Comentarii (175)
mihalachy
mihalachy  •  02 Iunie 2023, 16:39

da ca nu au voie !? argesul sa joce cu urmatoarea din calasament! nu l-a masa verde cum nu are voie steaua , si a jucat cu umatoarea!

Dobermannul
Dobermannul  •  02 Iunie 2023, 16:39
Postat de corectorul pe 02 Iunie 2023, 16:09

Tu faci parte din categoria incultilor care scriu putin si nici nu au capacitatea de a citi mult. In cazul asta, ia (o) scurt (…): procesul privitor la FCSB nu se “rejudeca in intreg”, ci stricto sensu in privinta unor aspecte procedurale referitoare la judecata cazului privind palmaresul, caci cel in privinta denumirii, marcii si stemei a avut un obiect distinct, constituit intr un dosar distinct, judecat definitiv si irevocabil in sensul ca FCSB nu se confunda cu Steaua si, astfel, nu are dreptul de a i folosi numele, marca si stema. Caz inchis definitiv si irevocabil (mergi la dex si afla sensurile).

Ce-i aia FCSB nu se confunda cu Steaua? Pana si exprimarea asta arata ca esti varza. Speta e FCSB e continuatoarea in plan sportiv a Stelei? Si asta nu o pot decide tribunalele civile deci doar FRF si UEFA care au decis ca FCSB este continuatoarea in plan sportiv a Stelei si evident detine si palmaresul din 1947 pana azi. Nu e cineva de acord? TAS asteapta deschiderea unui proces.

D.ddb
D.ddb  •  02 Iunie 2023, 16:27

O echipă de *** în frunte cu d-l. Stanciu... penibili, de la conducere până jucători... huooo

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

corectorul
corectorul  •  02 Iunie 2023, 16:24
Postat de saviola3_4 pe 02 Iunie 2023, 16:04

Aberezi si dezinformezi. Fie ca o faci voit sau nu esti jalnic , patetic precum majoritatea fanilor csa regal 2016 mai pe scurt anti stelistii traditionali. Nici un tribunal civil al vreunui stat din lumea asta nu poate forta uefa sau fifa la ceva ce are legatura cu palmaresul sportiv al unei echipe angrenate in competitiile private origanizate de Fifa si Uefa. O sa iti desenez pentru ca ai nevoie. Cat timp fifa si uefa sunt organizatoarele competiilor europene niciun tribunal civil nu le va spune lor, organizatorilor cui i au inamanat ei trofeul in 86. Asadar daca nu cumva cupq campionilor a fost inmanata de judecatorii ICCJ din romania nu de catre fifa atunci te inseli amarnic. Se vkr sterge pe undeva cu orice decizie a unui tribunal civil intr o speta pur sportiva. Nici Uefa nici lpf sau frr nu vor schimba nimic ca nu au de ce. Daca am fi vorbit de o decizie TAS era altceva. In al doilea rand procesul de constatare intentat de ineptul jurist, nu are decizie executorie asadar nici macar in conformitate cu legile civile nu poate decide nimic in privinta palmaresului. Dar tu continua sa dezinformezi poate poate.:) cert este ca csa regal 2016 nu va fi recunoscuta niciodata de vreun for sportiv(frf,lpf,uefa) ca fiind una si aceeasi echipa cu cea din liga 1, infiintata in 1947. Indiferent de soarta actualei Fcsb, indiferent de miile de procese fake castigate in civil de clona regal,si daca clona regal promoveaza si joaca finala Ucl. Palmaresul clonei incepe intotdeauna din 2017

Nu ai nici cunostintele juridice si nici capacitatea logico-intelectuala sa pricepi ceva privitor la subiectul in discutie. UEFA a inmanat in 86 trofeul catre CSA Steaua Bucuresti. Acest lucru nu are nicio legatura nici cu stabilirea dreptului la palmares al unei echipe si nici cu evolutia intr o competitie organizata de catre UEFA a unei echipe cu o denumire radical diferita (fc fotbal club fcsb sa). Apoi, faptul ca UEFA organizeaza o competitie, in care a oferit candva un trofeu unei echipe numita CSA Steaua Bucuresti, nu inseamna sub nicio forma ca in prezent sau in viitor, forul continental va refuza sa accepte decizia justitiei unui stat prin care se decide ca o persoana fizica , Becali, a preluat cu nerespectarea legii acea echipa de la detinatorul sau de drept (MAPN). Acestea (dreptul de proprietate, transfer al proprietatii sub varii forme printr o tranzactie comerciala intre stat si o persoana juridica de drept privat) sunt aspecte de drept intern pe care doar jutitia interna le poate transa, fiind ulterior opozabile erga omnes (incluzand organizatorul unei competitii internationale la care participa si o organizatie interna care este constituita juridic conform dreptului intern aplicat exclusiv de catre justitia interna)

lefter_popescu
lefter_popescu  •  02 Iunie 2023, 16:16
Postat de saviola3_4 pe 02 Iunie 2023, 16:07

Cum necum sper ca dinamo sa revina in liga 1. E aiurea ca argensenii nu au facut aceste demersuri pana la disputarea barajului. Asta cu insolventa e o anomalie care ar trebui evitata pe viitor la fel cum este anomalia cu echipele care nu au drept de promovare. Acele echipe nu ar trebui lasat sa participe. E simplu. Mai bine ramai cu 8 10 echipe care intrunesc conditiile legale decat sa ai competitie de 18 din care jumate sa faca figuratie.

Cum amice , cum necum...Adică tot cu ajutorul Uniunii Sovietice ? Nu ne speria !

lefter_popescu
lefter_popescu  •  02 Iunie 2023, 16:13
Postat de lefter_popescu pe 02 Iunie 2023, 14:22

Bravos națiune! Cenzurați la greu sau v-ati luat pauza de masa ?

Se pare ca au fost în pauza de masa, pt. ca mi-au apărut comentariile , chiar cu o mica întârziere.

parpalache
parpalache  •  02 Iunie 2023, 16:10

Asta trebuie sa fie„ideea”lui Daniel Stanciu!Avocațelul asta are un talent (sau niște pil)e-nemaipomenite, de a se lipi de funcții bine platite- pe la câte un club!***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

corectorul
corectorul  •  02 Iunie 2023, 16:09
Postat de atthur pe 02 Iunie 2023, 15:56

Băi, dar ai scris de zici că ești Creangă (atunci când prindea muște, ori când avea pojar),dar nu ai zis practic NIMIC!!! Nu știu ce crezi tu că știi, dar atât timp cât procesul intre prostul de talpan și FCSB=STEAUA se REJUDECA in întreg, nimeni nu era obligat să...nimic.Hai,somn ușor în (in)cultura ta... !!!...

Tu faci parte din categoria incultilor care scriu putin si nici nu au capacitatea de a citi mult. In cazul asta, ia (o) scurt (…): procesul privitor la FCSB nu se “rejudeca in intreg”, ci stricto sensu in privinta unor aspecte procedurale referitoare la judecata cazului privind palmaresul, caci cel in privinta denumirii, marcii si stemei a avut un obiect distinct, constituit intr un dosar distinct, judecat definitiv si irevocabil in sensul ca FCSB nu se confunda cu Steaua si, astfel, nu are dreptul de a i folosi numele, marca si stema. Caz inchis definitiv si irevocabil (mergi la dex si afla sensurile).

saviola3_4
saviola3_4  •  02 Iunie 2023, 16:07

Cum necum sper ca dinamo sa revina in liga 1. E aiurea ca argensenii nu au facut aceste demersuri pana la disputarea barajului. Asta cu insolventa e o anomalie care ar trebui evitata pe viitor la fel cum este anomalia cu echipele care nu au drept de promovare. Acele echipe nu ar trebui lasat sa participe. E simplu. Mai bine ramai cu 8 10 echipe care intrunesc conditiile legale decat sa ai competitie de 18 din care jumate sa faca figuratie.

saviola3_4
saviola3_4  •  02 Iunie 2023, 16:04
Postat de corectorul pe 02 Iunie 2023, 15:31

Tu te intrebi, eu nu, intrucat eu am cunostintele necesare. UEFA nu detine competentele necesare sa analizeze si sa decida cu privire la dreptul de proprietate asupra palmaresului unui club apartenent al unui stat. Organismele interne ale acelui stat au acest drept. In cazul de fata, organismele judiciare nationale au decis, inca nedefinitiv, ca FCSB are un palmares fractionat, neavandu l si pe cel al Stelei. FRR, organizatorul si responsabilul fotbalului romanesc, nu a anuntat UEFA cu privire la situatia juridica a clubului FCSB. Insa, daca decizia judecatoreasca in privinta palamersului va ramane definitiva, FRF va fi obligat s o respecte si sa informeze forurile internationale, care vor fi si ele obligate sa ia act de situatia unul club intern al unui stat. Pana atunci, ramane definitiva judecata in privinta faptului ca FCSB nu se confunda cu Steaua, cat si abuzul FRF prin care a admis mentinerea acestei echipe nou denumita in plin campionat, desi regulamentul interzicea acest lucru sub sanctiunea excluderii din campionat. Avand in vedere politica si practicile FRF, nici daca s ar cutremura pamantul nu ar lua vreodata vreo decizie administrativa sau regulamentara de excludere/retrogradare etc. impotriva unui club ca Dinamo.

Aberezi si dezinformezi. Fie ca o faci voit sau nu esti jalnic , patetic precum majoritatea fanilor csa regal 2016 mai pe scurt anti stelistii traditionali. Nici un tribunal civil al vreunui stat din lumea asta nu poate forta uefa sau fifa la ceva ce are legatura cu palmaresul sportiv al unei echipe angrenate in competitiile private origanizate de Fifa si Uefa. O sa iti desenez pentru ca ai nevoie. Cat timp fifa si uefa sunt organizatoarele competiilor europene niciun tribunal civil nu le va spune lor, organizatorilor cui i au inamanat ei trofeul in 86. Asadar daca nu cumva cupq campionilor a fost inmanata de judecatorii ICCJ din romania nu de catre fifa atunci te inseli amarnic. Se vkr sterge pe undeva cu orice decizie a unui tribunal civil intr o speta pur sportiva. Nici Uefa nici lpf sau frr nu vor schimba nimic ca nu au de ce. Daca am fi vorbit de o decizie TAS era altceva. In al doilea rand procesul de constatare intentat de ineptul jurist, nu are decizie executorie asadar nici macar in conformitate cu legile civile nu poate decide nimic in privinta palmaresului. Dar tu continua sa dezinformezi poate poate.:) cert este ca csa regal 2016 nu va fi recunoscuta niciodata de vreun for sportiv(frf,lpf,uefa) ca fiind una si aceeasi echipa cu cea din liga 1, infiintata in 1947. Indiferent de soarta actualei Fcsb, indiferent de miile de procese fake castigate in civil de clona regal,si daca clona regal promoveaza si joaca finala Ucl. Palmaresul clonei incepe intotdeauna din 2017

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 18
Comentează