Comentarii (89)
296839007513707
Cris Juganaru  •  20 Martie 2021, 13:39
Postat de bimbaq pe 20 Martie 2021, 13:20

Mda, don't confuse me with facts! Deci un medicament, folosit si la oameni si la animale, pentru care se primeste premiul Nobel, se dovedeste in studii ca este benefic, adoptat de nenumarate tari, pentru tine este de noaptea mintii... Pierdem timpul, de pareri subiective suntem toti in stare. Iti recomand filmul Sindromul Hamburg 1979 :-)

Tu esti cel care promovezi pareri subiective. Invoci niste studii obscure in favoarea acestui medicament destinat animalelor legat de eficienta sa in cazul covidului, neexistand, insa, niciun for de specialitate in domeniul medicinei care sa l recomande. Asemenea personaje, care sa combata ceea ce este unanim aprobat de catre specialisti si mai ales foruri internationale, dar care promoveze medicamente neaprobate pt covid (bazate doar pe niste studii obscure si indoielnice), sunt, realmente, “cazuri”! Fumeaza si indoapa te cu invercmentina, e optiunea ta, dar lasa ifosele de tip ancorat in adevar, caci ii esti strain!

adi_stelistul
adi_stelistul  •  20 Martie 2021, 13:38
Postat de bimbaq pe 20 Martie 2021, 13:25

Ai scris ca tarile dezvoltate nu investisera in studierea coronaviruslui si eu te-am contrazis, de multi ani cele mai avansate tari au investit in studiul acestui virus tocmai pentru ca se raspandeste asa usor si poate fi folosit in diferite scopuri... Militare poate, nah, cine ar face asa ceva... Wuhan studia tocmai acest virus... In fine, mai ai de citit, nici eu nu sunt expert... Da, ai mare dreptate, toate tarile au implementat aceleasi masuri, lockdowns, distrugerea economiilor, falimentarea firmelor mici si mijlocii, saracirea populatiei si indatorarea tarilor pana peste cap pentru un virus cu mortalitatea de .04%, give or take a few percents! Da, si toate ajung la aceeasi solutie, vaccinare in masa...

"Mai am de citit?" Buna asta, ai dreptate. Am si calculat cat: vreo 2 ani sa ma pregatesc de admitere, 6 ani facultatea, 4 rezidentiatul, nu stiu cati pregatirea de specialitate, etc., etc. Vreo 20, pe putin. Apoi pot incepe munca de cercetare. Nu stiu daca voi mai putea la varsta aceea... Da, mai am de citit. Bine e de cei ce n-au nevoie.

bimbaq
bimbaq  •  20 Martie 2021, 13:31
Postat de adi_stelistul pe 20 Martie 2021, 13:20

In celelalte cazuri de virusi din familia SARS (ca de aici a pornit discutia) nu au aparut vaccinuri pentru ca, asa am citit si mi se pare logica explicatia, aceste mari puteri nu au fost afectate - sau nu foarte mult. Doar China a avut ceva probleme acum vreo 18-20 de ani, dar nu mari.

Putem discuta la nesfarsit, nu ne vom convinge unul pe altul. Din pacate ce s-a reusit este invrajbirea populatiei cum n-a mai fost parca pana acum, vaccinisti-antivaccinisti, straight-lgbt, politic, , samd. Poate vom afla peste ani ce s-a intamplat cu adevarat... Oricum, imi cer scuze daca am fost mai abraziv, poate m-am lasat dus de temperament! Toate cele bune si multa sanatate tuturor celor ce au scris aici!

bimbaq
bimbaq  •  20 Martie 2021, 13:25
Postat de adi_stelistul pe 20 Martie 2021, 13:17

Pai de ce te referi la laboratorul din Wuhan, ca acela e legat de SARS-COV-2? Iar faptul ca un laborator din Wuhan a avut sponsori n-are legatura cu fondurile alocate cercetarii. Acolo s-au alocat sume uriase - in august doar fondurile guvernamentale americane pentru producerea vaccinului depaseau deja 9 miliarde de dolari - doar cele americane, deci, si doar fonduri publice. E un articol in USA Today din acea perioada pe tema asta. S-au alocat sume pe care nicio tara mica nu a fost capabila sa le aloce. Marile puteri - SUA, UE, China, Rusia, au fost extrem de motivate de data aceasta din cauza impactului economic si toate au gasit fonduri pentru a produce vaccinuri. Unele mai bune, altele nu, dar TOATE aceste mari puteri, independent una de alta, au venit cu aceeasi solutie - vaccinul. Trebuie sa recunosti ca nu foarte des vezi o asemenea convergenta de opinii intre ele.

Ai scris ca tarile dezvoltate nu investisera in studierea coronaviruslui si eu te-am contrazis, de multi ani cele mai avansate tari au investit in studiul acestui virus tocmai pentru ca se raspandeste asa usor si poate fi folosit in diferite scopuri... Militare poate, nah, cine ar face asa ceva... Wuhan studia tocmai acest virus... In fine, mai ai de citit, nici eu nu sunt expert... Da, ai mare dreptate, toate tarile au implementat aceleasi masuri, lockdowns, distrugerea economiilor, falimentarea firmelor mici si mijlocii, saracirea populatiei si indatorarea tarilor pana peste cap pentru un virus cu mortalitatea de .04%, give or take a few percents! Da, si toate ajung la aceeasi solutie, vaccinare in masa...

bimbaq
bimbaq  •  20 Martie 2021, 13:20
Postat de Cris Juganaru pe 20 Martie 2021, 13:15

Noaptea mintii e sa negi eficienta (si sa punctezi riscurile) vaccinului, dar sa invoci invercmentina (ba chiar sa mai si fumezi si, in felul asta, sa ti asumi riscul indubitabil dovedit de a te umple de cancer si boli cardiovasculare si a ti garanta scurtatea vietii).

Mda, don't confuse me with facts! Deci un medicament, folosit si la oameni si la animale, pentru care se primeste premiul Nobel, se dovedeste in studii ca este benefic, adoptat de nenumarate tari, pentru tine este de noaptea mintii... Pierdem timpul, de pareri subiective suntem toti in stare. Iti recomand filmul Sindromul Hamburg 1979 :-)

adi_stelistul
adi_stelistul  •  20 Martie 2021, 13:20
Postat de adi_stelistul pe 20 Martie 2021, 13:17

Pai de ce te referi la laboratorul din Wuhan, ca acela e legat de SARS-COV-2? Iar faptul ca un laborator din Wuhan a avut sponsori n-are legatura cu fondurile alocate cercetarii. Acolo s-au alocat sume uriase - in august doar fondurile guvernamentale americane pentru producerea vaccinului depaseau deja 9 miliarde de dolari - doar cele americane, deci, si doar fonduri publice. E un articol in USA Today din acea perioada pe tema asta. S-au alocat sume pe care nicio tara mica nu a fost capabila sa le aloce. Marile puteri - SUA, UE, China, Rusia, au fost extrem de motivate de data aceasta din cauza impactului economic si toate au gasit fonduri pentru a produce vaccinuri. Unele mai bune, altele nu, dar TOATE aceste mari puteri, independent una de alta, au venit cu aceeasi solutie - vaccinul. Trebuie sa recunosti ca nu foarte des vezi o asemenea convergenta de opinii intre ele.

In celelalte cazuri de virusi din familia SARS (ca de aici a pornit discutia) nu au aparut vaccinuri pentru ca, asa am citit si mi se pare logica explicatia, aceste mari puteri nu au fost afectate - sau nu foarte mult. Doar China a avut ceva probleme acum vreo 18-20 de ani, dar nu mari.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  20 Martie 2021, 13:17
Postat de bimbaq pe 20 Martie 2021, 13:07

Te inseli, laboratorul din Wuhan avea sponsori , printre altii si pe Fauci and Co. Canada studia coronavirusul, vezi scandalul cu cercetatorul ce lucra acolo, la origine chinez, prins cu coronavirusul in sac :-) Ma faci sa caut articole vechi de multi ani... Nu e ceva nou, poate motivele sunt noi, ce zici?!

Pai de ce te referi la laboratorul din Wuhan, ca acela e legat de SARS-COV-2? Iar faptul ca un laborator din Wuhan a avut sponsori n-are legatura cu fondurile alocate cercetarii. Acolo s-au alocat sume uriase - in august doar fondurile guvernamentale americane pentru producerea vaccinului depaseau deja 9 miliarde de dolari - doar cele americane, deci, si doar fonduri publice. E un articol in USA Today din acea perioada pe tema asta. S-au alocat sume pe care nicio tara mica nu a fost capabila sa le aloce. Marile puteri - SUA, UE, China, Rusia, au fost extrem de motivate de data aceasta din cauza impactului economic si toate au gasit fonduri pentru a produce vaccinuri. Unele mai bune, altele nu, dar TOATE aceste mari puteri, independent una de alta, au venit cu aceeasi solutie - vaccinul. Trebuie sa recunosti ca nu foarte des vezi o asemenea convergenta de opinii intre ele.

296839007513707
Cris Juganaru  •  20 Martie 2021, 13:15
Postat de bimbaq pe 20 Martie 2021, 12:57

Cine hotareste daca au succes impotriva acestui virus, dumneata sau studiile facute pana acum? SUA, Franta, Cehia, Slovacia, India, Egipt, America de Sud, samd. folosesc Ivermectina, care dupa parerea dumitale nu are efect... Umifenovir-ul la fel, hidroxiclorochina, in proportii mai mari sau mai mici. Ultimul studiu arata sinergia Ivermectina-Remdesivir...

Noaptea mintii e sa negi eficienta (si sa punctezi riscurile) vaccinului, dar sa invoci invercmentina (ba chiar sa mai si fumezi si, in felul asta, sa ti asumi riscul indubitabil dovedit de a te umple de cancer si boli cardiovasculare si a ti garanta scurtatea vietii).

bimbaq
bimbaq  •  20 Martie 2021, 13:07
Postat de adi_stelistul pe 20 Martie 2021, 13:02

Pai sa zicem ca atunci cand nu ma pricep la ceva ascult pe cei ce se pricep. E un prim pas. In ce priveste treaba cu celelalte forme de SARS (sau MERS, HCoV), pentru care nu s-a gasit vaccin, explicatia e destul de simpla si cinica, din pacate: tarile bogate nu au fost afectate asa ca si fondurile alocate cercetarii pana acum au fost extrem de reduse. Nu-mi apartine, am citit-o. Mobilizarea comunitatii stiintifice in cazul SARS-COV-2 are o explicatie economica. Trist, dar adevarat.

Te inseli, laboratorul din Wuhan avea sponsori , printre altii si pe Fauci and Co. Canada studia coronavirusul, vezi scandalul cu cercetatorul ce lucra acolo, la origine chinez, prins cu coronavirusul in sac :-) Ma faci sa caut articole vechi de multi ani... Nu e ceva nou, poate motivele sunt noi, ce zici?!

adi_stelistul
adi_stelistul  •  20 Martie 2021, 13:02
Postat de bimbaq pe 20 Martie 2021, 12:54

Dupa cate imi aduc aminte, de coronavirus se stie de vreo 15 ani, sars, mars, samd. Nu s-a reusit producerea unui vaccin, ba mai mult, incercarile cu vaccinuri marn pe animale au dus la moartea acestora. Tot ce scriu acum scriu din memorie, va trebui sa caut articolele cu pricina. Ce te face sa crezi ca un vaccin marn va avea succes la oameni, o premiera daca nu ma insel?!

Pai sa zicem ca atunci cand nu ma pricep la ceva ascult pe cei ce se pricep. E un prim pas. In ce priveste treaba cu celelalte forme de SARS (sau MERS, HCoV), pentru care nu s-a gasit vaccin, explicatia e destul de simpla si cinica, din pacate: tarile bogate nu au fost afectate asa ca si fondurile alocate cercetarii pana acum au fost extrem de reduse. Nu-mi apartine, am citit-o. Mobilizarea comunitatii stiintifice in cazul SARS-COV-2 are o explicatie economica. Trist, dar adevarat.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează