Comentarii (49)
761123740750819
Teofil Vasian  •  19 Mai 2018, 12:39

Adi_stelistu :"Sunt destul de contrariat ca nu am aflat inca ce a facut Babos la Roma la dublu. Trebuie sa fi castigat ca doar a jucat cu o anonima de pe locul 89 mondial la dublu, ea fiind pe 4. Dar totusi inca nu am fost informati, cred ca e o scapare regretabila." Bineinteles ca au pierdut. Perechea Carstea- Ostapenko (dupa 3ore de joc la simplu) a castigat cu 2-0 meciul marea pereche Babos-Mladenovici, cica pe Tihi l-au dus de urgenta la spital si acuma comenteaza in locul lui bunica-su care si-a amintit de vechile origini si a inceput sa se semneze Traian_.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  19 Mai 2018, 12:36
Postat de Stoenescu Costin pe 19 Mai 2018, 12:18

Eu sunt de acord ca "unii" arbitri sunt rau intentionati ,dar cea mai buna solutie pt. organizatori ar fi instalarea obligatorie la turne de asemenea importanta a sistemelor "chellenge" [imi cer iertare daca nu este scris corect] si atunci si arbitri si jucatori -jucatoarele nu se mai enerveaza si isi vad de joc normal.

Vedeti-va de treaba, nu exista asta cu arbitrii rau-intetionati la tenis. In plus nu cu vedete care aduc public si bani, cum e Wozniacki. Sunt greseli, clar, cum a fost cea din meciul Pliskovei, dar asta nu justifica reactii ca aceea a cehoaicei - a fost vorba de un punct (ATAT!, un punct). Nu ultimul al meciului, adica o decizie decisiva, nici macar al game-ului in cauza. La Wozniacki nici macar despre asta n-a fost vorba. Wozniacki a fost suparata ieri ca a pierdut asa cum a pierdut si a inceput sa dea vina pe toti. Cum o deranjau acum 3 luni sunetele pe care le scoate Monica Niculescu. Cum o deranja felul in care apunea soarele la meciul cu CiCi Bellis de la RG 2017, cand i-a cerut arbitrului sa opreasca meciul (ea fiind, desigur, in dificultate in acel moment; cand si-a revenit, putin mai tarziu, cu lumina inca si mai difuza n-o mai deranja). Wozniacki e o plangacioasa, asta se stie de ani de zile in circuit. Cred ca e si putin prost-crescuta dupa gestul de ieri (din cate stiu asa ceva n-a mai facut, poate urmeaza niste explicatii). In toata istoria tenisului nu se poate spune ca vreo greseala de arbitraj a influentat in mod decisiv rezultatul vreunui meci. Nu e ca la fotbal, sa fim seriosi.

catalynn
catalynn  •  19 Mai 2018, 12:35
Postat de Stoenescu Costin pe 19 Mai 2018, 12:18

Eu sunt de acord ca "unii" arbitri sunt rau intentionati ,dar cea mai buna solutie pt. organizatori ar fi instalarea obligatorie la turne de asemenea importanta a sistemelor "chellenge" [imi cer iertare daca nu este scris corect] si atunci si arbitri si jucatori -jucatoarele nu se mai enerveaza si isi vad de joc normal.

E o discutie mai lunga aici ... Ce spuneti dvs e corect, insa ne lovim de conservatorismul francezilor. RG e dupa cum stiti cel mai important turneu pe zgura, prin urmare de acolo se da tonul. Ei nu vor nici macar nocturna sau acoperiș retractabil, ar dori daca se poate sa se joace ca acum 100 de ani. Pana la urma au cedat in privința acoperișului, poate vor ceda si in ceea ce priveste nocturna dar in privința arbitrilor ma îndoiesc, cel putin nu foarte curand. Ei vor ca arbitrul sa joace un rol in meci nu sa fie practic o mobila, putând fi înlocuit oricând de un computer. La fel si tușierii. Argumentul e ca pe zgura se vede urma. Oare!? Cu hawk eye se decid mingi la milimetru iar la Pliskova nici macar nu au putut determina unde a căzut de fapt mingea .... Cum spune si timm in cazul Karolinei ii puteam acorda circumstanțe atenuante, odata pt ca avea dreptate (pe video se vede clar ca mingea e in teren) si apoi pt ca nu este o jucatoare cu astfel de antecedente. De altfel amenda primită e modica. In ce o priveste pe polaca insa, este de mahalagioaica notorie, nu are scuze ...

timm
timm  •  19 Mai 2018, 12:31
Postat de adi_stelistul pe 19 Mai 2018, 12:26

Sunt destul de contrariat ca nu am aflat inca ce a facut Babos la Roma la dublu. Trebuie sa fi castigat ca doar a jucat cu o anonima de pe locul 89 mondial la dublu, ea fiind pe 4. Dar totusi inca nu am fost informati, cred ca e o scapare regretabila.

Nu e rezultat final. Se judeca la TAS.

timm
timm  •  19 Mai 2018, 12:30
Postat de Stoenescu Costin pe 19 Mai 2018, 12:18

Eu sunt de acord ca "unii" arbitri sunt rau intentionati ,dar cea mai buna solutie pt. organizatori ar fi instalarea obligatorie la turne de asemenea importanta a sistemelor "chellenge" [imi cer iertare daca nu este scris corect] si atunci si arbitri si jucatori -jucatoarele nu se mai enerveaza si isi vad de joc normal.

Ce este un sistem "chellenge"? Chiar nu am auzit. Sper ca e vorba de Hawk-Eye.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  19 Mai 2018, 12:26

Sunt destul de contrariat ca nu am aflat inca ce a facut Babos la Roma la dublu. Trebuie sa fi castigat ca doar a jucat cu o anonima de pe locul 89 mondial la dublu, ea fiind pe 4. Dar totusi inca nu am fost informati, cred ca e o scapare regretabila.

1873336479364758
Stoenescu Costin  •  19 Mai 2018, 12:18

Eu sunt de acord ca "unii" arbitri sunt rau intentionati ,dar cea mai buna solutie pt. organizatori ar fi instalarea obligatorie la turne de asemenea importanta a sistemelor "chellenge" [imi cer iertare daca nu este scris corect] si atunci si arbitri si jucatori -jucatoarele nu se mai enerveaza si isi vad de joc normal.

timm
timm  •  19 Mai 2018, 12:16
Postat de maxp pe 19 Mai 2018, 11:34

Pai de cand a batut-o pe Halep la AO au inceput ei sa remarce gesturile ei, altfel nu prea mi-am pus problema sa aibe dreptate pentru ca astfel de gesturi ea face de foarte mult timp. Deci problema nu e ca a devenit o tinta a astfel de articole, e ca a devenit de-abia acum. Chiar si cu greseli de arbitraj, modul de a se comporta al unor jucatori a ajuns de neacceptat. Pe mine ma socheaza sa vad arbitrii cum incep sa dea explicatii si sa calmeze jucatori, cred ca e si vina lor, din cand in cand ar trebui efectiv sa le inchida gura. Nu poti sa protestezi aiurea pentru orice minge la limita sau sa te arati nemultumit ca nu te lasa sa tragi a nu stiu cata oara de timp intre servicii. Pot sa inteleg reactia Pliskovei, acolo e altceva, e o exceptie, nu-si iese des din fire plus ca acolo chiar a fost o greseala penibila de arbitraj. Dar la Wozniacki e ceva devenit deja o traditie, asa ca in niciun caz nu ai de ce sa ii iei apararea.

Corect. Istoria jucatoarelor e total diferita Carolina este o scandalagioaica, Pliskova e la prima iesire nervoasa.

catalynn
catalynn  •  19 Mai 2018, 12:12
Postat de timm pe 19 Mai 2018, 12:10

Nu-i doar "intamplator", o tine Tiriac numarul 1. La toate turneele joaca DOAR CU JUCATOARE MAI SLAB CLASATE. Crezi ca e o coincidenta? :)

Hahaha :-))) Genial, ca de obicei! O zi buna timm!

timm
timm  •  19 Mai 2018, 12:10
Postat de catalynn pe 19 Mai 2018, 11:04

Nici io n-am vazut meciul, insa la cate tertipuri de 2 bani are polaca in ea (e daneza cam cum e tihi/presescu roman!) daca a furat-o arbitrul e foarte bine, ma bucur da a luat bataie! Din mai muIte motive: 1) Anett chiar imi place si ma bucur pt ea ca a ajuns in SF 2) polaca simte pe pielea ei cum e sa fii șicanat, alta data sa mai ceara pauza medicală fara motiv 3) Simona ramane pe #1 spre disperarea lui tihi-prezescu :-))))) si deja încet încet am si pierdut numarul săptămânilor de cand e “întâmplator” NUMARUL UNU MONDIAL :-))))))

Nu-i doar "intamplator", o tine Tiriac numarul 1. La toate turneele joaca DOAR CU JUCATOARE MAI SLAB CLASATE. Crezi ca e o coincidenta? :)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează