Comentarii (40)
ticbis
ticbis  •  09 Martie 2017, 20:51
Postat de catalynn pe 09 Martie 2017, 20:04

Din pacate tu vezi cu ochelari de cal ... :-))) Sau de KhaIQ37 :-)))) Coane, ai auzit de expresia "think outside the box"? Alea sunt "solutiile juridice" in speta. Au mimim 2 ani pt a le identifica si implementa. Hai sa iti spun io ce (poate) vor face. Un partneriat fictiv cu un "baiat destept" din sistem. BTW, stii ca prin lege, SRI au dreptul sa detina firme private?! :-)))) Hexipharma aia iti spune ceva? :-)))

Esti prost! Un parteneriat fictiv cu "un baiat destept" se putea face acum 10 ani, acum nu mai e posibil asa ceva. Cand astfel de "parteneriate" fictive duc pe toboganul justitiei directori de spitale, ministri, secretari de stat, rectori de universitati, primari de orase mari, judecatori, avocati, procurori, parlamentari, directori de institutii publice de la ANAF si pana la sefi mari din SRI si din serviciile secrete, tu chiar ai impresia ca vreun general sau colonel isi va risca libertatea ca sa-i dea lui Lacatus o leafa platita la negru de dragul Stelei??? Esti copil! La urma urmei eu abia astept sa se intample asa ceva; sunt cu ochii pe ei si voi denunta orice fel de frauda pe care un astfel de *** s-ar incumeta s-o faca pe bani publici si cu incalcarea legii. Sa vezi atunci circ!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

ticbis
ticbis  •  09 Martie 2017, 20:18
Postat de timm pe 09 Martie 2017, 20:04

Buna seara rapidistule. Vezi ca se vinde palmaresul Rapidului la licitatie.

L-ai cumparat tu???

ticbis
ticbis  •  09 Martie 2017, 20:17
Postat de catalynn pe 09 Martie 2017, 19:54

Coane, esti praf ... Steaua nu are nevoie de o astfel de hotarare, palmaresul pana in 2003 apartine CSA fara absolut niciun drept de apel. A fost si ramane la CSA, pt asta nu e nevoie de hotarare de la Curte, pt ca NU l-au instrainat! Jijel are nevoie de o astfel de hotarare pt a arata ca l-a cumparat sau l-a obtinut legal. Singura discutie este daca si Palamresul obtinut de Jijel intre 2003 si 2014 folosindu-se fara drept de brandul Steaua apartine tot CSA sau nu. Atat!

Crede-ma, esti prost! Tot ceea ce a obtinut CSA-ul (marca, sigla, nume) s-a datorat unor hotarari judecatoresti. Nimeni nu i-a dat nimic pe degeaba si asa e normal sa se intample intr-un stat de drept. Pe cale de consecinta, tot ceea ce n-a obtinut inca CSA-ul in salile tribunalelor ramane in proprietatea exclusiva de drept a detinatorului. Deci palmaresul sportiv din 1947 si pana in 2017 este detinut de FC Steaua Bucuresti, cel putin pana cand o instanta judecatoreasca va decide altceva. De altfel, acest fapt este la ora actuala confirmat si de FRF, LPF si UEFA, in actele oficiale ale acestora FC Steaua Bucuresti (sau actuala FCSB) fiind inregistrata ca UNICA continuatoare pe linie sportiva a TUTUROR performantelor Stelei de la infiintare si pana in prezent. Te faci de ras, nu numai aici, ci si in intreaga lume civilizita. Vezi-ti de clona ta din liga a V-a, respecta-l pe Talpan, insa lasa Steaua ca nu-i de nasul tau! Nu inca! Mai ai mult de munca...))!

timm
timm  •  09 Martie 2017, 20:04
Postat de ticbis pe 09 Martie 2017, 19:46

Esti lipsit de logica: arata actul sau hotararea judecatoreasca prin care palmaresul Stelei a fost atribuit CSA-ului! Daca nu poti, canta la alta masa! hai pa!

Buna seara rapidistule. Vezi ca se vinde palmaresul Rapidului la licitatie.

catalynn
catalynn  •  09 Martie 2017, 20:04
Postat de ticbis pe 09 Martie 2017, 19:13

Da, ai dreptate, Armata are angjati militari profesionisti si legea ii da dreptul sa-i plateasca cu doua, trei sau chiar patru mii de euro pe luna. Astia sunt cei trimisi sa lupte in teatrele de razboi din intreaga lume alaturi de trupele NATO din care facem si noi parte si conform conventiilor militare la care Romania s-a angajat. Cu alte cuvinte, ca sa-l platesti pe Lacatus cu 3-4 mii de euro ar trebui sa-l plasezi pe frontul din Siria cu grad de colonel, iar pentru 1500 de euro pe Ion Ion trebuie musai sa-l incadrezi cel putin ca sergent prin Afganistan. Traim in Romania si se poate orice, nu-i asta problema. Problema e ca eu sau altul ca mine vom sesiza DNA-ul si ANAF-ul pentru fals si furt din banii statului in cazul acestor incadrari in posturi fictive. Oricum ar fi el sistemul, oricata coruptie si minciuna ar incerca sa acopere, o asemenea sesizare ar face valuri si ar exploda in toata presa romaneasca si internationala. S-ar face investigatii juridice, jurnalistice, s-ar sensibiliza opinia publica si rezultatul va fi unul singur: puscaria! Repet, NU EXISTA SOLUTII JURIDICE LEGALE pentru ceea ce vrea Talpan sa faca! Poate face orice vrea el, dar va incalca legea si va suporta consecintele. Iti garantez eu ca nu va scapa! Cat priveste obtinerea licentei de club de fotbal profesionist, CSA-ul este obligat sa dea activitatea de fotbal in administrarea unei societati private, adica pe mana unuia ca Gigi Becali sau chiar lui daca nu se ofera altcineva...:))!

Din pacate tu vezi cu ochelari de cal ... :-))) Sau de KhaIQ37 :-)))) Coane, ai auzit de expresia "think outside the box"? Alea sunt "solutiile juridice" in speta. Au mimim 2 ani pt a le identifica si implementa. Hai sa iti spun io ce (poate) vor face. Un partneriat fictiv cu un "baiat destept" din sistem. BTW, stii ca prin lege, SRI au dreptul sa detina firme private?! :-)))) Hexipharma aia iti spune ceva? :-)))

catalynn
catalynn  •  09 Martie 2017, 19:54
Postat de ticbis pe 09 Martie 2017, 19:46

Esti lipsit de logica: arata actul sau hotararea judecatoreasca prin care palmaresul Stelei a fost atribuit CSA-ului! Daca nu poti, canta la alta masa! hai pa!

Coane, esti praf ... Steaua nu are nevoie de o astfel de hotarare, palmaresul pana in 2003 apartine CSA fara absolut niciun drept de apel. A fost si ramane la CSA, pt asta nu e nevoie de hotarare de la Curte, pt ca NU l-au instrainat! Jijel are nevoie de o astfel de hotarare pt a arata ca l-a cumparat sau l-a obtinut legal. Singura discutie este daca si Palamresul obtinut de Jijel intre 2003 si 2014 folosindu-se fara drept de brandul Steaua apartine tot CSA sau nu. Atat!

ticbis
ticbis  •  09 Martie 2017, 19:46
Postat de timm pe 09 Martie 2017, 19:36

Esti lipsit de o logica elementara. Arata tu actul prin care fcsb a cumparat palmaresul de la CSA. Daca nu gasesti acel act, poate intelegi ca CSA nu a vandut palmaresul. Nu a vandut nici siga, marca, numele.

Esti lipsit de logica: arata actul sau hotararea judecatoreasca prin care palmaresul Stelei a fost atribuit CSA-ului! Daca nu poti, canta la alta masa! hai pa!

timm
timm  •  09 Martie 2017, 19:36
Postat de smdb pe 09 Martie 2017, 17:29

Explica, te rog, cum palmaresul nu e la echipa care se afla acum in Liga 1. Care e sentinta care spune ca palmaresul nu e la ei ci e la CSA? Sa nu faci, te rog, confuzie intre marca (semn susceptibil de reprezentare grafică servind la deosebirea produselor sau serviciilor unei persoane fizice sau juridice de cele aparţinând altor persoane), nume si palmares. SV Austria Salzburg, in 2005 devine RB Salzburg, nume nou si sigla (=marca) noua. Si acolo s-au trezit niste "dashtepti" care nu au fost de acord si au infiintat o noua echipa cu numele vechi si sigla veche. Ghici unde a ramas palmaresul, lucru recunoscut si de UEFA? Aham, ai ghicit. Inca o data, nu exista hotarare judecatoreasca care sa spune ca palmaresul nu e la echipa lui Becali ci la CSA! Pana atunci, ce face CSA se numeste clona, echipa infiintata de la zero care isi pune numele si marca unei foste castigatoare a UCL in loc sa se numeasca cum ar fi corect FC Talpan SUD (ulterior schimbat in FC Talpan SUD Mama Mia sau ce aprozar de cartier va fi marele investitor privat care se baga in asa ceva).

Esti lipsit de o logica elementara. Arata tu actul prin care fcsb a cumparat palmaresul de la CSA. Daca nu gasesti acel act, poate intelegi ca CSA nu a vandut palmaresul. Nu a vandut nici siga, marca, numele.

ticbis
ticbis  •  09 Martie 2017, 19:13
Postat de catalynn pe 09 Martie 2017, 18:38

Ti-am mai spus bre si mai devreme, nu se impiedica intreg aliotmanul de un ciot :-)))) Daca te duce capul si nu traiesti in lumea ta precum Jijel nu ai avea nevoie sa ti se traduca semnificatia declaratiei lui Talpan: "se cauta solutii juridice" :-)))) Iti dau in scris daca vrei ca le vor si gasi :-))) Daca pleaca din Liga a 4-a cum se spune au minim 2 ani la dispozitie pana ajung in Liga a 2-a si vor fi necesare contracte de profesionisti. Apropo, Armata chiar are angajati profesionisti, anume miliatarii :-)))) Fara patron nu se poate face performanta? Ei nu zau! Daca exista pricepere si finantare poti castiga si Liga Campionilor precum CSM! :-)))) AMR 3 luni! :-))))

Da, ai dreptate, Armata are angjati militari profesionisti si legea ii da dreptul sa-i plateasca cu doua, trei sau chiar patru mii de euro pe luna. Astia sunt cei trimisi sa lupte in teatrele de razboi din intreaga lume alaturi de trupele NATO din care facem si noi parte si conform conventiilor militare la care Romania s-a angajat. Cu alte cuvinte, ca sa-l platesti pe Lacatus cu 3-4 mii de euro ar trebui sa-l plasezi pe frontul din Siria cu grad de colonel, iar pentru 1500 de euro pe Ion Ion trebuie musai sa-l incadrezi cel putin ca sergent prin Afganistan. Traim in Romania si se poate orice, nu-i asta problema. Problema e ca eu sau altul ca mine vom sesiza DNA-ul si ANAF-ul pentru fals si furt din banii statului in cazul acestor incadrari in posturi fictive. Oricum ar fi el sistemul, oricata coruptie si minciuna ar incerca sa acopere, o asemenea sesizare ar face valuri si ar exploda in toata presa romaneasca si internationala. S-ar face investigatii juridice, jurnalistice, s-ar sensibiliza opinia publica si rezultatul va fi unul singur: puscaria! Repet, NU EXISTA SOLUTII JURIDICE LEGALE pentru ceea ce vrea Talpan sa faca! Poate face orice vrea el, dar va incalca legea si va suporta consecintele. Iti garantez eu ca nu va scapa! Cat priveste obtinerea licentei de club de fotbal profesionist, CSA-ul este obligat sa dea activitatea de fotbal in administrarea unei societati private, adica pe mana unuia ca Gigi Becali sau chiar lui daca nu se ofera altcineva...:))!

catalynn
catalynn  •  09 Martie 2017, 18:38
Postat de ticbis pe 09 Martie 2017, 18:02

Bai ***, toate hotararile judecatoresti care s-au dat pana acum in ceea ce priveste Steaua Bucuresti, corecte sau nu, sunt respectate ad literam de catre toate partile implicate. Eu n-am nicio problema sa-mi asum asta pentru ca stiu bine ca s-a distrus Steaua pentru totdeauna si ca legea i-a dat lui Talpan marca, numele si ce-a mai vrut el, insa nu i-a dat si niciodata nu-i va putea da o echipa profesionista de fotbal, cu toata stema lui cu tot! Pentru asta ii mai trebuie ceva ce nu are si nu va avea niciodata intr-o tara democratica, poate doar daca ne intoarcem la dictatura! La tine in curte e o problema mult mai mare: Negoita nu e patronul clubului, Badea il poate baga pe el si pe Dinamo oricand in faliment pentru 2 mil de euro, are sechestru pe conturi si pe avere, este cercetat pentru frauda fiscala in procesul insolventei, stadionul se dovedeste ca nu este nici al echipei de fotbal si nici macar al CS Dinamo pastorit de MAI, deci nu poate fi reabilitat din bani publici, patronul vostru e cercetat penal... Bai, la voi acolo e o colcaiala de fraude financiare si legislative, e o serparie care va erupe ca un vulcan in urmatoarele sase luni... nu va mai ramane caramida pe caramida din cloaca aia pestilentiala...

Ti-am mai spus bre si mai devreme, nu se impiedica intreg aliotmanul de un ciot :-)))) Daca te duce capul si nu traiesti in lumea ta precum Jijel nu ai avea nevoie sa ti se traduca semnificatia declaratiei lui Talpan: "se cauta solutii juridice" :-)))) Iti dau in scris daca vrei ca le vor si gasi :-))) Daca pleaca din Liga a 4-a cum se spune au minim 2 ani la dispozitie pana ajung in Liga a 2-a si vor fi necesare contracte de profesionisti. Apropo, Armata chiar are angajati profesionisti, anume miliatarii :-)))) Fara patron nu se poate face performanta? Ei nu zau! Daca exista pricepere si finantare poti castiga si Liga Campionilor precum CSM! :-)))) AMR 3 luni! :-))))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează