Comentarii (192)
raikkonen79
raikkonen79  •  23 Martie 2018, 02:43
Postat de duffyduck pe 23 Martie 2018, 02:22

Voi o ridicati pe Dodin in slavi ... cand biata fata a comis 16 duble greseli si 52 de erori nefortate, adica 52% din cele 100 de puncte "castigate"de Halep au fost defapt pierdute de Dodin ...

Corect....dar a lovit permanent la limita. Stilul asta produce nefortate. In ceea ce priveste dublele, comentatorul a sesizat foarte bine ca lansarile ei sunt foarte inalte si a fost deranjata de soare...s-a plans si antrenorului. Halep a avut noroc....categoric. Dodin putea termina invingatoare cu 3...4 nefortate mai putin decat cele comise. Totusi, nu a cedat, ca in alte ocazii. La Indian, cu Osaka, a cedat...efectiv...intr-un meci cu un tipar asemanator. Posibil ca modalitatea de intocmire a clasamentului sa ii surada si sa-si lase marja pentru anul viitor la turneele la care nu are de aparat puncte si sa forteze doar in slamuri. Nu ar fi tocmai moral dar pozitia in clasament iti poate asigura niste culoare favorabile.

duffyduck
duffyduck  •  23 Martie 2018, 02:29

Raikkonen, intr-adevar, in meciul cu Martic a avut un procentaj de 80% pe primul serviciu, ceea ce este imens, si in general, statistici mult peste numerele ei obisnuite.

duffyduck
duffyduck  •  23 Martie 2018, 02:22

Voi o ridicati pe Dodin in slavi ... cand biata fata a comis 16 duble greseli si 52 de erori nefortate, adica 52% din cele 100 de puncte "castigate"de Halep au fost defapt pierdute de Dodin ...

raikkonen79
raikkonen79  •  23 Martie 2018, 02:20
Postat de duffyduck pe 23 Martie 2018, 02:00

@Raikkonen macar asa, cu argumente, se mai poate discuta. Ma uit acum peste statistici la meciurile lui Halep din prima runda la Miami 2017 (cu Osaka) si 2018 (cu Dodin, azi). Ma uit la numere, mie numere imi spun ca Halep nu a imbunatatit nimic la un an distanta. Lasand emotionalul deoparte, articolele cu EXTRAORDINAR si SENZATIONAL ... lasand la o parte "starile" provocate de calificari "in extremis" ... eu ma uit la numere. Si da, acum cateva luni de zile mi-am luat toti "haterii" in cap cand mentionam ca este cea mai scunda jucatoate din top 10, handicap imens, etc - bai dar cu un aspect nu sunt de acord: CU INDOLENTA. Iar ce s-a vazut la Indian Wells si azi la Miami nu au legatura cu inaltimea, ci cu atitudinea. Sorry, cine nu vrea sa vada, are o problema, in opinia mea. Atitdine a aratat in SF cu Kerber la AO, nu in ultimele meciuri ... parca si-a dat reset si s-a intors la jucatoarea pe care Cahill a parasit-o fix dupa turneul de la Miami de anul trecut ... rachete in pamant, putin tenis si raspunsuri indolente. Ultimul meci l-a luat peste picior, azi nu l-a chemat deloc, desi era in dificultate. Nimic dubios? Timpul le va rezolva pe toate. Vedem. Vedem, daca ne da Dragnea sanatate si doamna Firea paine cu sare, ne intalnim aici si peste un an, si peste doi, si vedem cum a "dominat" Halep tenisul mondial. Dar pentru privitorii sportului, este o paguba la ora actuala

:) Nu am asteptari ca ea sa domine tenisul mondial. Cred ca sunt destul de realist de fel. Domnisoara Halep are multe capitole ce pot fi imbunatatite. Altfel, comparatia ta cu meciul impotriva lui Kerber, nu este cea mai potrivita. Kerber nu este genul de "hitter". Are calitati oarecum asemanatoare cu ale Simonei. Wozniacki, de asemenea. Desi, ambele poseda un fizic superior. Eu ti-am propus o comparatie cu meciurile impotriva Mirjanei. Fa abstractie de clasament. Cresterea agresivitatii ei, s-a putut vedea la Australian, unde a terminat meciurile impotriva Pliskovei, a lui Kerber, Wozniaki, Osaka....cu cifre superioare la capitolul winners. In ceea ce priveste serva, procentaje frecvente de 70% si peste, arata o crestere evidenta fata de perioada 2015, 2016. Nu e un atac la tine, dar sunt multi pe aici care n-au habar ce spun. La Indian Wells, dupa meciul cu Martic, parca, s-a trezit o duduie sa acuze ineficienta la retur a Simonei, in conditiile in care ea a castigat aprox 50% din punctele jucate de adversara cu primul serviciu....

duffyduck
duffyduck  •  23 Martie 2018, 02:00

@Raikkonen macar asa, cu argumente, se mai poate discuta. Ma uit acum peste statistici la meciurile lui Halep din prima runda la Miami 2017 (cu Osaka) si 2018 (cu Dodin, azi). Ma uit la numere, mie numere imi spun ca Halep nu a imbunatatit nimic la un an distanta. Lasand emotionalul deoparte, articolele cu EXTRAORDINAR si SENZATIONAL ... lasand la o parte "starile" provocate de calificari "in extremis" ... eu ma uit la numere. Si da, acum cateva luni de zile mi-am luat toti "haterii" in cap cand mentionam ca este cea mai scunda jucatoate din top 10, handicap imens, etc - bai dar cu un aspect nu sunt de acord: CU INDOLENTA. Iar ce s-a vazut la Indian Wells si azi la Miami nu au legatura cu inaltimea, ci cu atitudinea. Sorry, cine nu vrea sa vada, are o problema, in opinia mea. Atitdine a aratat in SF cu Kerber la AO, nu in ultimele meciuri ... parca si-a dat reset si s-a intors la jucatoarea pe care Cahill a parasit-o fix dupa turneul de la Miami de anul trecut ... rachete in pamant, putin tenis si raspunsuri indolente. Ultimul meci l-a luat peste picior, azi nu l-a chemat deloc, desi era in dificultate. Nimic dubios? Timpul le va rezolva pe toate. Vedem. Vedem, daca ne da Dragnea sanatate si doamna Firea paine cu sare, ne intalnim aici si peste un an, si peste doi, si vedem cum a "dominat" Halep tenisul mondial. Dar pentru privitorii sportului, este o paguba la ora actuala

raikkonen79
raikkonen79  •  23 Martie 2018, 01:47
Postat de duffyduck pe 23 Martie 2018, 01:20

@t0ni - C T Popescu fiind super comentatorul ala sportiv de mare anvergura? El cate trofee ATP are, de il iei drept punct de reper in ceea ce spune? Uite cum va faultati singuri logica si va faceti de ras pe aici, ganditi cam la fel cum a jucat Halep azi.

Problema voastra, a celor care nu sunteti neaparat hateri dar criticati permanent, e faptul ca priviti tenisul intr-un mod cat se poate de superficial. Pentru voi, in teren se infrunta 2 pozitii dintr-un clasament mai mult sau mai putin relevant. Aveti pretentia ca nr. 1...2...5 sa mature cu jucatoarele aflate in afara top 50. Lucrurile stau altfel in teren....unde se intalnesc jucatoare cu profiluri diferite. Ai spus mai devreme ca Simona ar trebui sa-si respecte statutul de cap de serie nr. 1. Si l-a respectat....s-a agatat de fiecare punct. Adversara a fost mult mai puternica...fizic. Era cat se poate de normal ca aceasta sa conduca majotitatea punctelor. Simona nu are calitatile fizice necesare pentru a se lua la tranta cu astfel de jucatoare. Nu poti critica lipsa unor calitati ce provin din constitutia fizica. Sunt zeci de jucatoare in circuit care o pot domina in schimburi. In ultimul timp a imbunatatit multe aspecte ale jocului sau. Serviciul a crescut ca procent de reusita pe primul....a crescut si numarul loviturilor castigatoare. La psihic, se vede iar o imbunatatire ( meciul asta ar fi fost pierdut in 2 seturi scurte...nu demult....vezi intalnirile cu Mirjana Lucic).

duffyduck
duffyduck  •  23 Martie 2018, 01:40

Innebunesc cand vad comentariile astea a-la Pitzurca "nu mai exista echipe mici in fotbal". Bai dar atunci Halep de ce are prima victorie cu top 10 de-abia la 22 de ani? Si in alta ordine de idei, uitati aici clasamentul adevarat la tenis, unde Halep este pe locul 2 (care si ala e imens, avand in vedere coruptia din Romania si actualul ei joc din teren): https://myutr.com. (Universal Tennis Rating)

duffyduck
duffyduck  •  23 Martie 2018, 01:32
Postat de hohohoho pe 23 Martie 2018, 01:00

Deocamdata e nr. 1 si nu se prevede prea curand ca o sa-si piarda pozitia. Numarul 1 in lume bai oameni buni, la ce mai suntem noi nr. 1? Normal ca fiecare jucatoare sa faca meciul vietii cu tine cand esti nr. 1, ati vazut ce lovituri sf a putut prinde fata aia? Si de Osaka au comentat toti si acu a maturat cu Serena, sunt curios de meciul cu Svitolina si poate Wozniacki...tenisul d aia e un sport aparte ca niciodata nu stii dinainte cine castiga.

@hohoho eu logica asta nu o inteleg, e acelasi fir al logicii pe care il urmau si comentatorii Digi in aceasta seara ... la fiecare minge, ei se aratau surprinsi de faptul ca Dodin loveste castigatoare in colturile terenului sa ca returneaza mingea in teren. Si stii de ce? Pai pentru ca la Halep nu vedeau nici un fel de tenis agresiv, cu mingi castigatoare, si in lumina asta, parea ca Dodin face meciul vietii ei. Site-ul WTA comenteaza foarte realist si la obiect: "Halep came to Miami without the threat of losing the No.1 ranking from rival Caroline Wozniacki, who reached the final in Crandon Park last year, but still faced a tremendous challenge from Dodin". Deci nici acum, cand nu e presiunea unui GS sau a locului 1, tu nu joci agresiv si cu lovituri castigatoare, atunci cand? Ca in finala cu Ostapenko si Wozniacki la GS am vazut ce poate ...

baruch
baruch  •  23 Martie 2018, 01:31

nimeni nu mai da cadouri in tenis; orice jucatoare din primele 200 intra pe teren sa castige impotriva oricui, fie (sau mai ales) impotriva celei mai bune jucatoare. bravo, simona!

duffyduck
duffyduck  •  23 Martie 2018, 01:20

@t0ni - C T Popescu fiind super comentatorul ala sportiv de mare anvergura? El cate trofee ATP are, de il iei drept punct de reper in ceea ce spune? Uite cum va faultati singuri logica si va faceti de ras pe aici, ganditi cam la fel cum a jucat Halep azi.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 20
Comentează