Comentarii (61)
istet10
istet10  •  19 Septembrie 2023, 20:39
Postat de Trotsky pe 19 Septembrie 2023, 11:18

sunt contracte de prestari de servicii, sigur ca e prevazut un salariu in contract, DAR e prestare de servicii. Intreaba la HR ca sa intelegi diferenta.

Stiu care este diferenta. Reciteste ce ai scris.

istet10
istet10  •  19 Septembrie 2023, 20:38
Postat de boierasul pe 19 Septembrie 2023, 06:42

Nu are rost să mă jignesc cu un personaj "anti" Dinamo))) Din ce observ tu te crezi cel mai deștept))) Am o sugestie pentru tine și pentru cei ca tine care plângeți de mila jucătorilor "tepuiti" de legea insolvenței din România. Faceți cheta și plătiți jucătorilor banii)))))))

Asadar recunosti ca a fost o bataie de joc la adresa lor si nu "calitatea" spaniolului era relevanta in discutie.

Trotsky
Trotsky  •  19 Septembrie 2023, 11:18
Postat de istet10 pe 18 Septembrie 2023, 21:34

Vorbesti ca prostul. Fotbalistul profesionist are contract potrivit profesiei. Atentie! In acele contracte se vorbeste de SALARIU. Contracte de acest fel au fotbalistii profesionisti mai peste tot. Nu e un moft al celor din Romania.

sunt contracte de prestari de servicii, sigur ca e prevazut un salariu in contract, DAR e prestare de servicii. Intreaba la HR ca sa intelegi diferenta.

boierasul
boierasul  •  19 Septembrie 2023, 06:42
Postat de istet10 pe 18 Septembrie 2023, 21:52

Ba prostalaule.! Cortacero ala daca a facut ceva ilegal trebuie dat pe mana justitiei. Nu parerea mea sau a ta conteaza. A justitiei. Ori justia nu l-a cercetat si judecat, pt. ca nu a fost cazul. Ba prostanacule, tu nu ai proprietatea cuvintelor. Contractele semnate de Cortacero sunt perfect legale, nu reprezinta nici "EXCROCHERIE și DEVALIZARE". Vorbesti de Dinamo de parca ar fi fost entitate care nu avea legatura cu ala. Ba, Cortacero era PATRONUL lui Dinamo. Putea si sa lichideze societatea. Dinamo poarta meritele si vinovatiile si erorile patronilor sai. Ba, habar nu ai despre ce vorbesti. Salariatii, potrivit legislatiei europene nu pot fi exclusi din masa credala. Acolo, unde zici tu , a fost faliment. In Romania, situatia chirografarilor este dusa la extrem. In cazul lui Dinamo s-a admis sa nu li se plateasca nimic din ce li se datora, in schimb ce altor creditori li se platea partial , iar altora integral. Salariatii vor primi toate sumele datorate de catre Dinamo. Dar esti intr-un asa hal de prost, incat ma mir ca nimeresti Germania. Dar poate ajuta cei care te insotesc. Este nedrept fix fata de unii care cu un an inainte au tinut echipa in A si mai apoi nu au depus memorii avand incredere in DDB. Rezultatul: DDB a cerut insolventa iar ei au pierdut banii.

Nu are rost să mă jignesc cu un personaj "anti" Dinamo))) Din ce observ tu te crezi cel mai deștept))) Am o sugestie pentru tine și pentru cei ca tine care plângeți de mila jucătorilor "tepuiti" de legea insolvenței din România. Faceți cheta și plătiți jucătorilor banii)))))))

creeperno534
creeperno534  •  18 Septembrie 2023, 22:43

Felicitari Zavaleanu!

istet10
istet10  •  18 Septembrie 2023, 22:24
Postat de boierasul pe 18 Septembrie 2023, 21:14

În mare parte ai dreptate,dar aici este altceva. Nicăieri în Germania,nu ai să vezi un neica nimeni care cumpără un brand pe un euro, și în două luni îl bagă în groapă cu datoriile. Ce a făcut Cortacero se numește devalizare. Dinamo doar a respectat legea.

Ba, Cortacero era Dinamo.

istet10
istet10  •  18 Septembrie 2023, 21:52
Postat de boierasul pe 18 Septembrie 2023, 19:40

Amice începusem să mă îndoiesc că ești prost. Acum devii certitudine. După mintea ta Cortacero a făcut totul "legal" la Dinamo. Să faci contracte la jucători pe sume ASTRONOMICE pentru România, și să nu ai un cent în buzunar, sună puțin a EXCROCHERIE și DEVALIZARE. Cu ce este clubul Dinamo de vină că un excroc a venit câteva săptămâni și apoi a dispărut. Cortacero a fost un excroc, Dinamo profită acum de legislația din România. Ps - dacă vrei pot să-ți dau și exemple din Germania, în care firma a intrat în insolventa și nu a mai plătit muncitorilor care au plecat în șomaj nici o DESPĂGUBIRE, deși aveau dreptul la aproximativ 2 mii euro pe an lucrat în firmă.

Ba prostalaule.! Cortacero ala daca a facut ceva ilegal trebuie dat pe mana justitiei. Nu parerea mea sau a ta conteaza. A justitiei. Ori justia nu l-a cercetat si judecat, pt. ca nu a fost cazul. Ba prostanacule, tu nu ai proprietatea cuvintelor. Contractele semnate de Cortacero sunt perfect legale, nu reprezinta nici "EXCROCHERIE și DEVALIZARE". Vorbesti de Dinamo de parca ar fi fost entitate care nu avea legatura cu ala. Ba, Cortacero era PATRONUL lui Dinamo. Putea si sa lichideze societatea. Dinamo poarta meritele si vinovatiile si erorile patronilor sai. Ba, habar nu ai despre ce vorbesti. Salariatii, potrivit legislatiei europene nu pot fi exclusi din masa credala. Acolo, unde zici tu , a fost faliment. In Romania, situatia chirografarilor este dusa la extrem. In cazul lui Dinamo s-a admis sa nu li se plateasca nimic din ce li se datora, in schimb ce altor creditori li se platea partial , iar altora integral. Salariatii vor primi toate sumele datorate de catre Dinamo. Dar esti intr-un asa hal de prost, incat ma mir ca nimeresti Germania. Dar poate ajuta cei care te insotesc. Este nedrept fix fata de unii care cu un an inainte au tinut echipa in A si mai apoi nu au depus memorii avand incredere in DDB. Rezultatul: DDB a cerut insolventa iar ei au pierdut banii.

istet10
istet10  •  18 Septembrie 2023, 21:34
Postat de Trotsky pe 18 Septembrie 2023, 20:29

jucatorii seriosi sa-si faca contract de munca pe perioada determinata ca sa fie aparati de lege. ei vor pe smecheria prestatiei unui serviciu - sa le fie de bine. Prost e ala care plateste, nu ala care cere.

Vorbesti ca prostul. Fotbalistul profesionist are contract potrivit profesiei. Atentie! In acele contracte se vorbeste de SALARIU. Contracte de acest fel au fotbalistii profesionisti mai peste tot. Nu e un moft al celor din Romania.

boierasul
boierasul  •  18 Septembrie 2023, 21:26
Postat de tictictic pe 18 Septembrie 2023, 21:06

Vorbesc in deplina cunostinta de cauza! Exista si in Germania firme ce lucreaza cu zilieri romani platiti la negru, de regula pe la tara, la ferme la cules sparanghel sau pe santiere obscure in constructii. Alea au un singur angajat in acte si n-au nevoie de legea insolventei ca sa-si tepuiasca angajatii; pur si simplu se inchid astazi ca sa se deschida din nou, sub un alt nume, maine. Vorbim aici despre branduri istorice, serioase, asa cum Dinamo se pretinde a fi. Ori, ce vezi tu astazi ca se preteaza Dinamo al tau, sa-si tepuiasca angajatii, n-ai sa vezi niciodata la brandurile din Germania (Siemens, Bosch, VW, etc) chiar daca astea ar intra maine in insolventa si poimaine in faliment! Exista o cultura sacra, de zeci de ani, in societatile alea: compania poate intra in insolventa sau in faliment; angajatii pot ramane fara job, dati afara, insa nu pleaca nimeni din firma aia fara salariile platite la zi, pana la ultimul cent!!! Intelegi ce zic?!?

Uite un exemplu din Germania:-in zona Koln o fabrică de porțelan a concediat peste 300 de angajați la sfârșitul anului 2022 ,din cauza lipsei gazului rusesc. Din muncitorii angajați,mai mult de 99% aveau contract cu durata nedeterminata. Unii aveau 15-20 ani munciți la acea firmă. Cum bine trebuie să știi, în Germania,firma trebuie să plătească 2000€ pe anul lucrat fiecărui muncitor dacă ai contract nedeterminat și ești concediat din motive neimputabile ție. Deci ăla care avea 20 ani lucrați trebuia să primească 20 ani X2000€ an lucrat în firma respectiva, total 40000€>. Firma a intrat în insolvență și nu a mai plătit nimic nimănui. Este un caz pe care îl cunosc personal foarte bine. În toate țările din UE legea insolvenței te scapă de anumite datorii, în anumite CONDIȚII. În Germania sunt puțin diferite condițiile impuse în insolvență. Dinamo a respectat Legea Insolvenței din Romania.

boierasul
boierasul  •  18 Septembrie 2023, 21:14
Postat de tictictic pe 18 Septembrie 2023, 21:06

Vorbesc in deplina cunostinta de cauza! Exista si in Germania firme ce lucreaza cu zilieri romani platiti la negru, de regula pe la tara, la ferme la cules sparanghel sau pe santiere obscure in constructii. Alea au un singur angajat in acte si n-au nevoie de legea insolventei ca sa-si tepuiasca angajatii; pur si simplu se inchid astazi ca sa se deschida din nou, sub un alt nume, maine. Vorbim aici despre branduri istorice, serioase, asa cum Dinamo se pretinde a fi. Ori, ce vezi tu astazi ca se preteaza Dinamo al tau, sa-si tepuiasca angajatii, n-ai sa vezi niciodata la brandurile din Germania (Siemens, Bosch, VW, etc) chiar daca astea ar intra maine in insolventa si poimaine in faliment! Exista o cultura sacra, de zeci de ani, in societatile alea: compania poate intra in insolventa sau in faliment; angajatii pot ramane fara job, dati afara, insa nu pleaca nimeni din firma aia fara salariile platite la zi, pana la ultimul cent!!! Intelegi ce zic?!?

În mare parte ai dreptate,dar aici este altceva. Nicăieri în Germania,nu ai să vezi un neica nimeni care cumpără un brand pe un euro, și în două luni îl bagă în groapă cu datoriile. Ce a făcut Cortacero se numește devalizare. Dinamo doar a respectat legea.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează