Comentarii (175)
atthur
atthur  •  02 Iunie 2023, 15:56
Postat de corectorul pe 02 Iunie 2023, 15:31

Tu te intrebi, eu nu, intrucat eu am cunostintele necesare. UEFA nu detine competentele necesare sa analizeze si sa decida cu privire la dreptul de proprietate asupra palmaresului unui club apartenent al unui stat. Organismele interne ale acelui stat au acest drept. In cazul de fata, organismele judiciare nationale au decis, inca nedefinitiv, ca FCSB are un palmares fractionat, neavandu l si pe cel al Stelei. FRR, organizatorul si responsabilul fotbalului romanesc, nu a anuntat UEFA cu privire la situatia juridica a clubului FCSB. Insa, daca decizia judecatoreasca in privinta palamersului va ramane definitiva, FRF va fi obligat s o respecte si sa informeze forurile internationale, care vor fi si ele obligate sa ia act de situatia unul club intern al unui stat. Pana atunci, ramane definitiva judecata in privinta faptului ca FCSB nu se confunda cu Steaua, cat si abuzul FRF prin care a admis mentinerea acestei echipe nou denumita in plin campionat, desi regulamentul interzicea acest lucru sub sanctiunea excluderii din campionat. Avand in vedere politica si practicile FRF, nici daca s ar cutremura pamantul nu ar lua vreodata vreo decizie administrativa sau regulamentara de excludere/retrogradare etc. impotriva unui club ca Dinamo.

Băi, dar ai scris de zici că ești Creangă (atunci când prindea muște, ori când avea pojar),dar nu ai zis practic NIMIC!!! Nu știu ce crezi tu că știi, dar atât timp cât procesul intre prostul de talpan și FCSB=STEAUA se REJUDECA in întreg, nimeni nu era obligat să...nimic.Hai,somn ușor în (in)cultura ta... !!!...

Dobermannul
Dobermannul  •  02 Iunie 2023, 15:51
Postat de pacient pe 02 Iunie 2023, 15:37

De acord! Sunt niste intrebari care mai degraba rezolva forma decat fondul. Admit din nou ca nu prea sunt la curent cu regulamentele de licentiere, dar m-as fi asteptat ca FC Arges sa transmita un comunicat de presa inainte de baraj in care sa spuna clar ce intentii are in cazul in care Dinamo primeste licenta, cu datorii si fara plan aprobat de judecator. Astfel, ar fi fortat FRF sa vina cu lamuriri si sa transmita un punct de vedere astfel incat opinia publica sa inteleaga cine ce mizerii face.

Asta e corect ce spui. Trebuia inainte si eu spun la fel dar nici nu pot acuza ca au zis dupa asta fiind doar o suspiciune ca incearca sa justifice inabil desigur catastrofa din teren. Aia oricum ramane si eu zic ca dupa 1-6 mai corect te duci in liga 2-a si te intaresti incercand sa speli rusinea. Daca au dreptate insa e bine si ca au facut-o si la spartul targului evitand o situatie de neregula in ceea ce priveste regulamentul.

Dobermannul
Dobermannul  •  02 Iunie 2023, 15:44
Postat de 81mada pe 02 Iunie 2023, 15:26

Argesul incearca prin toate mijloacele sa bage gunoiul sub pres, daca raman in liga 1 vor face sa para ca toate sunt bune si frumoase, ca Garita e un mare fotbalist, ca se pregateste exemplar, ca romanii se inteleg cu strainii acum, ca atmosfera este super la echipa si ca vor in playoff sezonul urmator! Marele analist si conducator de club Stanciu a cautat el acum regulamentul sa vada cum a luat Dinamo licenta… Pun si eu intrebarea cum au luat ei licenta daca inaintea meciului cu Dinamo au platit salariile restante de cateva luni? Alea nu sunt tot datorii?

La regulament este obligatie sub sanctiune sa fie platite salariile restante dupa cel mult ... cateva luni (nu-mi aduc aminte dar se pare trei). Daca s-au incadrat in termen n-au probleme daca nu sunt depunctati.

