Comentarii (136)
sadiku_is_back
sadiku_is_back  •  30 Martie 2024, 21:53
Postat de doar..titi pe 30 Martie 2024, 17:47

ciocu' mic papleaca ca n-ai dreptate!!intai cere-i lui talpan sa arate declaratia pe care a dat-o cand a inregistrat csa la osim cum ca inregistrarea NU-I PENTRU ACTIVITATEA FOTBALISTICA!!!

ce sa-i cer unui *** fcsbist (scuzati pleonasmul) bah voi sunteti batuti in cap de soarta ....bah tu nu intelegi ca nu exista act de vazare cumparare ? bah chiriasii nu sunt proprietari

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

SteauaUS27
SteauaUS27  •  30 Martie 2024, 20:57
Postat de talpaiadului pe 30 Martie 2024, 20:21

FCSB nu este o clona a Stelei, FCSB este Steaua care a renuntat de bunavoie la propria identitate, adoptand una noua, dupa chipul si asemanarea lui Becali. FCSB este exact opusul unei clone, in timp ce FCU si CSU Craiova sunt ambele niste clone ale Universitatii Craiova, ele fiind niste echipe nou infiintate, care incearca, fiecare cu argumentele ei, sa semene cu echipa originala.

nu are rost sa faci filozofie. sa se desfiinteze o data mizeria aia de csa din liga a 2-a si o sa revina totul la normal. iar la ce criza economica vine,sigur o sa fie desfiintata csa.

SteauaUS27
SteauaUS27  •  30 Martie 2024, 20:56
Postat de Hund pe 30 Martie 2024, 19:57

Mai caută, sigur ai să găsești )))

pai nu gasesc pentru ca nu exista. dar dinamo clar exista in liga a 4-a si a a3-a. tu cu care din cele 2 tii?

John.Wick
John.Wick  •  30 Martie 2024, 20:48
Postat de observator_federal pe 30 Martie 2024, 16:22

Băi dar Gigi nu câștigă nici măcar un proces - doar amânări?? Păi și ceea ce zic (si simt) judecătorii este important - că ei sunt mai pregătiți, orișicât - iar din punct de vedere legal este adevărul.

moș congres magheru, vezi de echipa ta retrogradabilă

John.Wick
John.Wick  •  30 Martie 2024, 20:32
Postat de gipanaul pe 30 Martie 2024, 15:16

Iar tu la limba română. Încă n-o știi...eu îs, tu?!

iești, boa :)) și du pă cum vezi, nu-ți merge cu feicu. Insuccese în B!

talpaiadului
talpaiadului  •  30 Martie 2024, 20:21
Postat de ultrasStiinta pe 30 Martie 2024, 11:33

Am citit articolul original. În articol scrie clar: FCSB a folosit ilegal numele Steaua, copiind echipa comunistă care a câștigat Cupa Campionilor Europeni într-un meci cu FC Barcelona. Articolul în română de pe gsp spune exact, dar exact pe dos….asta înseamnă ca jurnalistul a copiat un articol din presa engleză (așa cum a făcut FCSB cu marca Steaua) și l-a modificat după bunul plac așa încât să îi servească propriilor interese! Deci jurnalistul nu are un articol original (copyright) și l-a mai și modificat cu 180 grade, exact ca FCSB! Concluzie: FCSB e o clona a Stelei!

FCSB nu este o clona a Stelei, FCSB este Steaua care a renuntat de bunavoie la propria identitate, adoptand una noua, dupa chipul si asemanarea lui Becali. FCSB este exact opusul unei clone, in timp ce FCU si CSU Craiova sunt ambele niste clone ale Universitatii Craiova, ele fiind niste echipe nou infiintate, care incearca, fiecare cu argumentele ei, sa semene cu echipa originala.

SteauaUS27
SteauaUS27  •  30 Martie 2024, 20:02
Postat de pernobil pe 30 Martie 2024, 19:36

Daca Steaua ajunge in liga 1, FCSB nu se desfiinteaza, de ce ar face-o? Doar daca cineva va ajunge sa ancheteze liga si cum o echipa a putut sa intre in liga 1 fara sa treaca prin restul, poate ca sunt 30% sanse sa retrogradeze. Altfel, prietenii se acopera unii pe altii, se stie asta. ***

clona csa se desfiinteaza in scurt timp si tu crezi ca o sa promoveze vreodata clona csa? pai clona csa nu promoveaza pentru ca este o clona . qed. sa vezi ce "taieri" de echipe urmeaza dupa alegeri.

Hund
Hund  •  30 Martie 2024, 19:57
Postat de FalconCrest pe 30 Martie 2024, 18:31

si dupa cum inventezi cuvinte se pare ca tu esti prost. nu am gasit in dictionar cuvantul "fcsbist". ce imi place cum te umilesti singur.

Mai caută, sigur ai să găsești )))

pernobil
pernobil  •  30 Martie 2024, 19:36
Postat de freddy pe 30 Martie 2024, 13:16

Nu. Nu am dat. Și nu ma îndoiesc de faptul ca ai dreptate. Dar e irelevant. Pentru ca este evident cine e Steaua în fata celor care își câștiga pâinea din sport. Imaginează ți peste 2 ani, un campionat cu csa în prima liga și fcsb desființată. Gsp ar scădea la 30%. Spectatorii din tribune la fel. Ratingul la TV la fel. Pentru ca csa este o clona susținută de 300 de persoane care prin decizia unor "judecatorese" si-a lipit numele și jumate din palmares de o secție înființată în 2017. Ai grija ce iti dorești. Vrei sa fie adrian sau catalin fericiți? Dacă, ipotetic, o asemenea situație ar fi reala, ce ar mai avea ăștia de comentat aici?? Tu ce ai mai vărsa din cerul gurii? Ca talpan și a dat cu părerea despre Șucu? Vedeți va de treaba voastră. Legal ( in justitia din Romania care ne a tinut in MCV vreo 22 de ani) FCSB nu e Steaua. Dar pentru toată lumea normala la cap, este!

Daca Steaua ajunge in liga 1, FCSB nu se desfiinteaza, de ce ar face-o? Doar daca cineva va ajunge sa ancheteze liga si cum o echipa a putut sa intre in liga 1 fara sa treaca prin restul, poate ca sunt 30% sanse sa retrogradeze. Altfel, prietenii se acopera unii pe altii, se stie asta. ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

talpaiadului
talpaiadului  •  30 Martie 2024, 19:30
Postat de freddy pe 30 Martie 2024, 13:16

Nu. Nu am dat. Și nu ma îndoiesc de faptul ca ai dreptate. Dar e irelevant. Pentru ca este evident cine e Steaua în fata celor care își câștiga pâinea din sport. Imaginează ți peste 2 ani, un campionat cu csa în prima liga și fcsb desființată. Gsp ar scădea la 30%. Spectatorii din tribune la fel. Ratingul la TV la fel. Pentru ca csa este o clona susținută de 300 de persoane care prin decizia unor "judecatorese" si-a lipit numele și jumate din palmares de o secție înființată în 2017. Ai grija ce iti dorești. Vrei sa fie adrian sau catalin fericiți? Dacă, ipotetic, o asemenea situație ar fi reala, ce ar mai avea ăștia de comentat aici?? Tu ce ai mai vărsa din cerul gurii? Ca talpan și a dat cu părerea despre Șucu? Vedeți va de treaba voastră. Legal ( in justitia din Romania care ne a tinut in MCV vreo 22 de ani) FCSB nu e Steaua. Dar pentru toată lumea normala la cap, este!

Oamenii care macar incearca sa fie obiectivi nu mai vad nici o asemanare intre FCSB si Steaua, cu toate ca inteleg ideea de continuitate. FCSB are o identitate proprie in prezent, chiar daca este o echipa de origine stelista. Nu ajunge sa te nasti roman daca ai depus juramantul de cetatenie in Statele Unite ale Americii, devenind american de origine romana. Asa si la FCSB, unde suporterii au acceptat valorile lui Becali, fiind in prezent fecesebisti de origine stelista si ar fi tot la fel si in cazul in care Talpan nu ar fi existat si valorile materiale ale Stelei ar fi ramas la FCSB. Atat CSA Steaua cat si FCSB sunt ambele niste falsuri ale Stelei, chiar daca motivele falsitatii celor doua echipe sunt diferite. Daca vrem sa avem din nou Steaua, trebuie sa ne aducem mai intai aminte ce a insemnat si cum a aratat Steaua si apoi, dupa plecarea lui Becali din fotbal, sa facem toti niste compromisuri si sacrificii pentru a putea ajunge sa avem o echipa care sa semene atat de mult cu Steaua, incat nimeni sa nu mai indoiasca de identitatea ei.

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • •••
  • 14
Comentează