Comentarii (49)
talpaiadului
talpaiadului  •  02 Iulie 2024, 16:08
Postat de unurtr pe 02 Iulie 2024, 12:36

Diferența este că Șucu chiar vrea performanță și vede totul ca o investiție, iar dacă este ceva de plată o face ca o investiție ce trebuie plătită, în timp ce Nicolescu vrea doar să conducă fără a băga vreun ban și nu îl interesează performanța.

Diferentele sunt mai multe. In primul rand Sucu are bani, in timp ce conducatorii lui Dinamo nu au bani si nu conduc pe banii lor. In al doilea rand, Sucu face majorare de capital la fiecare investitie, cumparand practic actiuni la Rapid si capatand in acelasi timp mai multa putere vizavi de Angelescu. In al treilea rand, Rapid are venituri mai mari, nu toate platile facandu-se din buzunarul lui Sucu. In al patrulea rand, Rapid se afla intr-o alta situatie decat Dinamo, Rapid nefiind in insolventa pentru a putea tergiversa plata unor datorii la care creditorii si-au castigat dreptul in instanta.

talpaiadului
talpaiadului  •  02 Iulie 2024, 15:44
Postat de therealreddog33 pe 02 Iulie 2024, 01:00

Prietene, sunt cei mai incompetenti conducători pe care i-a avut Dinamo în ultimii 50 de ani. De departe. Nu auzi decât scuze și că data viitoare o să fie mai bine, dar de fapt e mai rău. Ce au realizat până acum, de 2-3 ani? O promovare cu noroc, adusă de Burcă. Și o retrogradare evitată doar pentru că UTA nu mai avea pentru ce juca, iar Cziksereda nu a avut suficient tupeu. E clar de mult: ei nu pot ține Dinamo, dar se țin ca scaiul de club, să îl mai mulgă un pic. Mai rău ca ei nu are cum să fie, crede-mă.

Ai cui bani sa-i mulga, prietene? Spune-mi si mie, ca tu stii mai multe despre ce se intampla acolo, cum de are Dinamo un buget mai mare decat Otelul, de exemplu. La Otelul primaria da peste 1 mil Eur pe an, mai da combinatul inca juma' de milion, sunt si sponsori, Otelul a vandut mai multe bilete decat Dinamo la meciurile de pe teren propriu, Otelul nu a avut nici un fel de datorii din urma de platit. Cum se face ca Dinamo are buget mai mare decat Otelul, daca acolo conducatorii nu au facut mai nimic, ba, pe deasupra, mai si mulg clubul. De unde vin banii la Dinamo? Cine i-a adus pe cei care dau banii aia, nu conducatorii astia?

Pamuk
Pamuk  •  02 Iulie 2024, 13:50
Postat de Elis200 pe 02 Iulie 2024, 12:27

Foarte bine argumentat , conducere egal cu zero, total pe lângă fenomen , zi de zi sunt surprins de n motive , plecați fraților , e că și cum nu am exista cu voi.

Încep cu sfârșitul: dacă pleacă nepricepuții de la R&W ce puneți în loc?

Pamuk
Pamuk  •  02 Iulie 2024, 12:49
Postat de therealreddog33 pe 02 Iulie 2024, 11:55

De acord cu tine, nu e vina lor pentru trecut, doar pentru ce (nu) fac de 2 ani. Te întreb altfel: cum reușesc Oțelul, UTA, Hermanstadt, cu bugete considerabil mai mici, să aibă echipe competitive? Nu crezi că ține și de priceperea conducătorilor, să aibă relații, să aducă jucătorii potriviți la timp, pe salarii decente și nu astronomice? Nu judec antrenorul, el trebuie sa facă niște gloabe să joace fotbal, nu e deloc ușor. Oare ăia cum reușesc și noi nu? Îți spun eu: ori e nepricepere crasă, ori e rea voință, sunt alte interese la mijloc ( de ex păstrarea clubului în insolvență, să mai câștige și Zăvăleanu niște comisioane?). În ambele cazuri, mai bine pleacă și lasă pe alții, care pot face meseria asta. Nicolescu nu va fi în veci conducător de club, nici măcar la Football Manager...

La Dinamo a fost mai greu in primul sezon după revenire pentru că a fost multă emoție. Am promovat nesperat și toată lumea a crezut că băieții pot face fata în divizia A. Nu a fost așa, ne am cârpit in iarna și am scăpat de retrogradare. Iar despre plecarea acționarilor ... Înainte să plece trebuie sa avem înlocuitori...vezi pe cineva dornic sa investească în Dinamo?

unurtr
unurtr  •  02 Iulie 2024, 12:36
Postat de dobrin pe 01 Iulie 2024, 18:55

Pai Șucu cum a facut? A platit si gata, chit ca nu erau datoriile lui. Obrazul subtire cu cheltuiala se tine.

Diferența este că Șucu chiar vrea performanță și vede totul ca o investiție, iar dacă este ceva de plată o face ca o investiție ce trebuie plătită, în timp ce Nicolescu vrea doar să conducă fără a băga vreun ban și nu îl interesează performanța.

Elis200
Elis200  •  02 Iulie 2024, 12:27
Postat de therealreddog33 pe 02 Iulie 2024, 11:55

De acord cu tine, nu e vina lor pentru trecut, doar pentru ce (nu) fac de 2 ani. Te întreb altfel: cum reușesc Oțelul, UTA, Hermanstadt, cu bugete considerabil mai mici, să aibă echipe competitive? Nu crezi că ține și de priceperea conducătorilor, să aibă relații, să aducă jucătorii potriviți la timp, pe salarii decente și nu astronomice? Nu judec antrenorul, el trebuie sa facă niște gloabe să joace fotbal, nu e deloc ușor. Oare ăia cum reușesc și noi nu? Îți spun eu: ori e nepricepere crasă, ori e rea voință, sunt alte interese la mijloc ( de ex păstrarea clubului în insolvență, să mai câștige și Zăvăleanu niște comisioane?). În ambele cazuri, mai bine pleacă și lasă pe alții, care pot face meseria asta. Nicolescu nu va fi în veci conducător de club, nici măcar la Football Manager...

Foarte bine argumentat , conducere egal cu zero, total pe lângă fenomen , zi de zi sunt surprins de n motive , plecați fraților , e că și cum nu am exista cu voi.

therealreddog33
therealreddog33  •  02 Iulie 2024, 11:55
Postat de Pamuk pe 02 Iulie 2024, 00:53

Echipa asta e în situația asta din cauza ...înaintașilor. R&W a venit la Dinamo când eram în B. Dacă ți vărsai oful și durerea pe vechii conducători, te înțelegeam, dar sa i criticii pe cei de acum, nu pricep. Amintește ți că în februarie anul trecut eram pe duca și doar oamenii ăștia au venit să ne ajute...ca se pricep sau nu, că mai greșesc, asta e... macar nu mai avem în fata "dinamovistii" care au distrus clubul.

De acord cu tine, nu e vina lor pentru trecut, doar pentru ce (nu) fac de 2 ani. Te întreb altfel: cum reușesc Oțelul, UTA, Hermanstadt, cu bugete considerabil mai mici, să aibă echipe competitive? Nu crezi că ține și de priceperea conducătorilor, să aibă relații, să aducă jucătorii potriviți la timp, pe salarii decente și nu astronomice? Nu judec antrenorul, el trebuie sa facă niște gloabe să joace fotbal, nu e deloc ușor. Oare ăia cum reușesc și noi nu? Îți spun eu: ori e nepricepere crasă, ori e rea voință, sunt alte interese la mijloc ( de ex păstrarea clubului în insolvență, să mai câștige și Zăvăleanu niște comisioane?). În ambele cazuri, mai bine pleacă și lasă pe alții, care pot face meseria asta. Nicolescu nu va fi în veci conducător de club, nici măcar la Football Manager...

