Comentarii (224)
iulian_78
iulian_78  •  09 Octombrie 2013, 16:01
Postat de polistul68 pe 09 Octombrie 2013, 15:45

partial de acord. ZDa, a fost un atac ..dar Reghe si Mimi deja deranjeaza cit sutn de laudarosi..uneori mai trebuie cineva sa le spuna ca nu e chiar asa cum cred ei. Decit sa adcu unu ca si Cristea, mai bine aduc un junior...daca au fost adusi pe itnerese, unde e corectitudinea lui Reghe ? da, steaua este cea mai buna din campionat, dar in europa ? si anu asta veti cistiga campionatul detasat, si va felicit pt asta. Dar cei 2 fac niste declaratii..care pe mine ma enerveaza la culme. Cum poti sa fi atit de ingimfat si infatuat ? Cum poti sa te certi efectiv cu toata lumea ? Cum poti sa faci magarii pe fata, si sa se dai Maica Terezia ? Asta deranjeaza, nu valoarea echipei.

Si inca o completare. Nu numai marii jucatori ai Stelei aveau o anume prestanta pe teren, dar chiar Vochin a scris despre indemnul celebru al lui Jenei "calcati-i pe cap" . Iar fostii presedinti, Alecsandrescu mai ales, dar poate si Otelea mai tarziu mereu aveau de furca cu generalii Securitatii, asa ca nu cred ca erau prea umili. Modestia este o calitate, dar e greu aplicabila in fotbal, mai ales la echipele de pe locul 1, mai ales cu asemenea rivali in campionat si "mancatori" din presa.

iulian_78
iulian_78  •  09 Octombrie 2013, 15:58
Postat de polistul68 pe 09 Octombrie 2013, 15:45

partial de acord. ZDa, a fost un atac ..dar Reghe si Mimi deja deranjeaza cit sutn de laudarosi..uneori mai trebuie cineva sa le spuna ca nu e chiar asa cum cred ei. Decit sa adcu unu ca si Cristea, mai bine aduc un junior...daca au fost adusi pe itnerese, unde e corectitudinea lui Reghe ? da, steaua este cea mai buna din campionat, dar in europa ? si anu asta veti cistiga campionatul detasat, si va felicit pt asta. Dar cei 2 fac niste declaratii..care pe mine ma enerveaza la culme. Cum poti sa fi atit de ingimfat si infatuat ? Cum poti sa te certi efectiv cu toata lumea ? Cum poti sa faci magarii pe fata, si sa se dai Maica Terezia ? Asta deranjeaza, nu valoarea echipei.

In Europa nu se poate mai mult ( in CL) , pentru ca acesta este bugetul alocat de cioban. Dormind in acelasi pat cu impresara, Reghe chiar crede ca poate face ceva cu jucatorii impresariati de ea, dar si Giovani are implanturi bune in echipa. Sa nu uitam ca si Mou, alt ingamfat:), are interese proprii si incearca ceva cu portughezii lui. Poate ca MM a mai sarit calul ( a transformat apararea intr-un vesnic contraatac), dar este greu unei conduceri a unei echipe de pe primul loc, sa fie modeste. Eram copil, dar vedeam Steaua'86-89 cum intra pe teren, pe stadioanele din provincie...ingamfare totala. Am iubit si iubesc acei fotbalisti, dar si Hagi si Laca erau ingamfati in teren.

polistul68
polistul68  •  09 Octombrie 2013, 15:50
Postat de cornelinoo pe 09 Octombrie 2013, 15:41

nici nu avea ce sa mute nu neg ca tatu nu are ce sa caute in echipa de geoghevki este bun pana la un anumit nivel vezi celsea dar pe cine putea sa bage in locul lui ? sa dus si mijlocul terenului o fii el lup dar nu il poti compara cu pintilii asta este materiia pe care o are la dispozitie sa speram la o schimbare o data cu revenirea lui chipciu ca adi popa nu ca este esit din forma dar cat sa mai poata si el cred ca este mai degraba obosit . dar repet NU AVEM PRESA SPORTIVA SI NUMAI ASA SPUSI GAZETARI CARE FAC ATAC LA PERSOANA NU SUNT FAN REGHE SAU MAI STIU EU CINE sunt un fan al stelei care sustine echipa din fata tv-ulu

Sunt de acord cu tine, si cu repsa s[portiva, si cu lotul de jucatori..chiar nu avea cu cine sa-l schimbe..dar daca era mare antrnor cum se crede, putea schimba tactic. Sunt doar un spectator,fost jucator de div C, dar am citeva idei..sa nu se inteleaga ca i dau sfaturi lui Reghe...putea fi tras Bourceanu mai in dreapta(atunci trebuia retras un pic Stanciu)...putea Chiriches sa vina mai in dreapta, sa-l dubleze din scurt ( atunci trebuia retras si bourceanu vreo 10 m ), putea Popa sau Stanciu sa coboare mai jos, sa joace aproape de bulgar...dar el efectiv nu a reactionat tactic...Mou special a dus jocul echipei pe stinga noastra, sa traga toti jucatorii acolo, sa ramina neamtu ala singur cu

polistul68
polistul68  •  09 Octombrie 2013, 15:45
Postat de iulian_78 pe 09 Octombrie 2013, 14:14

Tatu si Cristea sunt la Steaua datorita unor interese, dar cel putin acesta din urma poate ajuta in unele meciuri ( campionat, cupa). Poate ca Reghe nu este cel mai mare tactician ( nu se poate compara cu Mou), dar articoul lui Vochin, oricat ar nega, a fost ATAC. Vom vedea ce se va face cu Basel, dar Steaua nu poate fi mereu la nivel inalt in campionat ( cu adversari slabuti), mai ales ca vor avea de jucat pana la 22 decembrie!!! ( meci foarte important). Pana la urma acesta este nivelul campionatului, cu Steaua de departe cea mai buna, dar nu se poate judeca Reghe dupa meciul cu Chelsea, care era capital pentru acestia. Vochi s-a alaturat acum "gastii" care ataca conducerea Stele

partial de acord. ZDa, a fost un atac ..dar Reghe si Mimi deja deranjeaza cit sutn de laudarosi..uneori mai trebuie cineva sa le spuna ca nu e chiar asa cum cred ei. Decit sa adcu unu ca si Cristea, mai bine aduc un junior...daca au fost adusi pe itnerese, unde e corectitudinea lui Reghe ? da, steaua este cea mai buna din campionat, dar in europa ? si anu asta veti cistiga campionatul detasat, si va felicit pt asta. Dar cei 2 fac niste declaratii..care pe mine ma enerveaza la culme. Cum poti sa fi atit de ingimfat si infatuat ? Cum poti sa te certi efectiv cu toata lumea ? Cum poti sa faci magarii pe fata, si sa se dai Maica Terezia ? Asta deranjeaza, nu valoarea echipei.

cornelinoo
cornelinoo  •  09 Octombrie 2013, 15:41
Postat de polistul68 pe 09 Octombrie 2013, 13:38

Eu zic ca cel mai bun exemplu, care ar lamurii pe deplin situatia, ar fi ca in meciul cu basel, Reghe sa faca o demonstratie de pregatire tehnico-tactica, si sa-i surclaseze TACTIC pe elvetieni...atunci, nimeni nu ar avea de comentat..pina atunci, MOurinho l-a facut muci....a mutat tot atacul pe centru-stinga apararii noastre, sa ramina georgevski singur cu neamtul ala....rezultatul s-a vazut....si tragedia e ca Reghe nu a miscat nimic tactic sa compenseze diferenta de valoare..din min 10 s-a vazut ca in duleri unu la unu, neamtul cistiga...ce a facut reghe ? NIMIC...deci despre ce mare tactician vorbim aici ? Si asta e doar un exemplu..daca vrei, iti mai dau vreo 2-3 exemple....

nici nu avea ce sa mute nu neg ca tatu nu are ce sa caute in echipa de geoghevki este bun pana la un anumit nivel vezi celsea dar pe cine putea sa bage in locul lui ? sa dus si mijlocul terenului o fii el lup dar nu il poti compara cu pintilii asta este materiia pe care o are la dispozitie sa speram la o schimbare o data cu revenirea lui chipciu ca adi popa nu ca este esit din forma dar cat sa mai poata si el cred ca este mai degraba obosit . dar repet NU AVEM PRESA SPORTIVA SI NUMAI ASA SPUSI GAZETARI CARE FAC ATAC LA PERSOANA NU SUNT FAN REGHE SAU MAI STIU EU CINE sunt un fan al stelei care sustine echipa din fata tv-ulu

iulian_78
iulian_78  •  09 Octombrie 2013, 14:14
Postat de polistul68 pe 09 Octombrie 2013, 13:33

Prietene, uita-te la jocul stelei, si iti dai seama, nu-ti trebe scoala de antrnori de la Coverciano...in campionat bateti pe pregatire fizica si valaore individuala. Eu te intreb, ce scheme tactice ai vazut la fazele fixe ale stelei ? ce a schimbat tactic cu Chelsea, cind era clar ca georgevski, daca ramine singur cu neatmul ala..e nasol ? ce a schimbat ? de ce nu l-a coborit pe Stanciu linga Georgevski ? sau sa-l traga pe Bourceanu mai in lateral...sau chiriches sa coboare mai in tuse..nu dau eu lectii, ca sunt doar un SPECTATOR si atit..sunt doar nsite intrebari la care nu am raspuns...ce rol tactic joaca acest TAtu ? din ce ratiuni tactice a fost adus Cristea ? Ai tu raspunsurile ?

Tatu si Cristea sunt la Steaua datorita unor interese, dar cel putin acesta din urma poate ajuta in unele meciuri ( campionat, cupa). Poate ca Reghe nu este cel mai mare tactician ( nu se poate compara cu Mou), dar articoul lui Vochin, oricat ar nega, a fost ATAC. Vom vedea ce se va face cu Basel, dar Steaua nu poate fi mereu la nivel inalt in campionat ( cu adversari slabuti), mai ales ca vor avea de jucat pana la 22 decembrie!!! ( meci foarte important). Pana la urma acesta este nivelul campionatului, cu Steaua de departe cea mai buna, dar nu se poate judeca Reghe dupa meciul cu Chelsea, care era capital pentru acestia. Vochi s-a alaturat acum "gastii" care ataca conducerea Stele

polistul68
polistul68  •  09 Octombrie 2013, 14:03
Postat de iulian069 pe 09 Octombrie 2013, 13:43

Tatu a fost adus ca e rapid si mai stie putin si cu mingea in comparatie cu altii, probabil pt atunci cand jucam pe contraatac. Nu era vorba despre transferuri aici, era vorba despre tactica si da Cristea aduce un + de tehnica atunci cand joci cu o echipa slaba si ai nevoie de o pasa sa treaca de autobuzul parcat. Hai sa o terminam cu pr00stiile, anul trecut era cel mai bun si acum ca a pierdut 2 meciuri in CL gata e praff asa e la romani... sa ne bucuram ca ne-am calificat in CL si ca Steaua e pe primul loc, cand iti pleaca cei mai buni 2 jucatori iar al 3lea e accidentat nu mai poti sa ai pretentiile dinainte. Reghe vroia alti jucatori transferati dar nu a dat Becali $...

Prietene, sunt de acord cu tine, dar performanetele lui sunt in plan intern, unde calitatea competitiei e execrabila...nu ne luam de el ca a pierdut 2 meciuri in CL....pe mine ma deranjeaza ca nu joaca nimic...in preliminarii, trebe sa recunosti, ati avut noroc..efectiv steaua nu joaca nimic cu adversari tari..si daca tot l-a adus pe Tatu pt asta, si vede ca nu joaca nimic, de ce il mai baga ? Si cristea, cite minute a bifat ? sa fim seriosi... de ce a acceptat sa nu i se aduca decit 2 jucatori / de ce nu a zis nimic ?de ce nu zice nimic ?tacerea lui e suspecta..

iulian069
iulian069  •  09 Octombrie 2013, 13:52
Postat de andu_mh pe 09 Octombrie 2013, 13:50

Bine ma Vochin, spune-ne tu cine e cel mai bun tactician din liga 1 in momentul de fata.

Pt mine ce spune vochin e egal cu ce imi spune cineva aici la comentarii, daca era vreo entitate in fotbal da, dar la noi oricine isi da cu parerea despre orice...

andu_mh
andu_mh  •  09 Octombrie 2013, 13:50

Bine ma Vochin, spune-ne tu cine e cel mai bun tactician din liga 1 in momentul de fata.

iulian069
iulian069  •  09 Octombrie 2013, 13:43
Postat de polistul68 pe 09 Octombrie 2013, 13:33

Prietene, uita-te la jocul stelei, si iti dai seama, nu-ti trebe scoala de antrnori de la Coverciano...in campionat bateti pe pregatire fizica si valaore individuala. Eu te intreb, ce scheme tactice ai vazut la fazele fixe ale stelei ? ce a schimbat tactic cu Chelsea, cind era clar ca georgevski, daca ramine singur cu neatmul ala..e nasol ? ce a schimbat ? de ce nu l-a coborit pe Stanciu linga Georgevski ? sau sa-l traga pe Bourceanu mai in lateral...sau chiriches sa coboare mai in tuse..nu dau eu lectii, ca sunt doar un SPECTATOR si atit..sunt doar nsite intrebari la care nu am raspuns...ce rol tactic joaca acest TAtu ? din ce ratiuni tactice a fost adus Cristea ? Ai tu raspunsurile ?

Tatu a fost adus ca e rapid si mai stie putin si cu mingea in comparatie cu altii, probabil pt atunci cand jucam pe contraatac. Nu era vorba despre transferuri aici, era vorba despre tactica si da Cristea aduce un + de tehnica atunci cand joci cu o echipa slaba si ai nevoie de o pasa sa treaca de autobuzul parcat. Hai sa o terminam cu pr00stiile, anul trecut era cel mai bun si acum ca a pierdut 2 meciuri in CL gata e praff asa e la romani... sa ne bucuram ca ne-am calificat in CL si ca Steaua e pe primul loc, cand iti pleaca cei mai buni 2 jucatori iar al 3lea e accidentat nu mai poti sa ai pretentiile dinainte. Reghe vroia alti jucatori transferati dar nu a dat Becali $...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 23
Comentează