Comentarii (15)
talpaiadului
talpaiadului  •  27 Ianuarie 2024, 17:42
Postat de _Adrian_1 pe 27 Ianuarie 2024, 14:51

Nu ma, TOT N-AI INTELES NICI LA A TREIA INCERCARE. E vorba de faptul ca pe Arena Nationala zecesebe este UN CHIRIAS OARECARE, ba mai mult, unul care NU POATE CONCURA cu evenimente gen concerte, concursul de DotA samd. Asta e diferenta FUNDAMENTALA fata de Rapid samd care POT FI SIGURE DE STADIOANELE LOR. Un investitor care s-ar gandi sa bage bani la zecesebe si sa ia locul ciobanului ar fi constient ca se poate trezi ORICAND cu echipa in bejenie si ca NU VA AVEA NICI UN CUVANT DE SPUS LA DECIZIA PRIMARIEI. Acum intelegi? Zau ca nu stiu ce e asa de complicat, lucrurile sunt foarte clare. Din perspectiva asta Niculae de la Astra, asa cum era el, gandise corect tot proiectul, cu o singura exceptie: ORASUL IN CARE S-A MUTAT :))

Lasa nene, ca ironii din alea am postat eu destule inca de la momentul in care Becali a plecat din Ghencea, tu crezi ca-mi demonstrezi ceva cand imi aduci aminte de ironiile celorlalti? Eu nu sunt fecesebist sa-i iau apararea lui Gigi pentru toate relele pe care le-a facut sau sa ma deranjeze cand ceilalti le precizeaza in locul meu. De acord cu ultimului tau comentariu, dar ceea ce spui tu acolo nu indeparteaza eventualii noi patroni, ci doar scade valoarea de piata a FCSB-ului si implicit pretul pe care Becali il poate obtine in urma tranzactiei. Ca ala era miezul discutiei dintre noi, daca Becali ar putea sau nu sa vanda FCSB-ul daca ar vrea. Si tinand cont de comentariul meu precedent in care ti-am demonstrat ca FCSB incaseaza in prezent mai multi bani din bilete decat Rapidul cu toate ca plateste o chirie cu 3000 de Euro mai mare pe meci, se pare ca ironiile noastre nici macar nu se verifica la portofel si se bazeaza mai mult pe psihologia de ultras decat de suporter obisnuit.

_Adrian_1
_Adrian_1  •  27 Ianuarie 2024, 14:51
Postat de talpaiadului pe 27 Ianuarie 2024, 12:17

Ba tocmai ca eu am inteles ca faptul ca Rapidul joaca pe stadionul din Giulesti este un mare avantaj, ceea ce e exact ce repeti tu acum a doua oara in mod reduntant. Probabil ca pe stadionul din Giulesti se percepe o chirie mai mica decat pe National Arena, ar fi si normal din moment ce este un stadion mult mai mic, plus ca e vorba de cerere si oferta atat timp cat nu exista alte cluburi in afara Rapidului care sa-si doreasca sa il inchirieze, iar concertele si celelalte evenimente il evita tot din cauza capacitatii reduse. FCSB joaca meciurile de acasa pe National, care este un stadion mai mult decat decent, chiar daca nu este al FCSB-ului si il imparte cu alte echipe si tot felul de concerte si evenimente. Diferenta mare dintre cele doua situatii este la nivelul sentimentului de identificare a suporterilor si fotbalistilor cu stadioanele respective, nu la impactul asupra bugetelor cluburilor. Tu degeaba incerci sa pretinzi ca la Rapid ar fi o situatie similara cu cea de la CFR Cluj, in realitate la Rapid e la fel ca la U Cluj, Petrolul sau Craiova. La CFR e alta mancare de peste, acolo intr-adevar stadionul apartine clubului, iar daca Varga vinde clubul se considera si valoarea de piata a stadionului la un loc cu valoarea de piata a lotului de jucatori.

Nu ma, TOT N-AI INTELES NICI LA A TREIA INCERCARE. E vorba de faptul ca pe Arena Nationala zecesebe este UN CHIRIAS OARECARE, ba mai mult, unul care NU POATE CONCURA cu evenimente gen concerte, concursul de DotA samd. Asta e diferenta FUNDAMENTALA fata de Rapid samd care POT FI SIGURE DE STADIOANELE LOR. Un investitor care s-ar gandi sa bage bani la zecesebe si sa ia locul ciobanului ar fi constient ca se poate trezi ORICAND cu echipa in bejenie si ca NU VA AVEA NICI UN CUVANT DE SPUS LA DECIZIA PRIMARIEI. Acum intelegi? Zau ca nu stiu ce e asa de complicat, lucrurile sunt foarte clare. Din perspectiva asta Niculae de la Astra, asa cum era el, gandise corect tot proiectul, cu o singura exceptie: ORASUL IN CARE S-A MUTAT :))

talpaiadului
talpaiadului  •  27 Ianuarie 2024, 13:47
Postat de _Adrian_1 pe 27 Ianuarie 2024, 11:09

Tocmai ai aratat ca ai scris aberatia aia pentru ca n-ai inteles deloc argumentul. E irelevant ca stadionul NU este in proprietatea CLUBULUI DE FOTBAL RAPID. Relevant e ca e in proprietatea unei entitati "inrudite" si ca NIMENI nu poaaga cevte scoate clubul de fotbal de acolo, iar costurile suportate de club pentru a utiliza stadionul sunt foarte mici. SI LA FEL E SI CU CRAIOVA ETC ETC ETC. Din acest punct de vedere zecesebe are un handicap IMENS daca s-ar pune problema sa vrea cineva sa investeasca acolo. Daca nici acum nu pricepi... Ciobanul si-ar face stadion in Berceni daca ar avea minte si ar avea intentia sa se aleaga ceva de clubul ala dupa ce dispare el intr-un fel sau altul. Mai ales ca acum i-au facut si metrou in apropiere (alta chestie care poate face obiectul unui dosar penal).

Hai ca m-am documentat putin despre cum stau lucrurile cu chiriile si am ramas si eu surprins. Stadionul Rapid 10.000 Euro pe meci din campionatul intern, Stadionul National 13.000 Euro pe meci din campionatul intern. Recunosc ca ma asteptam la o diferenta mult mai mare de 3000 de euro. La meciurile de EL/ConfL e mai ieftin pe National 23.000 fata de Rapid 25000. In cazul CL Rapid tot 25000, National 28.000. Pai in conditiile astea, din punct de vedere strict financiar, ar fi mai bine pentru Rapid sa dispute meciurile impotriva FCSB-ului pe National decat in Giulesti, considerand ca la ultimul meci a fost sold out cu mult inaintea debutului partidei. Si inca ceva interesant: medie spectatori FCSB 14878, Rapid 11.286, considerand ca preturile biletelor sunt aproape similare, sa zicem o medie de 10 Euro/bilet, FCSB in medie a incasat cu 35.920 Euro mai mult decat Rapid la fiecare meci din campionatul asta si a platit cu 3000 Euro mai mult pe chirie, rezultand un profit din bilete cu 32.920 Euro mai mare la fiecare meci.

talpaiadului
talpaiadului  •  27 Ianuarie 2024, 12:17
Postat de _Adrian_1 pe 27 Ianuarie 2024, 11:09

Tocmai ai aratat ca ai scris aberatia aia pentru ca n-ai inteles deloc argumentul. E irelevant ca stadionul NU este in proprietatea CLUBULUI DE FOTBAL RAPID. Relevant e ca e in proprietatea unei entitati "inrudite" si ca NIMENI nu poaaga cevte scoate clubul de fotbal de acolo, iar costurile suportate de club pentru a utiliza stadionul sunt foarte mici. SI LA FEL E SI CU CRAIOVA ETC ETC ETC. Din acest punct de vedere zecesebe are un handicap IMENS daca s-ar pune problema sa vrea cineva sa investeasca acolo. Daca nici acum nu pricepi... Ciobanul si-ar face stadion in Berceni daca ar avea minte si ar avea intentia sa se aleaga ceva de clubul ala dupa ce dispare el intr-un fel sau altul. Mai ales ca acum i-au facut si metrou in apropiere (alta chestie care poate face obiectul unui dosar penal).

Ba tocmai ca eu am inteles ca faptul ca Rapidul joaca pe stadionul din Giulesti este un mare avantaj, ceea ce e exact ce repeti tu acum a doua oara in mod reduntant. Probabil ca pe stadionul din Giulesti se percepe o chirie mai mica decat pe National Arena, ar fi si normal din moment ce este un stadion mult mai mic, plus ca e vorba de cerere si oferta atat timp cat nu exista alte cluburi in afara Rapidului care sa-si doreasca sa il inchirieze, iar concertele si celelalte evenimente il evita tot din cauza capacitatii reduse. FCSB joaca meciurile de acasa pe National, care este un stadion mai mult decat decent, chiar daca nu este al FCSB-ului si il imparte cu alte echipe si tot felul de concerte si evenimente. Diferenta mare dintre cele doua situatii este la nivelul sentimentului de identificare a suporterilor si fotbalistilor cu stadioanele respective, nu la impactul asupra bugetelor cluburilor. Tu degeaba incerci sa pretinzi ca la Rapid ar fi o situatie similara cu cea de la CFR Cluj, in realitate la Rapid e la fel ca la U Cluj, Petrolul sau Craiova. La CFR e alta mancare de peste, acolo intr-adevar stadionul apartine clubului, iar daca Varga vinde clubul se considera si valoarea de piata a stadionului la un loc cu valoarea de piata a lotului de jucatori.

_Adrian_1
_Adrian_1  •  27 Ianuarie 2024, 11:09
Postat de talpaiadului pe 26 Ianuarie 2024, 20:10

Aberatia s-a desfasurat doar in mintea ta, neintelegand sau refuzand sa intelegi ce am spus eu acolo prin faptul ca multe echipe din campionatul Romaniei nu au stadion propriu. Unde am spus eu ca nu ar fi un avantaj pentru Rapid faptul ca joaca acasa pe stadionul din Giulesti? Bineinteles ca e un mare avantaj, dar asta nu inseamna ca stationul este detinut de clubul Rapid pentru a spune ca Sucu si Angelescu daca vand Rapidul il vand cu tot cu stadion. Iar rest sunt oricum doar niste pareri personale ale amandurora, tu ai incredere ca justitia va obliga FCSB-ul sa plateasca multe milioane, eu nu am nici o speranta ca se va intampla asa (nu din cauza ca nu vrea ca Becali sa fie judecat si pedepsit pentru modul in care a intrat Steaua pe mana lui, ci din cauza ca armata a intentat procesul respectiv pe motive abracadabrante), tu zici ca nu exista nici un potential investitor la FCSB, eu zic ca ar fi destui interesati sa preia clubul dar nu se pune problema din cauza ca Gigi nu vrea sa vanda si pretinde sume aberant de mari celor care il mai intreaba din cand in cand daca ar fi dispus sa cedeze clubul. Voi sunteti pe cai mari acum la Rapid, bravo voua, Sucu declara ca are planuri grandioase si a facut lucrurile bine pana acum, dar e inca la inceput si ramane de vazut daca se dovedeste a fi un redutabil investitor de anduranta sau doar un novice care alearga sprintar inaintea celorlalti la inceputul cursei si se sufoca dupa primii kilometri alergati.

Tocmai ai aratat ca ai scris aberatia aia pentru ca n-ai inteles deloc argumentul. E irelevant ca stadionul NU este in proprietatea CLUBULUI DE FOTBAL RAPID. Relevant e ca e in proprietatea unei entitati "inrudite" si ca NIMENI nu poaaga cevte scoate clubul de fotbal de acolo, iar costurile suportate de club pentru a utiliza stadionul sunt foarte mici. SI LA FEL E SI CU CRAIOVA ETC ETC ETC. Din acest punct de vedere zecesebe are un handicap IMENS daca s-ar pune problema sa vrea cineva sa investeasca acolo. Daca nici acum nu pricepi... Ciobanul si-ar face stadion in Berceni daca ar avea minte si ar avea intentia sa se aleaga ceva de clubul ala dupa ce dispare el intr-un fel sau altul. Mai ales ca acum i-au facut si metrou in apropiere (alta chestie care poate face obiectul unui dosar penal).

talpaiadului
talpaiadului  •  26 Ianuarie 2024, 20:10
Postat de _Adrian_1 pe 26 Ianuarie 2024, 11:45

Asta e o aberatie jenanta. Faptul ca stadionul Rapid nu este in proprietatea clubului de fotbal nu inseamna ca echipa n-are stadion sau ca ar putea cineva macar sa se gandeasca s-o scoata de acolo pentru vreun concert samd. Si situatia e identica in cazul MULTOR altor echipe, vezi Craiova samd. Din punctul asta de vedere zecesebe are un handicap imens cand vine vorba de atragerea unui investitor care sa-i ia locul lui becali. La fel cu procesele, sigur ca n-o sa piarda 37 de milioane dar eu unul as paria bani buni pe faptul ca sentinta finala in procesul cu prejudiciul va acoperi fix aia 8 milioane de euro cu care becali a fraudat ANAF cand a mutat activitatea de pe AFC pe firma fcsb. Doar n-o fi statul fraier sa piarda banii cand are toate cartile in mana. Un potential investitor isi da si el seama de atata lucru, ca nu e mare filozofie. SI TOT ASA. Nu te mai minti singur. Dupa Ludovic al XIV-lea cu "statul sunt eu" n-a mai durat prea mult pana sa ajunga funia la par si vorba ceea, Franta era de departe cel mai puternic stat din Europa Occidentala. Iar zecesebe nu-i Franta secolului XVIII cum nu e Smart-ul vreun Jumbo Jet :))

Aberatia s-a desfasurat doar in mintea ta, neintelegand sau refuzand sa intelegi ce am spus eu acolo prin faptul ca multe echipe din campionatul Romaniei nu au stadion propriu. Unde am spus eu ca nu ar fi un avantaj pentru Rapid faptul ca joaca acasa pe stadionul din Giulesti? Bineinteles ca e un mare avantaj, dar asta nu inseamna ca stationul este detinut de clubul Rapid pentru a spune ca Sucu si Angelescu daca vand Rapidul il vand cu tot cu stadion. Iar rest sunt oricum doar niste pareri personale ale amandurora, tu ai incredere ca justitia va obliga FCSB-ul sa plateasca multe milioane, eu nu am nici o speranta ca se va intampla asa (nu din cauza ca nu vrea ca Becali sa fie judecat si pedepsit pentru modul in care a intrat Steaua pe mana lui, ci din cauza ca armata a intentat procesul respectiv pe motive abracadabrante), tu zici ca nu exista nici un potential investitor la FCSB, eu zic ca ar fi destui interesati sa preia clubul dar nu se pune problema din cauza ca Gigi nu vrea sa vanda si pretinde sume aberant de mari celor care il mai intreaba din cand in cand daca ar fi dispus sa cedeze clubul. Voi sunteti pe cai mari acum la Rapid, bravo voua, Sucu declara ca are planuri grandioase si a facut lucrurile bine pana acum, dar e inca la inceput si ramane de vazut daca se dovedeste a fi un redutabil investitor de anduranta sau doar un novice care alearga sprintar inaintea celorlalti la inceputul cursei si se sufoca dupa primii kilometri alergati.

_Adrian_1
_Adrian_1  •  26 Ianuarie 2024, 11:45
Postat de talpaiadului pe 25 Ianuarie 2024, 23:24

Da, inteleg punctul tau de vedere, dar nu sunt de acord cu el. Dupa parerea mea, daca Becali se retrage dintr-un motiv sau altul, totul depinde de cine va prelua echipa de la el. E adevarat ca exista acel proces in care armata cere acele daune de zeci de milioane pentru folosirea ilegala a identitatii Stelei, dar sansele de reusita sunt atat de mici incat nu cred ca ar impiedica pe cineva sa preia FCSB-ul de la Becali. Becali are o singura calitate, ca baga bani atunci cand este nevoie, fotbalistii fiind platiti la timp si beneficiind de niste conditii de pregatire peste media campionatului romanesc si baga bani in transferuri chiar daca le face haotic, el nu aduce jucatori liberi de contract sau dati afara de alte echipe din Romania. Dar in afara de asta, Gigi are numai defecte si, dupa parerea mea, oricine ar prelua FCSB-ul de la Becali ar face mai bine lucrurile acolo in cazul in care nu este un tepar care sa bage echipa in datorii si s-o falimenteze. Iar suporterii si simpatizantii nu cred ca s-ar duce nicaieri, poate ca unora le-ar fi dor de Becali, dar multi chiar s-ar bucura sa-l vada pe altul la carma, care sa-si respecte antrenorul, jucatorii si suporterii. Nu conteaza faptul ca echipa nu are stadion propriu, doar CFR si Farul au stadion propriu in ziua de azi, toate celelalte echipe joaca pe stadione detinute de autoritatile locale si platesc chirie pentru ele. Iar Farul se va muta si ea pe un stadion detinut de primaria Constantei dupa construirea noului stadion.

Asta e o aberatie jenanta. Faptul ca stadionul Rapid nu este in proprietatea clubului de fotbal nu inseamna ca echipa n-are stadion sau ca ar putea cineva macar sa se gandeasca s-o scoata de acolo pentru vreun concert samd. Si situatia e identica in cazul MULTOR altor echipe, vezi Craiova samd. Din punctul asta de vedere zecesebe are un handicap imens cand vine vorba de atragerea unui investitor care sa-i ia locul lui becali. La fel cu procesele, sigur ca n-o sa piarda 37 de milioane dar eu unul as paria bani buni pe faptul ca sentinta finala in procesul cu prejudiciul va acoperi fix aia 8 milioane de euro cu care becali a fraudat ANAF cand a mutat activitatea de pe AFC pe firma fcsb. Doar n-o fi statul fraier sa piarda banii cand are toate cartile in mana. Un potential investitor isi da si el seama de atata lucru, ca nu e mare filozofie. SI TOT ASA. Nu te mai minti singur. Dupa Ludovic al XIV-lea cu "statul sunt eu" n-a mai durat prea mult pana sa ajunga funia la par si vorba ceea, Franta era de departe cel mai puternic stat din Europa Occidentala. Iar zecesebe nu-i Franta secolului XVIII cum nu e Smart-ul vreun Jumbo Jet :))

talpaiadului
talpaiadului  •  25 Ianuarie 2024, 23:24
Postat de _Adrian_1 pe 25 Ianuarie 2024, 22:17

Fanteziile astea nu au absolut nici o legatura cu realitatea. FCSB=becali, atata lucru ii e clar oricarui om cu intelect normal. Cand dispare Becali din orice motiv (sa zicem ca se calugareste la Athos) adio fcsb. NU EXISTA omul sau compania care sa vina sa investeasca la o echipa creata in 2003, angajata intr-un proces in care i se imputa un prejudiciu imens si care nu are nici macar stadion sau vreo identitate clara in afara gigismului. Observatia ca becali e o figura polarizanta e singura corecta din mesajul tau, dar deplina identificare a fcsb cu becali este cea care face imposibila supravietuirea clubului fara cioban.

Da, inteleg punctul tau de vedere, dar nu sunt de acord cu el. Dupa parerea mea, daca Becali se retrage dintr-un motiv sau altul, totul depinde de cine va prelua echipa de la el. E adevarat ca exista acel proces in care armata cere acele daune de zeci de milioane pentru folosirea ilegala a identitatii Stelei, dar sansele de reusita sunt atat de mici incat nu cred ca ar impiedica pe cineva sa preia FCSB-ul de la Becali. Becali are o singura calitate, ca baga bani atunci cand este nevoie, fotbalistii fiind platiti la timp si beneficiind de niste conditii de pregatire peste media campionatului romanesc si baga bani in transferuri chiar daca le face haotic, el nu aduce jucatori liberi de contract sau dati afara de alte echipe din Romania. Dar in afara de asta, Gigi are numai defecte si, dupa parerea mea, oricine ar prelua FCSB-ul de la Becali ar face mai bine lucrurile acolo in cazul in care nu este un tepar care sa bage echipa in datorii si s-o falimenteze. Iar suporterii si simpatizantii nu cred ca s-ar duce nicaieri, poate ca unora le-ar fi dor de Becali, dar multi chiar s-ar bucura sa-l vada pe altul la carma, care sa-si respecte antrenorul, jucatorii si suporterii. Nu conteaza faptul ca echipa nu are stadion propriu, doar CFR si Farul au stadion propriu in ziua de azi, toate celelalte echipe joaca pe stadione detinute de autoritatile locale si platesc chirie pentru ele. Iar Farul se va muta si ea pe un stadion detinut de primaria Constantei dupa construirea noului stadion.

_Adrian_1
_Adrian_1  •  25 Ianuarie 2024, 22:17
Postat de talpaiadului pe 25 Ianuarie 2024, 18:30

Nici pe departe nu va fi asa cum spui tu. FCSB are cea mai mare audienta din tara atat pe stadioane (mai ales in deplasare) si la televizor ca echipa de sine statatoare si nu din cauza ca ar mai fi confundata cu Steaua. Consumatorii de fotbal din ziua de azi sunt constienti ca urmaresc o echipa dupa chipul si asemanarea lui Becali, nu se mai uita nimeni la FCSB pentru ca a castigat Steaua cupa campionilor. FCSB este urmarita pentru ca se lupta in fiecare an la titlu, nu a practicat niciodata un fotbal meschin ci dimpotriva, s-a axat pe atac si a oferit spectacol chiar cu pretul ratarii obiectivelor si nu in ultimul rand datorita faptului ca Becali e o figura polarizanta care a impartit consumatorii in doua categorii, simpatizanti si antipatizanti, dar nu indiferenti. Echipa lui Gigi este urmarita atat de simpatizanti cat si de antipatizanti, care la un loc aduna aproape toti consumatorii de fotbal din Romania. FCSB este un brand de sine statator si nu e nimic rau in asta, marele regret este ca a disparut Steaua, cea mai iubita echipa din istoria fotbalului romanesc.

Fanteziile astea nu au absolut nici o legatura cu realitatea. FCSB=becali, atata lucru ii e clar oricarui om cu intelect normal. Cand dispare Becali din orice motiv (sa zicem ca se calugareste la Athos) adio fcsb. NU EXISTA omul sau compania care sa vina sa investeasca la o echipa creata in 2003, angajata intr-un proces in care i se imputa un prejudiciu imens si care nu are nici macar stadion sau vreo identitate clara in afara gigismului. Observatia ca becali e o figura polarizanta e singura corecta din mesajul tau, dar deplina identificare a fcsb cu becali este cea care face imposibila supravietuirea clubului fara cioban.

fcsbenimeni
fcsbenimeni  •  25 Ianuarie 2024, 19:28

Șut relatează o întâlnire cu dumnezeu. Gigi îi va da un butoiaș de telemea.

  • 1
  • 2
Comentează