Comentarii (84)
CanditConstantin
CanditConstantin  •  28 Iulie 2024, 14:52
Postat de golf_club pe 28 Iulie 2024, 12:41

Draga Attila. Cu tot respectul pentru tine ca jucator, si pentru un club profestionist ca si Sepsi: nu ai dreptate 100%! Sunt de acord ca asemenea scandari nu sunt de bun simt, dar hai sa mai privim si la cauze. La faptul ca si romanii sunt injurati in maghiara la meciurile voastre, noroc ca arbitrii nu stiu maghiara (sau ignora). De asemenea, nu uita ca la voi totul e in maghiara, si se vede lcar o atitudine de sfidare a oricareilegaturi cu tara in car traiti, si anume Romania. Ca va place sau nu, ala este teritoriu romanesc. Atata timp cat veti avea atitudinea asta, or sa zboare multe scandari de genul inspre voi. Deci hai draga Attila sa mai vedem si cauzele, nu doar rezultatul.

De unde marota asta ca "si romanii sunt injurati in maghiara la meciurile voastre (ale lui Sepsi), noroc ca arbitrii nu stiu maghiara (sau ignora)"? Nu am vazut scandari anti-romanesti aseara. Daca s-ar intampla asa ceva, Laszlo Dioszegi si Attila Hadnagy ar fi primii care ar lua masuri. Astfel de scandari xenofobe, pe care le-am auzit de la unii suporteri dinamovisti, nu au ce cauta nici pe stadioane, nici in alte imprejurari, pentru ca sunt o dezonoare si denota o lipsa de civilizatie. Noi mergem pe stadioane cu copiii sa vedem fotbal si suporteri care isi incurajeaza echipa, nu scandari xenofobe.

CanditConstantin
CanditConstantin  •  28 Iulie 2024, 14:37
Postat de Abath pe 28 Iulie 2024, 13:13

Sa nu uitam ca la începutul meciurilor, cei de la Sepsi pun porcăria aia de imn al Ținutului Secuiesc ( ce naiba o mai fi și ținutul ala?). Asa ca se pune întrebarea: cine sunt cei care incita, cine sunt xenofobie? Tot respectul pentru cetățenii romani de etnie maghiara care își vad de treaba lor. Restul...

Cu ce ma deranjeaza pe mine ca cei de la Sepsi isi canta cantecul lor in limba maghiara? Nu este niciun fel de incitare la violenta, iar cantecul nu are nicio conotatie xenofobica. Este un cantec care ii reprezinta si bravo lor ca il canta intr-un mod civilizat. Asa cum jucatorii lui Sepsi, majoritatea romani, il asculta si ii respecta pe cei care il canta, asa ar trebui sa facem si noi, si cu totii am avea de castigat. Pe noi ne intereseaza sa vedem fotbal si o manifestare civilizata a suporterilor.

Groot87
Groot87  •  28 Iulie 2024, 14:36

dar ala barbos si japonezu de ce nu au luat rosu? arbitru a tinut cu voi astea sunt scuze penibile oricum mafia FRF si LPF distrug fotbalul .. var e degeaba barbosu face 4 faulturi consecutive si nici galben japonezu intrare criminala :)

Vfb93
Vfb93  •  28 Iulie 2024, 14:35
Postat de CanditConstantin pe 28 Iulie 2024, 13:08

Vfb93 face referire la istorie, astfel legitimand ingozitoarele scandarile xenofobe si jignirile pe care le adreseaza unii suporteri de-ai nostri la adresa etnicilor maghiari din Romania. Ce om de bun simt mai poate accepta astfel de scandari in secoul XXI? Vfb93 defineste cuvantul "ungur" intr-o maniera proprie care denota o existenta macinata de halucinatii. Ii dorim pace interioara si sa scape de demonii care il paraziteaza.

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Dorel_Zugrav
Dorel_Zugrav  •  28 Iulie 2024, 14:26

Este normal ca o persoana cu alt domiciliu decat Sf. Gheorghe sau orasul din care vine echipa oaspete sa NU poata cumpara bilet la meci? De ce aceasta discriminare?

CanditConstantin
CanditConstantin  •  28 Iulie 2024, 14:19
Postat de dinamo_forever_77 pe 28 Iulie 2024, 11:38

Si ca sa nu uitam ceva foarte important. In Spania sunt peste 2 milioane de romani, in Italia peste 1 milion, in Anglia si Germania cred ca sunt peste 500.000....dar nicaieri romanii din diaspora nu cer AUTONOMIE, cum aveti voi tupeul sa cereti!!!!

Comparatia lui dinamo_forever_77 este complet nereusita. Acesti romani din Italia si Spania au plecat din Romania in ultimii 20-30 de ani. Etnicii maghiari locuiesc in Transilvania de vreo 1000 de ani, iar in unele zone au fost si inca sunt majoritari. Regiune Autonoma Maghiara a mai existat in Romania intre 1952 si 1968. In Europa, gasim regiuni autonome in multe tari: Sardinia, Sicilia, Tirolul de Sud in Italia; Andalusia, Tara Bascilor in Spania; Aland in Finlanda. Inclusiv in tari neapartinand Uniunii Europene: Voivodina in Serbia, Gagauzia in Moldova. Nu mai vorbim de cele 26 de cantoane din Elvetia, sau de Belgia, care este impartita in 3 regiuni autonome. Sa-i lasam pe unguri sa-si duca viata cum vor ei, si noi sa ne-o ducem pe a noastra cum vrem noi. Vrem sa mergen la stadion sa vedem fotbal si suporteri care isi incurajeaza echipa, nu pe unii care incita la violenta.

Vfb93
Vfb93  •  28 Iulie 2024, 14:15
Postat de CanditConstantin pe 28 Iulie 2024, 13:08

Vfb93 face referire la istorie, astfel legitimand ingozitoarele scandarile xenofobe si jignirile pe care le adreseaza unii suporteri de-ai nostri la adresa etnicilor maghiari din Romania. Ce om de bun simt mai poate accepta astfel de scandari in secoul XXI? Vfb93 defineste cuvantul "ungur" intr-o maniera proprie care denota o existenta macinata de halucinatii. Ii dorim pace interioara si sa scape de demonii care il paraziteaza.

Titi dragul meu nu sunt aici să intru în polemici cu nimeni… Încearcă dialoguri imaginare cu cei de nivelul tău…

Bohumil66
Bohumil66  •  28 Iulie 2024, 13:40
Postat de dinamo_forever_77 pe 28 Iulie 2024, 11:38

Si ca sa nu uitam ceva foarte important. In Spania sunt peste 2 milioane de romani, in Italia peste 1 milion, in Anglia si Germania cred ca sunt peste 500.000....dar nicaieri romanii din diaspora nu cer AUTONOMIE, cum aveti voi tupeul sa cereti!!!!

In Spania, Italia sau oriunde romanii s-au dus de bunavoie, in timp ce statul Roman a venit PESTEN NOI fara vonta noastra, fara sa fii intrebati. Capisce diferenta?

CanditConstantin
CanditConstantin  •  28 Iulie 2024, 13:34
Postat de dinamo_forever_77 pe 28 Iulie 2024, 11:35

Acesta nu este un arbitraj dubios. Nu a influentat scorul meciului ......unde apropo, ala nu a fost penalty la Ciubotariu NICIODATA. Inainte de hent este o impingere evidenta!!! Cat priveste tupeul de care dati dovada......bai oameni buni, ca sunteti de etnie maghiara....TOT RESPECTUL. Dar sunteti cetateni romani si sunteti la noi acasa....adica in ROMANIA....iar comportamentul vostru este ANORMAL....si provocator, nu al nostru. TOata treaba asta pe care o promovati cu "autonomia" voastra, cu cantecele voastre in limba maghiara....la voi acasa, in caminul vostru, unde-l auziti voi. CAPISCE?

dinamo_forever_77 este deranjat de faptul ca suporterii lui Sepsi isi canta in limba lor materna cantecele care ii reprezinta. Ce este provocator in asta? Bravo lor ca isi respecta cultura si limba, si vedem ca o fac intr-un mod civilizat! Asa ar trebui sa facem si noi, sa ne incurajam echipa, si sa terminam odata cu scandarea lozincilor xenofobe care nu ne fac cinste. ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

istet10
istet10  •  28 Iulie 2024, 13:32
Postat de Romario40 pe 28 Iulie 2024, 11:08

Da , trebuia oprit meciul..altfel nu vor dispare manifestarie astea mizerbile ....nu tot asa i au oprit pe olteni ,parca?

Nu este ceva mizerabil. Este ceva firesc. Astea sunt sentimentele pe care si le expun.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează