Comentarii (50)
contele100
contele100  •  07 Mai 2023, 04:26

Nu ai verificat bine... FCSB inseamna: Fotbal Club Steaua Bucuresti

gepeto
gepeto  •  20 Aprilie 2023, 22:13

Fc fcsb e continuatuarea stelei. Si csa steaua e steaua. Adevarata continuatare a stelei e ca vrajitoarea omida din anii 90. Inca se disputa. Bine ca intrebati pe toti fotbalistii "ce cred". De parca marcile sunt pe crezute, ca la copii mici. Bine ca nu intrebati pe ctp, ca ala are o "opinie" despre tot, neavizata. Nu mai promovati analfabetismul functional. Cereti acte de la frf: una e fc fcsb, alta csa steaua . Pt nelamuriri exista gesepe si gigi tv

odoacru
odoacru  •  20 Aprilie 2023, 17:31
Postat de marius1979 pe 20 Aprilie 2023, 15:22

Se vede ca Nu Esti stelist adevarat. Stema care Ii pe piept acum la CSA Ii facuta de MM si Mustata. Se vor intoarce inapoi la FCSB odata cu palmaresul care insoteste doar continuatoarea (FCSB), nu clona CSA 2017

:)))))))))))nea caisă minte lipsă

corectorul
corectorul  •  20 Aprilie 2023, 17:09
Postat de mario78a pe 20 Aprilie 2023, 16:33

Deci FC FCSB SA nu joaca in prima liga!!!

Fotbal Club FCSB S.A. joaca in liga 1. Dar nu identificam nicio echipa Steaua Bucuresti in liga 1.

mario78a
mario78a  •  20 Aprilie 2023, 16:33

Deci FC FCSB SA nu joaca in prima liga!!!

corectorul
corectorul  •  20 Aprilie 2023, 16:12
Postat de garybusy pe 20 Aprilie 2023, 15:50

stiu ca ai iq redus,dar nici chiar asa. este ca si cum ai spune ca diavolii rosii nu joaca in premier league. qed. te-ai umilit singur. deci ***. putin spus ca doar minti,*** evident. spui ca negru este alb si albul este negru. w*&*7f?

La cat de agramat si de incoerent esti in exprimare, nu meriti atentie! P.S. ARATA-NE DOVADA CA EXISTA O ECHIPA CU DENUMIREA STEAUA IN LIGA 1.

garybusy
garybusy  •  20 Aprilie 2023, 15:50
Postat de corectorul pe 20 Aprilie 2023, 14:45

Imediat ce am citit comentariu tau, am verificat componenta ligii 1 si nu am identificat nicio echipa cu denumirea asta, de Steaua. Deci, minti!

stiu ca ai iq redus,dar nici chiar asa. este ca si cum ai spune ca diavolii rosii nu joaca in premier league. qed. te-ai umilit singur. deci ***. putin spus ca doar minti,*** evident. spui ca negru este alb si albul este negru. w*&*7f?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

garybusy
garybusy  •  20 Aprilie 2023, 15:48
Postat de cj666 pe 20 Aprilie 2023, 12:22

Ce apune A Ilie sau alt fost fotbalist cointeresat de clanul Becali e irelevant. Relevant este ce spun nenorocitii aia in roba, viitori beneficiari pensii speciale pe care le platim noi.

paia aia spun in martie 2023 si inca la iccj ca Steaua este cea din liga 1. altcumva nu intorceau decizia de la CAB. in aproape 100% din cazuri iccj nu intoarce decizia,daca o intoarce in 100% din cazuri se da invers fatza de ce s-a dat prima data(ca altcumva nu era intaorsa deciziea). iar prima data s-a dat ca clona csa are cce din 1986 si acum o sa se dea ca Steaua are cce din 1986.

fotbalminim00
fotbalminim00  •  20 Aprilie 2023, 15:46
Postat de carol_k pe 20 Aprilie 2023, 13:08

Da, Adrian Ilie a fost un jucător important al Stelei, nu de talia lui Lăcătuș, Pițurcă, Tudorel Stoica, dar mai important decât mulți alții care și-au dat cu părerea. De asta-i si raspund. Atât timp cât s-a crezut că Becali a cumpărat legal Steaua n-a avut nimeni vreo îndoială că Steaua lui Becali n-ar putea fi continuatoarea originalului. Dar atunci când furtul, impostura, minciuna, au ieșit la suprafață, nu mai existau elementele necesare care să definească "nechezolul" marca FCSB. Actele de cumpărare care nu prea există sau poate nu se puteau face aceasta fiind ilegală pe legile de atunci, deci în realitate vânzarea e nulă, nu s-a produs. Asadar toate beneficiile lui Becali cad din moment ce asta a constatat instanța, pe acte, nu pe emisiuni TV... Asta vrea să ascundă latifundiarul, aceste informații să nu ajungă la publicul larg, chiar dacă decizia finală s-a dat propagandistic se mai poate trăi, o perioadă, într-o mare minciună. Adica ai furat o masina si spui ca e continuatoarea celei furate? N-am auzit inca.

Eu cred ca Ilie a fost de talia celor enumerați și a făcut performanta la echipe bune afară, cât privește comentariul tău, cei care au jucat și la CSA și la Fcsb unde să conteste că Fcsb nu e continuatoarea Stelei, eu aș da Armata în judecată că acum ei susțin că sunt continuator, și aș cere despăgubiri că au vândut ceva ce nu există și că au mințit fotbaliștii care au jucat atunci și la CSA și la Fcsb, penibil sunt generalii dacă au fost păcăliți de un oier, restul e can-can!

rumunek
rumunek  •  20 Aprilie 2023, 15:32
Postat de carol_k pe 20 Aprilie 2023, 13:08

Da, Adrian Ilie a fost un jucător important al Stelei, nu de talia lui Lăcătuș, Pițurcă, Tudorel Stoica, dar mai important decât mulți alții care și-au dat cu părerea. De asta-i si raspund. Atât timp cât s-a crezut că Becali a cumpărat legal Steaua n-a avut nimeni vreo îndoială că Steaua lui Becali n-ar putea fi continuatoarea originalului. Dar atunci când furtul, impostura, minciuna, au ieșit la suprafață, nu mai existau elementele necesare care să definească "nechezolul" marca FCSB. Actele de cumpărare care nu prea există sau poate nu se puteau face aceasta fiind ilegală pe legile de atunci, deci în realitate vânzarea e nulă, nu s-a produs. Asadar toate beneficiile lui Becali cad din moment ce asta a constatat instanța, pe acte, nu pe emisiuni TV... Asta vrea să ascundă latifundiarul, aceste informații să nu ajungă la publicul larg, chiar dacă decizia finală s-a dat propagandistic se mai poate trăi, o perioadă, într-o mare minciună. Adica ai furat o masina si spui ca e continuatoarea celei furate? N-am auzit inca.

Ceea ce ai scris tu ar fi corect, dacă nu ar pleca de la o ipoteză greșită. Că echipa a fost vândută. Legal nu ar fi putut să existe o vânzare, într-o formă simplă, așa cum o prezinți, de la stat la un privat. Ar fi trebuit să fie o licitație, oferta publică și așa mai departe, toată polologhia, mai ales la armată. Nu a existat un preț și nu a existat un obiect vândut. A fost vorba de o cedare, dintr-o parte, și o preluare de partea cealaltă. Că actele au fost făcute prost, intenționat sau din neștiință, neexistând atunci modele de referință, aia e altă discuție. Că privatul s-a schimbat, apoi a involuat în ceea ce este și declară astăzi, că unii foști fotbaliști își motivează nereușitele in cariera de după încheierea activității sportive aruncând vina la acel patron și acum caută o revanșă și o reevaluare în ochii suporterilor, și astea sunt alte discuții. Ce e însă inexplicabil e unde a fost echipa de fotbal CSA Steaua din 1998 sau 2003 până în 2017. Cum poate fi această echipă a CSA aceeași cu cea de până în 1998? Se numește Steaua, de acord. Dar Ripensia de azi e aceeași cu acea Ripensia? Farul de azi e același Farul lui Bosânceanu sau același din 1980? Și mai am exemple. Dacă GB a furat sau înșelat, el a făcut-o în raport cu asociația lui Păunescu, nu cu CSA. Clubul Steaua renunțase deja la a avea echipa de fotbal, fără vreo ingerință a lui GB în acea decizie. Din punctul meu de vedere, dacă CSA vrea să recapete echipa aceea, trebuie să o ia de la Becali.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează