Comentarii (119)
vasglo
vasglo  •  28 Martie 2023, 21:43

Dl.ziarist Sergiu Alexandru, imi pare rau sa va zic, dar nu ati inteles nimic! Va rog sa va documentati la Dl. colonel jurist, advocat de talie mondiala, candidat la pensie de magistrat, dl. Talpan care, pana una alta, a cam dat in balbaiala cand a aflat ca ICCJ a admis recursul FCSB si a trimis cauza spre rejudecare, adica pana la ei nu s-a judecat cum trebuie! :)

supereduardo10
supereduardo10  •  28 Martie 2023, 21:39

Este o gluma.:)) Chiar m-as amuza copios sa fie despartit palmaresul de marca :))) Bahh nu aveti macar un neuron cum sa crezi ca palmaresul unei marci e separat de aceasta? Bine ei au inghitit si galusca aia ca sigla nu tine de marca si nici culorile:))). Sa va intre bine in cap nu tin nici cu unul nici cu altul dupa mine sa dispara mizeria asta din istorie dar palmaresul nu poate sta separat de marca e ca si cum Cupele castigate de Reala Madrid ajung la Barcelona doar ca vine o firma si le cumpara la momentul t pe amandoua , este o utopie.

grigs1981
grigs1981  •  28 Martie 2023, 21:28

Faci Ce Spune Becali nu poate fi Steaua!fcsb este continuatoarea Stelei in liga 1,dar...cand transformi un Mercedes intr-un Logan si cand transformi un club respectat,intr-o stana...sa ai pretentia sa ai palmaresul Mertanului...este o blasfemie...in 20 de ani fcsb a redus mandria unui club mare,la o echipa banala,cu nimic mai presus decat alte echipe...Confuzia pastreaza inca un numar important de fani in apropiere de fcsb,dar le va trece cu timpul,Becali lucreaza zilnic la micsorarea numarului de fani,pe care ii dispretuieste"stapanul"...Ar fi strigator la cer ca Becali sa se laude cu Cupa Campionilor castigata de un club care reprezenta o tara,nu un cioban...sa fie clar,cioban este o meserie grea si cinstita..."stapanul"nu a fost niciodata cioban...

stefdomi
stefdomi  •  28 Martie 2023, 21:25
Postat de Catalynn__.. pe 28 Martie 2023, 21:04

Pt prosti așa e, clar! :-))) un club care nu are sigla și numele Steaua e Steaua! :-))) Mai zi-ne cu CISul ăla, acolo chiar ca ti-ai dat măsura valorii! :-)))

Băi tăntălogea, tot mai apari pe aici după atâtea și atâtea măsuri ale valorii tale de habarnist csaistotalpanist? Nu ți’e, mă, rușine deloc, nostradamus cazarmist eșuat? Abia aștept ziua când nu vei mai avea ce să mai scrii p’aici pentru că echipa clubului armatei va rămâne doar o epavă fără istorie și suporteri :))

corectorul
corectorul  •  28 Martie 2023, 21:24
Postat de stefdomi pe 28 Martie 2023, 20:28

Nu a fost ciobanul la Sevilla (bănuiesc că te referi la finala CCE din ‘86, că poate prin oraș o fi fost el cândva), a fost Talpan, însă :)) A apărat ceva penaltyuri, a și tranformat vreo două :)) Ai de ceseaua ta de intelijent :)) Ai dreptate cu o chestie: zecesebe nu a fost și nu va fi vreodată csa, a fost și va fi STEAUA!

Acum, in logica ta, putem spune negresit ca Talpan nu a fost la Sevilla, caci Talpan persoana fizica nu exista in acest litigiu (Talpan ca persoana fizica e doar o inventie, un subiect monden), asa cum nici FCSB, persoana juridica a lui Becali, n a fost, .dar sigur a fost la Sevilla entitatea juridica pe care o reprezinta Talpan in instanta, Clubul Sportiv al Armatei Steaua Bucuresti (doar CSA exista in aceste procese, fara Talpan persoana fizica).

mutulica10
mutulica10  •  28 Martie 2023, 21:10

DOAR la noi se poate intampla asa ceva , va da-ti seama daca i s-ar da dreptate lui becali si fc steaua bucuresti este continuarea echipei de fotbal care nu a retrogradat niciodata ? becali ar da statul in judecata pentru prejudiciu si daune . Oricum nu am cum sa tin cu csa , daca nu era gigi , acu chiar numai exista acest nume .... in 98 suporterii nu faceau ce a facut peluza haldan pentru dinamo nici pe jumatate si tot au cazut in liga 2

Catalynn__..
Catalynn__..  •  28 Martie 2023, 21:04
Postat de stefdomi pe 28 Martie 2023, 20:28

Nu a fost ciobanul la Sevilla (bănuiesc că te referi la finala CCE din ‘86, că poate prin oraș o fi fost el cândva), a fost Talpan, însă :)) A apărat ceva penaltyuri, a și tranformat vreo două :)) Ai de ceseaua ta de intelijent :)) Ai dreptate cu o chestie: zecesebe nu a fost și nu va fi vreodată csa, a fost și va fi STEAUA!

Pt prosti așa e, clar! :-))) un club care nu are sigla și numele Steaua e Steaua! :-))) Mai zi-ne cu CISul ăla, acolo chiar ca ti-ai dat măsura valorii! :-)))

skylines
skylines  •  28 Martie 2023, 21:03

S-au anulat deciziile Tribunalului şi ale Curții de Apel!FCSB are tot palmaresul până la rejudecare!

Catalynn__..
Catalynn__..  •  28 Martie 2023, 21:01
Postat de marius1979 pe 28 Martie 2023, 19:31

Dezinformare…..palmaresul Nu Poate fii detinut decat de un club. Nu Poate fii facut bucati. Partea Juridica se Poate schimba in orice moment dar palamaresul continua. Continuatoarea, ca va place sau Nu, este FCSB. Cu decizie de azi este clar ca echipa CSA din Liga 2 Nu are cum sa fie continuatoarea Stelei infiintata in 1943, pemtru ca palamaresul Nu Poate fii taiat si impartit ca un carnati. FCSB=STEAUA

Ai dreptate, și fix asta a spus justiția: palmaresul CSA Steaua (club polisportiv care avea și secție de fotbal, înființat in ‘47) aparține Stelei, cel al clubului de fotbal Fcsb înființat in 2003 aparține FC fcsb. Fondul și Apelul nu s-au înțeles asupra perioadei AFC Steaua … Vedem la rejudecare, însă cert e ca dacă azi rămânea definitiva sentința CAB cei 5 ani ai AFC erau pierduți definitiv, așa mai avem o speranța. :-)))

bibi.gecali
bibi.gecali  •  28 Martie 2023, 20:44
Postat de stefdomi pe 28 Martie 2023, 20:28

Nu a fost ciobanul la Sevilla (bănuiesc că te referi la finala CCE din ‘86, că poate prin oraș o fi fost el cândva), a fost Talpan, însă :)) A apărat ceva penaltyuri, a și tranformat vreo două :)) Ai de ceseaua ta de intelijent :)) Ai dreptate cu o chestie: zecesebe nu a fost și nu va fi vreodată csa, a fost și va fi STEAUA!

Talpan nu, dar cativa generali din MAPN au fost cu siguranta!...Plus toti fotbalistii care aveau grade militare, ALE MINISTERULUI, si nu ale ciobanului din Pipera care a inscris fraudulos in Liga 1 o echipa numita mincinos steaua, desi NU AVEA NICIUN ACT DE PROPRIETATE la data inscrierii!! Gigi Becali a fraudat , invocand numai activele (jucatorii), in timp ce pasivele (Datoriile de 21 de milioane de lei) ramanad in aer! Burleanu de ce nu a seszizat anomalia asta maligna!!??... Uitati-va ce au patit Rapid, CSA, Dinamo echipe care se lupta cu datorii acumulate in timp, in timp ce steaua/fcsb-ul lui Becali NU A AVUT PARTE DE UN TRATAMENT SIMILAR!!...Intelegeti ca fc fcsb functioneaza ABSOLUT FRAUDULOS IN LIGA 1!! fcsb nu are DREPT de PARTICIPARE, e o tumoare maligna a fotbalului romanesc!!

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 12
Comentează