unnumeobisnuit
unnumeobisnuit  •  02 Iulie 2024, 09:29
Postat de therealreddog33 pe 02 Iulie 2024, 01:00

Prietene, sunt cei mai incompetenti conducători pe care i-a avut Dinamo în ultimii 50 de ani. De departe. Nu auzi decât scuze și că data viitoare o să fie mai bine, dar de fapt e mai rău. Ce au realizat până acum, de 2-3 ani? O promovare cu noroc, adusă de Burcă. Și o retrogradare evitată doar pentru că UTA nu mai avea pentru ce juca, iar Cziksereda nu a avut suficient tupeu. E clar de mult: ei nu pot ține Dinamo, dar se țin ca scaiul de club, să îl mai mulgă un pic. Mai rău ca ei nu are cum să fie, crede-mă.

Suntem în același sentiment. De când au preluat o, tot ce auzim sunt scuze și minciuni. Bun, pot sa înțeleg că primul an o fost dificil, până au realizat ce înseamnă situația clubului, pt că ,,am ratat" la mustață retrogradarea. Dar, acum?pleacă o echipă întreagă, ii dau afară fara sa aibă nimic pregătit. Fără imediate înlocuiri. Cum sa spui că și perioada de vara ii dificilă pt transferuri?in iarnă au zis că așteaptă perioada asta, că iarna ii greu de adus jucători etc...acum s-o răzgândit?!? Deci, sa înțeleg că ăștia îs într-o continuă situație dificilă. De ce mai sunt aici atunci???!asta nu pricep. Că bat pasul pe loc privind absolut tot, pe toate planurile. Un mic progres nu am văzut, doar scuze și minciuni și alte situații neprevăzute și alte minciuni și alte scuze. Alții reușesc, aduc jucători. Sa nu uitam la celelalte echipe și să he uitam daca cineva minte și se plânge cum o face Pinocchio ăsta. De ce c**** mai ești la club daca nu ești în stare de nimic?? Pot sa bag mâna în foc că o să începem prost și terminam dezastruos. ,, Mulțumită " lui Pinocchio Nicolescu.

sughibughi
sughibughi  •  02 Iulie 2024, 07:12

foarte bine le-a facut

unnumeobisnuit
unnumeobisnuit  •  02 Iulie 2024, 01:26
Postat de Pamuk pe 02 Iulie 2024, 00:53

Echipa asta e în situația asta din cauza ...înaintașilor. R&W a venit la Dinamo când eram în B. Dacă ți vărsai oful și durerea pe vechii conducători, te înțelegeam, dar sa i criticii pe cei de acum, nu pricep. Amintește ți că în februarie anul trecut eram pe duca și doar oamenii ăștia au venit să ne ajute...ca se pricep sau nu, că mai greșesc, asta e... macar nu mai avem în fata "dinamovistii" care au distrus clubul.

Ai dreptate. Ii vina ălora de înainte, iar ăștia de azi au vina prezentului. Îmi aduc aminte anul trecut, da și m am bucurat, într-un mod rezervat. Am gândit că lucrurile intra pe un făgaș normal. Apoi, tot anul trecut, acești know-how-uri au oferit tot felul de declarații, că fac că dreg, că transferuri că vom vedea noi și ...cum s-au terminat sezonul? Gândește te că au realizat foarte bine că i nevoie de schimbare și de transferuri serioase, cel puțin dinin luna ianuarie, când am luat o spre - infinit. Ce au spus că vor face sau că nu vor mai face? S-au dus luna iunie, peste o săptămână și un pic incepe liga...cu cine joci?a plecat o echipa întreaga. Pe cine a adus acest competent?realizezi că se repetă scenariul?chiar el declară asta. Nu vreau sa vb in numele nimănui, dar cred că mulți s-au săturat de minciunile lui/lor. Oricum,cert ii ceva: timpul va vorbi. ,,V-a vorbi" faptic.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează