Comentarii (147)
bufnila
bufnila  •  13 Aprilie 2022, 15:46

DA, se poate, DA, ar fi normal dar nu o sa se faca.......1. O sa spuna ca nu merge de la un sezon la altul. Cand au marit numele de echipe sa nu pice in B securitatea s-a putut de pe o zi pe alta desi nu era normal sa modifici la final de sezon...................2. FCSB nu vrea ca se acreste telemeauam asa ca LPF si FRF o sa Faca Ce Spune Becali..................3. Poate televiziunile vor, ar mari serios audientele dar politicul clar nu vrea, daca aveau de castigat se facea deja.......................4. *** ca Dancu si Rus au alte prioritati, alte simpatii, alte investitii - mai pe la Cluj....................5. Steaua Bucuresti ar trebui sa ia in calcul

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

mike59
mike59  •  13 Aprilie 2022, 15:41

Hai să ne întoarcem în comunism, dar să fim de dreapta. Tâmpenie mai mare nu există. Am fi originali. Uitați-vă în lumea civilizată. Am fi de râsul curcilor. Cluburile sportive ar trebui patronate de primării și nu de entități gen Poliție, Armată sau alte entități bugetare. Banul public trebuie cheltuit pe spitale, infrastructură, educație . Unde ați mai pomenit așa ceva în lumea civilizată. Jucători de tenis profesioniști sau fotbaliști ajunși generali. Numai comunismul a fost în stare să nască asemenea aberații. Cam cum credeți că îl privește un militar de carieră care a participat la aplicații sau în teatre de operațiuni pe Ilie Năstase îmbrăcat în general ? În niciun caz cu admirație, vă zic eu. A fost un mare sportiv al României, e adevărat și a avut parte de toată recunoașterea în plan sportiv. Dar atât. Una-i una, alta-i alta. Într-o țară normală lucrurile acestea nu se amestecă. Normal ar fi să respectăm legea existentă și să numai batem câmpii doar pentru a le cânta unora în strună.

emil1986
emil1986  •  13 Aprilie 2022, 15:17
Postat de hristo55 pe 13 Aprilie 2022, 15:07

in cazul vostru fanii sunt impartiti, si la Craiova. nu se pune problema asta la Rapid si Dinamo unde mai exista cateva in div. inferioare. n-are rost sa incepem iar discutia cu brandul samd. ei si-au schimbat denumirea de buna voie, voi ati fost fortati pt ca nu ati putut dovedi ca va apartine brandul. mica, mare diferenta.

Da, sunt impartiti, insa marea masa, peste 90 la suta, sustin echipa care a continuat activitatea fotbalistica, respectiv FCSB. Iar daca CSA nu va putea promova ever, fii sigur ca 90 la suta din acea mica parte se vor intoarce la echipa mama, cea din liga I. Vor ramane cativa *** cu mintea ancorata in perioada comunista care, cu siguranta, vor ramane dusmani de moarte a echipei pe care candva au sustinut-o si ei. Sa fie sanatosi.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

hristo55
hristo55  •  13 Aprilie 2022, 15:14
Postat de 1948forever pe 13 Aprilie 2022, 15:10

ce inseamna impartiti? 50-50? nu e nimic pe lumea asta cu care toti sa fie de acord.

nu 50-50 deocamdata, tocmai de aceea trebuie lasati si ei, in cazul in care gasesc alta forma de organizare.

1948forever
1948forever  •  13 Aprilie 2022, 15:10
Postat de hristo55 pe 13 Aprilie 2022, 15:07

in cazul vostru fanii sunt impartiti, si la Craiova. nu se pune problema asta la Rapid si Dinamo unde mai exista cateva in div. inferioare. n-are rost sa incepem iar discutia cu brandul samd. ei si-au schimbat denumirea de buna voie, voi ati fost fortati pt ca nu ati putut dovedi ca va apartine brandul. mica, mare diferenta.

ce inseamna impartiti? 50-50? nu e nimic pe lumea asta cu care toti sa fie de acord.

hristo55
hristo55  •  13 Aprilie 2022, 15:07
Postat de emil1986 pe 13 Aprilie 2022, 15:00

Gresesti, gresesti grav. CSA nu e in niciun caz vreo spaima. Atat timp cat bugetul nu va fi nici pe jumatatea celui pe care-l are Steaua din liga 1 nu va fi nicio spaima. Numai ca nu-i normal ca o echipa infiintata acum 5 ani sa pretinda ca e adevarata echipa care a luat fiinta in 1947 sub denumirea de ASA Bucuresti, schimbandu-si de atunci in cateva randuri denumirea, la un moment dat, din 1961 mai precis numindu-se Steaua Bucuresti. Aici e problema. E un furt de identitate. Iar identitatea unei echipe nu o patea avea decat acea entitate care a continuat activitatea fotbalistica, in acest caz FCSB.

in cazul vostru fanii sunt impartiti, si la Craiova. nu se pune problema asta la Rapid si Dinamo unde mai exista cateva in div. inferioare. n-are rost sa incepem iar discutia cu brandul samd. ei si-au schimbat denumirea de buna voie, voi ati fost fortati pt ca nu ati putut dovedi ca va apartine brandul. mica, mare diferenta.

1948forever
1948forever  •  13 Aprilie 2022, 15:07
Postat de laur_gr pe 13 Aprilie 2022, 14:57

Nu se schimba regula jocului in timpul jocului. Daca se schimba se schimba pentru sezonul urmator nu petru asta. Si nu e corect sa dai bani de la buget doar anumitor echipe, nu e o competitie cinstita.

serios? nu se schimba, dar frf a sters din pix retrogradarea lui fc coafor rin si a facut tot posibilul sa nu retrogradeze nici anul asta, ingropand 2 echipe

1948forever
1948forever  •  13 Aprilie 2022, 15:05
Postat de emil1986 pe 13 Aprilie 2022, 15:00

Gresesti, gresesti grav. CSA nu e in niciun caz vreo spaima. Atat timp cat bugetul nu va fi nici pe jumatatea celui pe care-l are Steaua din liga 1 nu va fi nicio spaima. Numai ca nu-i normal ca o echipa infiintata acum 5 ani sa pretinda ca e adevarata echipa care a luat fiinta in 1947 sub denumirea de ASA Bucuresti, schimbandu-si de atunci in cateva randuri denumirea, la un moment dat, din 1961 mai precis numindu-se Steaua Bucuresti. Aici e problema. E un furt de identitate. Iar identitatea unei echipe nu o patea avea decat acea entitate care a continuat activitatea fotbalistica, in acest caz FCSB.

poate nu stii, dar bugetul statului e nelimitat. ***. singura problema e ca am impresia ca trebuie sa isi publice bugetul. dar poate schimba si legea aici, ca pe ce cheltuie armata banii e confidential :)))))

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

1948forever
1948forever  •  13 Aprilie 2022, 15:04

nu mai bine domnii stiucan, udrea, raureanu, decebal ar investiga de ce armata si-a facut sectie de fotbal in 2017 *** iar avioanele romaniei cad ca mustele? care este interesul adevarat? cine a aprobat buget de milioane de euro bani publici la o sectie de fotbal?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

1948forever
1948forever  •  13 Aprilie 2022, 15:01
Postat de dodo001 pe 13 Aprilie 2022, 14:58

Sa i se permită, e dreptul lor sa promoveze sportiv, dar e tot degeaba, e echipa de liga a doua, nu se poate compara cu o echipa de Liga 1. Va juca baraj cu Mioveni sau Chindia sau FC Universitatea Craiova. Se poate compara ca jucători, valoare? E adevărat ei au stadion, au suporteri, dar nu e suficient. Mai trebuie sa isi faca lot de jucători. Sa stai doar în Chipirliu ca atacant, mi se pare extrem de puțin.

m-ai pierdut cand ai zis ca au suporteri. ce suporteri au? si in romania e corect sa iti faca armata stadion :)))))) fcsb nu are stadion, nu are traditie etc, ce mai scoateti voi. dar fcsb plateste chirii grase pe stadione pe care altii le folosesc moca!

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • •••
  • 15
Comentează