GSP SPECIAL  »  DIVERSE  »  DECIZIE

Ion Țiriac a blocat lucrările la linia de tren Gara de Nord - Otopeni! Decizia luată de Curtea de Apel în legătură cu proiectul pentru EURO 2020

Articol de GSP - Publicat sambata, 12 octombrie 2019 09:57

Guvernul României încearcă să construiască o cale ferată de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni, care ar putea fi folosită și pentru EURO 2020, dar proiectul a fost oprit după o plângere făcută de Ion Țiriac.

Astfel, vineri, Curtea de Apel a decis blocarea construcției, anunță money.ro. Decizia este executorie, dar poate fi atacată la o instanță superioară. 

La finalul lunii septembrie, Ion Țiriac, președintele Federației Române de Tenis, și alți parteneri de afaceri au dat în judecată Guvernul României, Ministerul Transporturilor și CFR. Aceștia au acuzat faptul că noua cale ferată va dăuna investițiilor făcute și au reușit, pentru moment, să blocheze construirea porțiunii de drum.

Tronsonul de 3 kilometri urma să se desprindă din linia dintre Gara de Nord și Urziceni și să treacă prin spatele patinoarului ridicat de Ion Țiriac la Otopeni, să traverseze DN1 și să ajungă la Aeroportul Otopeni. 

Țiriac acuza că trebuie să dărâme patinoarul 

În septembrie, Țiriac acuza faptul că este obligat să renunțe la patinoarul Telekom Arena din Otopeni, deschis în decembrie 2016, și că nu va putea finaliza alte proiecte. 

„Avem o problemă majoră cu academia Țiriac/Năstase. Ăsta a fost visul meu și al lui Ilie, să facem o academie. E mai complicată! Costă mai mult, dar e vorba despre bani privați. Banii mei! Voiam să o facem la Otopeni, unde trebuia să fie Universitatea despre care tot vorbeam. Din păcate, cu linia asta ferată, care trece pe deasupra acelei străzi, am început să luăm aprobări pentru demolarea patinoarului. Nu pot lăsa copiii cu trenul pe deasupra.  

Pe mine mă stupefiază infantilitatea organelor care sunt responsabile pentru așa ceva. Faptul că încă nu se știe proiectul. Dacă trenul trece printr-un butoi sau se fac doar două garduri fonice. Am fost la Minister, fără niciun rezultat. Dacă e așa și se face acest tren, tot acest proiect cade. Trebuia să fie o piscină olimpică, apoi sala Nadiei de gimnastică. Apoi un centru de tenis cu 30 de terenuri. Cu cămin de 40-50 de camere. Așa voiam. Acum patinoarul e închis. Nu pot da drumul în aceste condiții! Unde mergem, nu știu!” 
Ion Țiriac, pentru Gazeta Sporturilor.  

Linia de cale ferată dintre Aeroportul Otopeni și Gara de Nord ar ajuta la preluarea fluxului de fani care vor ajunge în București la vară, când Capitala organizează patru meciuri de la EURO 2020.

Vezi și: 

VIDEO EXCLUSIV Ion Țiriac și-a pierdut răbdarea cu autoritățile române! Vrea să vândă licența turneului din Budapesta, fost la București: „Am ofertă de 12 milioane €. Îl vând și gata!”

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Arena-OZN din România prinde contur! Imagini spectaculoase cu obiectivul de 25 de milioane de euro
Diverse
Arena-OZN din România prinde contur! Imagini spectaculoase cu obiectivul de 25 de milioane de euro
Oaspete de seamă la România - Kosovo » Va intona „Deșteaptă-te, române!” în fața a 50.000 de spectatori
Nationala
Oaspete de seamă la România - Kosovo » Va intona „Deșteaptă-te, române!” în fața a 50.000 de spectatori
A marcat pentru România U20, apoi a făcut tărăboi la interviu: „Nu-mi vine să cred prin ce trec! Antrenorul nu mă ia în considerare”
Nationala
A marcat pentru România U20, apoi a făcut tărăboi la interviu: „Nu-mi vine să cred prin ce trec! Antrenorul nu mă ia în considerare”

Dan Negru, interviu EXCLUSIV: „Femeia avea coșciugul copilului pregătit, nu uit niciodată ce a făcut Becali” » De la Hagi la Iosif Sava sau o ofertă politică: „Mi-au propus Primăria Timișoarei, mă uitam după camere TV”

Daniel Oprița, singurul antrenor invincibil din primele două ligi, s-a destăinuit în Gazeta: „Dacă tot n-avem drept de promovare, le-am spus un lucru” + „Sportiv, Steaua a mers cu același nucleu până în Liga 1”


Comentarii (35)
1177177172317584
Christian Ciuca  •  14 Octombrie 2019, 12:17
Postat de cornelconasu pe 14 Octombrie 2019, 11:57

NU DEMOLEAZĂ NIMIC , calea ferată trece la 40 de metri de patinoar ! Aruncă un prost o piatră și......

exact, n-ai ce sa demolezi, practic calea ferata suspendata e inchisa ca intr-un tub, aici e proiectul, se vede clar ca n-ai ce sa demolezi si nu e niciun pericol (http) youtu.be/jcQQ2pnKdLk

cornelconasu
cornelconasu  •  14 Octombrie 2019, 11:57
Postat de 1drag pe 14 Octombrie 2019, 00:28

Incearcati sa fiti impartiali si sa va ganditi si din punctul de vedere al proprietarului oricare ar fi el. De ce sa iti demoleze statul asta hotz un Imobil edificat din banii proprii si sa nu investeasca el ca Stat putin mai mult si de exemplu sa faca o trecere subterana in acea zona.?! Doar o idee si sunt sigur ca se pot gasi si alte solutii...

NU DEMOLEAZĂ NIMIC , calea ferată trece la 40 de metri de patinoar ! Aruncă un prost o piatră și......

cornelconasu
cornelconasu  •  14 Octombrie 2019, 11:55
Postat de Gargantua Egor pe 13 Octombrie 2019, 23:14

Bravo ,Ion Tiriac, excelent !!! Lupta-te cu mafia guvernamentala mincinoasa si sforaitoare ! Nu ei su promis METROU pina la Otopeni??? Si ce-au facut ? Vrajeli, neputinta, lene, neprofesionalism . Cand le -a ajuns cutitul la os, ce-au zis ? Hai cu inca o vrajeala care oricum nu se va face ! Trecem intentionat prin patinoarul facut cu bunacredinta si din banii lui Tiri si asta precis ne da in judecata ( e normal ! ). Si am scapat, avem motiv sa spunem ca intampinam greutati insurmontabile ! Bogda proste , am scapat ! Vinovat e omu' cu patinoarul. Cine l-a pus sa-l faca tocmai acolo, ce dereku ?!? Si-i mai pacalim o data pe gertoii contribuabili, ce conteaza o data-n plus ? ROMUNIKKKKAA!!!

Vorbești ca să...vorbesti ?! Țiriac după construirea patinoarului , a depus documentația pentru celelalte dar studiile pentru fezabilitate , proiecte samd, erau deja semnate pentru calea ferată spre aeroport !! Nu trebuie să demoleze nimic , astea sunt harfe pentru el le vroia pe toate la un loc și a instigat și pe alții la revoltă ! Investiția e una de INTERES NAȚIONAL !!! Una din motivațiile lor ar fi că ...se poluează fonic !?? Oare cei din cartierele zecilor de orașe americane cărora le trece trenul pe lângă ferestre de zeci de ani , au avut tupeul să se opună unei hotîrâri guvernamentale ?!

Vezi toate comentariile (35)
Comentează