Comentarii (443)
davidgraham
davidgraham  •  28 Iunie 2021, 18:27

Cand un club ca Steaua aducea in tribune in medie 15-20 mii de spectatori iar la meciurile internationale 30-40 de mii si bugetul se formeaza din bilete vandute in proportie de aproape 25-30% atunci poti sa spui ca MASA DE FANI ca COMPONENTA DE BRAND este ESENTIALA. Cand foarte multi jucatori buni si foarte buni din campionatul romanesc vor sa joace doar la STEAUA, inseamna ca forta de atragere a JUCATORILOR (VANDABILI) ca COMPONENTA DE BRAND este ESENTIALA. Acei jucatori pot fi vanduti apoi pe sume importante ceea ce poate duce la bunastarea clubului. Nu mai vorbesc de materialele de marketing si alte produse de brand care aduc bani... Toate astea nu au fost platite in '90, nici in '97, nici in 2003 si nici acum... Brandul Steaua apartine pe drept CSA iar oportunistii capitalismului bulibashit cu specific romanesc trebuie sa-si puna pofta in cui... unde CUI = propriul Cod Unic de Inregistrare. :)

ticbic
ticbic  •  28 Iunie 2021, 18:28
Postat de adi_stelistul pe 28 Iunie 2021, 18:06

Ma, eu am vorbit despre Becali in comentariu pur conjunctural. Nu el e subiectul, Steaua e. Si lucrurile stau asa: palmaresul pana in 1998 e al Stelei. Frumos! Dar dupa aceea nu. Lasa-l pe Becali! Domnii generali, ca ei i-au dat echipa lui Becali (!!!), au comis-o de fapt cu 5 ani mai devreme. Ca sa ne intelegem. Daca ce s-a intamplat la echipa pe care o numeam Steaua dupa 1998 nu e palmaresul Stelei inseamna ca denumeam in mod gresit o entitate, confundand-o cu una care nu mai exista. Pare complicat, dar nu e! Asta-i tot. Toata povestea pornita de niste smecheri care, dupa ce s-au batut pe burta cu Becali ani de zile, au devenit dintr-o "ingrijorati" de Steaua, a dus intr-o fundatura. Cand se pupau cu el la oficiala, cu cine credeau ca au de-a face? Becali a distrus Steaua, asta e un truism. Dar sa mi-i faceti eroi pe cei ce i-au dat-o s-o distruga... mi se pare haios rau!!!

Din cate pricep eu, instanta si-a depasit cu mult speta de judecata; Pentru ca, Talpan a revendicat in instanta palmaresul pana in 2003; in niciun caz procesul nu a fost pentru stabilirea perioadelor de palmares. Cu alte cuvinte, instanta se putea pronunta doar pentru ceea ce i s-a cerut sa judece, si anume palmaresul pana in 2003. NU i s-a cerut sa decida si sa-l imparta intr-un fel sau altul! Cu toate astea, instanta s-a abatut de la speta dosarului si a decis impartirea palmaresului dupa cum a crezut de cuviinta, desi NU asta era obiectul procesului! Din punctul asta de vedere, e evident un viciu de procedura juridica si oricand la CEDO poate fi amendat si incriminat statul roman! Cu actiune in anulare si cu daune materiale!

observator_federal
observator_federal  •  28 Iunie 2021, 18:28
Postat de kuba pe 28 Iunie 2021, 18:25

CSU Mogoșoaia nu deține marca deci nici palmaresul! Marca o poți închiria palmaresul nu! Așa ca prazare cs litera u nu are decât marca închiriată bineînțeles cu ajutorul politic al PSD-ului!

Mi se pare mie sau decizia de azi a Curții de Apel te-a indispus?

cj666
cj666  •  28 Iunie 2021, 18:27

Oare frf nu ar trebui sa se autosesizeze si sa retrogradeze clona murdara ciobaneasca in liga a 4-a? Sa o ia de jos ca toate echipele, fara posibilitate de promovare vreo 2-3 ani pentru frauda?

kuba
kuba  •  28 Iunie 2021, 18:25
Postat de suporterucv pe 28 Iunie 2021, 18:23

Mititelu prin 2013 : ”palmaresul este indivizibil de marca” . Uite ca a avut dreptate :))))

CSU Mogoșoaia nu deține marca deci nici palmaresul! Marca o poți închiria palmaresul nu! Așa ca prazare cs litera u nu are decât marca închiriată bineînțeles cu ajutorul politic al PSD-ului!

reteleanu
reteleanu  •  28 Iunie 2021, 18:23
Postat de adi_stelistul pe 28 Iunie 2021, 18:19

Da, din pacate discutia se poarta pro-Becali / anti-Becali. De fapt singurul lucru cert "obtinut" pana acum e ca Steaua a disparut cel putin o vreme din istoria fotbalului romanesc. Ca si cum n-ar fi fost! Sa sustii ca Becali a facut-o, cand el a primit pleasca de la generali e ... naivitate, ca sa zic asa. Ca e din 1998, ca e din 2003 ... nu conteaza. Steaua n-a existat o buna bucata de vreme! Si ne bucuram de nu mai putem ca Becali a "muscat-o". O fi si asta o victorie! Faptul ca Becali e subiect in poveste nu e vina mea, nici a oricarui alt stelist obisnuit, ci tocmai a celor ce acum pozeaza in salvatori. Da' bine ca au audienta, suntem salvati.

doar asta ramane, din pacate. desfiintarea stelei, a rapidului, falimentarea lui dinamo, razboiul intern din craiova... de fapt, scena simbol al anilor astia grotesti ramane bataia din tribune intre romani la meciul cu ungaria, cand maghiarii efectiv s-au stricat de ras...

kuba
kuba  •  28 Iunie 2021, 18:23
Postat de observator_federal pe 28 Iunie 2021, 18:18

Dacă Fcsb nu e Steaua, cum de a apărut direct în Liga 1? FRF/LPF puteți să iexplicați asta pe înțelesul tuturor (aici includ și UEFA, cea care i-a acordat lui Gigi ani buni cote speciale pentru Cupa Campionilor din recalculul profitului anual UEFA).

Așa cum a apărut clona Mogoșoaia direct in Liga 2 și cum a fost acceptata fuziunea Viitorului cu a Farului! Mai și semnalizezi!

suporterucv
suporterucv  •  28 Iunie 2021, 18:23

Mititelu prin 2013 : ”palmaresul este indivizibil de marca” . Uite ca a avut dreptate :))))

observator_federal
observator_federal  •  28 Iunie 2021, 18:22
Postat de sieucucinetin pe 28 Iunie 2021, 18:19

Deci eu pana in 1998 am tinut cu Steaua, apoi am facut o pauza de 5 ani ( timp in care am mai fost la meciuri dar echipa aia nu exista, era fantoma Stelei! ) apoi din 2003 pana in 2017 am fost la meciuri la Steaua ( Ca Steaua se numea ) si din 2017 sunt la FCSB??? Pe bune? Asta a reusit Talpan? Asta e "victorie"?? Ce *** de victorie?? Ca e o vraiste fara de margini.

Culcă-te, poate ești într-un vis urât (și incoerent). Mâine te vei trezi fecesebist.

hristo8
hristo8  •  28 Iunie 2021, 18:22
Postat de adi_stelistul pe 28 Iunie 2021, 18:19

Da, din pacate discutia se poarta pro-Becali / anti-Becali. De fapt singurul lucru cert "obtinut" pana acum e ca Steaua a disparut cel putin o vreme din istoria fotbalului romanesc. Ca si cum n-ar fi fost! Sa sustii ca Becali a facut-o, cand el a primit pleasca de la generali e ... naivitate, ca sa zic asa. Ca e din 1998, ca e din 2003 ... nu conteaza. Steaua n-a existat o buna bucata de vreme! Si ne bucuram de nu mai putem ca Becali a "muscat-o". O fi si asta o victorie! Faptul ca Becali e subiect in poveste nu e vina mea, nici a oricarui alt stelist obisnuit, ci tocmai a celor ce acum pozeaza in salvatori. Da' bine ca au audienta, suntem salvati.

ce mare lucru a castigat intre 98-2003? vad ca tot tineti la perioada asta?

  • 1
  • •••
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • •••
  • 45
Comentează