Comentarii (148)
104343947122875
Anton Pan  •  21 Februarie 2019, 00:17

Foarte activa penibila adunătura de copii de trupa, catalynn, rjka, adrian si alți obosiți care servesc interesele Cazarmii Staliniste a Armatei! Rătăciții, întârziați și blocați in timp nu vor sa realizeze ridicolul situației, susținând cu disperare și fanatism amestecul brutal al armatei in sportul profesionist! Nu au argumente logice, raționale sa susțină o structura anacronica precum CSA care nu mai exista in nicio țara UE. Plantoanele CSA emit enormități, aberații, elucubrații demne de discursul unor instructori sovietici despre echipe de fotbal, marca și palmares ca stive ale armatei, ca obiective militare. Săracii se afla in cea mai profunda noapte a minții!

rjka
rjka  •  21 Februarie 2019, 00:07
Postat de florar pe 20 Februarie 2019, 23:46

Istetule,Becali a pierdut denumirea pentru că CSA a externalizat doar fotbalul! CSA a continuat activitatea sportivă la celelalte secții...

Istetule sa prezinte jiji contractul in care se face dovada ca el a cumpărat clubul, nimeni nu te poate deposeda de numele Steaua dacă tu ești Steaua bucuresti ,! Pai in 2003 dacă tot o dați cu faptu ca sa făcut trecerea către el după o socetate pe care Păunescu a deținea dar a inchis-o, jiji a cumpărat o creanța din vechea socetate , dar la aceea vreme nu a putu deveni proprietar pe club sa făcut trecerea fraudulos și ilegal 100% ,cel mult jiji poate sa rămână cu palmaresul din 2003 nici de cum din 1947-2003 voi dacă va spune gigi tv televiziunea lui jiji ,ca jiji ar avea dreptate voi ai credeți pai sa prezinte acte nu fake news .!

crimson.veritas
crimson.veritas  •  20 Februarie 2019, 23:59

Nu este nimic nou ... sunt chestii pe care le-am spus din 2014 ... de la situatia psihica precara ... a lui Talpan ... pana la faptul ca CSA nu are nici un palmares, acesta apartinand continuatorului sportiv, FCSB ... motiv pentru care au deschis si acesta actiune ... pe care o vor pierde fara discutie ... marca este un drept, palmaresul este alt drept (unul competitonal, care tine de continuitate) ... nu exista legatura de cauzalitate intre cele 2 drepturi ... si avand in vedere caracterul lui ... si faptul ca nu se poate instraina separat de activitatea sportiva ... nu exista un act special pentru transmiterea parlamentului, acesta fiind un drept implicit ar transferului de activitate. Decizia instantei ... nu poate fi decat una ... si asteptam si apelul ... si la revedere ... evident va mai dura ceva ... dar nu poate fi decat un deznodamant ... si anume respingerea cererei CSA ca ... neintemeiata. Se vorbeste de tergiversare ... dar nu l-a impiedicat nimic pe Talpan ... sa faca acesta cerere imediat dupa decizia ICCJ din 2014, chiar si inainte ... nu vi se pare normal, proifesionist ... intai sa clarifici situatia juridica si competionala a echipei ... si dupa aia sa o infiintezi? Dar ... nu inati a infiintat o noua sectie ... a vazut cu nu are dreptul sa folosesca palmaresul FCSB ... si dupa aia a venit cu acesta ... noua actiune ... individul e tamaie va zic ... va dau declaratie a lui in care sustine ca 'palmaresul este inclus in marca' ... 'tine de marca' ...:))

catalynn
catalynn  •  20 Februarie 2019, 23:50
Postat de florar pe 20 Februarie 2019, 23:41

Caută actul de constituire al AFC... Adică recunoști că vorbești fara să știi despre ce?Năstase a dat HG pentru ambele echipe departamentale! Nu se putea altfel!

E clar, ramai la flori, esti praf! Ce HG sa dea Natase ma in '98, cand Premier era Radu Vasile?! :-)))))))))))))))))))))))))))

florar
florar  •  20 Februarie 2019, 23:46
Postat de rjka pe 20 Februarie 2019, 22:38

BEcalioti ciocul mic , de ce a fost obligat fc fcsb sa-și schimbe numele din Steaua in fc fcsb .??? Dacă voi sunteți Steaua , sa arate gigi contractul de vânzare cumparare al clubului de fotbal Steaua bucuresti și cât a dat pe club , va spun eu nu a cumpărat clubul și nici nu a existat un astfel de contract , așa ca nu o mai dați aiurea ,80% din istoria stelei va place nu va place are legătura cu armata datorită clubului CSA Steaua s-a făcut performanța ,iar CCE europeni a fost luată pe timpul CSA ului așa ca dacă va lăudați cu acea cupa ia a fost câștigată de Steaua bucuresti care la acea vremea era CSA .!tot ceea ce se întâmpla acum la proces, se încearcă îndepărtarea lui talpan iar in spatele acestui lucru se afla jiji , care e disperat dacă Steaua bucuresti ajunge din nou in liga 1 pai ghencea va fi full de suporteri nu de becalioti sutinatori de finanțator asta e mare frica a lui jiji .!

Istetule,Becali a pierdut denumirea pentru că CSA a externalizat doar fotbalul! CSA a continuat activitatea sportivă la celelalte secții...

florar
florar  •  20 Februarie 2019, 23:41
Postat de catalynn pe 20 Februarie 2019, 23:35

Nu, lumineaza-ne! Aia a fost pt Dinamo, Badea fiind "improprietarit" practic de catre prietenul sau Bombonel, si nu asa oricum, ci atat de bine ca pana si astazi aia nu au putut construi stadionul pe amplasamentul actual. Aia talhari nene! In 1998 cand s-a produs trecerea pe AFC Bombo era in Opozitie, Radu Vasile era Premier.

