Comentarii (452)
tatastrumf
tatastrumf  •  31 August 2020, 00:35
Postat de catalynn pe 31 August 2020, 00:30

Virgile, spune-i asistentului tău ca el e irelevant, tu ești singurul care știe ... “buba”. El poate scrie orice și interpreta orice semantica după ureche, e degeaba, nu a cântărit in Instanța. Încă odată, tu ești SINGURUL suficient de destept care știe acest “detaliu”, nimeni altul nu l-a văzut pana acum! Așa ca repet: asta era “buba”!? Sau de fapt sunt mai multe “bube”!? :-))) Lamuteste-ne! :-))) Lumineaza-ne Maria Ta ! :-))))

Eu sunt secretarul lui , asa ca eu raspund : BUBA este in decizia ICCJ , cea prin care ati primit numele si sigla inapoi ! Chiar ICCJ recunoaste ca Armata a cedat sectia de fotbal, ca atare singura continuatoare este Asociatia catre care Armata a cedat in 1998 ( adica Steaua lui Paunescu ) . Faptul ca acea Asociatie nu are dreptul sa foloseasca numele STEAUA este irelevant din punct de vedere sportiv. Cea care are dreptul sa continue activitatea fotbalistica, si a si facut-o facand performante europene, este Steaua lui Gigi. Seful tau, Talpan, cunoaste aceasta BUBA , acesta este si motivul pentru care el, care deschide proces si daca Gigi isi leaga sireturile gresit dimineata, NU A DESCHIS ( si nici nu va deschide vreodata ) PROCES prin care sa ATACE PROTOCOLUL din 7 martie 1999 :)))))))

dinamofever
dinamofever  •  31 August 2020, 00:35
Postat de hala... pe 31 August 2020, 00:26

*** SI DE UNDE ERA RESPECTIVUL ..HAIDUC? :))))))))) GOGULE GOGULE..

Trecute. La Mina Minovici sunt numai sule de ardeleni contemporani. Le recoltează pe bază de ADN și se comandă borcane pe măsură. Plus sute de kilograme de formol, de mostră. :))

roja.azul
roja.azul  •  31 August 2020, 00:32
Postat de catalynn pe 31 August 2020, 00:30

Virgile, spune-i asistentului tău ca el e irelevant, tu ești singurul care știe ... “buba”. El poate scrie orice și interpreta orice semantica după ureche, e degeaba, nu a cântărit in Instanța. Încă odată, tu ești SINGURUL suficient de destept care știe acest “detaliu”, nimeni altul nu l-a văzut pana acum! Așa ca repet: asta era “buba”!? Sau de fapt sunt mai multe “bube”!? :-))) Lamuteste-ne! :-))) Lumineaza-ne Maria Ta ! :-))))

Mai bine va las nelamuriti! Sau incearca direct la Virgil, eu nu sunt avocat!:))

Silvio
Silvio  •  31 August 2020, 00:30
Postat de tatastrumf pe 31 August 2020, 00:23

Deci, pana una alta, avem decizia ICCJ care spune ca Armata a instrainat sectia de fotbal, Armata a cedat sectia de fotbal prin protocolul semnat in 7 martie 1999 intre Armata si Paunescu. Studiind ACEST protocol ICCJ a decis in decizia nr. 3425/03.12.2014, ca protocolul este legal, ca activitatea fotbalistica a fost transferata catre Paunescu DAR NU SI NUMELE SI SIGLA. Spune chiar ICCJ in Decizie : " Astfel, nu se poate prezuma că, prin CEDAREA ACTIVITATII FOTBALISTICE PROFESIONALE, reclamantul a înțeles să cedeze marca în cauză, prin raportare la cele menționate anterior, dar și la faptul că emblema ce constituie marca în cauză nu era folosită doar de către echipa de fotbal, așa cum s-a reținut mai sus” ... Ca urmare, Armata poate sa infiinteze inca 20 de sectii de fotbal, ele nu vor avea dpdv al UEFA nici un palmares :)))))))

EXACT!! Catalynn *** nu e in stare sa inteleaga un lucru atat de simplu: CONTINUITATE! Saracul, cate traume sufera seara de seara, inghite in sec la fiecare 3-0 administrat de FCSB (Fotbal Club Steaua Bucuresti).

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

tatastrumf
tatastrumf  •  31 August 2020, 00:30
Postat de catalynn pe 31 August 2020, 00:24

Da, este vina răposatului Cârlan, cel care era șeful departamentului marketing și nu a folosit mărcile respective. Însă ghici ce!? Deși Steaua a fost “decăzută”, nu a însemnat nici măcar o secunda ca respectivele mărci puteau fi folosite de alții. Ce a făcut Talpan!? Le-a înregistrat iar, așa totul nu a fost decât o mare pierdere de timp. De bani mai puțin pt ca taxele respective practic trec dintr-un buzunar al statului in altul. Te-ai prins!? :-))))

Eu m-am prins ca Armata a primit inapoi numele si sigla pentru ca atunci cand a instrainat sectia de fotbla prin Protocolul din 7 martie 1999 , desi la punctul 10 scria : "Marca de identificare a Asociației Fotbal Club Steaua București este cea înregistrată la Oficiul de Stat de Invenții și Mărci, conferind asociației ( asociatia lui Paunescu ) dreptul asupra mărcii, dobândit și protejat prin Legea nr. 84/15.04.1998." , ICCJ a hotarat ca pentru ca si celelalte sectii handbal, scrima, atletism aveau acelasi nume Steaua, " nu se poate prezuma că, prin CEDAREA ACTIVITATII FOTBALISTICE PROFESIONALE, reclamantul a înțeles să cedeze marca în cauză, prin raportare la cele menționate anterior, dar și la faptul că emblema ce constituie marca în cauză nu era folosită doar de către echipa de fotbal, așa cum s-a reținut mai sus” . Deci, desi numele este la Armata, echipa este la Gigi, asa ca daca vreti sa jucati fotbal, va faceti alta sectie de fotbal ( cum ati facut in 2017 ) puneti sigla pe ea si o luati de la ZERO, din 2017 :))) Ca aia veche, cu palmares cu tot, e la Gigi :)

catalynn
catalynn  •  31 August 2020, 00:30
Postat de roja.azul pe 31 August 2020, 00:18

Esti baiat destept, trebuie sa-ti spun eu!:)) Sunt mai multe lucruri la mijloc! Asta doar dovedeste ca sectia de fotbal s-a rupt de club in 98 si a iesit de sub tutela MAPN in 2000!:)))

Virgile, spune-i asistentului tău ca el e irelevant, tu ești singurul care știe ... “buba”. El poate scrie orice și interpreta orice semantica după ureche, e degeaba, nu a cântărit in Instanța. Încă odată, tu ești SINGURUL suficient de destept care știe acest “detaliu”, nimeni altul nu l-a văzut pana acum! Așa ca repet: asta era “buba”!? Sau de fapt sunt mai multe “bube”!? :-))) Lamuteste-ne! :-))) Lumineaza-ne Maria Ta ! :-))))

roja.azul
roja.azul  •  31 August 2020, 00:29
Postat de Titi Suru pe 31 August 2020, 00:20

nu Cataline .. asta-i istoria !!

Astea-s argumentele in sprijinul afirmatiei ca CSA a cedat sectia de fotbal catre AFC si ulterior AFC-ul a iesit de sub tutela MAPN! Asta ca sa nu mai vad ineptii de genul: AFC-ul a fost al armatei!:)))

100550221766435
Titi Suru  •  31 August 2020, 00:27
Postat de hala... pe 31 August 2020, 00:18

:)))))))) PAI MAI DEVREME SPUNEAI DE O CARUTA..NU? O DAI IN ..SENS GIRATORIU?

nu , n-o dau ca la Ploiesti ... doar am raspuns ... unei provocari... si pe parcurs mi-am dat seama ca ...raspunsil respectiv ..nu ma caracterizeaza !!

hala...
hala...  •  31 August 2020, 00:26
Postat de dinamofever pe 31 August 2020, 00:19

cine au fost ei și cine ești tu?

*** SI DE UNDE ERA RESPECTIVUL ..HAIDUC? :))))))))) GOGULE GOGULE..

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

roja.azul
roja.azul  •  31 August 2020, 00:25
Postat de tatastrumf pe 31 August 2020, 00:19

Nu i-a fost greu, dar a uitat sa stearga partea cu " drept de apel in 30 de zile" , adica hotararea nu este definitiva, si poate fi intoarsa la apel sau la ICCJ, asa cum TOATE instantele i-au dat dreptate lui Gigi cu sigla , si la ICCJ instanta a intors totul cu 180 de grade :)))

A dat-o la intors pentru ca asa trebuia sa iasa! O furaciune teribila cu largul concurs al "justitiei". Sa iei tu marca cu copy-paste si sa o inregistrezi dupa ce Fc Steaua o facuse deja, dupa care sa invoci reaua credinta, e culmea! Si ICCJ ii da dreptate hotului! Speta cu palmaresul se va judeca pe fond, practic actiunea in constatare a lui Talpan si constatarea doamnei clatita sunt egale cu 0! Totul se va rejudeca de la 0!!!

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 46
Comentează