Articol de Eduard Apostol - Publicat luni, 22 iulie 2024 15:45 / Actualizat luni, 22 iulie 2024 19:46
Dinamo a oficializat înainte de startul Superligii contractul cu Superbet și joacă deja cu noul sponsor pe tricouri. Casa de pariuri oferă între 800.000 și 1.000.000 de euro/sezon pentru „câinii roșii”, în funcție de performanță. Dar parteneriatul de imagine a venit după o negociere dură. Iată detaliile aflate de GSP.
Dinamo a oficializat o mutare importantă pentru club, săptămâna trecută, cu Superbet, devenit sponsorul principal al echipei.
Gruparea din centrul Capitalei rămâne în sfera companiilor de betting în privința sponsorului principal, după ce în ultimii ani a avut parteneriate de imagine cu Unibet, 888 Casino și Win2.
Superbet contribuie cu mai mulți bani ca Win2 la Dinamo
Ultima relație, cea de la sezonul revenirii în Liga 1, a adus „câinilor" un câștig de 600.000 de euro/sezon din parteneriatul cu Win2. Roș-albii au avut și un „bonus" în privința fostului angajament. Compania de betting a permis ca și un al 2-lea sponsor principal, Renovatio, să apară pe partea frontală a tricourilor.
Renovatio reprezintă acum „oamenii cu banii” de la Dinamo, reprezentanții companiei urmând să preia și cea mai mare parte din acțiunile lui Eugen Voicu în cadrul societății Red&White, care se ocupă de conducerea grupării.
Cât milionul de la Rapid, dar doar în funcție de performanță
Administratorul special, Andrei Nicolescu, s-a implicat în acest an în negocierile pentru noul sponsor principal al lui Dinamo. Și a fost ales Superbet.
„Nicolescu a făcut eforturi ca Dinamo să obțină o sumă cel puțin egală cu cea pe care o primea de la sponsorul de anul trecut. Și a obținut un bonus. S-au implicat și cei de la Renovatio în discuțiile cu sponsorii, semn că va exista un mix la conducerea clubului în acest sens", au declarat surse apropiate grupării dinamoviste.
Sursele GSP spun că Dinamo câștigă 800.000 de euro pe stagiune din contractul cu Superbet, sumă care poate ajunge la 1.000.000 de euro dacă se obține performanță: play-off sau finala Cupei României.
Liderii de piață în domeniu sunt FCSB, Rapid și Farul
Superbet este compania cu cea mai mare cotă de pe piața pariurilor din România. Și sponsorizează acum nu mai puțin de 4 cluburi din prima ligă: Dinamo, Rapid, U Cluj și Farul Constanța.
Conform informațiilor GSP, „câinii" primesc acum un cuantum financiar inferior celorlalte formații din campionat. Dar nu cu mult sub ce încasează acestea. La Rapid și Farul, se alocă peste un milion de euro pe sezon, clubului de pe malul Someșului spre un milion, indiferent de rezultate.
Totodată, Dinamo ar încasa și bonusuri, în cazul câștigării unui trofeu sau al unor indici de performanță.
1,5milioane de euro este cuantumul banilor primiți de FCSB de la Betano, un alt nume important pe piața betting