Articol de Valentin Damian - Publicat marti, 29 iunie 2010 00:00
Scandalul l-a început Alonso, care i-a acuzat pe comisarii cursei de la Valencia că l-au favorizat pe Hamilton să rămînă pe locul doi, manipulînd astfel ierarhia finală.
"Scandalos" a fost reacţia celor de la Ferrari după decizia comisarilor de cursă de la Marele Premiu al Europei, care l-au penalizat cu întîrziere cu un drive- through (britanicul a depăşit Safety Car-ul cînd acesta era pe pistă). Cel mai vehement a fost Fernando Alonso, pilotul scuderriei italiene, care a declarat că rezultatul final a fost "manipulat" de către comisari. Spaniolul are un pic de dreptate pentru că între momentul încălcării regulamentului şi anunţarea penalizării s-au desfăşurat 10 tururi de pistă. Alonso era pe locul 3 atunci cînd Hamilton a "comis-o", dar a încheiat cursa pe poziţia a 9-a pentru că s-a poziţionat chiar în spatele maşinii de siguranţă. Alonso uită să spună însă că în finalul cursei de la Valencia a fost depăşit de Kobayashi. Spaniolul ar fi terminat cu o poziţie mai sus!
"Noi am avut un tur întreg în spatele Safety Car-ului şi credem că Formula 1 îşi pierde din credibilitate prin deciziile sale", au declarat cei de la Ferrari.
Red Bull şi McLaren au considerat exagerate acuzele rivalilor italieni. Recunosc însă că regulamentul are vicii, dar comisarii au judecat corect, mai ales că Hamilton a fost penalizat. Poate regulamentul Safety Car-ului nu i-a ajutat pe cei de la Ferrari, iar McLaren a profitat".
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”