Articol de GSP - Publicat luni, 21 martie 2022 17:15 / Actualizat luni, 21 martie 2022 17:48
Emma Răducanu (19 ani, 13 WTA) continuă să culeagă roadele victoriei istorice de la US Open 2021. Jucătoarea cu origini românești a semnat un nou contract important de publicitate, de data acesta cu gigantul Porsche.
Jucătoare britanică, cu tată român și mamă din China, este una dintre noile senzații ale tenisului și continuă să atragă contracte impresionante de sponsorizare. Luni, Emma Răducanu a anunțat pe conturile sale de social media că a devenit noul Brand Ambassador al celebrei firme germane Porsche.
Emma Răducanu: „Visam să stau într-o zi în propriul meu Porsche”
„Porsche este una dintre mărcile pe care le-am iubit întotdeauna, încă din copilărie. Unul dintre primii mei antrenori de tenis conducea un 911.
Ori de câte ori veneam la antrenament dimineața, îi vedeam mașina, o admiram și visam să stau într-o zi în propriul meu Porsche. (...) Este foarte important pentru mine să lucrez cu parteneri și mărci de care mă simt cu adevărat pasionată și cu care mă identific. Acest parteneriat cu Porsche este incredibil și, evident, sunt foarte încântată să văd ce fel de lucruri interesante putem face pe viitor”, a spus Emma Răducanu, conform The Sun.
Pe lângă colaborarea cu Nike și Wilson, firmele care-i asigură echipamentul, Emma este și imaginea altor branduri importante, precum Dior, Tiffany, Evian, Vodafone sau British Airways.
Emma Răducanu devine Brand Ambassador al Porsche
Emma Răducanu își caută reperele în 2022
După parcursul magistral de la US Open, turneu pe care l-a câștigat fără să piardă set, Emma Răducanu a avut rezultate sub așteptări în circuitul feminin, fiind eliminată rapid din turneele de la Cluj, Linz, Sydney, Australian Open, Guadalajara și Indian Wells.