Articol de GSP - Publicat marti, 12 iunie 2018 15:02
Simona Halep, liderul WTA și câștigătoarea Roland Garros, devine un nume tot mai atractiv pentru firmele care vor să se asocieze cu jucătoarea română.
Potrivit Pagina de Media, Simona Halep a semnat o colaborare cu Rexona, urmând să devină imaginea brandului de deodorante. Contractul a fost semnat la începutul acestei luni.
"Fiecare dintre noi poate să ducă o viață sănătoasă. Nu trebuie să fii sportiv de performanță ca să faci mișcare. Trebuie doar să faci mici schimbări în programul de zi cu zi și știu din experiența mea că tocmai micile schimbări sunt cele care dau cele mai bune rezultate. Și dacă ai alături și un partener pe care te poti baza, așa cum este Rexona, atunci mișcarea poate să devină o plăcere", a fost declarația Simonei Halep.
"Prin acest parteneriat extraordinar, sperăm să îi inspirăm pe români spre un stil de viață activ și sănătos. Simona este un ambasador ideal. Echilibrul, pasiunea și naturalețea de care dă dovadă sunt uimitoare, iar performanța ei excepțională în finala feminină de la Roland Garros va trăi mult timp în memoria tuturor românilor", a spus James Simmons, directorul Unilever, compania care deține Rexona.
Simona Halep mai are contracte de publicitate cu Dedeman, Hublot, Dorna, Mercedes-Benz România, Nike, Wilson.