Caută actul de constituire al AFC... Adică recunoști că vorbești fara să știi despre ce?Năstase a dat HG pentru ambele echipe departamentale! Nu se putea altfel!

florar
florar  •  20 Februarie 2019, 23:39
Postat de martinpen pe 20 Februarie 2019, 22:09

Eu vorbesc pe fapte si acte. Tu discuti despre zvonuri si dezinformari. Becali a cumparat de la Paunescu, pe baza unui act de mana notarial o parte din jucatorii fosti la CSA, care erau oricum liberi prin dizolvarea CSA si infiintarea ONG-ului non profit care era tot al CSA, administrat de Paunescu. Paunescu nu avea voie sa vanda acest ONG, pentru ca nu era al lui. Tu folosesti cuvinte ciudate (absorbit)... pentru ca asa ai invatat din textele din presa. Foloseste propriile cuvinte, daca vrei sa ai dialog cu mine. Ca idee, orice ONG ar fi, nu are cum sa fie cumparat de un particular, asa e legea.

Pai istetule Becali nu a cumpărat decât acțiuni! CSA exista in firma lui Becali prin AFC!!! In 2003 AFC avea 30 la sută ,Becali 50 la suta... AFC a fost dizolvat de Fisc in 2009 ...Becali nu a cumpărat ci a obținut acțiuni în contul datoriilor...Tu îl auzi pe Talpa vorbind de fostele datorii?

catalynn
catalynn  •  20 Februarie 2019, 23:35
Postat de florar pe 20 Februarie 2019, 23:32

Ce mă??? Tu nu ai auzit de HG data de Năstase?

Nu, lumineaza-ne! Aia a fost pt Dinamo, Badea fiind "improprietarit" practic de catre prietenul sau Bombonel, si nu asa oricum, ci atat de bine ca pana si astazi aia nu au putut construi stadionul pe amplasamentul actual. Aia talhari nene! In 1998 cand s-a produs trecerea pe AFC Bombo era in Opozitie, Radu Vasile era Premier.

florar
florar  •  20 Februarie 2019, 23:32
Postat de catalynn pe 20 Februarie 2019, 23:26

E partial corect ce spui ... Treburile, asa pe scurt, sunt cam asa: unii din MApN au vazut o posibilitate de a sifona bani. Era greu si foarte periculos sa fire direct de la Stat, asa ca au inventat "ingineria" cu AFC. Intr-adevar AFC a acumulat niste datorii astronomice. Dar de ce?! Ca doar Steaua luase campi0natul 6 ani la rand, juca in CL, avea un contract de 2 milioane pe an cu Dialog si vindea jucatori, deci intr-un cuvant, sectia de fotbal era perfect sustenabila. Cine decat un Paunescu al carui frate a devalizat Bancorex cred ca era mai potrivit pot job?! Bun, ne-a jijiiji a intrat in poza, si intr-adevar a dat niste bani pt care a primit la shimb contracte ale jucatorilor. Asa s-a ajuns si la celebra sedinta unde unii au votat in necunostinta de cauza, altii, inclusiv generali gen Zisu cu alte intentii. Ne-a jiijji a preluat AFC, asa cum stim, cu un act la limita legalitatii. FRF si LPF aveau nevoie de Steaua, fara Steaua dar cu fcsb nu mai dadea nimeni un ban pe Campionat, drepturi TV si restul, asa ca Sandu si Dragomir l-au bagat pe ne-a jjijji pe usa din dos. Insa preacinstitul jjijji a preluat AFC si cu datorii de vreo 12 milioane la Stat. Nu le-a platit, a trecut clubul pe SA si l-a lasat pe Bodu sa execute o imprimanta veche. Daca platea respectiva datorie, poate ca astazi altfel stateam de vorba. Asa este doar un alt tepar care primeste exact ce merita! Forza Talpan, scapa-ne de cioban! :-)))

Ce mă??? Tu nu ai auzit de HG data de Năstase?

florar
florar  •  20 Februarie 2019, 23:31
Postat de adriann_ pe 20 Februarie 2019, 23:15

Canta la alta masa ma :)) Proprietatea se dovedeste cu acte DE PROPRIETATE DE CATRE CEL CARE O DETINE :)) Nu exista acte DE NEPROPRIETATE :)) pe baza carora sa se poata dovedi ca X nu detine ceva :)) Sau ma rog, poate asa or fi mers lucrurile prin Albania inainte de primul Razboi Mondial, naiba stie, de vin toti nepotii ciobanului cu conturi de "dinamovisti" sa posteze asemenea aberatii :))

Becali a dobândit Steaua prin acte legale! Asta s- a judecat demult... Problema este daca CSA exista că factor de decizie în AFC și eu cred că era ...Becali a împrumutat AFC pe acte legale cu obligația de a dobândi acțiuni...CSA a semnat nenumărate acte legale cu echipa lui Becali...CSA revendică palmaresul până în 2003 și prin asta legitimează transformarea AFC...CSA vorbește doar de palmares ,marca dar nu și de datoriile CSA de până în 1999 sau AFC până în 2003...Adică vrei beneficii și uiți de datorii?Bine ii iei lui Becali marca,palmares,echipa...atunci Becali pe ce a dat banii? Datoriile răscumpărate de Becali ce facem cu ele?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 15
Comentează