Comentarii (383)
Catalynn.19
Catalynn.19  •  17 Mai 2024, 01:21
Postat de stefanf78 pe 16 Mai 2024, 19:59

Când va juca CS al Armatei fotbal? Tot clubul, că doar ne’ai arătat CUIul și CISul clubului, nu? Ai dreptate cu clubul sportiv, are continuitate din ‘47 până azi. Dar echipa de fotbal a CS al Armatei nu are. Dovada e că numărul de ordine al CISului echipei de fotbal este din 2017 și echipa a început (atenție, nu am scris “reluat”) activitatea din Liga a 4a. Între timp avem o echipă de fotbal în prima ligă din’47 până azi, fără nici măcar o secundă de întrerupere a activității, dar care și’a mai schimbat numele și proprietarii. Or fi ăia la UEFA proști, dar tot văd asta…

Asta e tot chichirezul, echipa de fotbal a unui CS (in cazul nostru e Steaua, dar poate fi oricare altul, e fix la fel) este înscrisă în competiții, la fel ca și celelalte echipe din cadrul clubului, nu cu CIS propriu ci cu CISul clubului. Mai exact, și echipa de fotbal și cea de polo are același CIS. Dacă sa spunem închizi și redeschizi o secție, nouă secție se va înscrie în competiții tot cu CISul clubului nu cu unul propriu, deci, pe scurt orice echipă din cadrul clubului sportiv Steaua, ca e deschisă sau redeschisă în 1947, 1998, 2003, 2017 sau ce alt an vrei, va fi Steaua și va folosi CISul Stelei. Mi se par niște chestii de o simplitate dezarmantă, nu e chestie ca nu le poți înțelege ci pur și simplu refuzi realitatea. Cat despre hohotele de ras ale UEFA vis a vis de sentințele Curții Supreme a României, urmează să vedem. Posibil să râdă in sinea lor dacă voi așa credeți, nu știu!, dar sunt sigur ca de aplicat le vor aplica de îndată!

florar
florar  •  16 Mai 2024, 23:54
Postat de _Adrian_1 pe 16 Mai 2024, 20:30

CUm unde scria? In actul constitutiv al firmei firmei fcsb, ala pe care il flutura ciobanul pe post de dovada :)) Ce mai conteaza ca acolo ar fi putut sa scrie si ca e stra-stra-stra(stra) nepotul lui Burebista? AIA E DOVADA PENTRU GIGIME :))

Habar ai ce vorbești !!! Becali in 2003 nu a înființat o firma Steaua ci a primit acțiuni la o societate pe acțiuni Steaua unde CSA a rămas prezenta prin intermediul AFC ! Este așa cum aș cumpăra acțiuni Hidroelectrica și aș fi acuzat de ce statut sau nereguli are societatea ... Dar nu pariez că ai să sesizezi diferența ! Cumpărătorul de acțiuni sau patrimoniu nu este răspunzător de forma de organizare la cumpărare ci cel care vinde...

florar
florar  •  16 Mai 2024, 23:47
Postat de _Adrian_1 pe 16 Mai 2024, 20:33

Da, da, sigur, de-aia te zvarcolesti in chinuri prestand sute de mesaje cu fiecare template zamislit de subinginerul cartonat. SARMANE, a venit si decizia asta, urmeaza rapid disparitia CCE din dreptul zecesebe pe site la UEFA, ia scrie cu manuta ta ce o sa spui atunci? CA STATUL PARALEL L-A FACUT PE CIOBANAS? :)) Plangi ma cu decenta :))

Dar o sa scrie sigur in continuare că v am eliminat pe voi în Europa ... Dar ce știi tu de Europa ???

Dobermannul
Dobermannul  •  16 Mai 2024, 23:03
Postat de Chris.Dumitrescu pe 16 Mai 2024, 22:09

Nu e vorba de asta, cei de la FRF pot fi notificati prin executor de decizie, iar in caz de neconformare, nerespectarea hotărârilor judecătoresti e infractiune. Nu merge chiar asa cum ziceti voi, asa usor. Il vezi pe Burleanu sa riste sa fie cercetat penal pentru o nimica toata? Cred ca nu, el sufla si in iaurt, e vorba de cariera lui.

Succes

Chris.Dumitrescu
Chris.Dumitrescu  •  16 Mai 2024, 22:09
Postat de Dobermannul pe 16 Mai 2024, 20:24

Of Cristi greu cu tine. FRF nu poate notifica UEFA fara decizia si motivarea instantei civile. Iar daca ar face-o ca sa nu se faca de ras cu ce scrie acolo sunt convins ca aia le vor cere. Si atunci sa vezi ... ca se vor tavali pe jos de ras aia si noi alaturi de ei. Voi intelegeti ca ce scrie acolo este o ... (nu spun ce ca ma vor bana pe buna dreptate) ?

Nu e vorba de asta, cei de la FRF pot fi notificati prin executor de decizie, iar in caz de neconformare, nerespectarea hotărârilor judecătoresti e infractiune. Nu merge chiar asa cum ziceti voi, asa usor. Il vezi pe Burleanu sa riste sa fie cercetat penal pentru o nimica toata? Cred ca nu, el sufla si in iaurt, e vorba de cariera lui.

Chris.Dumitrescu
Chris.Dumitrescu  •  16 Mai 2024, 22:06
Postat de stefanf78 pe 16 Mai 2024, 20:14

Să constate în baza deciziei unei instanțe nesportive o chestia sportivă, haida de…

Sunt drepturi de natură nepatrimoniala. Orice distinctie, merite, onoruri, cupe, clasări, sunt de natură nepatrimoniala. Asa cum sunt drepturi patrimoniale (mai importante pentru unii), exista si drepturi nepatrimoniale (pentru altii la fel de importante). E adevarat ca nu justitia română trebuie sa informeze UEFA , ci tocmai FRF trebuie sa se conformeze ca toate efectele deciziei judecatoresti sa fie realizate ata pe plan intern cat si international.

US27mereu_superiori
US27mereu_superiori  •  16 Mai 2024, 21:23
Postat de _Adrian_1 pe 16 Mai 2024, 20:33

Da, da, sigur, de-aia te zvarcolesti in chinuri prestand sute de mesaje cu fiecare template zamislit de subinginerul cartonat. SARMANE, a venit si decizia asta, urmeaza rapid disparitia CCE din dreptul zecesebe pe site la UEFA, ia scrie cu manuta ta ce o sa spui atunci? CA STATUL PARALEL L-A FACUT PE CIOBANAS? :)) Plangi ma cu decenta :))

Nu va disparea nimic de pe site-ul UEFA, n-are cum. Va inteleg ca ati fost umiliti in playoff, 1 singur punct in 9 etape, o rusine absoluta. Si acum proclamati victorii si va bucurati de scenarii imaginare asa cum va inchipuiati tot imaginar si va faceati calcule la inceput de playoff ca FCSB va pierde cu Cfr in gruia si cu rapidu si se va apropia la 4 puncte. Aveti dreptul sa visati, mai ales cand ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

US27mereu_superiori
US27mereu_superiori  •  16 Mai 2024, 21:20
Postat de terra.nova pe 16 Mai 2024, 17:06

Gresit clonache avem 4 titluri pentru ca avem palmaresul, clona fcsb fara nume si palmares are doar 1, daca o.recunoaste ca Steaua de ce nu joaca in Europa cu numele si stema Stelei? :)))

Tu esti fanul clonei CSU Craiolguta, nu aveti nimic. Clubul CSU Craiova condus de Badea are palmaresul. Nu inteleg ce tot vrei sa spui, gata s-a decis deja: UEFA a zis ca acea clona infiintata de olguta vasilescu in liga 2 nu poate juca in cupele europene ca e o clona fara istorie. Nu mai e nimic de discutat aici. Noi suntem recunoscuti de UEFA, voi nu. Tu chiar esti prost rau. End of story.

Dobermannul
Dobermannul  •  16 Mai 2024, 21:04
Postat de _Adrian_1 pe 16 Mai 2024, 20:33

Da, da, sigur, de-aia te zvarcolesti in chinuri prestand sute de mesaje cu fiecare template zamislit de subinginerul cartonat. SARMANE, a venit si decizia asta, urmeaza rapid disparitia CCE din dreptul zecesebe pe site la UEFA, ia scrie cu manuta ta ce o sa spui atunci? CA STATUL PARALEL L-A FACUT PE CIOBANAS? :)) Plangi ma cu decenta :))

Deci iar ai ajuns la tipat si ras singur. Nasol si nu vrei sa intelegi sa iei macar o pauza.

_Adrian_1
_Adrian_1  •  16 Mai 2024, 20:33
Postat de Dobermannul pe 16 Mai 2024, 15:46

Calm omule ca din tipete nu se intelege nimic. Bine ca n-ai si ras, e si asta un progres. Asa ca fa o pauza concentreza-te si apoi vorbeste. Hai omule intelege ca eu sunt aici sa ma amuz de cei ca tine. Povestea asta cu Becali si anti Becali e de un haz teribil. Va provoc si nu rezistati provocarii.

Da, da, sigur, de-aia te zvarcolesti in chinuri prestand sute de mesaje cu fiecare template zamislit de subinginerul cartonat. SARMANE, a venit si decizia asta, urmeaza rapid disparitia CCE din dreptul zecesebe pe site la UEFA, ia scrie cu manuta ta ce o sa spui atunci? CA STATUL PARALEL L-A FACUT PE CIOBANAS? :)) Plangi ma cu decenta :))

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 39
Comentează