Comentarii (5)
solox
solox  •  08 Octombrie 2013, 23:55

Pai o masina noua acceptabila costa in jur de 15.000 euro iar romanasii muncesc in tara pe aprox 250 - 400 euro. Normal ca-si cumpara o rabla cu 2000-3000 euro, pentru ca mai trebuie sa supravietuiasca, facturi, familie alea alea. Nivelul veniturilor este de fapt "stimulatorul" achizitiilor de rable.

darby_84
darby_84  •  08 Octombrie 2013, 16:24

Taxa auto te condamna sa-ti cumperi masina foarte veche. Faza ca, cu cat e mai veche polueaza mai putin este o aberatie. S-a umplut piata din Romania de pisicute din 1993-98 si masinile astea au viata lunga si nu doar astea. Unde mai pui ca au o taxa de 200 de euro pe cand o masina cu motor de 1.9 Diesel din 2006 are o taxa de aproximativ 3500 euro. Deci taxa este o bataie de joc si va strange toate rablele europei in ROMANIA. Guvernele astea de kkt habar nu au ce vor...decat aurul din Romania sa-l faca, cadou la straini si sa aduca multinationalke care sa plateasca romanii cel mai prost in EUROPA....

gabisp
gabisp  •  08 Octombrie 2013, 14:08

ROMANIA ( reprezentata de Guvernul PONTA ) = o tara JALNICA !!! Sa incurajezi importul de rable in detrimentul vanzarii ( si producerii ) de autoturisme noi, iata o mostra de INCOMPETENTA RARISIMA !!!

fanreal.madrid
fanreal.madrid  •  08 Octombrie 2013, 11:38
Postat de stelistu.batran pe 08 Octombrie 2013, 09:31

Asta e guvernarea USL, am ajuns ca si Bulgarii: groapa de gunoi a UE la autoturisme.

Suntem groapa de gunoi a Europei de mulți ani stai liniștit, și nu mă refer doar la mașini. Cât despre mașini, nu știu care e gunoiul, un BMW/Audi/Volkswagen/Ford vechi de 10 ani sau un Logan 2013.

stelistu.batran
stelistu.batran  •  08 Octombrie 2013, 09:31

Asta e guvernarea USL, am ajuns ca si Bulgarii: groapa de gunoi a UE la autoturisme.

Comentează