Comentarii (44)
adriann_
adriann_  •  19 Noiembrie 2022, 17:25
Postat de tictictic pe 19 Noiembrie 2022, 16:01

Bah, minti de ingheata apele...:))) In primul meu comentariu pe articolul asta (postat pe 18.11.2022; ora 16:42) ti-am zis asa: "Bai prostane, Dorinel Munteanu a fost angajat in Romania la FCSB pe contract de prestari servicii, adica analog statutului de PFA." Mai departe, in urmatoarele comentarii ti-am explicat ce inseamna asta. Tu insa aberezi la greu cu "retinerea la sursa" sau cu ineptia aia ca "s-a prescris":))) Te asigur eu, in astfel de cazuri NU se retine nimic la sursa si nici NU se prescrie vreodata! Mai mult, insisti cu prostia aia cu "nu i s-ar fi admis actiunea in instanta"... absolut fals!!! In instanta se deschid procese cu nemiluita, si daca ai dreptate si daca n-ai. Treaba instantei este sa judece obiectul cauzei si abia apoi sa respinga spetele pe care le considera NEINTEMEIATE, pe baza probelor depuse la dosar de ambele parti. Spre exemplu, eu te pot actiona in justitie sub acuzatia ca esti mai prost decat prevede legea. Procesul intra pe rol, eu depun dovezi ca esti mai prost decat prevede legea; tu depui dovezi ca esti mai inteligent decat Einstein. Abia dupa ce instanta consulta probele, ar putea decide ca acuzatia mea ar fi neintemeiata si sa-mi respinga actiunea (ceea ce, sincer vorbind, ar fi imposibil...). Bah, mi-e greu sa inteleg ce te impinge de la spate sa-ti etalezi aici gradul infiorator de prostie, cu atata nonsalanta si cu o naivitate specifica celor fara pic de spirit... ca de scoala nici nu poate f

Postacule fake-news, nu e nici PFA (cum ai scris in vreo 4 mesaje) nici "analog PFA" cum ai scris la deruta intr-UN MESAJ :)) UN CONTRACT DE PRESTARI SERVICII NU PRESUPUNE OBLIGATORIU CA PERSOANA CARE PRESTEAZA SA AIBA RELATIE DIRECTA CU FISCUL. Dupa cum a reiesit clar din cealalt articol, UNDE CHIAR CIOBANUL TAU SUSTINE CA DORINEL AR FI GRESiT NEANUNTAND FISCUL DIN GERMANIA CA AU REZILIAT CONTRACTUL, NICIDECUM CA AR FI TREBUIT DORINEL SA-SI ACHITE EL IMPOZITELE AICI IN MOD DIRECT, IN LOC SA LE ACHITE FCSB-UL. Pricepi ma? Dorinel avea contract cu colectare la sursa CUM E NORMAL SA FACI DACA NU AI PFA. Chiar ciobanul pentru care prestezi te-a umilit salbatic, demolandu-ti aberatiile, minciunile si dezinformarile. Stai jos, iar ai nota 1 CA DE OBICEI!

tictictic
tictictic  •  19 Noiembrie 2022, 16:01
Postat de adriann_ pe 19 Noiembrie 2022, 13:19

NU POSTACULE FAKE-NEWS, N-O POTI DA LA INTORS. Ai tinut-o danga-langa ca Dorinel ar fi PFA (caz in care intr-adevar trebuia sa-si plateasca el impozitul). Acum, ca adevarul te-a plesnit peste bot, o dai la intors, CU ABJECTIA CARE TE DEFINESTE. REALITATEA E FOARTE SIMPLA: DACA DORINEL NU PUNEA PE MASA CONTRACTUL DE PRESTARI SERVICII (NU PFA MA POSTACULE!) DIN CARE REIESEA CA IMPOZITELE TREBUIAU SA-I FIE RETINUTE LA SURSA, NU I S-AR FI ADMIS ACTIUNEA IN INSTANTA. Daca in contract nu se prevedea explicit ca i se retin impozitele si taxele la sursa ce temei avea sa dea in sudecata fcsb sau sa invoce justitia divina? A pierdut fix pentru ca nu avea temei legal sa obtina de la fcsb suma imensa imputata de fiscul german, in conditiile in care impozitele datorate aici erau mult mai mici si oricum se prescrisesera. CANTA LA ALTA MASA MA ZEVZECEBISTULE.

Bah, minti de ingheata apele...:))) In primul meu comentariu pe articolul asta (postat pe 18.11.2022; ora 16:42) ti-am zis asa: "Bai prostane, Dorinel Munteanu a fost angajat in Romania la FCSB pe contract de prestari servicii, adica analog statutului de PFA." Mai departe, in urmatoarele comentarii ti-am explicat ce inseamna asta. Tu insa aberezi la greu cu "retinerea la sursa" sau cu ineptia aia ca "s-a prescris":))) Te asigur eu, in astfel de cazuri NU se retine nimic la sursa si nici NU se prescrie vreodata! Mai mult, insisti cu prostia aia cu "nu i s-ar fi admis actiunea in instanta"... absolut fals!!! In instanta se deschid procese cu nemiluita, si daca ai dreptate si daca n-ai. Treaba instantei este sa judece obiectul cauzei si abia apoi sa respinga spetele pe care le considera NEINTEMEIATE, pe baza probelor depuse la dosar de ambele parti. Spre exemplu, eu te pot actiona in justitie sub acuzatia ca esti mai prost decat prevede legea. Procesul intra pe rol, eu depun dovezi ca esti mai prost decat prevede legea; tu depui dovezi ca esti mai inteligent decat Einstein. Abia dupa ce instanta consulta probele, ar putea decide ca acuzatia mea ar fi neintemeiata si sa-mi respinga actiunea (ceea ce, sincer vorbind, ar fi imposibil...). Bah, mi-e greu sa inteleg ce te impinge de la spate sa-ti etalezi aici gradul infiorator de prostie, cu atata nonsalanta si cu o naivitate specifica celor fara pic de spirit... ca de scoala nici nu poate f

adriann_
adriann_  •  19 Noiembrie 2022, 13:19
Postat de tictictic pe 19 Noiembrie 2022, 07:58

Bah, trebuie sa recunosc ca esti "piesa", asemenea grad de prostie este greu de imaginat...:) Ba, am specificat deja ca fotbalistii au contracte fie de prestari servicii, fie de PFA (daca sunt inregistrati astfel); insa ambele variante au un numitor comun: angajatorul NU opreste la sursa nicio taxa, impozit sau contributie aferente contractului (daca in contract nu este stipulat acest aspect in mod explicit). Niciun club din Romania sau din lume NU opreste la sursa darile catre fisc datorate de catre prestatorul de servicii sau PFA pentru banii pe care-i incaseaza. Aceasta este obligatia exclusiva a angajatului, prin depunerea personala a declaratiei de impunere catre fisc si plata obligatiilor fiscale ce rezulta conform legii. Sunt meserii liberale, la fel ca cea de avocat, instalator, analist tv, cantaret, etc (inregistrati fie ca liber profesionisti, fie ca PFA). Daca tu faci un contract de prestari servicii cu un instalator sa-ti lucreze o instalatie sanitara, ii dai banii aluia dupa receptia lucrarii si NU-I opresti nimic la sursa; e obligatia aluia sa declare la fisc suma incasata si aia sa-i impuna suma datorata la buget pentru toate darile, taxele si impozitele corespunzatoare. Priceput???

NU POSTACULE FAKE-NEWS, N-O POTI DA LA INTORS. Ai tinut-o danga-langa ca Dorinel ar fi PFA (caz in care intr-adevar trebuia sa-si plateasca el impozitul). Acum, ca adevarul te-a plesnit peste bot, o dai la intors, CU ABJECTIA CARE TE DEFINESTE. REALITATEA E FOARTE SIMPLA: DACA DORINEL NU PUNEA PE MASA CONTRACTUL DE PRESTARI SERVICII (NU PFA MA POSTACULE!) DIN CARE REIESEA CA IMPOZITELE TREBUIAU SA-I FIE RETINUTE LA SURSA, NU I S-AR FI ADMIS ACTIUNEA IN INSTANTA. Daca in contract nu se prevedea explicit ca i se retin impozitele si taxele la sursa ce temei avea sa dea in sudecata fcsb sau sa invoce justitia divina? A pierdut fix pentru ca nu avea temei legal sa obtina de la fcsb suma imensa imputata de fiscul german, in conditiile in care impozitele datorate aici erau mult mai mici si oricum se prescrisesera. CANTA LA ALTA MASA MA ZEVZECEBISTULE.

tictictic
tictictic  •  19 Noiembrie 2022, 07:58
Postat de adriann_ pe 18 Noiembrie 2022, 20:21

Postacule fake-news, CA SA-I FACA FCSB CONTRACT PE PFA TREBUIA CA DORINEL MUNTEANU SA SE INREGISTREZE CA PFA!!! Ce sa vezi, NU ESTE. Contractul a fost un simplu contract de prestari servicii CU RETINEREA TAXELOR LA SURSA! De-aia Dorinel le cerea dovada platii taxelor. Felicitari, te-ai auto-umilit din nou in public cu un fake-news grosolan. IA ARATA-NE MA UNDE APARE DORINEL MUNTEANU CA PFA SAU DISPARI DE-AICI PE VECI!!!

Bah, trebuie sa recunosc ca esti "piesa", asemenea grad de prostie este greu de imaginat...:) Ba, am specificat deja ca fotbalistii au contracte fie de prestari servicii, fie de PFA (daca sunt inregistrati astfel); insa ambele variante au un numitor comun: angajatorul NU opreste la sursa nicio taxa, impozit sau contributie aferente contractului (daca in contract nu este stipulat acest aspect in mod explicit). Niciun club din Romania sau din lume NU opreste la sursa darile catre fisc datorate de catre prestatorul de servicii sau PFA pentru banii pe care-i incaseaza. Aceasta este obligatia exclusiva a angajatului, prin depunerea personala a declaratiei de impunere catre fisc si plata obligatiilor fiscale ce rezulta conform legii. Sunt meserii liberale, la fel ca cea de avocat, instalator, analist tv, cantaret, etc (inregistrati fie ca liber profesionisti, fie ca PFA). Daca tu faci un contract de prestari servicii cu un instalator sa-ti lucreze o instalatie sanitara, ii dai banii aluia dupa receptia lucrarii si NU-I opresti nimic la sursa; e obligatia aluia sa declare la fisc suma incasata si aia sa-i impuna suma datorata la buget pentru toate darile, taxele si impozitele corespunzatoare. Priceput???

Giorgi
Giorgi  •  18 Noiembrie 2022, 23:51

Când ajunge un *** prin mijloace specifice să dispună de proprietăți și de munca unor oameni salariații lui , evident că nu poate face decatbataie de joc .......

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

adriann_
adriann_  •  18 Noiembrie 2022, 20:21
Postat de tictictic pe 18 Noiembrie 2022, 19:01

Aoleooo...!!! Bai, da' chiar in halul asta?!??? Prostane, FCSB i-a facut lui Dorinel contract pe PFA, FARA nicio obligatie de plata a impozitelor si taxelor catre fisc aferente acestuia. Asta n-a platit NIMIC la ANAF! Prin urmare, fiscul german a reclamat datorii catre bugetul de stat din Germania conform sumelor de bani pe care Dorinel le-a incasat in Romania fara sa plateasca impozite (el fiind si cetatean si rezident german). Dorinel s-a adresat instantei din Romania, pretinzand ca FCSB avea datoria de a-i plati darile catre fisc. "ONORATA INSTANTA" din Romania, dupa ce a puricat contractele si clauzele, a solutionat ca FCSB n-avea nicio obligatie de plata la fisc pentru impozitele si taxele datorate de Munteanu (PFA). Prin urmare, impunerea de 200k euro ca datorie la fiscul german a ramas valabila!!! Dorinel e bun de plata, pentru ca timp de cativa ani de zile n-a platit impozite pe ce-a castigat nici in Romania si nici in Germania, nicaieri!!! Adica, a eludat legea fiscala in ambele tari! Iar de prescris, NU se prescrie nimic; te asigur eu ca fiscul german il va urmari cu datoria asta pana la moarte si dupa ea; pe fiii, nepotii si stranepotii lui, pana la achitarea completa a acesteia... Nu degeaba se zice ca de fisc nu scapi nici dupa moarte...! Bre, ti-am explicat simplu si concret, ca pentru ultimul prost din lume... nu e vina mea ca ai ajuns chiar mai jos de-atat...:)))

Postacule fake-news, CA SA-I FACA FCSB CONTRACT PE PFA TREBUIA CA DORINEL MUNTEANU SA SE INREGISTREZE CA PFA!!! Ce sa vezi, NU ESTE. Contractul a fost un simplu contract de prestari servicii CU RETINEREA TAXELOR LA SURSA! De-aia Dorinel le cerea dovada platii taxelor. Felicitari, te-ai auto-umilit din nou in public cu un fake-news grosolan. IA ARATA-NE MA UNDE APARE DORINEL MUNTEANU CA PFA SAU DISPARI DE-AICI PE VECI!!!

tictictic
tictictic  •  18 Noiembrie 2022, 19:29
Postat de adriann_ pe 18 Noiembrie 2022, 18:22

INCREDIBIL CUM SE AUTO-UMILESTE POSTACUL FAKE-NEWS :)) Asta citeaza ce am scris (ca instanta a luat singura decizie posibila, pentru ca fcsb nu datora impozite in Germania, iar eventuala neplata a impozitului aferent salariului din 2005 al lui Dorinel s-a prescris de mult) dupa care imi spune ca as contesta decizia instantei :)) MA POSTACULE, IN CAZUL UNUI CONTRACT DE PRESTARI SERVICII SE POATE STABILI CA TAXELE SI IMPOZITELE DATORATE SE RETIN LA SURSA. (adica le plateste firma careia i se presteaza serviciile alea, in cazul asta fcsb) . ASTA NU E O OPINIE CI UN FAPT. Daca lucrurile nu stateau asa, instanta nici nu ar fi admis actiunea lui Dorinel Munteanu. Halul in care prestezi pe template-ul tau fake-news, fara urma de rusine sau demnitate este pur si simplu dezgustator.

Aoleooo...!!! Bai, da' chiar in halul asta?!??? Prostane, FCSB i-a facut lui Dorinel contract pe PFA, FARA nicio obligatie de plata a impozitelor si taxelor catre fisc aferente acestuia. Asta n-a platit NIMIC la ANAF! Prin urmare, fiscul german a reclamat datorii catre bugetul de stat din Germania conform sumelor de bani pe care Dorinel le-a incasat in Romania fara sa plateasca impozite (el fiind si cetatean si rezident german). Dorinel s-a adresat instantei din Romania, pretinzand ca FCSB avea datoria de a-i plati darile catre fisc. "ONORATA INSTANTA" din Romania, dupa ce a puricat contractele si clauzele, a solutionat ca FCSB n-avea nicio obligatie de plata la fisc pentru impozitele si taxele datorate de Munteanu (PFA). Prin urmare, impunerea de 200k euro ca datorie la fiscul german a ramas valabila!!! Dorinel e bun de plata, pentru ca timp de cativa ani de zile n-a platit impozite pe ce-a castigat nici in Romania si nici in Germania, nicaieri!!! Adica, a eludat legea fiscala in ambele tari! A fraudat fiscul! Iar de prescris, NU se prescrie nimic; te asigur eu ca fiscul german il va urmari cu datoria asta pana la moarte si dupa ea; pe fiii, nepotii si stranepotii lui, pana la achitarea completa a acesteia... Nu degeaba se zice ca de datoriile la fisc nu scapi nici dupa moarte, nicaieri in lume! Bre, ti-am explicat simplu si concret, ca pentru ultimul prost din lume... nu e vina mea ca ai ajuns chiar mai jos de-atat...:)))

popescudzn
popescudzn  •  18 Noiembrie 2022, 19:10
Postat de adriann_ pe 18 Noiembrie 2022, 18:22

INCREDIBIL CUM SE AUTO-UMILESTE POSTACUL FAKE-NEWS :)) Asta citeaza ce am scris (ca instanta a luat singura decizie posibila, pentru ca fcsb nu datora impozite in Germania, iar eventuala neplata a impozitului aferent salariului din 2005 al lui Dorinel s-a prescris de mult) dupa care imi spune ca as contesta decizia instantei :)) MA POSTACULE, IN CAZUL UNUI CONTRACT DE PRESTARI SERVICII SE POATE STABILI CA TAXELE SI IMPOZITELE DATORATE SE RETIN LA SURSA. (adica le plateste firma careia i se presteaza serviciile alea, in cazul asta fcsb) . ASTA NU E O OPINIE CI UN FAPT. Daca lucrurile nu stateau asa, instanta nici nu ar fi admis actiunea lui Dorinel Munteanu. Halul in care prestezi pe template-ul tau fake-news, fara urma de rusine sau demnitate este pur si simplu dezgustator.

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

guimaraes1.0
guimaraes1.0  •  18 Noiembrie 2022, 19:02
Postat de adriann_ pe 18 Noiembrie 2022, 18:22

INCREDIBIL CUM SE AUTO-UMILESTE POSTACUL FAKE-NEWS :)) Asta citeaza ce am scris (ca instanta a luat singura decizie posibila, pentru ca fcsb nu datora impozite in Germania, iar eventuala neplata a impozitului aferent salariului din 2005 al lui Dorinel s-a prescris de mult) dupa care imi spune ca as contesta decizia instantei :)) MA POSTACULE, IN CAZUL UNUI CONTRACT DE PRESTARI SERVICII SE POATE STABILI CA TAXELE SI IMPOZITELE DATORATE SE RETIN LA SURSA. (adica le plateste firma careia i se presteaza serviciile alea, in cazul asta fcsb) . ASTA NU E O OPINIE CI UN FAPT. Daca lucrurile nu stateau asa, instanta nici nu ar fi admis actiunea lui Dorinel Munteanu. Halul in care prestezi pe template-ul tau fake-news, fara urma de rusine sau demnitate este pur si simplu dezgustator.

Cum iti permiti sa-l contrazici pe nea borviz expertul in relatia cu anaf?esti la nivelul lui ca sa-l contesti?ai tu x8?ai tu prieteni care se autosesizeaza?

tictictic
tictictic  •  18 Noiembrie 2022, 19:01
Postat de adriann_ pe 18 Noiembrie 2022, 18:22

INCREDIBIL CUM SE AUTO-UMILESTE POSTACUL FAKE-NEWS :)) Asta citeaza ce am scris (ca instanta a luat singura decizie posibila, pentru ca fcsb nu datora impozite in Germania, iar eventuala neplata a impozitului aferent salariului din 2005 al lui Dorinel s-a prescris de mult) dupa care imi spune ca as contesta decizia instantei :)) MA POSTACULE, IN CAZUL UNUI CONTRACT DE PRESTARI SERVICII SE POATE STABILI CA TAXELE SI IMPOZITELE DATORATE SE RETIN LA SURSA. (adica le plateste firma careia i se presteaza serviciile alea, in cazul asta fcsb) . ASTA NU E O OPINIE CI UN FAPT. Daca lucrurile nu stateau asa, instanta nici nu ar fi admis actiunea lui Dorinel Munteanu. Halul in care prestezi pe template-ul tau fake-news, fara urma de rusine sau demnitate este pur si simplu dezgustator.

Aoleooo...!!! Bai, da' chiar in halul asta?!??? Prostane, FCSB i-a facut lui Dorinel contract pe PFA, FARA nicio obligatie de plata a impozitelor si taxelor catre fisc aferente acestuia. Asta n-a platit NIMIC la ANAF! Prin urmare, fiscul german a reclamat datorii catre bugetul de stat din Germania conform sumelor de bani pe care Dorinel le-a incasat in Romania fara sa plateasca impozite (el fiind si cetatean si rezident german). Dorinel s-a adresat instantei din Romania, pretinzand ca FCSB avea datoria de a-i plati darile catre fisc. "ONORATA INSTANTA" din Romania, dupa ce a puricat contractele si clauzele, a solutionat ca FCSB n-avea nicio obligatie de plata la fisc pentru impozitele si taxele datorate de Munteanu (PFA). Prin urmare, impunerea de 200k euro ca datorie la fiscul german a ramas valabila!!! Dorinel e bun de plata, pentru ca timp de cativa ani de zile n-a platit impozite pe ce-a castigat nici in Romania si nici in Germania, nicaieri!!! Adica, a eludat legea fiscala in ambele tari! Iar de prescris, NU se prescrie nimic; te asigur eu ca fiscul german il va urmari cu datoria asta pana la moarte si dupa ea; pe fiii, nepotii si stranepotii lui, pana la achitarea completa a acesteia... Nu degeaba se zice ca de fisc nu scapi nici dupa moarte...! Bre, ti-am explicat simplu si concret, ca pentru ultimul prost din lume... nu e vina mea ca ai ajuns chiar mai jos de-atat...:)))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează