Comentarii (119)
retribution
retribution  •  30 Martie 2023, 17:47
Postat de adriann_ pe 29 Martie 2023, 17:42

Nu pescari ci jupuitori de nutrii danezi. Oraselul Silkeborg e la cateva zeci de kilometri de mare si principala "industrie" de acolo e cresterea nutriilor in niste conditii absolut inumane ("baterii" de custi etc), omorarea lor prin gazare si jupuirea pentru blana. Astia L-AU ZECESEBIT PE BECALI!

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

westfield
westfield  •  29 Martie 2023, 18:42
Postat de Catalynn__.. pe 29 Martie 2023, 17:32

Bai Savi, te faci de râs bre! Ai mai jos 2 pasaje din motivările instantelor care lămuresc defintiv problema, astfel in motivarea sentinței pt marca din 2014 scrie așa: "prin Protocolul încheiat, în 1999, Asociația non-profit (AFC Steaua) a primit, în esență, dreptul de a folosi gratuit anumite spații, au fost detașați la aceasta angajații fostei Secții de Fotbal profesionist (...) nefiind vorba despre transferul patrimoniului reclamantului CSA Steaua la Asociația non-profit”. …….. Apoi in procesul pt nume, încheiat in 2016: „Părţile (n. CSA Steaua şi FC FCSB) desfăşoară servicii în parte identice şi similare în sfera activităţii, pârâta (FC FCSB) revendicându-şi în materialele de promovare şi pe site-ul propriu palmaresul reclamantului (CSA Steaua) şi pretinde faţă de public a fi continuator a acestuia (…) riscul de confuzie pentru consumator fiind astfel demonstrat.” …. Nu știu motivul pt care se rejudeca, nu îl știe nimeni deocamdată, așa ca nu are rost sa speculam. Însă practic ce va rejudeca CAB este dacă și perioada AFC aparține tot CSA cum a stabilit TB și mă gândesc ca trebuie sa spună ce se întâmpla cu palmaresul realizat de FC fcsb. FC fcsb a făcut cerere de constatare, însă atât TB cât și CAB le-a respins-o. Prin urmare, acum când scriu aceste rânduri, CSA are un act valabil emis de o Instanța care atesta ca ii aparține Palmaresul 47-03, FC fcsb nu are deși a făcut cerere. Cred ca Instanța ar trebui sa se pronunțe in loc sa respingă cererea FC fcsb!

Bai, ***? Esti cel mai frustrat de pe site-ul asta dupa ce v-au destituit judecatorii aia :)))) Mai lasa-i bah si pe altii sa respire. Altceva chiar nu mai ai de facut in viata asta decat sa stai pe GSP si sa bati lumea la cap?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

adriann_
adriann_  •  29 Martie 2023, 17:42
Postat de zetanu pe 29 Martie 2023, 10:39

"Mare club european" acu' 30 de ani, baiete. De 8 ani, "marele club european" nu castiga nimic, si cand scoate capul in Europa ia 10-0 de la pescari danezi si e eliminata de Karagandy. Nu mai zic de rusini d-alea la scoruri mari cu marile cluburi europene adevarate. Alea sa zicem ca le-ar lua oricine din mamaliga, desi CFR e singura care tine steagul sus prin Europa de vreo 5-6 ani. La coeficientul UEFA, "marele club european" al tau e pe acelasi nivel cu KuPS Kuopio si Linfield. Acum 30 de ani, "mare club european" tot baiatu' lui nea Nicu te-a facut, oricat de ascunzi tu dupa cires, cum a disparut regimu', cum a murit "marele club european".

Nu pescari ci jupuitori de nutrii danezi. Oraselul Silkeborg e la cateva zeci de kilometri de mare si principala "industrie" de acolo e cresterea nutriilor in niste conditii absolut inumane ("baterii" de custi etc), omorarea lor prin gazare si jupuirea pentru blana. Astia L-AU ZECESEBIT PE BECALI!

Catalynn__..
Catalynn__..  •  29 Martie 2023, 17:32
Postat de saviola3_4 pe 29 Martie 2023, 13:55

Fals. Fcsb nu are ce sa demonstreze juridic. Fcsb este continuatiarea Afc ului. Daca nu crezi intra pe site ul lpf pe site ul uefa si vezi in dreptul cui figureaza cupa campionilor din 1986. Pui problema gresit si probabil o faci intentiinat. O eventuala asociere a fosteo fc steaua buc s.a. cu csa in privinta folosirii marci nu are absolut nici o legatura cu palmaresul sau continuitatea sportiva. Nu exista nici un dubiu asupra continuitatii juridice sau sportive. Juridic ambele treceri (1998 de la csa la afc si 2003 de la afc la fc steaua buc s.a.) au fost si sunt perfect legale. Juridic niciodata aceste treceri nu au fost demontate sau anulate de vreo instanta. Sportiv e si mai clar, a existat o singura echipa din 1947 care niciodata nu si a incheiat activitatea sportiva, nici nu a luat pauza nici nu a falimentat etc. Nu mai amestecati voit si rau intentionat merele cu perele. Adica procesul pe drept comercial cu continuutatea sportiva sau juridica a echipei de fotbal. Asta incearca sa faca talpan si acolitii de 7 8 ani. Nu vedeti ca nu va merg dezinformarile? Aveti medie de 5 sute de insi pe meci. Deci nu merge . Incetati cu minciunile.

Bai Savi, te faci de râs bre! Ai mai jos 2 pasaje din motivările instantelor care lămuresc defintiv problema, astfel in motivarea sentinței pt marca din 2014 scrie așa: "prin Protocolul încheiat, în 1999, Asociația non-profit (AFC Steaua) a primit, în esență, dreptul de a folosi gratuit anumite spații, au fost detașați la aceasta angajații fostei Secții de Fotbal profesionist (...) nefiind vorba despre transferul patrimoniului reclamantului CSA Steaua la Asociația non-profit”. …….. Apoi in procesul pt nume, încheiat in 2016: „Părţile (n. CSA Steaua şi FC FCSB) desfăşoară servicii în parte identice şi similare în sfera activităţii, pârâta (FC FCSB) revendicându-şi în materialele de promovare şi pe site-ul propriu palmaresul reclamantului (CSA Steaua) şi pretinde faţă de public a fi continuator a acestuia (…) riscul de confuzie pentru consumator fiind astfel demonstrat.” …. Nu știu motivul pt care se rejudeca, nu îl știe nimeni deocamdată, așa ca nu are rost sa speculam. Însă practic ce va rejudeca CAB este dacă și perioada AFC aparține tot CSA cum a stabilit TB și mă gândesc ca trebuie sa spună ce se întâmpla cu palmaresul realizat de FC fcsb. FC fcsb a făcut cerere de constatare, însă atât TB cât și CAB le-a respins-o. Prin urmare, acum când scriu aceste rânduri, CSA are un act valabil emis de o Instanța care atesta ca ii aparține Palmaresul 47-03, FC fcsb nu are deși a făcut cerere. Cred ca Instanța ar trebui sa se pronunțe in loc sa respingă cererea FC fcsb!

clasicpun
clasicpun  •  29 Martie 2023, 15:59
Postat de Catalynn__.. pe 29 Martie 2023, 00:07

Ești p’afara bă Vansoitan! Instanța e găsit un viciu de procedura, atât! Nu spune absolut nicăieri ca la rejudecare CAB nu va da fix aceeași sentința! Noi speram însă sa o păstreze pe cea de la TB! Dacă azi se decidea defintiv, cei 5 ani de AFC erau pierduți, așa avem șansa sa ii recuperam! Retine însă esențialul: azi CSA are 21 de titluri (ieri doar 20!), FC fcsb tot 5! :-))) Buhahaha! :-)))

ce viciu de procedura sa fie daca Steaua din liga 1 nu a seziat asa ceva niciodata? Steaua din liga 1 a spus ca are palmaresul din 1947 si pana in prezent si iccj a spus ca are dreptate si de aia a casat decizia de la CAB. mai pe romaneste,este imposibil ca la CAB sa se dea aceasi decizie in privinta a cine are cce din 1986)palmaresul din 1947) ca in prima decizie de la CAB. sa minti si sa inventezi ca ar fi un viciu de procedura este prea de tot. dar tu acum suferi teribil. ce ti-am spus ca isi recupereaza Steaua din liga 1 tot inapoi. dar din pacate justitia functioneaza lent in Romania,in loc de maxim 2-3 ani ne-a luat 6-7 ani.

clasicpun
clasicpun  •  29 Martie 2023, 15:25
Postat de grigs1981 pe 29 Martie 2023, 00:28

Bre,glumesti?!In ultimii 20 de ani ati luat 3 titluri,CFR are numai acum 5 la rand...sa mai argumentez?Oameni buni fiti fani corecti,nu bolnavi...

tu cred ca glumesti,in ultimi 20 si ceva de ani,avem 6 titluri si de vreo 8 ori am fost vicecampioni,deci tot in primele 2 am fost.

stefdomi
stefdomi  •  29 Martie 2023, 15:19
Postat de bejan7 pe 29 Martie 2023, 00:49

Nu fiti ***, dragi agramati fcsbscsd-isti, nu sfidati logica, ce treaba sa aiba o societate emanata in 2003, patronata de un transhumant care a facut o smecherie ilegala cu Babiuc sau/si Paunescu (nici nu mai conteaza) cu un palmares obtinut cand ea (societatea, stiu ca va e greu osa urmariti un fir logic) nu era nici embrion? NU ne intereseaza palmaresul dupa 2003 ala se poate negocia, insa STEAUA e aceea care are Cupa Campionilor, numele si stema clasica, cea care impunea respect in Europa. Slujitorii pot ramane cu plamaresul de dupa 2003, sa nu fie nimeni frustrat.

Recunosc că sunt agramat și prost, nu mă certa, te rog din start. Îți cer doar să’mi răspunzi la o întrebare: ce treabă are New England Sports Ventures, societate emanată în 2001 (deci clar nici embrion în 1892) cu palmaresul FC Liverpool? Merci frumos, spor!

clasicpun
clasicpun  •  29 Martie 2023, 15:18
Postat de grigs1981 pe 29 Martie 2023, 00:28

Bre,glumesti?!In ultimii 20 de ani ati luat 3 titluri,CFR are numai acum 5 la rand...sa mai argumentez?Oameni buni fiti fani corecti,nu bolnavi...

in ultimi 20 si ceva de ani avem 6 titluri si de vreo 8 ori am fost vicecampioni. Steaua a fost cam tot timpul in primele 2.

saviola3_4
saviola3_4  •  29 Martie 2023, 13:55
Postat de alex_stef22 pe 29 Martie 2023, 12:44

Da, dacă Fcsb ar reprezenta Csa, printr-o asociere atunci s-ar rezolva. Ar putea pretinde ca este continuitatea. Dar asta n-o să se întâmple. Ar însemna ca fcsb sa plătească pentru ca foloseste numele, marca si chirie pentru stadion. Aspecte care nu le-a mai dorit atunci cand a radiat asociatia infiintata de Csa si a creat acest haos juridic. Pe banii lor. Nici echipa din liga a doua și nici fcsb, juridic nu mai pot spune că sunt continuatoarea echipei care a câștigat cce. Echipa din liga a doua este înființată în 2017 iar fcsb nu are niciun act de asociere cu Csa.

Fals. Fcsb nu are ce sa demonstreze juridic. Fcsb este continuatiarea Afc ului. Daca nu crezi intra pe site ul lpf pe site ul uefa si vezi in dreptul cui figureaza cupa campionilor din 1986. Pui problema gresit si probabil o faci intentiinat. O eventuala asociere a fosteo fc steaua buc s.a. cu csa in privinta folosirii marci nu are absolut nici o legatura cu palmaresul sau continuitatea sportiva. Nu exista nici un dubiu asupra continuitatii juridice sau sportive. Juridic ambele treceri (1998 de la csa la afc si 2003 de la afc la fc steaua buc s.a.) au fost si sunt perfect legale. Juridic niciodata aceste treceri nu au fost demontate sau anulate de vreo instanta. Sportiv e si mai clar, a existat o singura echipa din 1947 care niciodata nu si a incheiat activitatea sportiva, nici nu a luat pauza nici nu a falimentat etc. Nu mai amestecati voit si rau intentionat merele cu perele. Adica procesul pe drept comercial cu continuutatea sportiva sau juridica a echipei de fotbal. Asta incearca sa faca talpan si acolitii de 7 8 ani. Nu vedeti ca nu va merg dezinformarile? Aveti medie de 5 sute de insi pe meci. Deci nu merge . Incetati cu minciunile.

alex_stef22
alex_stef22  •  29 Martie 2023, 12:44
Postat de fansteaua1 pe 29 Martie 2023, 06:57

E incurcata rau! Sa vad ce va spune UEFA ! Pentru ca dupa atatia amar de ani adica mai precis din 2003, Steaua castigand campionate , jucand in Europa, nefiind retrogradata (!?) nimeni, nu a revendicat nimic ! Talpan doreste sa mulga vaca la spartul iarmarocului insa cred ca e cam tarziu :) O comportare inteligenta ar fi ascunderea securii razboiului si tratative pentru unificare ! Este cea mai buna solutie. Fiecare din parti sa cedeze si totodata fiecare din parti sa beneficieze de renumele acestu mare club european !

Da, dacă Fcsb ar reprezenta Csa, printr-o asociere atunci s-ar rezolva. Ar putea pretinde ca este continuitatea. Dar asta n-o să se întâmple. Ar însemna ca fcsb sa plătească pentru ca foloseste numele, marca si chirie pentru stadion. Aspecte care nu le-a mai dorit atunci cand a radiat asociatia infiintata de Csa si a creat acest haos juridic. Pe banii lor. Nici echipa din liga a doua și nici fcsb, juridic nu mai pot spune că sunt continuatoarea echipei care a câștigat cce. Echipa din liga a doua este înființată în 2017 iar fcsb nu are niciun act de asociere cu Csa.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 12
Comentează