Comentarii (14)
maxp
maxp  •  30 Iunie 2018, 13:36

Tanti Serena ar trebui sa invete ca daca ti-ai programat nunta in duminica finalei, sa zicem, de la Wimbledon, nu trebuie nimeni sa reprogrameze finala ca sa prinzi tu nunta. E, cam asa si cu nasterile, alegerile din viata personala nu au legatura cu cariera de jucator de tenis. E foarte simplu, e alegerea pe ce parte faci sacrificii. E absolut normal sa pastrezi un "Protected Ranking", ca daca iesi din clasament undeva in top, ar fi aberant sa reincepi de prin turneele ITF. Dar la fel de aberant e sa mentii un jucator pe locul 1 fara sa joace, in primul rand ca il tii ocupat, apoi ca dupa ce lipsesti de pe teren cateva luni, cel mai probabil nici nu vei mai fi in forma avuta cand ai luat pauza, deci nu prea mai esti de locul 1.

ticbis
ticbis  •  30 Iunie 2018, 14:32
Postat de maxp pe 30 Iunie 2018, 13:36

Tanti Serena ar trebui sa invete ca daca ti-ai programat nunta in duminica finalei, sa zicem, de la Wimbledon, nu trebuie nimeni sa reprogrameze finala ca sa prinzi tu nunta. E, cam asa si cu nasterile, alegerile din viata personala nu au legatura cu cariera de jucator de tenis. E foarte simplu, e alegerea pe ce parte faci sacrificii. E absolut normal sa pastrezi un "Protected Ranking", ca daca iesi din clasament undeva in top, ar fi aberant sa reincepi de prin turneele ITF. Dar la fel de aberant e sa mentii un jucator pe locul 1 fara sa joace, in primul rand ca il tii ocupat, apoi ca dupa ce lipsesti de pe teren cateva luni, cel mai probabil nici nu vei mai fi in forma avuta cand ai luat pauza, deci nu prea mai esti de locul 1.

Corect! In sport, alegerile sunt personale; vrei copii sau vrei performanta, glorie si bani; e optiunea ta si sacrifici una dintre ele ca sa o ai pe cealalta! Daca ajungem sa le amestecam, vorbim de cu totul altceva, in niciun caz despre notiunea de intrecere sportiva sau de fair-play. Userul "adi_stelistul" sustine niste aberatii colosale; dupa mintea lui, daca maine Ilie Nastase, la 71 de ani, si-ar anunta revenirea in circuitul profesionist ATP, aia ar trebui sa-i ofere pe loc statutul de cap de serie no 1 la Wimbledon! :))) Si il asigur pe individul asta ca la primul meci de la All England Club, tribunele ar fi arhipline si audienta maxima din partea televiziunilor, deci bani cu lopata pentru organizatori, chiar daca ar lua bataie in primul tur cu un triplu 6-0!!! Numai ca asta se numeste circ, nu sport! Dupa mintea astuia, ar trebui ca WTA-ul sa-i plateasca Serenei si bonusuri la premiile turneelor, ca ne-a fericit pe toti cu mostenitorii nascuti de ea, ca e mama!!! Gretos si jalnic daca sportul numit tenis a ajuns in halul asta de degradare! Repet, toate sportivele, indiferent de sportul pe care-l practica, aleg la un moment dat intre cariera competitionala si statutul de mama, dar e o optiune personala ce n-are legatura cu competitia sportiva. Pot da cateva zeci de exemple, asa, la prima mana...

ticbis
ticbis  •  30 Iunie 2018, 12:49
Postat de adi_stelistul pe 30 Iunie 2018, 11:18

Pai tot n-ai inteles. Nu isi pastreaza locul 1 ci doar pozitia de cap de serie nr. 1 la turnee. Adica Serena in acest moment tot nr. 183 mondial era, dar la Wimbledon trebuia sa fie, daca regula era valabila, cap de serie nr.1. Iar cea cu "fac copii la foc automat", dincolo de faptul ca e o exprimare ireverentioasa, ca sa fiu bland, e ditamai tampenia. Daca vor fi intr-o maternitate continua nu vor juca. E simplu! Si atunci problema pozitiei pe lista capilor de serie nu se mai pune. Despre ce naiba vorbesti?

Sa fim seriosi, bati campii! Nu numai in tenis sportivele fac copii, in toate sporturile. Si perioada de maxima competitivitate e aceeasi, intre 19-20 si 30-35 de ani. Peste tot, la handbal, la volei, la scrima, la natatie, la canotaj si chiar si la sah, sportivele care si-au intrerupt activitatea pentru a naste un copil si care doresc sa revina in competitii o pornesc de la zero, la fel ca toate celelalte partenere de intrecere sau coechipiere. Daca pot tine pasul, bine; daca nu, nu e vina nimanui. Sportul trebuie sa fie guvernat de reguli clare si egale pentru toata lumea si de fair-play, altfel e circ si haos. Revenind la tenis, consider ca era suficient pentru WTA sa-i acorde Serenei recunoasterea meritelor ei sportive oferindu-i un WC, un loc direct pe tabloul principal, in ciuda clasamentului. Dar de aici si pana la a o propulsa cap de serie, e mare porcarie. Cine si pe ce baza a hotarat ca ea sa fie cap de serie 25? Pe ce criterii regulamentare? Si de ce 25 si nu 15 sau 31? Sunt sportive care si-au dat sufletul sa mai castige 10 puncte in plus pentru a prinde locul 32, si Serena si-a batut joc de ele! Mai nou, Serena refuza si testele antidoping... mai mult, pune mana pe telefon si-l suna direct pe seful WTA, ratoindu-se la el. Simona Halep e nr 1 mondial de 35 de saptamani dar, te asigur eu ca nu cunoaste numarul de telefon al sefului WTA, probabil nici nu stie cum il cheama!

194362334230310
Robert Damian  •  30 Iunie 2018, 18:53
Postat de ticbis pe 30 Iunie 2018, 14:32

Corect! In sport, alegerile sunt personale; vrei copii sau vrei performanta, glorie si bani; e optiunea ta si sacrifici una dintre ele ca sa o ai pe cealalta! Daca ajungem sa le amestecam, vorbim de cu totul altceva, in niciun caz despre notiunea de intrecere sportiva sau de fair-play. Userul "adi_stelistul" sustine niste aberatii colosale; dupa mintea lui, daca maine Ilie Nastase, la 71 de ani, si-ar anunta revenirea in circuitul profesionist ATP, aia ar trebui sa-i ofere pe loc statutul de cap de serie no 1 la Wimbledon! :))) Si il asigur pe individul asta ca la primul meci de la All England Club, tribunele ar fi arhipline si audienta maxima din partea televiziunilor, deci bani cu lopata pentru organizatori, chiar daca ar lua bataie in primul tur cu un triplu 6-0!!! Numai ca asta se numeste circ, nu sport! Dupa mintea astuia, ar trebui ca WTA-ul sa-i plateasca Serenei si bonusuri la premiile turneelor, ca ne-a fericit pe toti cu mostenitorii nascuti de ea, ca e mama!!! Gretos si jalnic daca sportul numit tenis a ajuns in halul asta de degradare! Repet, toate sportivele, indiferent de sportul pe care-l practica, aleg la un moment dat intre cariera competitionala si statutul de mama, dar e o optiune personala ce n-are legatura cu competitia sportiva. Pot da cateva zeci de exemple, asa, la prima mana...

Extrem de corect si de pertinent comentariul tau!!!

adi_stelistul
adi_stelistul  •  30 Iunie 2018, 16:12
Postat de maxp pe 30 Iunie 2018, 15:21

Mie mi se pare o aberatie extraordinara sa consideri favorit principal pe cineva ce a lipsit din circuit jumatate de an. Daca nu ne-a convins exemplul lui Djokovic, nu stiu ce ne poate convinge. Sau chiar al Serenei, care n-a rupt gura targului la turneele jucate anul acesta. Se poate discuta despre o eventuala procedura a circuitului feminin, cum se practica la baieti la Wimbledon, unde se tine cont si de rezultatele pe iarba din ultimii 2 ani in stabilirea capilor de serie, nu doar de clasamentul mondial. Asta e corect, dar in niciun caz sa ramai favorit principal dupa 1-2 ani de absenta. Nu exista ingheterea clasamentului pentru asa ceva, nici nu e corect, nici sugestiv. Parerea mea, esti protejat si acceptat direct in turnee, chiar nici n-ai avut rezultate pe iarba, pentru ca un anumit nivel tot ai cand esti Serena Williams, n-o s-o iei de la capat ca Sharapova pentru dopaj. Insa in niciun caz nu poti oferi un statut privilegiat unui jucator care a lipsit o perioada lunga din circuit, ca e sau nu din vina lui, ca facut-o sau nu pentru procrearea omenirii. Serena mai bine ar vorbi pe teren, Federer n-a zis nimic cand a venit favorit 17 anul trecut la Australian Open, doar a castigat turneul, prinzand adversari dificili inca din turul 3 si pana in finala.

