Articol de GSP - Publicat duminica, 26 decembrie 2021 10:41 / Actualizat duminica, 26 decembrie 2021 10:46
După un an senzațional, în care a câștigat US Open venind din calificări, Emma Răducanu (19 ani, 19 WTA) este la mare căutare în rândul marilor companii.
Jucătoare britanică, cu tată român și mamă din China, este una dintre noile senzații ale tenisului și continuă să atragă contracte impresionante de sponsorizare.
Emma Răducanu, un nou contract de sponsorizare: 3 milioane de lire sterline pe an
Aflată în vacanță înainte de noul sezon, Emma Răducanu a semnat un contract cu Vodafone, una dintre cele mai importante companii de telefonie. Valoare contractului se ridică la 3 milioane de lire sterline pe an, potrivit Daily Mail. Anunțul oficial privind noua colaborare ar urma să fie făcut în februarie 2022.
Pe lângă colaborarea cu Nike și Wilson, firmele care-i asigură echipamentul,, Emma este și imaginea alor branduri importante, precum Dior, Tiffany, Evian sau British Airways.
Emma Răducanu, imaginea unei campanii de 6 milioane de lire în Marea Britanie
Campioana de la US Open a făcut recent parte din campania de Crăciun a celui mai mare lanț de articole sportive din Marea Britanie, fondat de Mike Ashley, fostul patron de la Newcastle.
The Daily Mail scrie că Emma Răducanu a fost imaginea campaniei, alături de ea apărând în reclame alte nume importante din sportul englez printre care internaționalii Jack Grealish Jordan Pickford și Declan Rice sau atletele Katarina Johnson-Thompson și Jessica Ennis-Hill. Englezii notează că aceasta este cea mai scumpă reclamă de Crăciun realizată în Marea Britanie, costând 6 milioane de lire sterline, informează Daily Mail.