Comentarii (294)
c0ncret
c0ncret  •  19 Noiembrie 2024, 23:04
Postat de iobag pe 19 Noiembrie 2024, 21:21

Ba cap patrat, te citez. " Steaua nu a existat in fotbalul mare european pana in 1986, cand Valentin Ceausescu, fiul dictatorului, a adus cei mai buni jucatori cu forta ". Din moment ce eu ti-am pus o intrebare foarte simpla, care au fost jucatorii aia la care te referi si tu mi-ai raspuns Lita dumitru, da, ai spus foarte clar ca juca la steaua in 86. Inteleg ca te-ai facut din nou de ras spunand o aberatie si acum vrei sa o dregi cat poti si sa se vada *** mincinos, dar cam asta e problema cand te-ai facut deja de ras si te chinui sa o dai la intors, indiferent de ce varianta e adevarata, tot nu te avantajeaza. Si ce treaba au craiova sau dobrin cu mizeriile pe care le scrii? Sau o sa-mi zici ca si el a jucat la dinamo? :))) Concentreaza-te mai mult pe ce zici tu, nu pe ce crezi ca zic eu cand creierul ala al tau de gaina oricum nu te ajuta sa intelegi ce iti scriu.

Hahah, neuron defect, doare adevarul, nu? Te ustura rau din cate vad. Asta e adevarul, Steaua nu a existat in fotbalul mare european pana in 1986. Era ordin de sus sa nu ii bata nimeni in campionat (celebrul meci de la Oradea, Bihor - Steaua 2-3, prelungit fara motiv vreo 15 minute, pana cand stelistii au reusit sa intoarca scorul). Asta e istoria infecta a acestui club. Implicarea lui Valentin Ceausescu a schimbat mersul lucrurilor in fotbalul romanesc. Pana la jumatatea anilor '80 campionatul era disputat de Dinamo impreuna cu alte cluburi de traditie din provincie, Arges, UTA, Craiova. Steaua castiga mai mult Cupa si mergea in Cupa Cupelor, unde nu facea mare branza. Te ustura rau, asa-i? Asta-i adevarul, asta e realitatea, nu am inventat-o eu. "Steaua lui Valentin Ceauşescu este clubul care a luat jucători din Craiova Maxima. Nu Dinamo, nu altcineva! Cu ajutorul lui Valentin l-au luat pe Silviu Lung cînd era titular în echipa naţionala şi la Craiova, ceea ce eu n-am făcut cu Balaci şi Camataru, pe care i-am salvat cînd erau într-o perioadă de decădere. Steaua a mai luat apoi de la Craiova piese grele, cum ar fi Ungureanu şi, mai tîrziu, Gică Popescu". Poftim citat din Mircea Lucescu, actualul selectioner al Romaniei. Mai vrei umilinta?

iobag
iobag  •  19 Noiembrie 2024, 21:21
Postat de c0ncret pe 15 Noiembrie 2024, 21:54

Spune-mi/arata-mi si mie, neuron defect, unde anume am scris eu, negru pe alb ca Lita Dumitru a jucat la Steaua in '86? Eu l-am dat doar ca exemplu/etalon privind modul in care erau adusi acolo jucatorii. Ca nu stau acum sa detaliez despre tot lotul Stelei din '86. Ok, deci neuronul tau singuratic iti dicteaza ca tot ce au facut Dinamo si Craiova in fotbalul romanesc nu prea conteaza, ca de fapt ele nu au facut nimic, Dinamo a pierdut cu 8-1 cu TSKA Sofia si trebuiau crucificati cei care au pierdut la Sofia de asa maniera... ce Parcalab, ce Dinu, ce Lucescu, ce Dumitrache, ce Dobrin, ce Balaci, Camataru si tot asa. Neuronul tau singuratic a dictat: doar Steaua a existat in fotbalul romanesc dinainte sa fie infiintata chiar, iar rezultatele Stelei sunt cele mai mari din galaxie si univers. Celelalte echipe din Romania si jucatorii lor au fost asa, o adiere de vant. Ba, rad si puii de curca de tine. Apropo, vezi ca UEFA considera play-off urile ca fiind parte din competitie, nu le considera tururi preliminare, dar mergem mai departe. Cum sa te legi tu de disputele lui Dinamo cu echipele respective, cand Steaua in '86 a avut traseu de Intertoto, cu Velje, Honved, Kuusysi?! :))) Altceva mai ai in repertoriu?

Ba cap patrat, te citez. " Steaua nu a existat in fotbalul mare european pana in 1986, cand Valentin Ceausescu, fiul dictatorului, a adus cei mai buni jucatori cu forta ". Din moment ce eu ti-am pus o intrebare foarte simpla, care au fost jucatorii aia la care te referi si tu mi-ai raspuns Lita dumitru, da, ai spus foarte clar ca juca la steaua in 86. Inteleg ca te-ai facut din nou de ras spunand o aberatie si acum vrei sa o dregi cat poti si sa se vada *** mincinos, dar cam asta e problema cand te-ai facut deja de ras si te chinui sa o dai la intors, indiferent de ce varianta e adevarata, tot nu te avantajeaza. Si ce treaba au craiova sau dobrin cu mizeriile pe care le scrii? Sau o sa-mi zici ca si el a jucat la dinamo? :))) Concentreaza-te mai mult pe ce zici tu, nu pe ce crezi ca zic eu cand creierul ala al tau de gaina oricum nu te ajuta sa intelegi ce iti scriu.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

c0ncret
c0ncret  •  15 Noiembrie 2024, 21:54
Postat de iobag pe 15 Noiembrie 2024, 01:00

Te-ai facut tu de ras cu multe afirmatii deja, dar asta noua e record. Zici ca lita dumitru juca la steaua in 86? :))))))))). Daca se pune faptul ca rad cu lacrimi de tine atunci ai dreptate, m-ai facut sa plang. Si zi si mie pe care din echipele pe care le-ai insirat le-ati eliminat 'de multe ori', ca eu am numarat fix doua, cu restul in 90% din cazuri v-au cam batut pe unde v-au prins sau daca ati reusit sa ii bateti intr-unul din meciuri, il celalalt va bagau de la 3-4 boabe in sus, in cel mai bun caz reuseati sa bagati autobaza si sa nu luati multe. Astea sunt meciurile alea in care va bateati voi de la egal la egal cu puterile europei? :)) Dar tu traiesti in lumea ta paralela, probabil o sa-mi zici ca si cu bulgarii care v-au dat 8 boabe v-ati batut de la egal la egal pentru ca i-ati batut si voi cu 1 gol diferenta la retur :))))))))). Si apropo, nu mai lua citate de pe wikipedia :)))))))))). Mai bine cauta surse adevarate si cu ocazia asta da un search sa vezi si cand a jucat de fapt lita dumitru la steaua, macar pentru cultura ta generala. Penibilule.

Spune-mi/arata-mi si mie, neuron defect, unde anume am scris eu, negru pe alb ca Lita Dumitru a jucat la Steaua in '86? Eu l-am dat doar ca exemplu/etalon privind modul in care erau adusi acolo jucatorii. Ca nu stau acum sa detaliez despre tot lotul Stelei din '86. Ok, deci neuronul tau singuratic iti dicteaza ca tot ce au facut Dinamo si Craiova in fotbalul romanesc nu prea conteaza, ca de fapt ele nu au facut nimic, Dinamo a pierdut cu 8-1 cu TSKA Sofia si trebuiau crucificati cei care au pierdut la Sofia de asa maniera... ce Parcalab, ce Dinu, ce Lucescu, ce Dumitrache, ce Dobrin, ce Balaci, Camataru si tot asa. Neuronul tau singuratic a dictat: doar Steaua a existat in fotbalul romanesc dinainte sa fie infiintata chiar, iar rezultatele Stelei sunt cele mai mari din galaxie si univers. Celelalte echipe din Romania si jucatorii lor au fost asa, o adiere de vant. Ba, rad si puii de curca de tine. Apropo, vezi ca UEFA considera play-off urile ca fiind parte din competitie, nu le considera tururi preliminare, dar mergem mai departe. Cum sa te legi tu de disputele lui Dinamo cu echipele respective, cand Steaua in '86 a avut traseu de Intertoto, cu Velje, Honved, Kuusysi?! :))) Altceva mai ai in repertoriu?

iobag
iobag  •  15 Noiembrie 2024, 01:00
Postat de c0ncret pe 14 Noiembrie 2024, 13:28

Tin sa te felicit ca ti-ai ales un nume potrivit, care te reprezinta. Macar atat sa faci si tu bine. Ca in rest, cu fotbalul si viata esti paralel. Nu stau sa iti desenez cum a influentat familia Ceausescu/regimul transferul fiecarui jucator in parte, dar iti dau un singur exemplu, Lita Dumitru. Cauta sa vezi cum a ajuns unul din cei mai talentati jucatori ai generatiei lui in Ghencea. Vad ca tot ai o fixatie cu acel 8-1 de la Sofia, intr-o perioada romantica a fotbalului, dar nu pomenesti ca la Bucuresti Dinamo a castigat cu 3-2. In fine, trecem peste, deci pentru logica ta de neuron singuratic si defect, cand decenii la rand intalnesti echipe precum Inter, Milan, Atletico Madrid, Real Madrid, Aston Villa, IFK Goteborg, Hamburg, Liverpool si de multe ori le si invingi si te califici mai departe, fie in Cupa UEFA, fie in CCE, cand atingi pentru prima data semifinalele CCE in istoria tarii tale, asta nu inseamna ca te bati de la egal la egal cu marile puteri ale Europei, nu? Baa, esti atat de lipsit de inteligenta incat un copil de 5 ani se joaca cu tine si iti da si clasa in acelasi timp. Uite, iti las ceva aici ca sa plangi in continuare: "In the fall of 1956, the team make its debut in the European Champion Clubs' Cup (competition created a year before). Dinamo was the first Romanian team to play in the continent-wide competitions. The debut game was played on 26 August 1956, in front of 32,000 spectators. Dinamo defeated Galatasaray with 3–1".

Te-ai facut tu de ras cu multe afirmatii deja, dar asta noua e record. Zici ca lita dumitru juca la steaua in 86? :))))))))). Daca se pune faptul ca rad cu lacrimi de tine atunci ai dreptate, m-ai facut sa plang. Si zi si mie pe care din echipele pe care le-ai insirat le-ati eliminat 'de multe ori', ca eu am numarat fix doua, cu restul in 90% din cazuri v-au cam batut pe unde v-au prins sau daca ati reusit sa ii bateti intr-unul din meciuri, il celalalt va bagau de la 3-4 boabe in sus, in cel mai bun caz reuseati sa bagati autobaza si sa nu luati multe. Astea sunt meciurile alea in care va bateati voi de la egal la egal cu puterile europei? :)) Dar tu traiesti in lumea ta paralela, probabil o sa-mi zici ca si cu bulgarii care v-au dat 8 boabe v-ati batut de la egal la egal pentru ca i-ati batut si voi cu 1 gol diferenta la retur :))))))))). Si apropo, nu mai lua citate de pe wikipedia :)))))))))). Mai bine cauta surse adevarate si cu ocazia asta da un search sa vezi si cand a jucat de fapt lita dumitru la steaua, macar pentru cultura ta generala. Penibilule.

c0ncret
c0ncret  •  14 Noiembrie 2024, 13:28
Postat de iobag pe 12 Noiembrie 2024, 22:51

Ma bucur ca iti place poza mea, se pare ca si tu plangi la fel ca ala din ea. V-ati batut de la egal la egal cu puterile europei zici? :)))))))))). Bai nene, tu nu stii nici pe ce planeta esti, nici macar dinamovistii nu au tupeu sa aprobe ce aberatii spui, toti rad cu lacrimi de tine, un nasuc rosu si ruj iti mai trebuie si esti personaj complet :)))). Si ia zi, daca nu e nici o problema sa iei bataie cu 8-1, de n-ai dat de la inceput datele corecte si n-ai spus ca ala a fost de fapt primul vostru meci in cupa campionilor? De ce a trebuit sa dai meciul din preliminarii ca fiind primul, ca sa aveti si voi un debut cu victorie? Ti-e rusine de mareata voastra traditie? :))))) Apropo, inca mai astept sa-mi zici care au fost jucatorii aia cei mai buni din tara pe care i-a luat steaua cu forta ca sa poata castiga cupa campionilor.

Tin sa te felicit ca ti-ai ales un nume potrivit, care te reprezinta. Macar atat sa faci si tu bine. Ca in rest, cu fotbalul si viata esti paralel. Nu stau sa iti desenez cum a influentat familia Ceausescu/regimul transferul fiecarui jucator in parte, dar iti dau un singur exemplu, Lita Dumitru. Cauta sa vezi cum a ajuns unul din cei mai talentati jucatori ai generatiei lui in Ghencea. Vad ca tot ai o fixatie cu acel 8-1 de la Sofia, intr-o perioada romantica a fotbalului, dar nu pomenesti ca la Bucuresti Dinamo a castigat cu 3-2. In fine, trecem peste, deci pentru logica ta de neuron singuratic si defect, cand decenii la rand intalnesti echipe precum Inter, Milan, Atletico Madrid, Real Madrid, Aston Villa, IFK Goteborg, Hamburg, Liverpool si de multe ori le si invingi si te califici mai departe, fie in Cupa UEFA, fie in CCE, cand atingi pentru prima data semifinalele CCE in istoria tarii tale, asta nu inseamna ca te bati de la egal la egal cu marile puteri ale Europei, nu? Baa, esti atat de lipsit de inteligenta incat un copil de 5 ani se joaca cu tine si iti da si clasa in acelasi timp. Uite, iti las ceva aici ca sa plangi in continuare: "In the fall of 1956, the team make its debut in the European Champion Clubs' Cup (competition created a year before). Dinamo was the first Romanian team to play in the continent-wide competitions. The debut game was played on 26 August 1956, in front of 32,000 spectators. Dinamo defeated Galatasaray with 3–1".

iobag
iobag  •  12 Noiembrie 2024, 22:51
Postat de c0ncret pe 12 Noiembrie 2024, 15:58

In cazul tau se vede ca ai nevoi speciale dupa poza. Dar trecem peste. Tocmai asta e, ca noi am trecut de acele preliminarii in '56 si am participat in cea de a doua editie a CCE. Si da, acel 3-1 cu Galatasaray de la Bucuresti a fost primul meci al unei echipe Romanesti in acea competitie, pentru ca in prima editie CCE din 1995-1956 nu a participat nicio echipa romaneasca. Si nu numai ca nu a participat nici una de la noi, dar in '55-'56 UEFA a selectionat cele 16 participante pe baza invitatiilor, nu pe baza clasamentelor interne. Stiu ca nu iti convine, dar Dinamo Bucuresti va ramane atat prima echipa romaneasca ce a participat in Cupa Campionilor, cat si prima care a ajuns in semifinalele acestei competitii. Asa ca ai demonstrat pe fata ca nu ai treaba cu logica la faza cu Luxemburg si preliminariile. Dinamo are o mare traditie europeana, a jucat constant in Cupa Campionilor (din anii '50 adica), de la egal la egal, cu cele mai mari echipe ale Europei, dar tu, un amarat de gigist, nu ai cum sa pricepi. Si Barcelona si-a luat-o cu 8-2 de la Bayern acum cativa ani, ca sa nu mai aduc in discutie alte exemple, iar accidente au avut toate cluburile mari in istoria lor. Ce sa stie un gigist...

Ma bucur ca iti place poza mea, se pare ca si tu plangi la fel ca ala din ea. V-ati batut de la egal la egal cu puterile europei zici? :)))))))))). Bai nene, tu nu stii nici pe ce planeta esti, nici macar dinamovistii nu au tupeu sa aprobe ce aberatii spui, toti rad cu lacrimi de tine, un nasuc rosu si ruj iti mai trebuie si esti personaj complet :)))). Si ia zi, daca nu e nici o problema sa iei bataie cu 8-1, de n-ai dat de la inceput datele corecte si n-ai spus ca ala a fost de fapt primul vostru meci in cupa campionilor? De ce a trebuit sa dai meciul din preliminarii ca fiind primul, ca sa aveti si voi un debut cu victorie? Ti-e rusine de mareata voastra traditie? :))))) Apropo, inca mai astept sa-mi zici care au fost jucatorii aia cei mai buni din tara pe care i-a luat steaua cu forta ca sa poata castiga cupa campionilor.

JackJohn
JackJohn  •  12 Noiembrie 2024, 19:36
Postat de c0ncret pe 12 Noiembrie 2024, 18:24

Cand unul ca tine imi spune asta, sunt suficient de inteligent ca sa stiu ca e exact invers. Tu nici nu ai avea voie sa vorbesti despre fotbal sau sport in general, la cat de lipsit de inteligenta esti. Meseria ta, randumb? Sa schimbi conturile pe gsp.

deci echipa ta nu o sa mai jaoce niciodata in europa,habar nu ai de regulile europene si tu spui ca eu nu am habar? echipa mea joaca an de an in europa si face puncte multe in europa.

JackJohn
JackJohn  •  12 Noiembrie 2024, 19:34
Postat de c0ncret pe 12 Noiembrie 2024, 18:30

Pai tocmai ca nu exista Steaua in Liga 1. Tocmai a vorbit Balint la Naum pe tema asta si a spus clar ce s-a intamplat in 2003, cum s-a schimbat forma de organizare si societatea in timpul competitiei. Paunescu, Piturca si Becali au pus totul la cale. Piturca a fost si el complice, dar apoi si-a recunoscut greseala si a sustinut mereu ca Steaua e cea din Ghencea, din Liga a 2-a. Deci fcfcsb trebuia retrogradata de atunci, dar coruptia a tinut-o in prima Liga. Minti cu nerusinare, in Norvegia Rosenborg e la egalitate la cupe cu Odd, deci nu au aia de la Odd mai multe cupe decat Rosenborg. Rosenborg are tot in Norvegia, Olympiakos are tot in Grecia, are cele mai multe campionate si e si singura castigatoare de cupa europeana, Ajax chiar are tot in Olanda, deci numai aberatii si minciuni scrii ba. Si nu exista Steaua in Liga 1, oricat ai spama, lucrurile sunt clare. Daca tu nu ai avea carte de identitate si certificat de nastere, ai putea sa demonstrezi care e numele tau? Intelege ba ca nu exista Steaua in Liga 1.

are rosenborg mai multe cupe decat odd? nu are. are Steaua din liga 1 cele mai multe cupe in Romania? da. *** Steaua este cea din liga 1,daca era cum spui tu,liga 1 era desfiintata de uefa. uefa spune clar ca noi suntem Steaua. stai ca acum trece legea pensilor militare asteptta de 7 ani si clonacsa o sa fie desfiintata de urgenta.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

c0ncret
c0ncret  •  12 Noiembrie 2024, 18:30
Postat de JackJohn pe 12 Noiembrie 2024, 15:53

nenica,cei ca tine asta spun de 40 de ani. sa vezi cand Steaua din liga 1 ramane cu nu stiu ce. si de 40 de ani,Steaua din liga 1 este singura echipa de pe terra care are la toate categoriile tot:cele mai multe campionate,supercupe,cupe,puncte in europa,primaveri europene,victorii in eternul derby ,suporteri etc. in olanda ajax are mai multe campionate,alta echipa are mai multe victorii in eternul derby. in norvegia odd are mai multe cupe,rosenbotg mai multe campionate,in grecia olimpiakos are nu stiu ce,paok altceva etc. dar in Romania,Steaua din liga 1 are tot.

Pai tocmai ca nu exista Steaua in Liga 1. Tocmai a vorbit Balint la Naum pe tema asta si a spus clar ce s-a intamplat in 2003, cum s-a schimbat forma de organizare si societatea in timpul competitiei. Paunescu, Piturca si Becali au pus totul la cale. Piturca a fost si el complice, dar apoi si-a recunoscut greseala si a sustinut mereu ca Steaua e cea din Ghencea, din Liga a 2-a. Deci fcfcsb trebuia retrogradata de atunci, dar coruptia a tinut-o in prima Liga. Minti cu nerusinare, in Norvegia Rosenborg e la egalitate la cupe cu Odd, deci nu au aia de la Odd mai multe cupe decat Rosenborg. Rosenborg are tot in Norvegia, Olympiakos are tot in Grecia, are cele mai multe campionate si e si singura castigatoare de cupa europeana, Ajax chiar are tot in Olanda, deci numai aberatii si minciuni scrii ba. Si nu exista Steaua in Liga 1, oricat ai spama, lucrurile sunt clare. Daca tu nu ai avea carte de identitate si certificat de nastere, ai putea sa demonstrezi care e numele tau? Intelege ba ca nu exista Steaua in Liga 1.

c0ncret
c0ncret  •  12 Noiembrie 2024, 18:24
Postat de JackJohn pe 12 Noiembrie 2024, 16:52

toti fac misto de tine si te umilesc,numai prostii debitezi.

Cand unul ca tine imi spune asta, sunt suficient de inteligent ca sa stiu ca e exact invers. Tu nici nu ai avea voie sa vorbesti despre fotbal sau sport in general, la cat de lipsit de inteligenta esti. Meseria ta, randumb? Sa schimbi conturile pe gsp.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 30
Comentează