Articol de GSP - Publicat marti, 06 februarie 2018 15:38
Operatorul de jocuri online Sportingbet este cel mai nou partener al clubului de fotbal CFR Cluj 1907, logoul uneia dintre cele mai cunoscute case de pariuri din România urmând a fi poziționat pe spatele tricoului deasupra numărului de joc.
Consecventă în susținerea fenomenului sportiv, Sportingbet este conștientă că implicarea sa trebuie să aibă un caracter permanent și de la intrarea sa pe piața locală a fost întotdeauna aproape de cluburile ce au ambiția de a urca în atmosfera rarefiată a vârfurilor performanței. Prin popularitatea și mediatizarea extinsă de care beneficiază, fotbalul este sportul care suscită cel mai larg interes și acoperă o mare parte din anvergura acoperirii media în cadrul posturilor de sport și a publicațiilor specializate.
În același timp, CFR Cluj 1907 este un club cu o istorie și rădăcini adânci, aniversând 110 de activitate în ediția 2017-2018 a Ligii 1, dar și cu performanțe remarcabile în scurta sa perioadă modernă de prezență pe prima scenă fotbalistică a României, putând fi considerată cu adevărat o ”echipă a secolului XXI”. Promovată succesiv din Liga 3, CFR Cluj a pășit în Liga 1 în sezonul 2004-2005, pentru ca apoi să devină în trei rânduri Campioana României – 2007-2008, 2009-2010, 2011-2012, să câștige de trei ori Cupa României – 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010 și să își treacă numele pe Supercupa României în 2009 și 2010.
Beneficiind de susținerea unui grup deosebit de suporteri și având o popularitate extinsă, clubul clujean folosește la maximum toate elementele de care dispune pentru a-și atinge obiectivul imediat, cel de a obține al patrulea titlu de campioană. Lider al ierarhiei Ligii 1, cu o campanie de transferuri ce a venit să întărească o echipă deja cu multă experiență și calitate în exprimare, având în același timp o conducere tehnică cu multă experiență, CFR Cluj are argumente solide în dialogul cu contracandidatele sale la titlu.
”Pornind de la aceste considerente, opțiunea pentru acest parteneriat este una naturală din punctul nostru de vedere”, a declarat Adam Lewis, Group Chief Marketing Officer la GVC Holdings, grupul ce deține brandul Sportingbet alături de alte branduri puternice precum bwin, Gamebookers sau nou achiziționatul Ladbrokes. ”Așa cum încrederea în forțele proprii, profesionalismul și consecvența ne caracterizează serviciile pe care le furnizăm clienților noștri, ne bucurăm să ne asociem imaginea cu un club de prim rang al fotbalului românesc care își construiește performanța pe o filozofie similară”, a adăugat Adam Lewis.
Sportingbet este online, la nivel internațional încă din 1998. Prin decizia ONJN 2303/28.11.2017, licența pentru teritoriul României este valabilă până în 30.11.2027. Compania și-a îmbunătățit permanent oferta de pariuri sportive online, în aceeași măsură în care o face pentru cei peste 2,5 milioane clienți din peste 200 țări în care operează.
Triunghi amoros la FCSB: „Ngezana i-a furat iubita româncă. Ei îi plac ăștia mai puternici”