Alte știri din fotbal

Sorin Cârțu nu a uitat discursul lui Chipciu: „Polemici despre determinism, homo sapiens și primate pot să fac și eu. Pot să fiu acid”
0

Chipciu își face „mea culpa” după 0-3 în Bănie: „Am râs de Cucurella, trebuie să-mi învăț lecția”
1

După ce i-a dat 3-0 Universității Cluj, Mirel Rădoi surprinde: „Cred că am exagerat puțin săptămâna asta”
3

Ioan Ovidiu Sabău, tranșant după eșecul de la Craiova: „Până la urmă, a fost 3-0...”
1
Știri din fotbal internațional

Anunțul istoric făcut de Liga italiană » Din 1978 nu s-a întâmplat decât de două ori în Serie A!
0

Van Basten, revoltat după scandalul din Ligă: „UEFA trebuie să repare asta!” » IFAB și FIFA vor fi consultate
2

S-a cerut amânarea meciului Fiorentina - Juventus » Imagini incredibile de la furtunile care au lovit în plin zona și pun în pericol fotbalul
0

După epuizantul derby madrilen, Carlo Ancelotti acuză: „Banii rămân prioritari, nu contează odihna jucătorilor”
0
Lifestyle

Fata fostului coleg al lui Dan Petrescu, vedetă la un reality show după divorț » Prietena lui Halep și un fost fotbalist vor fi prezenți
2

Trucul interesant prin care Adrian Cristea spune că seduce femeile: „Dacă faci asta, e jumătate cucerită”
31

A ținut secretul până acum! Sabin Ilie s-a despărțit de Leta și acum are o relație cu sora unui fost coleg: „De 8 ani suntem împreună”
2

Starul din Premier League s-a mutat în casă nouă alături de superba iubită » Claudia a decis transferul de 62 de milioane de euro
5
Vai de capul lui.....*** și fără școală dar cu păreri....
Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.
Domnul Panduru confundă rolul unui departament de marketing cu un chioșc de materiale imprimate cu sigla unei echipe. Nu a fost la școală, deci putem să înțelegem poziția lui, dar nu putem să iertăm aflarea în treabă. Un departament de marketing produce oportunități pentru departamentul de vânzări prin strategii bine articulate, bazate pe informații și cercetări de piață. Să ai o bază de suporteri de câteva milioane este o mină de aur. O segmentezi și o “vinzi” către parteneri, către firmele interesate să vândă produse acestor suporteri, evident respectând GDPR-ul. Poți crea evenimente pentru parteneri și sponsori din care evident se scot bani. Ticketingul (biletele) și merchandisingul (obiectele colectabile imprimate cu sigla clubului, la care se gândea domnul Panduru) sunt o altă sursă de venituri pentru club! Mă rog, aș putea continua cu ce ar putea face un departament de marketing, dar nu cred că managerii din sportul românesc înțeleg cu adevărat ce face marketingul și la ce folosește, așadar rămânem la nivelul domnului Panduru.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.