Comentarii (78)
FlashGordon
FlashGordon  •  25 Aprilie 2024, 18:15
Postat de talpaiadului pe 21 Martie 2024, 21:22

Treaba nu e invers, situatia din 2008 cu Buzaul fiind doar un exemplu ca Becali se comporta precum Wile E. Coyote din Road Runner, construind masinatiuni complicate care ajung sa se sparga tot in capul lui. Dar nu Becali este adevarata problema a fotbalului romanesc, ci faptul ca si ceilalti patron aleg sa se comporte ca el, de buna voie si nesiliti de nimeni. Si spun asta deoarece a existat un patron, pe nume Bucsaru, care a castigat campionatul si a fost aproape ce calificarea in primavara Champions League cu echipa lui, fara a face macar o declaratie publica, multumindu-se sa se ocupe de finantare si lasandu-i pe Dan Petrescu si MM Stoica sa faca ei declaratii. Bucsaru a demonstrat ca se poate si altfel, nu numai ca Becali. Oamenii ca Bucsaru insa nu au nici un motiv sa investeasca in fotbalul romanesc atat timp cat chiar majoritatea consumatorilor de fotbal din Romania sunt dupa chipul si asemanarea lui Becali, indiferent de echipa pe care o sustin, se poate vedea foarte clar acest lucru citind comentariile de pe GSP, unde nu numai gigistii sunt de acord cu comportamentul lui Gigi, dar si rapidistii cu cel al lui Sucu, oltenii cu cele ale lui Rotaru si Mititelu sau ceferistii clujeni cu cel al lui Varga.

cine te-a mintit ca toti sunt de acord ca becali sa iasa la televizor? eu as da bani doar sa nu iasa la tv. si nu sunt singurul.

talpaiadului
talpaiadului  •  22 Martie 2024, 12:59
Postat de Tarabas pe 21 Martie 2024, 21:38

De citit ai citit dar de inteles nu ai inteles. Mai spun o data, desi incep sa cred ca e inutil: NU cred in proiectul CSA, NU cred ca in anul 2024 ar trebui sa mai existe cluburi departamentale profesioniste. FCSB ar trebui sa fuzioneze cu CSA dar NU pt a reveni Steaua din nou sub conducerea (cat se poate de incompetenta de altfel) Ministerului Apararii ci pt a inceta atat anomalia cu doua echipe ce se revendica a fi Steaua, cat si pt a inceta anomalia FCSB. Steaua, ca si orice alt club profesionist din Romania, ar trebui sa aiba o conducere privata, nu de stat, nu atarnatoare mai mult sau mai putin direct la banul public dar nu ar trebui nici sa fie jucaria personala a cuiva, brelocul cuiva, Faci Ce Spune X-ulescu dupa cum chiar Becali declara. Patronul echipei Steaua, n-ar trebui sa fie nici Ministerul Apararii pe sistem comunist departamental, nici cineva ca G. Becali, pe sistem feudal stapan-sluga. Mi-as dori un presedinte, un consiliu de administratie, un actionariat, suporteri care sa fie membrii cotizanti, a caror putere financiara sa contribuie la bugetul clubului si a caror parere sa conteze in alegerea celor desemnati sa conduca clubul. Si cu asta, bucuros ca am putut dialoga civilizat cu cativa suporteri stelisti si cerand scuze suporterilor rapidisti ca am monopolizat comentariile de pe un articol dedicat echipei Rapid, am incheiat.

Din punctul meu de vedere, e o mandrie sa fiu asemanat cu tine si cu Stefan. Continua sa scrii comentarii ca acesta, exprimand idei nuantate, care necesita un volum mare de cuvinte. Noi, cei carora ne place sa schimbam idei intre noi, vom aprecia intotdeauna gandurile unui om care doreste sa comunice cu ceilalti, in loc sa arunce in dreapta si-n stanga niste sloganuri si jigniri la adresa “dusmanilor”, asa cum, din pacate, se comporta majoritatea userilor de pe GSP.

talpaiadului
talpaiadului  •  22 Martie 2024, 12:56
Postat de stefanf78 pe 21 Martie 2024, 22:08

Wow, greșit exemplu ai ales cu Bucșaru! Cel care, după ce a câștigat campionatul și o căruță de bani, a falimentat și închis definitiv clubul…

Parerea mea e ca nu am ales un exemplu gresit, din simplul motiv ca eu nu l-am prezentat pe Bucsaru ca pe un model de continuitate, ci doar ca un model de normalitate in privinta comportamentului sau pe durata in care a fost patronul Unirii Urziceni. Si mai mult decat atat, sa cum ai spus-o foarte bine chiar tu, fotbalul este in primul rand o afacere, iar afacerile in sine au o perioada finita pentru orice patron, care mai devreme sau mai tarziu ajunge sa-si vanda sau sa-si inchida afacerea. Pe Bucsaru am putea sa-l invinuim de desfiintarea echipei doar daca am sti ca a existat un investitor interesat sa preia Unirea Urziceni de la el, macar gratis, dar permitandu-i lui Bucsaru sa ia cu el toti banii incasati de la UEFA in urma participarii in CL, care reprezentau recuperarea investitiei plus eventualul sau profit. Personal nu cred ca Bucsaru a desfiintat echipa din rautate, ci pur si simplu din cauza ca nu a fost nimeni interesat sa o preia de la el, din cauza faptului ca echipa era doar o strutocamila in prima liga, locuitorii Urziceniului nefiind numai putini la numar, dar si dezinteresati de fotbal. Identificarea patronului cu echipa, asa cum se intampla la noi, nu numai la FCSB, nu este ceva normal, nici macar in fotbal, cluburile din campionatele adevarate neavand echipe de tipul FCSB-ului, Craiovelor, CFR-ului si, mai nou, Rapidului, cu mici exceptii, precum PAOK sau Napoli, exceptii care confirma regula, nu ca la noi, unde regula noastra este exeptia lor.

Dobermannul
Dobermannul  •  22 Martie 2024, 10:31
Postat de stefanf78 pe 22 Martie 2024, 07:58

Ce scriu eu și ce înțelegi tu… Ești varianta FCSB a lui Catalynn de CSA.

Vezi ca nu intelegi nimic. Eu nu sunt altceva decat un comentator caruia nu-i plac in cazul de fata lasii. V-am gasit pentru ca s-a legat de mine Talpa Iadului iar voi i-ati sarit in ajutor si va tratez cum meritati, ca pe niste lasi. Aia care-si pun pe sigla una si spun alta. Voi sunteti CSA-isti vopsiti, prietenii lui Catalyn sau clonele lui habar n-am. La voi nici Steaua (CSA sau FCSB) nu e obiect de iubire ci de facut bani.

stefanf78
stefanf78  •  22 Martie 2024, 07:58
Postat de Dobermannul pe 21 Martie 2024, 22:53

Exact. Fara sa vrei imi dai dreptate cand iti zic ca sunteti niste apvisti deghizati pentru ca sustineti exact ce v-a spus Talpan si judecatorii: "Steaua e numai una". Ma voua nu va este rusine de propria voastra lasitate?

Ce scriu eu și ce înțelegi tu… Ești varianta FCSB a lui Catalynn de CSA.

Dobermannul
Dobermannul  •  21 Martie 2024, 23:33

Fiti ma barbati nu va mai ascundeti in spatele unor sigle false. Puneti sigla lui Becali si apoi il faceti cu ou si cu otet fara pic de rusine. Vreti o singura Stea dar nu criticati deciziile magistratilor care au decis ca Steaua este doar cea a Ministerului Apararii. Daca asta credeti intoarceti barbateste spatele lui Becali puneti-va sigla lui Talpan si militati pentru CSA. Vreti o a treia cale faceti-va sigla voastra, alegeti-va patron, faceti un plan cum sa preia echipa si ce sa faca cu ea ca sa ramana o singura Stea si prezentati-l. Apoi tineti-va de plan pas cu pas.

Dobermannul
Dobermannul  •  21 Martie 2024, 22:53
Postat de stefanf78 pe 21 Martie 2024, 22:32

Greșești rău: nu există decât o singură Steaua! Și nu aparține nici ciobanului, nici generalilor, ci suporterilor!

Exact. Fara sa vrei imi dai dreptate cand iti zic ca sunteti niste apvisti deghizati pentru ca sustineti exact ce v-a spus Talpan si judecatorii: "Steaua e numai una". Ma voua nu va este rusine de propria voastra lasitate?

stefanf78
stefanf78  •  21 Martie 2024, 22:32
Postat de Dobermannul pe 21 Martie 2024, 22:21

Eu sunt foarte relaxat ... pentru ca n-am nimic nici de pierdut nici de castigat. Am comentat ce am vazut aici ca spuneti. Nu stiu de ce va basicati daca nu sunteti asa cum v-am descris eu. Nu exista alta Stea decat a generalilor si a lui Becali. Cand vrei ceva ... adica o a treia cale (nici Becali si nici generalii) pornesti la drum cu oameni pe care esti sigur ca iau echipa si o duc acolo unde vrei tu sa fie. Daca dispare Becali cui dati echipa? Veniti cu oameni si propuneri, cu plan nu cu "sa plece Becali si va fi bine". Pun intrebari insa degeaba ca la voi mintea e ca a Talpii Iadului: "ca sa castige campionatul Rapid trebuie sa ia mai multe puncte decat FCSB". De aia rad de el de cate ori il vad ca scrie. Asa platitudini cu pretentii mai rar.

Greșești rău: nu există decât o singură Steaua! Și nu aparține nici ciobanului, nici generalilor, ci suporterilor!

Dobermannul
Dobermannul  •  21 Martie 2024, 22:28
Postat de Tarabas pe 21 Martie 2024, 21:38

De citit ai citit dar de inteles nu ai inteles. Mai spun o data, desi incep sa cred ca e inutil: NU cred in proiectul CSA, NU cred ca in anul 2024 ar trebui sa mai existe cluburi departamentale profesioniste. FCSB ar trebui sa fuzioneze cu CSA dar NU pt a reveni Steaua din nou sub conducerea (cat se poate de incompetenta de altfel) Ministerului Apararii ci pt a inceta atat anomalia cu doua echipe ce se revendica a fi Steaua, cat si pt a inceta anomalia FCSB. Steaua, ca si orice alt club profesionist din Romania, ar trebui sa aiba o conducere privata, nu de stat, nu atarnatoare mai mult sau mai putin direct la banul public dar nu ar trebui nici sa fie jucaria personala a cuiva, brelocul cuiva, Faci Ce Spune X-ulescu dupa cum chiar Becali declara. Patronul echipei Steaua, n-ar trebui sa fie nici Ministerul Apararii pe sistem comunist departamental, nici cineva ca G. Becali, pe sistem feudal stapan-sluga. Mi-as dori un presedinte, un consiliu de administratie, un actionariat, suporteri care sa fie membrii cotizanti, a caror putere financiara sa contribuie la bugetul clubului si a caror parere sa conteze in alegerea celor desemnati sa conduca clubul. Si cu asta, bucuros ca am putut dialoga civilizat cu cativa suporteri stelisti si cerand scuze suporterilor rapidisti ca am monopolizat comentariile de pe un articol dedicat echipei Rapid, am incheiat.

Tie n-am ce sa-ti raspund ca scrii un roman fara sa spui nimic. O colectie de lozinci rapidiste, dinamoviste, csaiste ... anti FCSB. Chiar nu inteleg de ce ti-ai pus sigla aia pe care o manjesti la fiecare propozitie scrisa. Semeni bucatica rupta cu Talpa Iadului.

Dobermannul
Dobermannul  •  21 Martie 2024, 22:21
Postat de stefanf78 pe 21 Martie 2024, 21:33

Nu vrea nimeni asta, tipule, relax! Nici noi, cei cu FCSB, nici cei cu echipa CS al Armatei! Noi vrem Steaua, nu echipa ciobanului sau a generalilor/talpaniștilor. Doar că asta e mai greu de văzut… Poate doar cu un proiect sănătos de socios.

Eu sunt foarte relaxat ... pentru ca n-am nimic nici de pierdut nici de castigat. Am comentat ce am vazut aici ca spuneti. Nu stiu de ce va basicati daca nu sunteti asa cum v-am descris eu. Nu exista alta Stea decat a generalilor si a lui Becali. Cand vrei ceva ... adica o a treia cale (nici Becali si nici generalii) pornesti la drum cu oameni pe care esti sigur ca iau echipa si o duc acolo unde vrei tu sa fie. Daca dispare Becali cui dati echipa? Veniti cu oameni si propuneri, cu plan nu cu "sa plece Becali si va fi bine". Pun intrebari insa degeaba ca la voi mintea e ca a Talpii Iadului: "ca sa castige campionatul Rapid trebuie sa ia mai multe puncte decat FCSB". De aia rad de el de cate ori il vad ca scrie. Asa platitudini cu pretentii mai rar.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează