Comentarii (18)
romulus65
romulus65  •  09 Mai 2019, 11:19
Postat de romulus65 pe 09 Mai 2019, 11:16

Ion Tiriac a fost un mare jucator de tenis, in principal la dublu. A castigat 22 de turnee la dublu inclusiv un Grand Slam, Roland Gaross in 1970 impreuna cu Ilie Nastase, si a fost finalist de 25 de ori, o singura data la simplu. Daca tie ti se pare ca aceste cifre ne arata ca a fost un mare jucator eu cred ca te inseli. Mai pune si faptul ca, impreuna cu Ilie Nastase, a jucat pentru 3 finale de Cupa Davis pentru Romania. Dar poate ar trebui sa ne spui tu, ca vad ca esti foarte pretentios, cum performezi tu in sport sau la locul de munca. Sau tu esti pretentios doar cu altii?

Scuze, ,, aceste cifre nu ne arata ca a fost un mare jucator".

romulus65
romulus65  •  09 Mai 2019, 11:16
Postat de andrei.33 pe 08 Mai 2019, 21:39

Da, pentru standardele romanesti in tenisul masculin, care tind spre zero, si unde nu exista decat un nume real, Nastase, atunci Tiriac e un nume important. cand zici "fostul mare jucator de tenis" te gandesti la un palmares. Tenisul e prin excelenta un sport international, nu se bazeaza pe ligi locale ca sa se justifice definirea valorii doar din perspectiva conationalilor. Ca jucator Tiriac e cam no-name. Faima ii e data de activitatea in tenis de dupa retragere si evident influenta financiara.

Ion Tiriac a fost un mare jucator de tenis, in principal la dublu. A castigat 22 de turnee la dublu inclusiv un Grand Slam, Roland Gaross in 1970 impreuna cu Ilie Nastase, si a fost finalist de 25 de ori, o singura data la simplu. Daca tie ti se pare ca aceste cifre ne arata ca a fost un mare jucator eu cred ca te inseli. Mai pune si faptul ca, impreuna cu Ilie Nastase, a jucat pentru 3 finale de Cupa Davis pentru Romania. Dar poate ar trebui sa ne spui tu, ca vad ca esti foarte pretentios, cum performezi tu in sport sau la locul de munca. Sau tu esti pretentios doar cu altii?

romulus65
romulus65  •  09 Mai 2019, 10:46
Postat de Florin Dobrin pe 08 Mai 2019, 19:49

putei si tu din muntele ala de bani sa faci gesturi cum face ciobanasu de gigi , ,pentru el tot respectu pentru tine mustaciosule ,,,,,,,,,,,,,, nu

De unde stii tu ca nu a facut? Stii ce spunea Iisus Hristos despre gesturile caritabile, sa nu stie stanga ce face dreapta? Cu siguranta ca Ion Tiriac a facut si gesturi caritabile dar nu a chemat presa sa se impauneze cu ele.

merace
merace  •  08 Mai 2019, 22:40

Marius Copil este azi cel mai mare jucator de tenis al Romaniei,la simplu. Horia Tecau, la fel, la dublu. Asta ii face mari jucatori ai Romaniei. Nu conteaza ca nu sunt No.1 in lume, conteaza doar ca sunt No.1 in Romania, azi.

merace
merace  •  08 Mai 2019, 22:33

Apropo, Ion Tiriac are un trofeu de mare slem. A castigat la dublu un Roland Garros in 1970, cu Ilie Nastase,

merace
merace  •  08 Mai 2019, 22:25
Postat de andrei.33 pe 08 Mai 2019, 21:52

Cu ce nu esti de acord, ca nu mi-e foarte clar? Il apreciai pe Tiriac in anii 70 fiindca nu erau altii, exact ce am subliniat si eu. Asta nu il face mare jucator, doar pentru ca tara duce lipsa de valori. E ca si cand s-ar spune peste ani despre Sparlea "fosta mare jucatoare" doar ca a fost o data pe locul 7 sau ceva de genul. Sa fii "mare jucator" inseamna sa ai trofee, de preferinta de Mare Slem. Unitatea de masura e competitia internationala si palmaresul. E ca si cand ai spune ca CFR e o mare echipa doar fiindca a castigat o liga penala locala apoi pierde cu Dudelange.

Il apreciez pe Tiriac ca tenisman fiindca a fost un jucator de valoare in acei ani si a dus Romania, alaturi de Ilie Nastase, pana in finala Cupei Davis. Un mare jucator al tarii e cel care e printre primii din tara, la vremea lui. Si Irina Sparlea a fost o mare jucatoare, fiindca a ajuns unde a ajuns. Nu cred ca Serena Williams a fost o mare jucatoare a Romaniei, desi are atatea premii, fiindca nu e romanca. Virginia Ruzici, Irina Sparlea, Sorana Carstea, Simona Halep, sunt mari jucatoare ale Romaniei fiindca, la vremea lor, au ajuns No.1 ale Romaniei. Doar Simona a ajuns si No.1 mondial. Asta nu reduce cu nimic meritul acelor sportivi care, la vremea lor, au fost cei mai buni din tara in sportul lor!

andrei.33
andrei.33  •  08 Mai 2019, 21:52
Postat de merace pe 08 Mai 2019, 21:46

Nu sunt de acord. Aveam doar 7 ani in 1970, dar si acum imi amintesc de entuziasmul national pentru performantele lui Ilie Nastase la simplu, dar si la dublu cu Ion Tiriac. Alti jucatori nu prea aveam atunci... 3 finale de Cupa Davis, pierdute de Romania cu SUA la 1969, 1971 si 1972, au reusit Nastase si Tiriac.

Cu ce nu esti de acord, ca nu mi-e foarte clar? Il apreciai pe Tiriac in anii 70 fiindca nu erau altii, exact ce am subliniat si eu. Asta nu il face mare jucator, doar pentru ca tara duce lipsa de valori. E ca si cand s-ar spune peste ani despre Sparlea "fosta mare jucatoare" doar ca a fost o data pe locul 7 sau ceva de genul. Sa fii "mare jucator" inseamna sa ai trofee, de preferinta de Mare Slem. Unitatea de masura e competitia internationala si palmaresul. E ca si cand ai spune ca CFR e o mare echipa doar fiindca a castigat o liga penala locala apoi pierde cu Dudelange.

merace
merace  •  08 Mai 2019, 21:50
Postat de merace pe 08 Mai 2019, 21:46

Nu sunt de acord. Aveam doar 7 ani in 1970, dar si acum imi amintesc de entuziasmul national pentru performantele lui Ilie Nastase la simplu, dar si la dublu cu Ion Tiriac. Alti jucatori nu prea aveam atunci... 3 finale de Cupa Davis, pierdute de Romania cu SUA la 1969, 1971 si 1972, au reusit Nastase si Tiriac.

In 1969 Romania pierdea finala Cupei Davis 0-5, dar in 1971 si 1972, a fost la limita, 2-3! In acei ani, perechea Nastase-Tiriac era in elita tenisului mondial!

merace
merace  •  08 Mai 2019, 21:46
Postat de andrei.33 pe 08 Mai 2019, 21:39

Da, pentru standardele romanesti in tenisul masculin, care tind spre zero, si unde nu exista decat un nume real, Nastase, atunci Tiriac e un nume important. cand zici "fostul mare jucator de tenis" te gandesti la un palmares. Tenisul e prin excelenta un sport international, nu se bazeaza pe ligi locale ca sa se justifice definirea valorii doar din perspectiva conationalilor. Ca jucator Tiriac e cam no-name. Faima ii e data de activitatea in tenis de dupa retragere si evident influenta financiara.

Nu sunt de acord. Aveam doar 7 ani in 1970, dar si acum imi amintesc de entuziasmul national pentru performantele lui Ilie Nastase la simplu, dar si la dublu cu Ion Tiriac. Alti jucatori nu prea aveam atunci... 3 finale de Cupa Davis, pierdute de Romania cu SUA la 1969, 1971 si 1972, au reusit Nastase si Tiriac.

merace
merace  •  08 Mai 2019, 21:42
Postat de merace pe 08 Mai 2019, 21:31

Nu e nici o gluma. Tiriac a fost un mare tenisman al Romaniei, mai ales la dublu. La simplu nu a atins gloria lui Ilie Nastase, dar la dublu au castigat impreuna premii frumoase. In anii 70, in Cupa Davis, echipa Romaniei era formata din Ilie Nastase si Ion Tiriac, si au ajuns pana in finala. Apoi, el a fost un antrenor de tenis sau manager pentru Ilie Năstase, Guillermo Vilas, Mary Joe Fernández, Goran Ivanišević si Marat Safin. A facut avere fiindca a avut si un mare simt al afacerilor.

Mai exact, de 3 ori a ajuns Romania in finala Cupei Davis, in 1969, 1971 si 1972, si a pierdut cu SUA, de fiecare data. Dar echipa Romaniei era formata din cei mai buni jucatori ai Romaniei atunci, Ilie Nastase si ion Tiriac, care erau si cuplu tare la dublu (au castigat si un Roland Garros impreuna).

  • 1
  • 2
Comentează