Articol de GSP - Publicat sambata, 18 septembrie 2021 10:27 / Actualizat sambata, 18 septembrie 2021 10:42
Puma, unul dintre cei mai cunoscuți producători de echipament sportiv ai lumii, e în mijlocul unei controverse în Bundesliga. Totul din cauza unui concept revoluționar pe care sponsorul l-a pregătit pentru Borussia Dortmund.
Borussia Dortmund a învins-o miercuri seară pe Besiktas, scor 2-1, în prima etapă a grupelor Ligii Campionilor. Galben-negrii au evoluat în cel de-al treilea echipament propus de producătorul de echipament Puma, aducând un omagiu designului galben lime din 1997/1998, însă fanii au fost foarte enervați de faptul că sigla clubului abia s-a văzut, fiind imprimată galben pe galben.
„Regretăm furia fanilor și am dori să ne prezentăm scuze. Am luat în considerare feedback-ul și vom ține cont la proiectarea echipamentelor viitoare”, a declarat Bjorn Gulden, CEO Puma.
Clubul nu a putut folosi un alt tricou, deoarece UEFA nu permitea acest lucru.
Dortmund debut cu dreptul în Liga Campionilor
La Istanbul, Dortmund a deschis scorul prin puștiul Bellingham, iar Haaland a majorat diferența în prelungirile primului act. Pentru Beșiktaș a marcat spre finalul întâlnirii Montero, din centrarea nou-venitului Pjanic. Nemții au ținut de scor în ultimele minute și au pleacat acasă cu toate cele 3 puncte.
Citește și:
Kingsley Coman, operat la inimă » Cât va lipsi mijlocașul lui Bayern
Presa din Scoția, prima reacție despre jocul făcut de Ianis Hagi + Nota după Rangers - Dundee
Mutare-șoc în tenis: Novak Djokovic va fi antrenat de fostul lui mare rival!