Articol de GSP - Publicat luni, 12 martie 2018 16:58
Aflată în plină ascensiune, Ana Bogdan a devenit o țintă pentru brandurile care vor să își asocieze imaginea cu performanța.
Astăzi, sportiva noastră, aflată pe locul 85 mondial a semnat un acord cu celebra companie de ceasuri Tag Heuer, anunțul fiind publicat de elvețieni pe paginile oficiale.
Sportiva, care anul acesta a ajuns până în turul 3 la Australian Open, a parafat un acord pe doi ani, fiind desemnat drept "Friend of Brand", în locul Mariei Sharapova, căreia i-a fost reziliat contractul după scandalul de dopaj.
"Ana are determinare, curaj și stil, atât pe teren, cât și în afara lui", a fost descrierea pe care i-au făcut-o, reprezentanții brandului, jucătoarei din Sinaia, la prezentarea oficială. Fost număr 2 mondial la junioare, Ana a trecut peste accidentările care i-au măcinat cariera în ultimii ani, iar anul acesta a intrat în premieră în primele 100 de jucătoare ale lumii.
Totodată, în 2017 a bifat prezența pe tabloul principal al tututuror turneelor de Mare Șlem, a jucat semifinala la București și a învins patru jucătoare din Top 20 mondial, printre care și Kristina Mladenovic (11 WTA). Luna trecută a fost convocată, în premieră, în echipa de Fed Cup a României.