asa, pt ca oricum depaseai 600, daca jucai pe cota meciului respcetiv, aia reala nu aia inventata de tine 100 de lei

stefansb
stefansb  •  05 Iunie 2015, 16:22

:))) inca o data o dai la intors ia link la articol. http://www.gsp.ro/sporturi/tenis/e-oficial-halep-a-coborit-in-clasamentul-wta-si-are-o-mare-problema-pentru-roland-garros-urcare-spectaculoasa-a-lui-dulgheru-450143-comentarii.html vezi cum iti spun atunci, ca si acum, ca impozitarea valabila atunci era de 25% peste ce depaseste 600. Nu o mai da la intors, ca esti simplu de demontat. Uite link la articol, exact ce am spsu atunci, ca ce depasea 600 se impozita cu 25%, am spus si acum. Nu eu am dat-o la intors, tu ai dat-o. De ce nu aveai tu cum sa pariezi era pt ca acel meci nu avea cota aia. Tu ai spus ca ai pus 30 de bilete de 100 lei cota 5,4 sau 5.6. Asta venea un castig de 540 sau 560, deci sub pragul de impozitare de atunci. Dar cota meciului era in jur de 9, nicaieri 5.4 sau 5,6. De-asta ti-am spus ca nu aveai cum sa joci asa. La cota reala a meciului, 9, daca puneai 100 luai 900 si intrai pe impozitare. Repet, intra pe link si vezi ca EXACT acelasi lucru am spus si atunci. Dar EXACT acelasi lucru. Ca asa lucrez eu, cu dovezi :)) Capisci ***? Dar inca n-ai raspuns....cum ai putut juca o cota de 5,4 sau 5,6, cand la toate casele cota pe baroni era muuuult mai mare? PS. Mi-am salvat linkul articolului sa nu mai fiu nevoit sa caut pe tot GSP-ul cand mai bati campii ca sa-ti demonstrez ca eu nu mi-am schimbat argumentele deloc.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează