Comentarii (27)
fabius_2014
fabius_2014  •  29 Ianuarie 2019, 19:13
Postat de Anton Pan pe 29 Ianuarie 2019, 15:16

Corect, observatie de bun simt a unui om care a trait mai mult afara decat in Romania ultimilor 30 de ani, nefiind influentat de grobianismul ramasitelor sovietice care se mai agata cu disperare de trecut. Evident ca FCSB este Steaua si va redeveni Steaua imediat ce va trece delirul relicvelor bolsevice, care inca viseaza la fotbalul jucat de echipe ale armatei, securitatii si militiei, in unitati militare. Asta nu se mai poate in Romania membra UE si Boloni stie f bine asta. Ar trebui sa o stie si ofiterasii smenari din CSA, precum si sustinatorii lor fanaticii *** peluza sud!

Interpretezi simplist si incorect ce a spus Boloni . Treci, ca si cum nu ar exista, peste pasajul " Intr-un fel... da, este Steaua. Însă eu mi-aș dori Steaua puțin mai serios organizată, ca să recunosc ceva din trecut. Deocamdată nu recunosc mai nimic. Dar, ca în fiecare schimb de regim, pentru că la noi a fost un schimb de regim în 1989 după părerea mea, în toate țările postcomuniste, corupția a fost și este și acum prezentă. " Ce faci, atunci cand "trece delirul relicvelor bolsevice" si ramai cu grobianismul feudal afisat de actualul patron. Romania de azi este membra a UE, dar patronii unor cluburi de fotbal se comporta ca si cum ar fi teleportati din evul mediu timpuriu.

104343947122875
Anton Pan  •  29 Ianuarie 2019, 15:16

Corect, observatie de bun simt a unui om care a trait mai mult afara decat in Romania ultimilor 30 de ani, nefiind influentat de grobianismul ramasitelor sovietice care se mai agata cu disperare de trecut. Evident ca FCSB este Steaua si va redeveni Steaua imediat ce va trece delirul relicvelor bolsevice, care inca viseaza la fotbalul jucat de echipe ale armatei, securitatii si militiei, in unitati militare. Asta nu se mai poate in Romania membra UE si Boloni stie f bine asta. Ar trebui sa o stie si ofiterasii smenari din CSA, precum si sustinatorii lor fanaticii *** peluza sud!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

dobrinibamus
dobrinibamus  •  29 Ianuarie 2019, 15:15

Ce conteaza din tot acest articol al lui Laci ... si mai ales din reactiile create ... este ca este CLAR ca lumea zilei ca TOTI (absolut toti !!) dimanovistii sunt EXTREM DE FRUSTRATI de performantele Stelei si incearca pe orice cale sa le minimalizeze ... Ca Ceashka, ca sistemu, ca secu, ca mama, ca tata, ca vatmanu (uups ! asta e Lucicamaica ...) si niciunu nu e in stare sa ridice palaria in mod sportiv sa zica bravo !!! Reprezentativ este cazu lui Bor-cea (accent pe a 2-a silaba !!) "mare capetenie dimanovista" care a declarat ca a plans de oftica in seara de 7 Mai 1986 ... adica singura data cand fotbalul romanesc lua aurul in vreo competitie !! Ce mai vreti ? Atata il duce pe el capu ... ca si pe ceilalti de la dimano ... Nu ma cobor la nivelul lor sa ma bucur de "plansul" lor ... dar pot sa afirm cu toata certitudinea ... cainii latra (in pustiu !!) ... caravana trece !! Restu praf ...

spinoza
spinoza  •  29 Ianuarie 2019, 14:42

Respect BOLONI!

2036290743290484
Ion Marin  •  29 Ianuarie 2019, 10:29

- A fost Steaua ajutată de sistem sau e doar invidia? - (se enervează) Cine spune asta? - Sunt mulți specialiști... - (se înfurie) Pardon, ce apropiere era vizavi de familia Ceaușescu?! Sunt prostii. Familia Ceaușescu înseamnă Nicolae Ceaușescu, Elena Ceaușescu, Zoe Ceaușescu, Nicu Ceaușescu și Valentin Ceaușescu. Dacă spui "familia", toți proștii din jur, și sunt mulți neinformați, spun că Ceaușescu a dat ordin. Păi, cui i-a dat ordin? Îl certa pe fiu-său că de ce vine la fotbal! Ăsta e Valentin. Știți cine a fost la Craiova când o elimina pe Kaiserslautern? Valentin era cu ei! Este o temă asta. Dacă am fost sau nu ajutați.... Bai LOTI, eu te stiu obiectiv , dat din pacate aici nu ai dreptate.Tu vorbesti de Securitate , dar ea inainte de 89 , a fost un instrument controlat in exclusivitate de familia Ceausescu, inaintea lor nu misca nimeni.Si vreau sa ti mai spun ceva , ca pe langa Securitatea lui IULIAN VLAD , exista si SECURITATEA ARMATEI , adica a Ministerului Apararii.Ai lui VLAD la REVOLUTIE si au vazut de treaba si au depus armele , pe cand aia de la ARMATA SI AU FACUT DE CAP.Datorita deciziilor aiurite ale capilor armatei din 89 ROMANIA a ajuns aici.CEAUSESCU a ingenunchiat toate institutiile statului si le a folosit pentru el.Asa ca , sa nu dezgropam mortii , ca ajungem ca BERNARD TAPIE.STEAUA a fost echipa buna , a fost echipa sistemului , ei au facut legea , ce a facut Dinamo cu M.I ca putere a fost departe pe langa ce facea,FAMILIA CEAUSESCU.Asa c

herman25
herman25  •  29 Ianuarie 2019, 10:23
Postat de aress123 pe 29 Ianuarie 2019, 09:23

Lasa prostovanul in pace. Asta e treaba lui de trol. El o tine pe a lui indiferent de subiect.

Nu putea lipsi prostalaul asta, gsp, nu avet leac pentru astia? La fiecare comentariu ma agaseaza cu prostia lui.

aress123
aress123  •  29 Ianuarie 2019, 09:23
Postat de Muzzi Ciprian pe 29 Ianuarie 2019, 07:48

omul are dreptate,ce legatura are Becali? Boloni s-a transformat incet intr-un Dinu stelist, care se ia de toata lumea, ii critica pe toti fara sa se uite la bubele sale din cap! si sunt multe si urate, viva Sporting in anul 2002 cand ne-a lasat cu fundu-n balta in plina campanie! sa *** e usor, sa musti e mai greu!sa puna mana sa faca el daca nu ii place ce fac altii!

Lasa prostovanul in pace. Asta e treaba lui de trol. El o tine pe a lui indiferent de subiect.

dinamo_forever_77
dinamo_forever_77  •  29 Ianuarie 2019, 09:24

Are perfecta dreptate. Au fost cei mai buni in anii 85-86-87. Fotbalul se joaca pe goluri, chiar si pe noroc, iar ei l-au avut din plin in 86. Cand au intanlit o echipa de top, cum a fost finala cu Milan, rezultatul il stim cu totii. Cu siguranta, ei, STEAUA 85-86-87 au fost ECHIPA DE AUR a Romaniei. Au castigat titlul suprem !!! Dar , sa nu recunosti influentele familiei Ceuasescu..... Ok, dai exemplul lui DINAMO la Timisoara. Dar de ce nu dai exemplul Stelei la Oradea ? Cand arbitrul a prelungit meciul cu 15 min pana a egalat Steaua !!! Daca DINAMO avea cea mai amre influenta precum spune Boloni, cum se face ca Steaua a castigat tilurile din 85-86-87-88, fara a avea un palmares pozitiv in disputele cu DINAMO ? Pentru corectitudine....nimic altceva. P.S> Apropo de schimbarea de regim. 100 % de acord cu Boloni, aceasi oameni, acelasi sistem, aceleasi familii la putere. Vorba aceea: vin ai nostri, pleaca ai nostri...voi ramaneti tot ca prostii :)

flaviuf
flaviuf  •  29 Ianuarie 2019, 09:17

Cine a prins meciurile Stelei lui Loti stie ca era ca pe playstation. El cu Laca aveau acel start patentat - pasa de inceput, lansare Loti pe coltul terenului advers, unda Lacatus era deja prezent. Dura 3-4 secunde si de multe ori aveam deja un corner sau o centrare. A fost o echipa de vis, juca 3 viteze peste restul echipelor din Divizia A. Nici Dinamo, nici Craiova nu erau departe, dar era totusi o diferenta. Din pacate, nu cred ca mai apucam astfel de vremuri.

1581870215401957
Andronic Popovici  •  29 Ianuarie 2019, 09:02

ce frumos besaia Boloni ,de ce nu-l intrebati si canda a lasat Nationala-n ceata fi om

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează