Comentarii (50)
duronash
duronash  •  29 Iulie 2013, 00:37
Postat de nefertem pe 29 Iulie 2013, 00:32

Nu ma pricep exact la legea aia, eu cred (credeam) ca promisiunea publica se refera doar la situatii de genul celor din exemplul meu si de obicei nu ma bag in lucruri pe care nu le cunosc. De-asta l-am intrebat pe individul ce pare ca stie. Eu inca n-am gasit o definitie a ceea ce inseamna "promisiune publica"

lasa ca inseamna, incearca sa gandesti. uite, eu vin la tine in clasa si zic asa: toti elevii din clasa asta care sunteti prezenti veti primi cate 2000 euro. uraaaa!!! veselie mare!!! dupa cateva zile, 2 elevi se muta la alta clasa si eu vin si spun ca ei sunt tradatori si nu merita banii. ti se pare corecta situatia? eu am promis tuturor elevilor prezenti in clasa! deci eu nu m=am tinut de cuvant! intelegi putin situatia??

sebastian_ionut
sebastian_ionut  •  29 Iulie 2013, 00:36

Nu are rost sa va mai explic pe aici,sa-si ia un avocat si sa vina cu dovezi declaratiile lui Cristescu de la Digisport,unde a zis ca va premia toti jucatorii echipei,si-l baga pe Cristescu la plata.

nefertem
nefertem  •  29 Iulie 2013, 00:34
Postat de duronash pe 29 Iulie 2013, 00:32

pai iti dai seama ca jucatorii aia nu sunt niste roboti. cand au vazut ca nu incaseaza nimic zile bune dupa meci, au inceput frustrari, comentarii intre ei si patronii vrand sa elimine aceste tensiuni cauzate de intarziere au plusat putin la bani, e chiar atat de greu sa mergi pe un fir logic? :))) parca ai trai pe alta planeta, nu am nimic cu tine, dar esti prea naiv, sau nu vrei sa vezi nimic....

Sincer, nu mi se pare chiar tipic pentru fotbalul romanesc ca patronii sa pluseze la bani, indiferent de situatie, atunci cand e vorba de a recompensa jucatorii. Am exemple contrare cu duiumul. Pentru mine, nu e chiar logic sirul ala, dar fiecare cu parerea lui.

nefertem
nefertem  •  29 Iulie 2013, 00:32
Postat de duronash pe 29 Iulie 2013, 00:29

abrudan si oros faceau parte din echipa cand s=a promis prima. cristescu trebuia sa specifice inainte de meci ca abrudan si oros nu primesc prima. asa pare logic, nu ?

Nu ma pricep exact la legea aia, eu cred (credeam) ca promisiunea publica se refera doar la situatii de genul celor din exemplul meu si de obicei nu ma bag in lucruri pe care nu le cunosc. De-asta l-am intrebat pe individul ce pare ca stie. Eu inca n-am gasit o definitie a ceea ce inseamna "promisiune publica"

duronash
duronash  •  29 Iulie 2013, 00:32
Postat de nefertem pe 29 Iulie 2013, 00:28

Nu stiu, poate ai dreptate, dar sa fie dispusi sa adauge 14 mii de euro pentru a-si "spala imaginea", pe cand in acelasi timp sa se zgarceasca la 4 mii (asta e argumentul pentru care sunt niste jigodii, nu?) imi pare cel putin dubios. Parerea mea e c-a fost ceva cu cei doi, iar noi nu stim exact ce-a fost, fiind valabile mai multe variante, doar atat am vrut sa spun. Nu-i nevoie de atatia nervi.

pai iti dai seama ca jucatorii aia nu sunt niste roboti. cand au vazut ca nu incaseaza nimic zile bune dupa meci, au inceput frustrari, comentarii intre ei si patronii vrand sa elimine aceste tensiuni cauzate de intarziere au plusat putin la bani, e chiar atat de greu sa mergi pe un fir logic? :))) parca ai trai pe alta planeta, nu am nimic cu tine, dar esti prea naiv, sau nu vrei sa vezi nimic....

duronash
duronash  •  29 Iulie 2013, 00:29
Postat de nefertem pe 29 Iulie 2013, 00:24

Si promisiunea asta publica unilaterala n-ar trebui sa-i contina explicit in textul ei pe Abrudan si Oros? Eu stiu ca exista ceva de genul asta pentru cazuri de genul "cel ce rezolva problema unui sistem de climatizare in metroul londonez are 50 de mii de lire" - asta chiar stiu ca e - si atunci cand o rezolva cineva, indiferent cine, respectivul incaseaza suma. Nu stiu cum s-ar aborda dupa o declaratie de genul "baietii au 2 mii de euro promisi pentru calificare" si nu stiu daca e o speta asemanatoare. Nu te atac (ma vad nevoit sa mentionez asta intotdeauna in ultima vreme) doar incerc sa inteleg.

abrudan si oros faceau parte din echipa cand s=a promis prima. cristescu trebuia sa specifice inainte de meci ca abrudan si oros nu primesc prima. asa pare logic, nu ?

nefertem
nefertem  •  29 Iulie 2013, 00:28
Postat de duronash pe 29 Iulie 2013, 00:23

dar nu te=am injurat; cauta mintos in dex si vezi ce inseamna! cred ca au crescut putin primele ca s=au kkt pe ei cu banii si au intarziat destul de mult. au vrut sa spele imaginea un pic. corect era asa : a doua zi dupa meci, sau chiar in seara de dupa meci sa vina direct cu banii promisi la jucatori. asa lua toata lumea ce merita. a fost nevoie sa apara in presa ca nu platisera prima ca sa vina si ei in sfarsit cu banii. nu ti se pare corect rationamentul meu ?

Nu stiu, poate ai dreptate, dar sa fie dispusi sa adauge 14 mii de euro pentru a-si "spala imaginea", pe cand in acelasi timp sa se zgarceasca la 4 mii (asta e argumentul pentru care sunt niste jigodii, nu?) imi pare cel putin dubios. Parerea mea e c-a fost ceva cu cei doi, iar noi nu stim exact ce-a fost, fiind valabile mai multe variante, doar atat am vrut sa spun. Nu-i nevoie de atatia nervi.

sebastian_ionut
sebastian_ionut  •  29 Iulie 2013, 00:26

A spus ca premiaza intreaga echipa,cu 2.000 de euro fiecare,iar cei 2 erau sub contract.Nu a distins Cristescu intre jucatori.

nefertem
nefertem  •  29 Iulie 2013, 00:24
Postat de sebastian_ionut pe 29 Iulie 2013, 00:08

Pt cei care au zis ca nu-si pot recupera banii in instanta cei 2 Abrudan si Oros,studiati va rog:Codul civil,Codul muncii.Este o promisiune unilaterala de premiere,facuta de patronul echipei,ce a fost facuta public si poate fi dovedita prin declaratiile lui Cristecu de la tv.Daca ati cunoaste putin drept ,v-ati da seama ca,Cristescu e bun de plata.Promisiunea unilaterala a de recompensare ,este recunoscuta de lege,cu atat mai mult cu cat provine de la patronul echipei,si este asimilata unui contract.

Si promisiunea asta publica unilaterala n-ar trebui sa-i contina explicit in textul ei pe Abrudan si Oros? Eu stiu ca exista ceva de genul asta pentru cazuri de genul "cel ce rezolva problema unui sistem de climatizare in metroul londonez are 50 de mii de lire" - asta chiar stiu ca e - si atunci cand o rezolva cineva, indiferent cine, respectivul incaseaza suma. Nu stiu cum s-ar aborda dupa o declaratie de genul "baietii au 2 mii de euro promisi pentru calificare" si nu stiu daca e o speta asemanatoare. Nu te atac (ma vad nevoit sa mentionez asta intotdeauna in ultima vreme) doar incerc sa inteleg.

duronash
duronash  •  29 Iulie 2013, 00:23
Postat de nefertem pe 29 Iulie 2013, 00:17

Puteau plati doar 40, nu pricepi? Ce d-zeu e asa greu? Cresterea la 54 a fost din initiativa lor, celor ce au dat prima! Nu-ti pare ciudat sa se "zgarceasca" la 4 mii, adaugand 14mii peste suma initiala? Ceva e ciudat aici si continui sa raman la parerea ca noi nu stim tot. Dar daca vrei sa fii detinatorul adevarului absolut, poftim, ai dreptate, sunt niste tarani sau cum vrei tu sa le spui, daca pe tine te face asta sa te simti mai bine. Pareai totusi in stare sa abordezi cu calm si fara injurii si argumentul meu.

dar nu te=am injurat; cauta mintos in dex si vezi ce inseamna! cred ca au crescut putin primele ca s=au kkt pe ei cu banii si au intarziat destul de mult. au vrut sa spele imaginea un pic. corect era asa : a doua zi dupa meci, sau chiar in seara de dupa meci sa vina direct cu banii promisi la jucatori. asa lua toata lumea ce merita. a fost nevoie sa apara in presa ca nu platisera prima ca sa vina si ei in sfarsit cu banii. nu ti se pare corect rationamentul meu ?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează