Comentarii (182)
d_3amon
d_3amon  •  19 Iunie 2014, 00:54
Postat de rsalexander pe 19 Iunie 2014, 00:31

Si ce te face sa crezi ca nu-si poate apara punctele? Deja a facut un pas in directia asta prin finala de la RG? Tu ai fi realist, daca nu erai deja un hater frustrat...

iar vorbesti pe langa subict, in 2013 a iesit in primul tur la RG, nu avea nici un pct de aparat anul asta, asa ca jucand finala a castigat 1300 de pct. la anul daca nu joaca macar finala la RG o sa fie pe minus cu multe puncte doar din RG. din cate imi aduc aminte, halep a castigat multe pct anul trecut in sezonul de hard prin state si asia parca, vedem cand se ajunge acolo dupa wimbledon daca poate sa isi apare punctele sau nu. nu sunt hater, mi-e indiferent tenisul feminin, dar pe halep o vad ca o jucatoare bunicica, nu e la nivelul la care o ridica presa noastra. sharapova era infierata ca zbiara si asteapta prea mult, halep sa da accidentata la fiecare 2 sapt, aia ma deranjeaza

radu0078
radu0078  •  19 Iunie 2014, 00:38
Postat de depeche pe 19 Iunie 2014, 00:11

Ai perfecta dreptate, insa cei care sunt prostiti de foamea aceasta de a avea "cu ce sa se mandreasca" nu pot intelege unele lucruri si nu pot vedea ca aceasta jucatoare nu isi merita locul in top 10 pentru ca nu face fata la turnee modeste. Am luat biletul la finala in speranta ca isi baga mintile in cap si va trata publicul cu respect. Cum de a putut ajunge in finala RG fara sa schiteze macar dureri la spate iar turneul asta a jucat un meci iar la al doilea a intrat cu gleznele captusite, facand figuri. Sa o vedem cum zburda la Wimbledon si nu schiteaza niciun deranj la spate, coasta, coloana, buci sau mai stiu eu pe unde are dureri... a fost penibila si sper sa ajunga unde ii e

Anul trecut a legat doua turnee mici , in doua saptamani si a mai castigat alte patru. .Anul asta joaca la alt nivel . Ce era mare anul trecut e acum de ignorat . A legat lunile astea doua turnee mari ,Madridul si Roland Garrosul pe care le castiga daca nu era Sarapova . A mai castigat turneu important la Doha,sfert la celalat grand slam plus semifinala la indian Wells.

rsalexander
rsalexander  •  19 Iunie 2014, 00:31
Postat de d_3amon pe 18 Iunie 2014, 23:46

tu macar ai habar cum se face clasamentul la tenis? halep a avut ascensiunea asta incredibila pentru ca nu avea puncte de aparat. cum zici tu, anul trecut a fost accidentata in prima parte a sezonului si a doua parte a mers constant adunand o grmada de puncte. de acum urmeaza greul, pentru ca trebuie sa repete performantele de anul trecut, daca vrea sa-si pastreze punctele si locul in clasament. Nadal dupa ce a stat 6 luni a venit si a urcat rapid pe locul 1, pentru ca nu avea pct de aparat, anul asta, cand incepe sezonul de hard, are o groaza de puncte de aparat daca vrea sa ramana locul 1 in lume. dar in mod cert tu habar nu ai cum se face clasamentul la tenis.

Si ce te face sa crezi ca nu-si poate apara punctele? Deja a facut un pas in directia asta prin finala de la RG? Tu ai fi realist, daca nu erai deja un hater frustrat...

d_3amon
d_3amon  •  19 Iunie 2014, 00:28
Postat de depeche pe 19 Iunie 2014, 00:11

Ai perfecta dreptate, insa cei care sunt prostiti de foamea aceasta de a avea "cu ce sa se mandreasca" nu pot intelege unele lucruri si nu pot vedea ca aceasta jucatoare nu isi merita locul in top 10 pentru ca nu face fata la turnee modeste. Am luat biletul la finala in speranta ca isi baga mintile in cap si va trata publicul cu respect. Cum de a putut ajunge in finala RG fara sa schiteze macar dureri la spate iar turneul asta a jucat un meci iar la al doilea a intrat cu gleznele captusite, facand figuri. Sa o vedem cum zburda la Wimbledon si nu schiteaza niciun deranj la spate, coasta, coloana, buci sau mai stiu eu pe unde are dureri... a fost penibila si sper sa ajunga unde ii e

asta nu vor cei mai multi sa inteleaga, ca nu poti fizic o saptamana sa ai probleme medicale sa nu poti juca, si apoi sa-ti revi miraculos si joci 1 saptamana (2 daca e grand slam) la foc automat, fara nici cel mai mic disconfort fizic, urmat din nou de o accidentare aparuta din senin, care dureaza exact 1 saptamana. s-a intamplat nu 1 data, nu de 2 ori, de 5 ori doar anul asta, si suntem doar la jumatatea lui. si 95% din taranii cu internet din romania au intrat sa o voteze jucatoare lunii desi sharapova o batuse de 2 ori in 3 sapt. astia suntem, nici un pic de obiectivitate, doar pareri subiective fara nici o legatura cu realiatea.

radu0078
radu0078  •  19 Iunie 2014, 00:27
Postat de steaua_blatista pe 19 Iunie 2014, 00:20

Aceasta machidoanca facuta din incest nu o sa faca pureci in top 10 ! Deja a pierdut puncte importante la acest turneu.

Banuiesc ca esti dintre cei care se laudau ca e stelista si acum improsti cu gunoi in ea . Nu mai paria pe ea la turnee mici dca din cauza asta esti frustrat desi ma indoiesc.

steaua_blatista
steaua_blatista  •  19 Iunie 2014, 00:20

Aceasta machidoanca facuta din incest nu o sa faca pureci in top 10 ! Deja a pierdut puncte importante la acest turneu.

d_3amon
d_3amon  •  19 Iunie 2014, 00:18
Postat de gael pe 19 Iunie 2014, 00:08

gica contra,zi`mi si mie un jucator/jucatoare care castiga 3 4 turnee la rand,toti fac asa,castiga un turneu sau ajung in finala si urmatorul nu mai joaca nimic sau se retrag,se vede ca esti fan tenis de cand ai auzit de halep,aproximativ de 2 sapt...nu poate castiga nici ea toate meciurile,nici serena nu o face...poate doar nadal pe zgura in zilele lui bune...

nu sunt si nici nu o sa fiu niciodata fan al tenisului feminin. e mult prea slab calitativ, prea mult inconstanta, prea putin spectaculos. cu greu rezist la un meci de fete. am vazut cateva meciuri acum de cand cu isteria halep. acum 2-3 ani nimeni nu stia de halep decat ca si-a taiat tatele si castiga RG la junioare. tenis masculin in schimb sunt fan infocat, am urmarit toate turneele importante in ultimii ani. la masculin nu exista inconstanta asta, e altceva, si nu doar Nadal, care si anul trecut a castiga in sezonul de hard cam tot ce era de castigat, la foc automant, si federer si djokovici, ferrer nu ies in primul tur (exceptie nadal pe iarba) decat foarte rar.

radu0078
radu0078  •  19 Iunie 2014, 00:18
Postat de radu0078 pe 19 Iunie 2014, 00:10

Cativa de aici sunt distrusi rau . Simona ne-a dat azi o lectie cu mai multe capitole . Unu : nu-ti neglija sanatatea oricat de mici ar fi simptomele . Doi :nu-ti pasa ce zic cei din jur daca o faci pentru tine si nu afecteaza direct pe altii . Trei : mergi pentru halca mare(wimbledonul) si lasa osciorul daca risti sa-l inghiti si sa te ranesti . Lasati-o fratilor in pace pe Simona indiferent din ce motiv s-a retras . Accidentare sau de ce nu motiv personal . Are 22 de ani , ar trebui sa aiba timp si de un prieten . Sarapova are si poate si de aia e mai buna ca ea . Serena are copil (ii) ,are un scop mai maret de a face bani .

Si inca ceva :poate nu se retragea daca nu ieseau toti capiii de serie :Bouchard , Petkovic , Navarro , Cibulkova . Sa riste accidentari in meciuri ca cel de azi ? A demonstrat in primul set tuturor de ce e capabila :sa revina de la 4-1 si sa castige setul nu la tiebreak ci cu 7-5 . Are un psihic de fier ,as vrea s-o am printre cunostinte . Aproape totul e posibil daca ne dorim.

razvan949
razvan949  •  19 Iunie 2014, 00:14
Postat de eugen76.pan pe 19 Iunie 2014, 00:01

panarama machedoneanca a simtit ca pierde si a fugit cu coada intre picioare..

Mai "eugen 69 panarama", noi am mai avut un machidon de mare valoare care cand s-a lasat de fotbal, s-a lasat fotbalul romanesc de fotbal, nu am mai prins nici un turneu de atunci, doar amaratul ala de european in care am fost cea mai slaba participanta. Asa ca tu roman bun ce esti, baga-ti ceva in gura cand iti vine sa vorbesti din pozitia din id-ul tau.

depeche
depeche  •  19 Iunie 2014, 00:11
Postat de d_3amon pe 18 Iunie 2014, 22:41

trebuie sa intelegi tu ca halep nu face fata. deja e prea de tot dupa un turneu bun la urmatorul sa abandonezi constant, si nu e adevarat, nu o obliga nimeni sa joace un anumit turneu, ea singura isi face calendarul la inceputul anului, si alege turneele la care participa. daca era sa se "accidenteze" Nadal la fel de des, toata lumea sarea ca e dopat, ca triseaza etc. nu ti-e rusine sa vorbesti fara sa ai nici o treaba? ce jucatoare de top e aia care nu poate juca la 2 saptamani dupa roland garros intr-un turneu slab? e firesc cum procedeaza? eu n-am vazut-o pe williams, sharapova, na li, radwanska sa abadoneze la fiecare 2 turnee. astea sunt romanisme, facute de machedoanca.

Ai perfecta dreptate, insa cei care sunt prostiti de foamea aceasta de a avea "cu ce sa se mandreasca" nu pot intelege unele lucruri si nu pot vedea ca aceasta jucatoare nu isi merita locul in top 10 pentru ca nu face fata la turnee modeste. Am luat biletul la finala in speranta ca isi baga mintile in cap si va trata publicul cu respect. Cum de a putut ajunge in finala RG fara sa schiteze macar dureri la spate iar turneul asta a jucat un meci iar la al doilea a intrat cu gleznele captusite, facand figuri. Sa o vedem cum zburda la Wimbledon si nu schiteaza niciun deranj la spate, coasta, coloana, buci sau mai stiu eu pe unde are dureri... a fost penibila si sper sa ajunga unde ii e

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 19
Comentează