Sigur, orice e discutabil. Dar multa lume ii da dreptate Serenei. Inclusiv Cahill, ai vazut. Nu pot fi de acord cu ideea ca singura si-a ales maternitatea. Asa e, dar e gresit pusă problema. În rest sigur că orice poate fi discutat. Dacă tot ai adus vorba de PR acolo e chiar mai discutabil. Pentru ca unele jucătoare pierd locul pe tabloul principal, altora aflate ceva mai jos li se refuză chiar și șansă calificarilor... Dacă există precedentul cred ca orice poate fi pus în discuție.

maxp
maxp  •  30 Iunie 2018, 15:21
Postat de adi_stelistul pe 30 Iunie 2018, 11:18

Pai tot n-ai inteles. Nu isi pastreaza locul 1 ci doar pozitia de cap de serie nr. 1 la turnee. Adica Serena in acest moment tot nr. 183 mondial era, dar la Wimbledon trebuia sa fie, daca regula era valabila, cap de serie nr.1. Iar cea cu "fac copii la foc automat", dincolo de faptul ca e o exprimare ireverentioasa, ca sa fiu bland, e ditamai tampenia. Daca vor fi intr-o maternitate continua nu vor juca. E simplu! Si atunci problema pozitiei pe lista capilor de serie nu se mai pune. Despre ce naiba vorbesti?

Mie mi se pare o aberatie extraordinara sa consideri favorit principal pe cineva ce a lipsit din circuit jumatate de an. Daca nu ne-a convins exemplul lui Djokovic, nu stiu ce ne poate convinge. Sau chiar al Serenei, care n-a rupt gura targului la turneele jucate anul acesta. Se poate discuta despre o eventuala procedura a circuitului feminin, cum se practica la baieti la Wimbledon, unde se tine cont si de rezultatele pe iarba din ultimii 2 ani in stabilirea capilor de serie, nu doar de clasamentul mondial. Asta e corect, dar in niciun caz sa ramai favorit principal dupa 1-2 ani de absenta. Nu exista ingheterea clasamentului pentru asa ceva, nici nu e corect, nici sugestiv. Parerea mea, esti protejat si acceptat direct in turnee, chiar nici n-ai avut rezultate pe iarba, pentru ca un anumit nivel tot ai cand esti Serena Williams, n-o s-o iei de la capat ca Sharapova pentru dopaj. Insa in niciun caz nu poti oferi un statut privilegiat unui jucator care a lipsit o perioada lunga din circuit, ca e sau nu din vina lui, ca facut-o sau nu pentru procrearea omenirii. Serena mai bine ar vorbi pe teren, Federer n-a zis nimic cand a venit favorit 17 anul trecut la Australian Open, doar a castigat turneul, prinzand adversari dificili inca din turul 3 si pana in finala.

balauru48
balauru48  •  30 Iunie 2018, 12:08
Postat de ill7ven pe 30 Iunie 2018, 11:06

Corect, sa prinzi locul 1 apoi il ocupi pe viata ca te-ai pus pe facut copii la foc automat si nu mai e timp de tenis :-)))

Ce inseamna: ''copii facuti la foc automat''? Asta e vocabular de cocalar.

ill7ven
ill7ven  •  30 Iunie 2018, 11:41
Postat de adi_stelistul pe 30 Iunie 2018, 11:18

Pai tot n-ai inteles. Nu isi pastreaza locul 1 ci doar pozitia de cap de serie nr. 1 la turnee. Adica Serena in acest moment tot nr. 183 mondial era, dar la Wimbledon trebuia sa fie, daca regula era valabila, cap de serie nr.1. Iar cea cu "fac copii la foc automat", dincolo de faptul ca e o exprimare ireverentioasa, ca sa fiu bland, e ditamai tampenia. Daca vor fi intr-o maternitate continua nu vor juca. E simplu! Si atunci problema pozitiei pe lista capilor de serie nu se mai pune. Despre ce naiba vorbesti?

Eu ma iau dupa ce citesc in articol, autorul scrie despre clasament facand referire la pozitia WTA, pe asta mi-am bazat toata "nemultumirea". In rest, da-mi voie sa fiu cat de ireverentios doresc ca si asa nu poti face nimic ca sa previi asta. :-))

1218658591613376
Ioan Mihalache  •  30 Iunie 2018, 11:25

Sa exageram si sa presupunem ca

adi_stelistul
adi_stelistul  •  30 Iunie 2018, 11:18
Postat de ill7ven pe 30 Iunie 2018, 11:14

Mai citeste o data, am si mentionat ca "se pune pe facut copii la foc automat" CA SA NU PIARDA LOCUL 1. Multumesc de comentariu in orice caz si nu te ingrijora, eu inteleg ce trebuie, nu ca altii, ce vor.

Pai tot n-ai inteles. Nu isi pastreaza locul 1 ci doar pozitia de cap de serie nr. 1 la turnee. Adica Serena in acest moment tot nr. 183 mondial era, dar la Wimbledon trebuia sa fie, daca regula era valabila, cap de serie nr.1. Iar cea cu "fac copii la foc automat", dincolo de faptul ca e o exprimare ireverentioasa, ca sa fiu bland, e ditamai tampenia. Daca vor fi intr-o maternitate continua nu vor juca. E simplu! Si atunci problema pozitiei pe lista capilor de serie nu se mai pune. Despre ce naiba vorbesti?

  • 1
  • 2
Comentează