Articol de GSP - Publicat vineri, 24 iunie 2022 11:59 / Actualizat vineri, 24 iunie 2022 12:03
eAD - deținătorul drepturilor de transmisie și retransmisie a celei mai valoroase competiții sportive din România, Liga Profesionistă de Fotbal - structura sportivă a cluburilor din prima ligă și Superbet, operatorul numărul 1 din industria de betting & gaming în România și-au unit forțele într-un parteneriat valabil pe doi ani. Parteneriatul aduce împreună trei entități care au o viziune comună și o strategie comună pentru a le oferi ce e mai bun fanilor români.
Toate detaliile parteneriatului urmează a fi anunțate pe 1 iulie, când prima divizie din fotbalul românesc își va afla printre alte surprize și țintarul ediției 2022-2023. Colaborarea va presupune mult mai mult decât un proces de branding și de naming, cele trei entități îmbrățișând oportunitatea de a pune în valoare expertiza tehnologică și inovațiile Superbet în interesul fotbalului românesc și al suporterilor săi superpasionați.
„De câteva sezoane bune, Superbet este cel mai generos și cel mai vizibil sponsor al sportului românesc, susținând federații sau echipe masculine și feminine din diferite discipline. Am observat și ascensiunea pe plan internațional a companiei, ambiția și viziunea de a deveni un jucător major pe plan mondial. A venit momentul ca toate progresele Superbet să fie recunoscute și prin acest parteneriat de care se vor bucura echipele din prima divizie și fanii fotbalului românesc.” a afirmat ORLANDO NICOARĂ, directorul eAD.
Din partea LPF, președintele GINO IORGULESCU a declarat: „Îmi face o plăcere deosebită să vă salut și să vă mulțumesc în numele Ligii Profesioniste de Fotbal, precum și în al meu personal, cu ocazia stabilirii acestui parteneriat. Mă bucur că SUPERBET, cel mai mare și cel mai cunoscut brand al industriei în care activează, s-a alăturat Ligii Profesioniste într-un parteneriat solid, valabil doi ani de acum înainte. Am convingerea că unirea forțelor noastre, împreună și cu eAD, deținătorul drepturilor de transmisie a celei mai de anvergură competiții sportive din România, se va concretiza într-un efort de echipă care va aduce rezultate excelente pentru toți cei implicați și, mai cu seamă, pentru fotbalul din Liga 1 și pentru numeroșii săi fani.”
Ediția cu numărul 105 a campionatului României se va desfășura în sistem sezon regular (30 de etape, cu meciuri tur-retur), urmat de play-off (în care primele 6 clasate la finalul sezonului regular vor disputa meciuri tur-retur pentru stabilirea campioanei). Formațiile clasate pe locurile 7-16 vor juca 9 etape în play-out (ultimele două clasate vor retrograda direct, locurile 7 și 8 în play-out vor juca baraj în dublă manșă, contra ocupantelor locurilor 3 și 4 în play-off-ul din Liga a 2-a).
Campioana va merge în turul I preliminar din Champions League, vicecampioana va merge în turul II preliminar din UEFA Conference League. Locul 3 din play-off va juca pe teren propriu meci de baraj în manșă unică împotriva învingătoarei din barajul în manșă unică dintre ocupantele locurilor 1 și 2 din play out. Câștigătoarea va obține ultimul loc de cupă europeană și va fi calificată automat în turul II preliminar din UEFA Conference League.
„Suntem onorați și deopotrivă entuziasmați de acest parteneriat. eAD a apărat interesele tuturor echipelor din divizia de elită, reușind să obțină fonduri vitale pentru cluburi, iar Liga Profesionistă de Fotbal e o instituție care indiferent de context, a știut să atragă lângă ea sponsori din diferite industrii și are energia și viziunea de a-i capacita pe toți cei implicați în fotbalul românesc de cel mai înalt nivel să se autodepășească. Pregătim împreună un nou sezon competițional, uniți de pasiunea pe care o purtăm pentru sportul rege, un sezon care va fi în mod sigur o superexperiență pentru echipe și mai ales pentru fani!” a declarat ANDREI STAN, Manager de sponsorizări și evenimente al Superbet.
# # #
Despre eAD
Lansată în 2015 ca agenție de vânzare de publicitate, eAD a decis să intre pe piața drepturilor sportive și a marketingului sportiv doi ani mai târziu, când a preluat drepturile TV ale Ligii 1.
Din 2018, compania a început să furnizeze servicii de promovare pe stadioane, vânzândpublicitatea de pe sistemele de tip LED amplasate pe majoritatea stadioanelor din prima ligă. Tot din 2018, eAD vinde în exclusivitate și spațiile de publicitate pe televiziunile Prima TV, Prima Sport și Profit TV și alte câteva portaluri online. De anul trecut, eAD deține în exclusivitate și drepturile TV pentru campionatul Spaniei - La Liga.
Echipa eAD e condusă de Orlando Nicoară și e formată din profesioniști cu o experiență vastă în zona de media & advertising.
Despre LPF
Liga Profesionistă de Fotbal este o organizație compusă din cele 16 cluburi profesioniste de fotbal din Liga 1. Fanii acestui sport sunt, de fapt, principalii beneficiari ai existenței LPF, fie că sunt ai celor mai bune 16 echipe din România sau doar ai fotbalului, în general.
Organizator al principalei competiții fotbalistice interne, dar și având un rol de sindicat al cluburilor, LPF rămâne fidelă principiului că fotbalul este al oamenilor, pentru oameni și în favoarea ideii de fair-play, ca o constantă a întregii sale activități.
Despre Superbet
Fondat de către Sacha Dragic și Augusta Dragic, Grupul Superbet este o companie de tech & entertainment care desfășoară operațiuni în retail (rețea de peste 1.000 de agenții stradale) și online (site și aplicații sport și jocuri) în România, Polonia, Serbia și din 2021 în Belgia, unde a achiziționat liderul local Napoleon Sports & Casino. Superbet este membru al IBIA (Asociația Internațională de Integritate în Betting).
Compania a câștigat numeroase premii la nivel național și internațional, remarcându-se și prin colaborările cu ambasadori de brand precum Ilie Dumitrescu, Cătălin Moroșanu, Gică Craioveanu, Ana-Maria Popescu-Brânză, Mihai Leu, Jerzy Dudek și mulți alții. Prin intermediul fundației sale, compania a întreprins numeroase acte de binefacere în domeniile de educație, cultură, sport și sănătate.
Prin programul său de susținere a sportului românesc, Superbet sponsorizează federații, cluburi sau sportivi din fotbal, handbal, baschet, ciclism, șah, kickbox, raliuri, atletism, scrimă, dansuri, înot și ski.
Triunghi amoros la FCSB: „Ngezana i-a furat iubita româncă. Ei îi plac ăștia mai puternici”