Comentarii (108)
Catalynn..__
Catalynn..__  •  02 Martie 2023, 16:13
Postat de freddy pe 02 Martie 2023, 14:25

Nu ai înțeles nimic din ce am scris, ai repetat aceleași lucruri pe care le ai scris de un milion de ori și m ai jignit. Și tu ești de partea bună. Bine mă. Cum zici tu. Vedem ce se întâmplă pana la urma. Cine cu ce și cu cine rămâne. Dar vorba lui Lucian. Niciodată talpanist.

Acum pe bune, am spus io vreodată ca vreau fcsbisti in Ghencea!? Nu bre, nici in plimbare cu câinele nu sunteți bineveniți! :-))) Chiar îmi doresc ca tu și restul fcsbistilor sa îmbrățișați identitatea clubului becalist, sa fiți fcsbisti pana la capăt, nu sa va tot dați drept steliști! Niciodată talpaniști, pe vecie fcsbisti! :-))) Ce nu înțeleg e de ce va e atât de jena de echipa pe care spuneti ca o iubiți! Dacă ești întrebat, de ce îți e rusine sa spui ca ești fcsbist, dacă așa se numește echipa ta!? Înțeleg sa îți fie jena sa spui ca ești becalist, însă uite, io sunt chiar mândru sa mă numesc “talpanist”! Nu îți cer atât, ci doar sa te identifici după numele echipei, atât! Hai sa te vedem, poți!? :-)))

Hcm27
Hcm27  •  02 Martie 2023, 16:02
Postat de Catalynn..__ pe 02 Martie 2023, 11:00

La proces e prezent cine trebuie, cel mai bun om al nostru, cu peste 20 de victorii și practic nicio înfrângere. :-))) Acum pe bune, de când justiția se face in strada!? Poate însă ca ma duceam, luând cu mine o sticla de șampanie. Doar ca am spus din capul locului ca in cel mai fericit caz se rămâne in pronunțare, verdict pe loc, la botul calului nu am fi avut. Așa ca da, sunt fericit și mă simt bineeee, șampania e la rece, o destupam peste 2 saptamâni! :-)))

Credeam ca te-ai dus cu sticla goala, sau, cel mult "rasuflata".Dacă justiția nu se face în strada, aspect perfect de acord cu tine, atunci aceia, ce cautau pe acolo?Te întreb, nu dau cu parul

Hcm27
Hcm27  •  02 Martie 2023, 15:56
Postat de Catalynn..__ pe 02 Martie 2023, 13:01

Bă Pinocchio, a salvat Steaua de cioban și fcsbistii lui! Rămâneți in Berceni, chiar NU va vrem in Ghencea nici măcar in vizită***!!!

Vorba lui Lapusneanu:"dacă voi nu ma vreti, eu va vreau!"

Catalynn..__
Catalynn..__  •  02 Martie 2023, 15:46
Postat de musu23 pe 02 Martie 2023, 15:01

Ba nu ai inteles nimic. Citeste si celelate postari ale mele. Prima postare in care incerc sa explic la toti "priceputii" difernta intre palmares si trofee. Cum am.spus si atunci. Un palmares sportiv NU SE POATE DIVIZA NICIODATA !!! PT ca nu este palpabil. Palmaresul sportiv este continuitatea sportiva a unei echipe. Deja ma doare capul sa explic la toti desteptii diferentele intre Palmares si brand, nume, marci etc..imainte toti erau specialisti in fotbal si politic. Puteai vb ca toti se pricep la fotbal si politic. Acum sunt toti specialisti in drept. Maine o sa ne si operati si tratati la spitale, ca asa e romanul se pricepe la orice :))) asa este ..aveti dreptate Steaua este echipa din liga 2 ce joaca meci de meci cu 500 de oameni in tribune. Astia laltii sunt Fcsb. . .

Cum am spus, spre deosebire de imensa majoritate fcsbistilor tu ai înțeles perfect treaba, însă acolo unde nu ti-a convenit ai forțat interpretarea. Și da, Steaua este echipa din L2, cea care joaca cu 500 de oameni (pot fi 25 sau 10 mii e total irelevant in speța) in tribune, FC fcsb e echipa din L1, fiecare cu identitatea, palmaresul si destinul sau, Steaua nu poate fi FC fcsb, FC fcsb nu poate fi Steaua iar dacă peste ani va exista cadrul legislativ prin care FC fcsb va putea fuziona cu Steaua (cum s-a întâmplat la Farul) FC fcsb va trebui sa decidă dacă va continua ca Steaua (cu palmaresul de rigoare) sau ca FC fcsb (cu palmaresul sau) chiar dacă cluburile vor fuziona palmaresurile nu au cum. Viitorul nu e Farul, nu are palmaresul Farului, e tot echipa din L1 doar ca acum se numește Farul. Putea fi Farul, însă atunci nu mai avea titlul in Palmares. Treburile sunt atât de clare, simple și logice încăt nu trebuie sa fii “specialist in drept” așa cum nu trebuie sa fii meteorolog pt a vedea dacă afara ploua sau nu.

Catalynn..__
Catalynn..__  •  02 Martie 2023, 15:19
Postat de c23655 pe 02 Martie 2023, 14:48

Minti de ingheata apele! Sectia de fotbal s-a desprins in 1998, nu s-a inchis. Si o alta sectie de fotbal a fost infiintata la CSA Steaua in 2014, nu 2017. E suficient ca majoritatea completului de judecata sa fie de aceeasi parere ca presedinta de la procesul dintre CSU si FCU care a spus clar ca palmaresul a ramas la echipa care a continuat activitatea fotbalistica. Stati linistiti, palmaresul nu pleaca de la Steaua (FCSB), si inventia lui Talpan va disparea la fel de repede cum a aparut, neavand drept de promovare in liga 1 fiind doar niste amatori.

“Desprinderea” aia de care zici s-a făcut prost, astfel ca deși AFC Steaua a funcționat cu acordul Stelei a fost nula de drept, deci AFC Steaua NU a fost Steaua. S-a dorit ca AFC sa fie un fel de franciza însă din păcate, poate și din cauza cadrului legislativ de atunci, rezultatul a fost pur și simplu o alta entitate, complet separată de Steaua. După ‘98 CSA Steaua nu a mai avut in componență secție de fotbal, aceasta fiind adăugată abia in 2014 cum spui, prin “ Ordinul nr. 125/2014 pentru modificarea art. 8 alin. (3) din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Clubului Sportiv al Armatei "Steaua", aprobat prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.115/2013”. Prin acest ordin la “disciplinele pe echipe” se adauga și fotbal pe lista. Ca secția a început sa funcționeze de fapt abia in 2017 e alta treaba, însă pana in 2014 fotbalul pur și simplu nu mai exista in schema de organizatorica a Stelei. Despre promovare discutam in Mai, dacă terminam pe locurile 1 sau 2 TAS scrie pe noi. Chiar dacă nu câștigam e musai sa ne prezentam, măcar lămurim speța și apoi o putem ataca și in civil fără a risca dezafilierea (după cum știi, înainte de a merge in Instanța e musai sa treci pe la TAS întâi).

Neacsumihaisorin201989
Neacsumihaisorin201989  •  02 Martie 2023, 15:16
Postat de oncica07 pe 02 Martie 2023, 11:25

Cel mai tare a fost suporterul STELEI: "noi cu cine sa tinem,cu puscariasii??!! N avem cum sa tinem cu puscariasii!!":))))))))))

no offence. Care suporterii stelei? ca nu are mai mult de 100-200 si sigur au beneficii de la conducere altfel nu ar veni. Echipa este unde e suporterul...fcsb are medie de 11k pe meci, cea din liga a doua are cam 100-200 oameni. A spus cineva intr-un comm de deasupra ta cum sta treaba cu palmaresu de care vorbiti..

musu23
musu23  •  02 Martie 2023, 15:01
Postat de Catalynn..__ pe 02 Martie 2023, 13:56

Văd ca ai înteles, dar numai ce ti-a convenit! Instanța a spus in felul următor, si oricât nu îți convine, este perfect logic: CSA are palmaresul obtinut de sportivi CSA, secția de fotbal a CSA s-a închis in ‘98, acolo se întrerupe si Palmaresul sau. In ‘98 s-a deschis AFC. In cei 5 ani de existența perfomanțele au fost obținute de sportivii legitimați la AFC Steaua, deci Palmaresul AFC este ‘98-‘03, cât aceasta entitate a funcționat. In 2003 a apărut FC fcsb, cele 5 campionate și restul au fost obținute de sportivii săi, deci au Palmaresul din 2003 pana când FC fcsb va înceta sa existe. CSA nu a încetat niciodată sa existe, clubul a funcționat fără întrerupere din 1947. In 2017 secția de fotbal s-a redeschis, sportivii legitimați acolo vor adauga la performatele globale ale clubului implicit la cele fotbalistice întrerupte in ‘98. Asta e si motivul pt care nu vrem sa auzim de “privatizare”. Ar însemna sa ne întoarcem in ‘98, noua entitate NU va fi Steaua deci va avea propriul Palmares. Singura posibilitate ca palmaresul sa fie unitar era ca Steaua sa își fi vândut/privatizat secția in ‘98, doar ca asta era imposibil, Steaua fiind instituie publica. Palmaresul nu este deci “divizat”, el pur și simplu aparține cluburilor ale căror sportivi le-au realizat, sunt 3 cluburi, fiecare club cu palmaresul sau. Nu e nicio mare filozofie, nu văd pt ce i-au trebuit Justiției 5 ani pt a “constata” o evidență!

Ba nu ai inteles nimic. Citeste si celelate postari ale mele. Prima postare in care incerc sa explic la toti "priceputii" difernta intre palmares si trofee. Cum am.spus si atunci. Un palmares sportiv NU SE POATE DIVIZA NICIODATA !!! PT ca nu este palpabil. Palmaresul sportiv este continuitatea sportiva a unei echipe. Deja ma doare capul sa explic la toti desteptii diferentele intre Palmares si brand, nume, marci etc..imainte toti erau specialisti in fotbal si politic. Puteai vb ca toti se pricep la fotbal si politic. Acum sunt toti specialisti in drept. Maine o sa ne si operati si tratati la spitale, ca asa e romanul se pricepe la orice :))) asa este ..aveti dreptate Steaua este echipa din liga 2 ce joaca meci de meci cu 500 de oameni in tribune. Astia laltii sunt Fcsb. . .

c23655
c23655  •  02 Martie 2023, 14:48
Postat de Catalynn..__ pe 02 Martie 2023, 13:56

Văd ca ai înteles, dar numai ce ti-a convenit! Instanța a spus in felul următor, si oricât nu îți convine, este perfect logic: CSA are palmaresul obtinut de sportivi CSA, secția de fotbal a CSA s-a închis in ‘98, acolo se întrerupe si Palmaresul sau. In ‘98 s-a deschis AFC. In cei 5 ani de existența perfomanțele au fost obținute de sportivii legitimați la AFC Steaua, deci Palmaresul AFC este ‘98-‘03, cât aceasta entitate a funcționat. In 2003 a apărut FC fcsb, cele 5 campionate și restul au fost obținute de sportivii săi, deci au Palmaresul din 2003 pana când FC fcsb va înceta sa existe. CSA nu a încetat niciodată sa existe, clubul a funcționat fără întrerupere din 1947. In 2017 secția de fotbal s-a redeschis, sportivii legitimați acolo vor adauga la performatele globale ale clubului implicit la cele fotbalistice întrerupte in ‘98. Asta e si motivul pt care nu vrem sa auzim de “privatizare”. Ar însemna sa ne întoarcem in ‘98, noua entitate NU va fi Steaua deci va avea propriul Palmares. Singura posibilitate ca palmaresul sa fie unitar era ca Steaua sa își fi vândut/privatizat secția in ‘98, doar ca asta era imposibil, Steaua fiind instituie publica. Palmaresul nu este deci “divizat”, el pur și simplu aparține cluburilor ale căror sportivi le-au realizat, sunt 3 cluburi, fiecare club cu palmaresul sau. Nu e nicio mare filozofie, nu văd pt ce i-au trebuit Justiției 5 ani pt a “constata” o evidență!

Minti de ingheata apele! Sectia de fotbal s-a desprins in 1998, nu s-a inchis. Si o alta sectie de fotbal a fost infiintata la CSA Steaua in 2014, nu 2017. E suficient ca majoritatea completului de judecata sa fie de aceeasi parere ca presedinta de la procesul dintre CSU si FCU care a spus clar ca palmaresul a ramas la echipa care a continuat activitatea fotbalistica. Stati linistiti, palmaresul nu pleaca de la Steaua (FCSB), si inventia lui Talpan va disparea la fel de repede cum a aparut, neavand drept de promovare in liga 1 fiind doar niste amatori.

freddy
freddy  •  02 Martie 2023, 14:25
Postat de Catalynn..__ pe 02 Martie 2023, 13:22

Mă tanatalaule, cati steliști ai văzut tu ca vor ca echipa lor sa fie FC fcsb cum vreți voi ca FC fcsb sa fie Steaua!? Noi strigam la meciurile Stelei pt FC fcsb cum faceți voi la ale voastre, scandând pro Steaua!? Voi NU aveți cum sa castigati, pur și simplu legea, oricât ai interpretat-o, nu e de partea voastră. Am spus de atâtea ori: NU poți prelua Palmaresul unui club, așa cum sa zicem ai prelua un lot de jucatori sau un stadion! Poți doar cumpara clubul și atunci vine la pachet și cu istoria sa, palmaresul. Putea cineva cumpăra Steaua!? Nu! De ce!? Pt ca Steaua este instituie publica și o instituție publica NU se poate privatiza nici măcar pe bucăți. Asta e legea!!! E atât de clară ca pur și simplu nu ai ce interpreta, oricât ai calcula 1+1 tot egal 2 îți iese. Ce sa facă ICCJ!? Sa rescrie legea!? OK, pot găsi anumite chichițe cum ca drepturile procesuale ale FC fcsb nu au fost pe deplin respectate. Cam asta ar fi singura voastră “victorie” in sensul ca procesul se întoarce la CAB apoi iar la ICCJ și mai pierdem 2 ani degeaba, rezultatul nu are cum sa fie altul!

Nu ai înțeles nimic din ce am scris, ai repetat aceleași lucruri pe care le ai scris de un milion de ori și m ai jignit. Și tu ești de partea bună. Bine mă. Cum zici tu. Vedem ce se întâmplă pana la urma. Cine cu ce și cu cine rămâne. Dar vorba lui Lucian. Niciodată talpanist.

flick2020
flick2020  •  02 Martie 2023, 14:22
Postat de m3lku pe 02 Martie 2023, 13:29

În practica sportivă de peste tot în lume așa-zisa "continuitate sportivă" nu valorează nici cât negru sub unghie. Cazul cel mai grăitor: actuala echipă Mercedes din Formula 1 este fosta echipă Brawn GP (are același sediu, aceiași angajați și același drept de participare în F1 - sau, pe înțelesul vostru, continuitatea sportivă a lui Brawn GP, pentru că în F1 nu se promovează și nu se retrogradează, sunt 10 echipe care au dreptul de a participa). Dar și Brawn GP (care a existat doar un an), este de fapt fosta echipă Honda Racing, care și ea e fosta echipă British American Racing, care și ea este fosta echipă Tyrrell, înființată în 1968. Dar toate titlurile astea câștigate de Hamilton și Rosberg nu fac parte din palmaresul lui Tyrrell, ci din cel al lui Mercedes, același Mercedes care a câștigat și campionatele din 1954 și 1955, mult înainte să se înființeze Tyrrell. Deci Mercedes deține atât palmaresul din 1954 și 1955 cât și cel din 2014 încoace, de când s-a lipit brandul Mercedes de o altă echipă care până atunci se numea altfel (Tyrrell/BAR/Honda/Brawn). Așa și Steaua, ar trebui să aibă atât palmaresul 1947-1998, cât și 1998-2003, dar și cel din 2003 până în 2017, cât timp echipa lui Becali s-a numit Steaua. Altfel, interpretarea juridică (care nu ține cont de practica sportivă) e clară: palmaresul aparține entității juridice care a realizat performanța: CSA între '47-'98, AFC între '98 și '03 și FCSB in 2003 încoace.

Ai gresit articolul. Faci paralele fara sens.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 11
Comentează