Comentarii (18)
hhannibal
hhannibal  •  16 Aprilie 2020, 23:54
Postat de wwerko80 pe 16 Aprilie 2020, 23:49

Acelasi Ceausescu care a intrat pe teren in 85 sa termine finala din cupa ca steaua pierdea cu 3-1?

Vorbesti din auzite!:))) Scorul era de 1-1, si aproape de min. 90 i s-a anulat Stelei un gol perfect valabil! Atunci a retras echipa de pe teren, nu ce aberezi tu acolo...

hhannibal
hhannibal  •  16 Aprilie 2020, 23:40
Postat de remarque pe 16 Aprilie 2020, 22:45

Barcelona nu era echivalentul Barcelonei de azi. Atunci erau tari echipele englezesti si cele italiene, care in 1986 au fost suspendate din competitiile europene. Plus ca erau doar cateva tururi eliminatorii, puteai prinde, asa cum a prins Steaua un culoar cu noroc si daca aveai si valoare puteai spera la un rezultat. Asa cum s-a si intamplat, dar la 11 m. Steaua nu i-ar fi dat gol Barcelonei niciodata. Insa victoria ramane victorie si e meritorie. Dupa ce au revenit italienii si englezii s-a terminat. AC Milan i-a masacrat pe stelisti care efectiv puteau sa arunce prosopul. Diferenta de valoare era prea mare si apoi prapastia s-a tot adancit si largit.

Doar echipele englezesti au fost suspendate, nu si cele italiene! Juve a fost eliminata chiar de Barca! "Puteai prinde asa un culoar cu noroc"...bai baiatule, Steaua a fost prima (din cele doar doua) de echipe est-europene care au castigat CCE/CL! Asa ca nu mai abera...

morzadobflicster
morzadobflicster  •  17 Aprilie 2020, 02:12
Postat de wwerko80 pe 16 Aprilie 2020, 23:49

Acelasi Ceausescu care a intrat pe teren in 85 sa termine finala din cupa ca steaua pierdea cu 3-1?

Coane, ori ai memoria deranjata, ori fumezi ce nu trebuie.. Valentin a scos echipa cand era 2-1 pt Steaua, dar arbitrii au spus ca trebuie sa ramana 1-1.. Nu stiu de unde ai scos-o pe-asta cu 3-1...

aberescu
aberescu  •  16 Aprilie 2020, 23:11
Postat de remarque pe 16 Aprilie 2020, 22:45

Barcelona nu era echivalentul Barcelonei de azi. Atunci erau tari echipele englezesti si cele italiene, care in 1986 au fost suspendate din competitiile europene. Plus ca erau doar cateva tururi eliminatorii, puteai prinde, asa cum a prins Steaua un culoar cu noroc si daca aveai si valoare puteai spera la un rezultat. Asa cum s-a si intamplat, dar la 11 m. Steaua nu i-ar fi dat gol Barcelonei niciodata. Insa victoria ramane victorie si e meritorie. Dupa ce au revenit italienii si englezii s-a terminat. AC Milan i-a masacrat pe stelisti care efectiv puteau sa arunce prosopul. Diferenta de valoare era prea mare si apoi prapastia s-a tot adancit si largit.

Esti un ***!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

catalin.palcu
catalin.palcu  •  17 Aprilie 2020, 11:05
Postat de hhannibal pe 16 Aprilie 2020, 23:40

Doar echipele englezesti au fost suspendate, nu si cele italiene! Juve a fost eliminata chiar de Barca! "Puteai prinde asa un culoar cu noroc"...bai baiatule, Steaua a fost prima (din cele doar doua) de echipe est-europene care au castigat CCE/CL! Asa ca nu mai abera...

Te superi degeaba, culoarul ala a fost'de porc'. Sa bati campioanele Ungariei, Danemarcei si Finlandei ca sa prinzi semifinalele CCE, e ceva! Ca o paranteza, acele echipe sunt acum in diviziile secunde, cu exceptia lui Lahti care sunt in liga a4a finlandeza. Ca a o a doua'paranteza in acelasi sezon Barca trecea de Sparta Praga, Porto si Juventus in drumul spre semifinale. Parca altceva, nu? Echipe serioase si in prezent si acum 34 de ani. Iar legat de Bumbescu, in contextul arbitrajului modern, nu cred ca termina multe meciuri in teren.

1250984458283448
Catalin Amariei  •  17 Aprilie 2020, 09:38

Toata lumea ar vrea sa revada meciurile Stelei pana in finala cu Barcelona mai ales meciurile cu finlandezii de la Kusiki 0-0 in deplasare si 1-0 incredibil acasa si sfertul cu Honved (ungaria) infrangere deplasare si victorie 4-1 acasa. Fantastic traseu. Pe vremuri daca bateai finlandezi si unguri ajungeai in finala. Pfffff ce vremuri misto

belane
belane  •  16 Aprilie 2020, 23:17
Postat de remarque pe 16 Aprilie 2020, 22:45

Barcelona nu era echivalentul Barcelonei de azi. Atunci erau tari echipele englezesti si cele italiene, care in 1986 au fost suspendate din competitiile europene. Plus ca erau doar cateva tururi eliminatorii, puteai prinde, asa cum a prins Steaua un culoar cu noroc si daca aveai si valoare puteai spera la un rezultat. Asa cum s-a si intamplat, dar la 11 m. Steaua nu i-ar fi dat gol Barcelonei niciodata. Insa victoria ramane victorie si e meritorie. Dupa ce au revenit italienii si englezii s-a terminat. AC Milan i-a masacrat pe stelisti care efectiv puteau sa arunce prosopul. Diferenta de valoare era prea mare si apoi prapastia s-a tot adancit si largit.

Anglia & Italia aveau campionatele cele mai puternice in acea perioada dar te inseli cu privire la echipele italiene. Ele n-au fost suspendate din competitiile europene - in sezonul 85-86 Juventus a jucat in Cupa Campionilor fiind eliminata chiar de Barcelona iar Anderlecht i-a eliminat pe Bayern Munchen in sferturi insa sunt de acord ca Steaua a avut mare noroc la tragerile la sorti pana in semifinale a intalnit echipe mediocre. Uita-te la parcursul Barcelonei din acel an pana in finala - a trecut de Sparta Praga, apoi de Porto, apoi de Juventus si in semfinale la penalty-uri de IFK Goteborg (suedezii erau o forta in fotbalul european in anii '80, au si castigat Cupa UEFA de vreo 2 ori parca)

emil1986
emil1986  •  17 Aprilie 2020, 11:55
Postat de rapidist57 pe 17 Aprilie 2020, 11:52

Mare jucator Bumbescu asta, rupea orice os intalnea in cale, cel mai mare cotonogar al Romaniei.

Nu intelegi nimic din fotbal. N-ar fi rau sa urmaresti alt sport, fotbalul e prea dificil pentru tine. Eventual popice sau badminton. Succes!

rapidist57
rapidist57  •  17 Aprilie 2020, 11:52

Mare jucator Bumbescu asta, rupea orice os intalnea in cale, cel mai mare cotonogar al Romaniei.

transylvaniawolf
transylvaniawolf  •  17 Aprilie 2020, 06:16

Despre performanta echipei Steaua nu are rost sa mai vorbim,o sa ramana singurul titlu international pentru fotbalul din Romania.Dupa CM 1990 am vazut o sumedemie de fotbalisti care au jucat la echipele puternice din Europa,dar in realitate putini au rezistat la echipele mari,Hagi.Gh.Popescu,Dan Petrescu,Contra,Chivu,Lupescu si Mutu restul au avut un 1-2 ani bunicei si apoi s-au c-am consumat.Sigur este ca Salariul de azi al unui fosbalist nu se compara cu unul din anii 90.Dar de obicei un fundas nu primeste un salariu asa de mare,S.Ramos castiga in anul 2018 11 mil,G.Pique incasa 5,8 mil in 2014.Virgil van Dijk castiga 11,5 mil la Liverpool.In Bundeslia nu exista jucator care sa castige mai mult de 15 mil. Sa spui ca Bumbescu ar castiga 20 de milioane la ora aceasta trebuie sa fi ori beat ori de pe alta planeta.Sant de acord ca poate ar fi fost un fundas care ar fi jucat eventual la o echipa buna in Europa.

  • 1
  • 2
Comentează