Articol de GSP - Publicat luni, 26 ianuarie 2009 00:00
MiTo GTA
Italienii de la Alfa Romeo plusează în clasa mică şi atacă MINI Cooper S JWC (John Cooper Works - 209 CP). Cu ocazia Salonului de la Geneva 2009, Alfa va prezenta modelul MiTo GTA. Minibolidul va beneficia de aportul unui propulsor supraalimentat, de 1.8 litri şi 240 CP, şi va fi mult mai uşor decît MiTo-ul obişnuit. De asemenea, constructorul a anunţat că GTA-ul va fi mai ieftin decît JWC-ul.
CLK reloaded
Noul E-Klasse Coupe, cunoscut pînă acum sub denumirea CLK, nu a fost încă prezentat oficial. Paparazzi din lumea auto au reuşit însă să pună mîna pe cîteva imagini ale noului model, care a crescut în dimensiuni şi prezintă un design mult mai incisiv. Enjoy!:)
Alianţă transatlantică
Constructorul italian Fiat a anunţat că va prelua 35% din acţiunile Chrysler. Alianţa va ajuta cei doi giganţi ai industriei auto să acţioneze împreună pentru a reduce costurile, a ataca noi pieţe şi a supravieţui crizei economice. Chrysler va avea astfel acces la tehnologia Fiat, ceea ce îi va permite să dezvolte maşini mai economice, iar italienii vor începe să producă în SUA.
MiTo GTA
Italienii de la Alfa Romeo plusează în clasa mică şi atacă MINI Cooper S JWC (John Cooper Works - 209 CP). Cu ocazia Salonului de la Geneva 2009, Alfa va prezenta modelul MiTo GTA. Minibolidul va beneficia de aportul unui propulsor supraalimentat, de 1.8 litri şi 240 CP, şi va fi mult mai uşor decît MiTo-ul obişnuit. De asemenea, constructorul a anunţat că GTA-ul va fi mai ieftin decît JWC-ul.
CLK reloaded
Noul E-Klasse Coupe, cunoscut pînă acum sub denumirea CLK, nu a fost încă prezentat oficial. Paparazzi din lumea auto au reuşit însă să pună mîna pe cîteva imagini ale noului model, care a crescut în dimensiuni şi prezintă un design mult mai incisiv. Enjoy!:)
Alianţă transatlantică
Constructorul italian Fiat a anunţat că va prelua 35% din acţiunile Chrysler. Alianţa va ajuta cei doi giganţi ai industriei auto să acţioneze împreună pentru a reduce costurile, a ataca noi pieţe şi a supravieţui crizei economice. Chrysler va avea astfel acces la tehnologia Fiat, ceea ce îi va permite să dezvolte maşini mai economice, iar italienii vor începe să producă în SUA.