Eliyahu
Eliyahu  •  02 Iunie 2023, 15:42

Dinamo a castigat clar meciul cu Arges, nu contesta nimeni ca daca vorbim fotbalistic, echipa merita. Dar cum au primit licenta pentru Liga 1 de la FRF cand echipa n-are nici macar planul aprobat?

mikidiki2022
mikidiki2022  •  02 Iunie 2023, 15:42

In viata trebiie sa sti sa si pierzi pacat ca vin cu astfel de strategeme cand in teren au aratat ca o echipa de loga a 4 a ...daxa a-r fi castigat cel mai probabil nu era nici o problema cu licenta lui Dinamo...de struguri sunt acrii pentru unii.

pacient
pacient  •  02 Iunie 2023, 15:37
Postat de Dobermannul pe 02 Iunie 2023, 15:21

Ai intrebari legitime dar astea rezolva doar forma nu si fondul problemei adica o echipa in insolventa cu program de revenire neaprobat de judecator si cu datorii uriase are voie conform regulamentului sa intre in liga 1?

De acord! Sunt niste intrebari care mai degraba rezolva forma decat fondul. Admit din nou ca nu prea sunt la curent cu regulamentele de licentiere, dar m-as fi asteptat ca FC Arges sa transmita un comunicat de presa inainte de baraj in care sa spuna clar ce intentii are in cazul in care Dinamo primeste licenta, cu datorii si fara plan aprobat de judecator. Astfel, ar fi fortat FRF sa vina cu lamuriri si sa transmita un punct de vedere astfel incat opinia publica sa inteleaga cine ce mizerii face.

atthur
atthur  •  02 Iunie 2023, 15:36

Avea,n-avea dreptul,habar n-am și mă doare-n cot de mimao(exact ca și de "steaua " lu' talpan cel prost,vai steua lui de jenelal).. Dar să-ți iei bătaia aia și după aia să ceri "masă verde și TAS-uri" mi se pare cel puțin jenant...!!!..

corectorul
corectorul  •  02 Iunie 2023, 15:31
Postat de valentindragobete pe 02 Iunie 2023, 14:57

Bagă de-o introspecție și întreabă-te, oare de ce FIFA și UEFA consideră echipa becaliului drept steaua și cu palmaresul respectiv! La cat de "corect" și cu ochii larg deschiși judecată imbatabila "justiție" din Romania eu sunt lămurit. Nu te obosi să răspunzi ceva că nu mă interesează părerea ta frustrantă

Tu te intrebi, eu nu, intrucat eu am cunostintele necesare. UEFA nu detine competentele necesare sa analizeze si sa decida cu privire la dreptul de proprietate asupra palmaresului unui club apartenent al unui stat. Organismele interne ale acelui stat au acest drept. In cazul de fata, organismele judiciare nationale au decis, inca nedefinitiv, ca FCSB are un palmares fractionat, neavandu l si pe cel al Stelei. FRR, organizatorul si responsabilul fotbalului romanesc, nu a anuntat UEFA cu privire la situatia juridica a clubului FCSB. Insa, daca decizia judecatoreasca in privinta palamersului va ramane definitiva, FRF va fi obligat s o respecte si sa informeze forurile internationale, care vor fi si ele obligate sa ia act de situatia unul club intern al unui stat. Pana atunci, ramane definitiva judecata in privinta faptului ca FCSB nu se confunda cu Steaua, cat si abuzul FRF prin care a admis mentinerea acestei echipe nou denumita in plin campionat, desi regulamentul interzicea acest lucru sub sanctiunea excluderii din campionat. Avand in vedere politica si practicile FRF, nici daca s ar cutremura pamantul nu ar lua vreodata vreo decizie administrativa sau regulamentara de excludere/retrogradare etc. impotriva unui club ca Dinamo.

popescu222
popescu222  •  02 Iunie 2023, 15:31

Daniel Stanciu, esti la fel de jalnic in calitatea actuala precum erai ca ziarist. Nastrusnicia asta va ramane o pata neagra in istoria Argesului, care din cauza ta va fi pentru cativa ani in B. Dupa cei ati incasat scor de tenis, v-ati umilit in continuare cu aiureala asta.

lapusneanul
lapusneanul  •  02 Iunie 2023, 15:29
Postat de Mosh.Gerilla pe 02 Iunie 2023, 15:15

Stanciu nu e ăla care și-a primit o mare perversă de la Chivorchian?

da,da, pe un pod lângă Vaslui.. hahaha

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • •••
  • 18
Comentează