Comentarii (383)
Dobermannul
Dobermannul  •  18 Mai 2024, 16:58
Postat de Chris.Dumitrescu pe 18 Mai 2024, 15:55

Cred ca nu e cazul sa faca plangere penala pentru fapta comisa acum zeci de ani (evident prescrisă), ei pot sa anunte FRF decizia instantei, obligatorie si executorie. De asemenea pot cere FRF-ului să anunte UEFA si celelalte entitati sportive internationale cu privire la situatia palmaresului cui apartine. Doar in cazul in care FRF nu se conformeaza, intradevar Steaua Bucuresti poate sa facă plângere penala impotriva reprezentantilor ei, cat si entității ca persoană juridică, pentru faptul că refuză să pună în aplicare o sentință judecătoreasca. E infractiune prevăzută de Codul penal.

Crezi aiurea. Voi luati din discutii de bodega aiureli de la comeseni si apoi le bagati aici ca certitudini. Ba dreptul e si asta o meserie, nu-l ai in ADN la nascare ... Dar de unde sa stiti voi astia pupatori de steaguri si sigle ...

Chris.Dumitrescu
Chris.Dumitrescu  •  18 Mai 2024, 15:55
Postat de Dobermannul pe 17 Mai 2024, 15:54

Wawww!!! Acum vad ca si CSA Steaua face somatii publice despre o escrocherie comisa de Becali cu sprijinul presupus de ei al FRF dar nu plangere penala. Hai ma, curaj MApN ... da-i cu plangerea penala sa radem pe saturate.

Cred ca nu e cazul sa faca plangere penala pentru fapta comisa acum zeci de ani (evident prescrisă), ei pot sa anunte FRF decizia instantei, obligatorie si executorie. De asemenea pot cere FRF-ului să anunte UEFA si celelalte entitati sportive internationale cu privire la situatia palmaresului cui apartine. Doar in cazul in care FRF nu se conformeaza, intradevar Steaua Bucuresti poate sa facă plângere penala impotriva reprezentantilor ei, cat si entității ca persoană juridică, pentru faptul că refuză să pună în aplicare o sentință judecătoreasca. E infractiune prevăzută de Codul penal.

fabulos
fabulos  •  18 Mai 2024, 11:33
Postat de stefanf78 pe 18 Mai 2024, 10:44

Nu știm destul de multe, dar ne place să ne dăm cu părerea… Eu aștept finalul, ca să știu dacă mai susțin Steaua (în prima ligă) sau nu mă mai interesează de fotbal. Nu voi mai susține vreodată o echipă a CS al Armatei, asta e clar. Spor!

Ne dam cu părerea pe ceea ce știm sigur. Steaua este în Liga 2 și este complet separată de Fcsb,. asta este sigur.

fabulos
fabulos  •  18 Mai 2024, 11:27
Postat de stefanf78 pe 18 Mai 2024, 10:37

Ești tare, le amesteci profi. Eu vorbesc doar de echipa de fotbal a CS al Armatei, lasă clubul și celelalte secții și nu le mai compara cu liniile de producție NIKE, te rog. Care e proprietarul (unic - scrie aici numele lui ca să verific că azi e același cu cel din ‘47) echipei de fotbal a CS al Armatei și cum a avut continuitate echipa din ‘47 până azi, cam asta aș vrea să aflu, merci.

Pai nu există diferență între ele. Toate secțiile au același CUI și CIS. Proprietarul a fost Armata. Schimbările de denumire s-au făcut la aceeași instituție. Întreruperea activității unei secții, cum a fost la cea de fotbal, nu înseamnă întreruperea activității Clubului. Acum dacă Becali renunță la fotbal masculin pentru 5 ani când reia activitatea o reia tot fiind Fcsb, nu va fi o firmă nouă. Nu există echipa de fotbal Steaua București și Clubul Sportiv Steaua București. Există Clubul Sportiv Steaua cu echipele de fotbal, baschet, handbal, polo, etc. Toate aparțin de club, nu sunt separate nu există 32 de Steaua București. Cu placere.

stefanf78
stefanf78  •  18 Mai 2024, 10:44
Postat de fabulos pe 17 Mai 2024, 23:34

Nu știm pentru ca nu avem un audit, poate există și nu știm, cu valoarea jucătorilor, totalul datoriilor și cum au fost făcute acestea. Pentru unul cu trei trei condamnări, cu altă speță prescrisă, cu sume de bani neachitate către Steaua și PMB, cu alte cazuri gen Avicola Iași, se prea poate sa ai dreptate, are circumstanțe agravante. Sunt mulți care cred astea și dacă sunt mulți sigur au dreptate, nu contează ca nu există o decizie a justiției în acest sens.

Nu știm destul de multe, dar ne place să ne dăm cu părerea… Eu aștept finalul, ca să știu dacă mai susțin Steaua (în prima ligă) sau nu mă mai interesează de fotbal. Nu voi mai susține vreodată o echipă a CS al Armatei, asta e clar. Spor!

stefanf78
stefanf78  •  18 Mai 2024, 10:37
Postat de fabulos pe 17 Mai 2024, 20:50

Da. CSA Steaua are activitate neîntreruptă din 1947 până în prezent. Faptul ca o secție sportivă își încetează activitatea nu înseamnă că toată instituția își încetează activitatea. La fel, dacă Steaua înființează secția de fotbal feminin nu înseamnă că a înființat o firma nouă. Nike dacă nu mai fabrica ghete cu crampoane doi ani de zile, închide total secția, nu înseamnă că se desființează firma. Iar peste o perioadă dacă reîncepe fabricarea lor nu înseamnă că este o firmă nouă. Se întâmplă în viața firmelor sa închidă sau sa deschidă diverse secții de producție. Eu cred că tu ai înțeles dar îți vine greu sa crezi ca s-a întâmplat asa ceva. Probabil le-a fost frică celor de la CSA sa vândă echipa. Asta e.

Ești tare, le amesteci profi. Eu vorbesc doar de echipa de fotbal a CS al Armatei, lasă clubul și celelalte secții și nu le mai compara cu liniile de producție NIKE, te rog. Care e proprietarul (unic - scrie aici numele lui ca să verific că azi e același cu cel din ‘47) echipei de fotbal a CS al Armatei și cum a avut continuitate echipa din ‘47 până azi, cam asta aș vrea să aflu, merci.

_Adrian_1
_Adrian_1  •  17 Mai 2024, 23:58
Postat de fabulos pe 17 Mai 2024, 15:20

Tocmai aici a fost problema, ONG-ul nu se putea transforma in SA. De aceea Becali a infiintat o firma noua, cu falsul nume Steaua. Ancheta aceea se referea la preluarea AFC-ului, parca. De retinut ca AFC Steaua nu a preluat absolut nimic in proprietate de la Steaua deci nu avea ce sa dea mai departe.

De-aia s-a si dat NUP in dosarul ala. AFC Steaua nu avea nici marca, nici nume, nici palmares, nimic, toate erau imprumutate. Din moment ce nu avea nimic insemna ca nu se furase nimic, deci fapta nu exista. A, ca gigimea isi imagineaza altceva, pai nu se pot ancheta penal fanteziile prostimii... :))

fabulos
fabulos  •  17 Mai 2024, 23:34
Postat de stefanf78 pe 17 Mai 2024, 22:12

Eu, nu știm! Știm foarte bine, au fost furați de cioban, dar nu s’a prins nimeni ani de zile, atât de proști suntem!

Nu știm pentru ca nu avem un audit, poate există și nu știm, cu valoarea jucătorilor, totalul datoriilor și cum au fost făcute acestea. Pentru unul cu trei trei condamnări, cu altă speță prescrisă, cu sume de bani neachitate către Steaua și PMB, cu alte cazuri gen Avicola Iași, se prea poate sa ai dreptate, are circumstanțe agravante. Sunt mulți care cred astea și dacă sunt mulți sigur au dreptate, nu contează ca nu există o decizie a justiției în acest sens.

stefanf78
stefanf78  •  17 Mai 2024, 22:12
Postat de fabulos pe 17 Mai 2024, 21:07

Foarte bune întrebări. Nici nu știm cum au trecut jucătorii de la o societate la alta.

Eu, nu știm! Știm foarte bine, au fost furați de cioban, dar nu s’a prins nimeni ani de zile, atât de proști suntem!

stefanf78
stefanf78  •  17 Mai 2024, 22:11
Postat de iri_ pe 17 Mai 2024, 19:25

Ba tu nu te auzi ce zici? Pai cum ce are, pentru ce se lupta de atatia ani pt palmaresul asta daca nu are nici o valoare comerciala? Pai daca nu detii palmaersul, ce activitate comerciala mai poti sa faci cand nimeni nu te crede cand sustii ca ai castigat cupa campionilor in 1986, cum mai vinzi tricouri cu Duckadam daca tu nu detii palmaresul?

Da, ai dreptate, de câteva zile CS al Armatei a vândut miliarde de tricouri cu numele lui Duckadam, mea culpa.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 39
Comentează