Comentarii (224)
polistul68
polistul68  •  10 Octombrie 2013, 10:25
Postat de iulian_78 pe 09 Octombrie 2013, 17:07

Transferurile pot fi dezbatute in fel si chip, dar e clar ca nu e vina lor ( antrenor si manager) ca bugetul e impus de la Jilava. Iar din firimituri incearca si ei niste transferuri, cat pot de bune pentru echipa si profitable pentru ei ( comision). Ei aveau nevoie si de numar, nu doar de unul bun, iar despre juniori...valoarea lor e data tot de CL tineret. Declaratia lui Reghe despre obiectiv a fost cam deplasata, dar totusi nu e rau ca jucatorii enumerati de tine sa aiba credinta ca sunt de CL, mai ales daca ii "pacaleste" antrenorul.

Din firimiturile existente, repet, mai bine se lua ceva ce sa AJUTE echipa, nu rezerve..si daca stia ca are putini bani, de ce se lauda ca are o lista cu 9 jucatori, si sigur ia 5 ? Asta cu Mimi...apoi la Reghe..ok, poti sa le spui ca sunt cei mai tari, cei mai buni..dar cind au vazut realitatea, nu crezi ca sutn dezamagiti ?nu crezi ca mai mult rau le-a facut ?si ca el isi peirde credibilitatea ? ca jucator, pe tern vezi, simti ca antrenorul e depasit...cum nu a reactionat tactic nicicum...nu crezi ca jucatorilor le scade increderea in el ? s-au convins si ei ca una spune, dar alta face. Incurajarile sunt bune, dar pina la o limita. Il faci sa se creada Zidane, si el are probleme cu preluar

roadster1988
roadster1988  •  10 Octombrie 2013, 06:30

bine scris....ca la carte.Felicitari,nu credeam ca se poate.

iulian_78
iulian_78  •  09 Octombrie 2013, 17:07
Postat de polistul68 pe 09 Octombrie 2013, 16:55

Si spui ca Piovacari e un implant bun ? pt roamnia da...dar in europa, deocamdata nu a confirmat mai deloc..si campionatul in romania il iei si fara Piovacari, Cristea, Capetanos, valera...de aia ma itnreb..marele manager, ce plus a adus echipei ? cu banii aia putini, cu patronul la puscarie...daca aducea unu si bun, sau 2 juniori, erau mai cistigati...dar el inca se crede cel mai bun...si vis-a-vis de reghe....sa aiba cojones si sa spuna...asta ne e valoarea, nua vem jucatori de valoarea CL< dar ne luptam cit putem, facem tot posibilul sa prindem EL..e un obiectiv mult mai realist..tu crezi ca Stanciu, Popa, Lato, Tanaase, nus tiu ca ei nu sutn de CL ? fi sigur ca stiu...

Transferurile pot fi dezbatute in fel si chip, dar e clar ca nu e vina lor ( antrenor si manager) ca bugetul e impus de la Jilava. Iar din firimituri incearca si ei niste transferuri, cat pot de bune pentru echipa si profitable pentru ei ( comision). Ei aveau nevoie si de numar, nu doar de unul bun, iar despre juniori...valoarea lor e data tot de CL tineret. Declaratia lui Reghe despre obiectiv a fost cam deplasata, dar totusi nu e rau ca jucatorii enumerati de tine sa aiba credinta ca sunt de CL, mai ales daca ii "pacaleste" antrenorul.

polistul68
polistul68  •  09 Octombrie 2013, 16:55
Postat de iulian_78 pe 09 Octombrie 2013, 16:27

Piovaccari pare un "implant " bun, avand in vedere ca e doar imprumut, Varela ramane de vazut. Si mie mi s-a parut deplasata declaratia cu "locul 1 in grupa", dar in mintea lui, Reghe a crezut ca asa isi poate motiva jucatorii. Se pare ca a gresit, dar asta nu il face semi-zeu, nu cred ca aspira la asta. Cu MM e o alta discutie, dar in momentul de fata eu cred ca ei sunt CEI MAI BUNI, cu asemenea patron la puscarie. Chiar nu as vedea alte alternative, cu incasarile care pleaca la Jilava , platile si sumele de transferuri dati cu taraita si cu toti "prietenii" din presa care asteapta pasi gresiti. Un Hagi sau Laca crezi ca ar putea rezista in asemenea conditii ,

Si spui ca Piovacari e un implant bun ? pt roamnia da...dar in europa, deocamdata nu a confirmat mai deloc..si campionatul in romania il iei si fara Piovacari, Cristea, Capetanos, valera...de aia ma itnreb..marele manager, ce plus a adus echipei ? cu banii aia putini, cu patronul la puscarie...daca aducea unu si bun, sau 2 juniori, erau mai cistigati...dar el inca se crede cel mai bun...si vis-a-vis de reghe....sa aiba cojones si sa spuna...asta ne e valoarea, nua vem jucatori de valoarea CL< dar ne luptam cit putem, facem tot posibilul sa prindem EL..e un obiectiv mult mai realist..tu crezi ca Stanciu, Popa, Lato, Tanaase, nus tiu ca ei nu sutn de CL ? fi sigur ca stiu...

polistul68
polistul68  •  09 Octombrie 2013, 16:52
Postat de iulian_78 pe 09 Octombrie 2013, 16:27

Piovaccari pare un "implant " bun, avand in vedere ca e doar imprumut, Varela ramane de vazut. Si mie mi s-a parut deplasata declaratia cu "locul 1 in grupa", dar in mintea lui, Reghe a crezut ca asa isi poate motiva jucatorii. Se pare ca a gresit, dar asta nu il face semi-zeu, nu cred ca aspira la asta. Cu MM e o alta discutie, dar in momentul de fata eu cred ca ei sunt CEI MAI BUNI, cu asemenea patron la puscarie. Chiar nu as vedea alte alternative, cu incasarile care pleaca la Jilava , platile si sumele de transferuri dati cu taraita si cu toti "prietenii" din presa care asteapta pasi gresiti. Un Hagi sau Laca crezi ca ar putea rezista in asemenea conditii ,

pt bani ar rezista si Gahi si lacatus...cu Reghe e mai complicat.in care spui sigur pe tine ca vrei locul unu si ca ai venit in germania sa bati..sit e faci de cacao, iti peirzi credibilitatea. si jucatorii sunt primi care simt asta, si nu mai au incredere in antrnor..crezi ca ei nu vad ca tactica lui nu e buna ?.nu mai au incredere in antrnor.si de aici o presiune suplimentara pe jucatori..si faptul ca cei 2 sunt cei mai buni cu asa un aptron la puscarie...hm, daca accepta sa lucreze pt as aun patron, isi merita soarta..daca l-ar fi refuzat toata lumea pe cioban, paote nu ajungea la puscarie, paote se trezea.dar ei au rpeferat sa taca pt bani. de coloana vertebrala nu are rost sa vorbim...

polistul68
polistul68  •  09 Octombrie 2013, 16:47
Postat de iulian_78 pe 09 Octombrie 2013, 16:34

Jenei la vremea aceea nu era expus in presa ( nici nu ar fi avut voie sa ridice capul) , iar acum e destul de abil incat sa fie diplomat. E clar ca MM nu se poate compara cu el ca performante sau modestie, dar cred totusi ca are un merit in faptul ca jucatorii sunt concentrati doar la munca lor si nu sunt foarte terfeliti in presa. MM ( cateodata si Reghe) ia asupra lui toate atacurile si jucatorii citesc mai putin despre cat de prost au jucat sau ce salariu au coechipierii lor.

Una e una, alta e alta....da, inteleg sa ia rpesiunea pe el...dar de aici si pina la a spune ca DOAR tu sti fotbal cit China...la a te jigni cu patronul in public...la a te certa cu toata lumea..e drum lung..daca era asa bun, nu facea achizitiile astea pe final de campanie..cum poti sa spui ca ai o lista de 9, si iei minim 5..apoi ca nu iei nimic, sa jaoce cei ce au calificat echipa, ca apoi sa i iei pe Varela Si Capetanos ? sau Cristea..Piovacari...mai bine lua 2 BUNI..care sa aduca un plus echipei...inteleg ca nu sutn bani, dar nici chiar asa..sau macar sa aibe oua si sa spuna.a.stia sunt banii, cu eit rebuie s ane descurcam...dar atunci nu mai primeste bani de la cioban...deci caracter 0.

iulian_78
iulian_78  •  09 Octombrie 2013, 16:34
Postat de polistul68 pe 09 Octombrie 2013, 16:19

Si aici sutn de acrod cu tine..pai Ienei a avut lupte..seculare cu Bumbescu, Iovan , Stoica, Prodan..toti prieteni buni cu Bachus...dar de la nea Imi nu am vazut declaratiid e prost gust. Si asta chiar are cu ce sa se laude, nu ca Mimi..asta chiar are ceva in palmares. Repet..pe mine ma deranjeaza declaratiile celor 2, acum vad ca au alsato mai moale...cu echipa nu am nimic, aia sutn singurii care mucnesc cu adevarat...

Jenei la vremea aceea nu era expus in presa ( nici nu ar fi avut voie sa ridice capul) , iar acum e destul de abil incat sa fie diplomat. E clar ca MM nu se poate compara cu el ca performante sau modestie, dar cred totusi ca are un merit in faptul ca jucatorii sunt concentrati doar la munca lor si nu sunt foarte terfeliti in presa. MM ( cateodata si Reghe) ia asupra lui toate atacurile si jucatorii citesc mai putin despre cat de prost au jucat sau ce salariu au coechipierii lor.

iulian_78
iulian_78  •  09 Octombrie 2013, 16:27
Postat de polistul68 pe 09 Octombrie 2013, 16:17

De acord cu tine, inginfarea face aprte din 'ocuparea" locului unu...dar se sare cam mult peste cal...uita-te la declaratii...deja se cred semi-zei, si ei...sunt unu mai patati ca ceilalti. Ei nu vad ca nu au echipa de CL ? cum poti sa declari ca vrei locul 1 in grupa ? cum poti sa spui ca poti bate orice echipa acasa ? isi pierd credibilitatea asa, si in primul rind in fata propriilor jucatori, sia sta e grav. Nu stiu cum voi suporterii, puteti tolera un eprsoanj ca Mimi...sicner, chiar nu-mi explic. Si Reghe, daca tot se da cocos, sa fie peste tot...el e tare in clont. Si despre achizitii...pt Cristea, Valera si Piovacari se putea lua un atacant BUN si un junior BUN. Era mai bine.

Piovaccari pare un "implant " bun, avand in vedere ca e doar imprumut, Varela ramane de vazut. Si mie mi s-a parut deplasata declaratia cu "locul 1 in grupa", dar in mintea lui, Reghe a crezut ca asa isi poate motiva jucatorii. Se pare ca a gresit, dar asta nu il face semi-zeu, nu cred ca aspira la asta. Cu MM e o alta discutie, dar in momentul de fata eu cred ca ei sunt CEI MAI BUNI, cu asemenea patron la puscarie. Chiar nu as vedea alte alternative, cu incasarile care pleaca la Jilava , platile si sumele de transferuri dati cu taraita si cu toti "prietenii" din presa care asteapta pasi gresiti. Un Hagi sau Laca crezi ca ar putea rezista in asemenea conditii ,

polistul68
polistul68  •  09 Octombrie 2013, 16:19
Postat de iulian_78 pe 09 Octombrie 2013, 16:01

Si inca o completare. Nu numai marii jucatori ai Stelei aveau o anume prestanta pe teren, dar chiar Vochin a scris despre indemnul celebru al lui Jenei "calcati-i pe cap" . Iar fostii presedinti, Alecsandrescu mai ales, dar poate si Otelea mai tarziu mereu aveau de furca cu generalii Securitatii, asa ca nu cred ca erau prea umili. Modestia este o calitate, dar e greu aplicabila in fotbal, mai ales la echipele de pe locul 1, mai ales cu asemenea rivali in campionat si "mancatori" din presa.

Si aici sutn de acrod cu tine..pai Ienei a avut lupte..seculare cu Bumbescu, Iovan , Stoica, Prodan..toti prieteni buni cu Bachus...dar de la nea Imi nu am vazut declaratiid e prost gust. Si asta chiar are cu ce sa se laude, nu ca Mimi..asta chiar are ceva in palmares. Repet..pe mine ma deranjeaza declaratiile celor 2, acum vad ca au alsato mai moale...cu echipa nu am nimic, aia sutn singurii care mucnesc cu adevarat...

polistul68
polistul68  •  09 Octombrie 2013, 16:17
Postat de iulian_78 pe 09 Octombrie 2013, 15:58

In Europa nu se poate mai mult ( in CL) , pentru ca acesta este bugetul alocat de cioban. Dormind in acelasi pat cu impresara, Reghe chiar crede ca poate face ceva cu jucatorii impresariati de ea, dar si Giovani are implanturi bune in echipa. Sa nu uitam ca si Mou, alt ingamfat:), are interese proprii si incearca ceva cu portughezii lui. Poate ca MM a mai sarit calul ( a transformat apararea intr-un vesnic contraatac), dar este greu unei conduceri a unei echipe de pe primul loc, sa fie modeste. Eram copil, dar vedeam Steaua'86-89 cum intra pe teren, pe stadioanele din provincie...ingamfare totala. Am iubit si iubesc acei fotbalisti, dar si Hagi si Laca erau ingamfati in teren.

De acord cu tine, inginfarea face aprte din 'ocuparea" locului unu...dar se sare cam mult peste cal...uita-te la declaratii...deja se cred semi-zei, si ei...sunt unu mai patati ca ceilalti. Ei nu vad ca nu au echipa de CL ? cum poti sa declari ca vrei locul 1 in grupa ? cum poti sa spui ca poti bate orice echipa acasa ? isi pierd credibilitatea asa, si in primul rind in fata propriilor jucatori, sia sta e grav. Nu stiu cum voi suporterii, puteti tolera un eprsoanj ca Mimi...sicner, chiar nu-mi explic. Si Reghe, daca tot se da cocos, sa fie peste tot...el e tare in clont. Si despre achizitii...pt Cristea, Valera si Piovacari se putea lua un atacant BUN si un junior BUN. Era mai bine.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 23
Comentează