Comentarii (167)
ticbis
ticbis  •  01 Martie 2019, 02:20
Postat de crimson.veritas pe 01 Martie 2019, 01:20

Dupa transmiterile de activitate ale fostei sectii de fotbal (ca este una noua incepand cu 2017) ... din 1998, respectiv 2003 ... Clubul Sportiv al Armatei ... care a folosit numele 'Steaua Bucuresti' ... doar incepand cu perioada ceausismului tarziu si pana in zilele noastre ... nu mai are nici o treaba cu activitatea respectiva, si nu isi mai poate insusi, marketiza, comercializa ... nimic aferent acestei activitati. Iar dupa ultimele decizii ale instantelor, interdictia de a folosi numele 'Steaua' ... si decizia continuatorului de drept ... de a-si schimba denumirea in 'FCSB' ... nimic din aceste preformante nu mai pot fi asociate cu numele 'Steaua' ... daca vreti sa respectam decizile instantelor judecatoresti ... ad literam ... Legea Societatilor Comerciale ... Dica a jucat la FCSB (chiar daca echipa se numea legal / oficial altcumbva atunci) ... Boloni, Hagi au jucat la FCSB, FCSB a castigat ECC in 1986. Asa functioneaza dreptul comercial ... actuala denumire se aplica pentru toate performantele realizarile ... sa va dau un ex. sa intelegeti ... daca FC Barcelona isi schimba denumirea ... in 'La Roca' ... va trebui sa atributiti toate performantele respective ... echipei 'La Roca' ... nu conteaza ca le-a castigat cand se numea 'Barcelona'. LEGEA permite schimbarea denumirii, si coninuare de activitate ... trebuie sa Respectati Legea ... nu sa creati propria voastra 'Lege' ... 'Legea asa vreau Eu!' ... capitalismul (sau sportu) nu ar functiona dupa 'legea voastra'!

Like! Lucrurile stau exact asa cum le-ai explicat tu; speta este cat se poate de clara si realitatea mai mult decat evidenta. Ma indoiesc insa ca indivizi de nivelul lui "martinpen" au capacitatea de a procesa chestii mai complicate decat le permite limita propriului lor intelect. Sa ne intelegem; la urma urmei, sunt indivizi crescuti prin peluze, deci nu e cazul sa avem pretentii. Palmaresul echipei Austria Salzburg s-a transferat 100% la Casino Salzburg, iar acum este 100% la actuala Red Bull Salzburg; emblema, culorile, marca, sigla, numele... s-au schimbat de vreo trei ori in ultimii 10 ani! Palmaresul a ramas insa intact si apartine ultimei entitati ce continua activitatea de fotbal a inaintaselor. Exact acesta e si cazul Stelei; fotbalul acesteia a fost continuat neintrerupt de catre actuala FCSB, deci palmaresul sportiv ii apartine 100% din 1947 si pana in prezent. Sa NU se arunce nimeni sa invoce argumentul furtului echipei; asa ceva nici macar Talpan n-a indraznit pana acum, pentru ca n-are niciun argument in acest sens. Echipa a fost mutata de la armata la privat cu respectarea legilor acelor vremuri si, gata! Aaa... ca armata si-a revendicat dupa 15 ani numele si marca si a obtinut exclusivitatea acestora in instanta, N-ARE nicio legatura cu palmaresul sportiv al echipei actuale, oricum s-o numi ea!!! Prin urmare, actuala FCSB este fosta Steaua si verdictul instantei nu poate fi altul daca justitia functioneaza libera de alte constrangeri.

lucghencea
lucghencea  •  01 Martie 2019, 02:09

Clubul STEAUA Bucuresti are acte pentru fiecare an de activitate in competitiile sportive pana in 2002 iar in returul 2003 echipa STEAUA Bucuresti nu s-a inscris fiindca toti care apara niste infractori condamnati si escroci penali uita sa spunca ca becali si alti nemernici au falimentat cu rea credinta asociatia F.C. STEAUA si pe cale de consecinte au retrogradat clubul STEAUA din liga 1 . Asociatia non-profit trebuia sa infiinteze o societate care sa produca bani pentru asociatie si nu sa intre ilegal si asta e deja dovedit a ICCJ in componenta unei SA facuta pentru profitul lui becali societate desfiintata si deja declarata ilicita fara nicio cale de atac . STEAUA nu are nicio treaba cu becali si e dezonorant pentru clubul militar sa aiba vreo legatura cu persoane care se fac vinovate printre altele si de infractiunea de sechestrare de persoane pentru care in alte tari era condamnat la 10-15 ani detentie . STEAUA Bucuresti e clubul din Ghencea si toata gargara fecefeesebistilor esa e doar pentru cei care se amagesc cu ideea ca clubul care nu a fost si nu e STEAUA Bucuresti ar avea vreo treaba sau vreo legatura cu Ghencea .

crimson.veritas
crimson.veritas  •  01 Martie 2019, 01:20

Dupa transmiterile de activitate ale fostei sectii de fotbal (ca este una noua incepand cu 2017) ... din 1998, respectiv 2003 ... Clubul Sportiv al Armatei ... care a folosit numele 'Steaua Bucuresti' ... doar incepand cu perioada ceausismului tarziu si pana in zilele noastre ... nu mai are nici o treaba cu activitatea respectiva, si nu isi mai poate insusi, marketiza, comercializa ... nimic aferent acestei activitati. Iar dupa ultimele decizii ale instantelor, interdictia de a folosi numele 'Steaua' ... si decizia continuatorului de drept ... de a-si schimba denumirea in 'FCSB' ... nimic din aceste preformante nu mai pot fi asociate cu numele 'Steaua' ... daca vreti sa respectam decizile instantelor judecatoresti ... ad literam ... Legea Societatilor Comerciale ... Dica a jucat la FCSB (chiar daca echipa se numea legal / oficial altcumbva atunci) ... Boloni, Hagi au jucat la FCSB, FCSB a castigat ECC in 1986. Asa functioneaza dreptul comercial ... actuala denumire se aplica pentru toate performantele realizarile ... sa va dau un ex. sa intelegeti ... daca FC Barcelona isi schimba denumirea ... in 'La Roca' ... va trebui sa atributiti toate performantele respective ... echipei 'La Roca' ... nu conteaza ca le-a castigat cand se numea 'Barcelona'. LEGEA permite schimbarea denumirii, si coninuare de activitate ... trebuie sa Respectati Legea ... nu sa creati propria voastra 'Lege' ... 'Legea asa vreau Eu!' ... capitalismul (sau sportu) nu ar functiona dupa 'legea voastra'!

crimson.veritas
crimson.veritas  •  01 Martie 2019, 01:01
Postat de martinpen pe 01 Martie 2019, 00:18

Pai asta e confuzia. Becali nu a preluat nimic, el a infiintat. O societate comerciala, care se numea Steaua... Si confuzia este ca a angajat fostii jucatori de la CSA Steaua la el in societate... De-aia Dica sustine ca a jucat la Steaua... dar nu stie ce vorbeste... El a vazut numele Steaua, emblema pe piept si chiar a crezut. Confuzie alimentata si de presa care nu a dorit sa noteze diferenta intre cele doua entitati... Nu e ciudat ca nimeni din presa nu dezbate acest subiect? Daca a facut cineva o dezbatere, a fost doar un simulacru, menit sa creasca confuzia.

S-a discutat si-n dunga! De ce nu vreti sa asteptam ce zice instanta vizavi de Palmares? ...:)) Ce nu pare sa intelegeti nici voi, nici dica nici lica, nici ciupica ... e ca nimeni niciodata nu a jucat la 'Steaua' sau 'Dinamo' ...:)) Acestea sunt doar niste denumiri incomplete si inexacte ... ale unor cluburi sportive ... infiintate pe timpul lui NC ... existand ca structura juridica in forma de asociatii sportive sau societati. Acesti jucatori, antrenori ... au fost angajati sau colaboratori cu aceste entitati juridice ... ei nu 'au jucat la Steaua' ... au jucat la echipe si au fost angajati la niste societati ... care au Purtat pentru o perioada ... denumirea 'Steaua', 'Dinamo' ... aceasta denumire poate fi schimbata oricand ... activitatea specifica unei sectii / ramura de activitate ... poate fi transferata oricand catre alta societate ... catre poate avea alta denumire (cazul nostru) ... Lansand la o parte ... chestiunea de continuitate de activitate (deci palmares) pe care o va re-confirma instanta de judecata ... voi aveti deficiente grave in a intelege legislatia comerciala din romania ... si cum functioneaza fenomenul business ... juridic si economic! Dica a mereu angajat la societati ... care au continuat activitatea 1947-x ... care chiar au avut legal in denumire cuvantul 'Steaua' ... astazi continuatorul este FCSB. Interzicera folosirii cuvantului respectiv ... nu actioneaza retroactiv ... si nu produce nici un efect vizavi de denumirea echipei pe timpul lui Dica!

ticbis
ticbis  •  01 Martie 2019, 00:39
Postat de martinpen pe 01 Martie 2019, 00:18

Pai asta e confuzia. Becali nu a preluat nimic, el a infiintat. O societate comerciala, care se numea Steaua... Si confuzia este ca a angajat fostii jucatori de la CSA Steaua la el in societate... De-aia Dica sustine ca a jucat la Steaua... dar nu stie ce vorbeste... El a vazut numele Steaua, emblema pe piept si chiar a crezut. Confuzie alimentata si de presa care nu a dorit sa noteze diferenta intre cele doua entitati... Nu e ciudat ca nimeni din presa nu dezbate acest subiect? Daca a facut cineva o dezbatere, a fost doar un simulacru, menit sa creasca confuzia.

Gresit! Becali n-a infiintat NICIO societate!!! FC Steaua Bucuresti SA a fost infiintata de catre AFC Steaua Bucuresti, prin votul in unanimitate al generalilor ce controlau asociatia al carei presedinte era Viorel Paunescu. Infiintarea societatii FC Steaua Bucurest SA s-a votat in sedinta publica oficiala a Adunarii Generale a Asociatiei FC Steaua Bucuresti. Scopul a fost de a muta echipa de fotbal de la asociatia falimentara pe o societate noua, pe actiuni. Becali, in baza milioanelor de dolari cu care a finantat asociatia, detinea prin acte notariale atat drepturile federative ale majoritatii jucatorilor, cat si alte infuzii de capital in club. Prin urmare, asociatia generalilor a decis sa aloce actiunile la societatea nou infiintata proportional cu sumele investite: Becali a primit cca 85% din actiuni, Piturca cca 10% din actiuni, altii (in total) restul de 5% din actiuni. Ei, vezi, asa a ajuns Becali patronul clubului; pentru ca asa au decis generalii lui Talpan!!!:)

881165428637603
Sorin Sfetcovici  •  01 Martie 2019, 00:28
Postat de martinpen pe 01 Martie 2019, 00:18

Pai asta e confuzia. Becali nu a preluat nimic, el a infiintat. O societate comerciala, care se numea Steaua... Si confuzia este ca a angajat fostii jucatori de la CSA Steaua la el in societate... De-aia Dica sustine ca a jucat la Steaua... dar nu stie ce vorbeste... El a vazut numele Steaua, emblema pe piept si chiar a crezut. Confuzie alimentata si de presa care nu a dorit sa noteze diferenta intre cele doua entitati... Nu e ciudat ca nimeni din presa nu dezbate acest subiect? Daca a facut cineva o dezbatere, a fost doar un simulacru, menit sa creasca confuzia.

Pontiu Pilat a decis ca Iisus Hristos să fie răstignit și omorât. Ok? Dacă pe fiul lui Dumnezeu, oamenii lau condamnat pe nedrept, eu nu cred în dreptate pe lumea asta, nu doar în România, oriunde..... Păcat de fanii Stelei, fcsb, oricare ar fi, dar să nu mai vorbim de dreptate. Nu există

martinpen
martinpen  •  01 Martie 2019, 00:18
Postat de ticbis pe 01 Martie 2019, 00:16

Daca tu ai impresia ca milioane de stelisti au asteptat ca cineva, fie el si Becali, sa le spuna care e Steaua, fie esti naiv, fie nu prea te ajuta intelectul. Cand Becali a preluat Steaua, absolut nimeni nu a confundat-o cu altceva, nici macar tu!:))) Pana in prezent, este aceeasi echipa ca si atunci! E limpede! Canta la alta masa!!!

Pai asta e confuzia. Becali nu a preluat nimic, el a infiintat. O societate comerciala, care se numea Steaua... Si confuzia este ca a angajat fostii jucatori de la CSA Steaua la el in societate... De-aia Dica sustine ca a jucat la Steaua... dar nu stie ce vorbeste... El a vazut numele Steaua, emblema pe piept si chiar a crezut. Confuzie alimentata si de presa care nu a dorit sa noteze diferenta intre cele doua entitati... Nu e ciudat ca nimeni din presa nu dezbate acest subiect? Daca a facut cineva o dezbatere, a fost doar un simulacru, menit sa creasca confuzia.

1308366822566907
Andreea Lidia Sfetcovici  •  01 Martie 2019, 00:14
Postat de martinpen pe 01 Martie 2019, 00:12

Nu. Nu Armata a tras in oameni. Securitatea, e alta mancare de peste... Armata a fraternizat cu poporul, de-aia a fost sinucis generalul Milea...

Auzi ma, pai JUSTITIA ia condamnat pe unii generali romani cu executare pentru ca armata romana a tras in romanii, nu teorii conspirative. Aceeasi justitie cu care Talpan isi face dreptate sau acum nu e corect?

ticbis
ticbis  •  01 Martie 2019, 00:16
Postat de martinpen pe 01 Martie 2019, 00:01

Eu zic ca Talpan are dreptate. Trebuie lasat sa isi exprime parerile, bazate pe legi si regulamente. Omul a demonstrat clar in instanta cum Becali a incercat si aproape a reusit sa induca in eroare opinia publica, facand oamenii sa creada ca actuala fcsb ar fi fosta Steaua.

Daca tu ai impresia ca milioane de stelisti au asteptat ca cineva, fie el si Becali, sa le spuna care e Steaua, fie esti naiv, fie nu prea te ajuta intelectul. Cand Becali a preluat Steaua, absolut nimeni nu a confundat-o cu altceva, nici macar tu!:))) Pana in prezent, este aceeasi echipa ca si atunci! E limpede! Canta la alta masa!!!

martinpen
martinpen  •  01 Martie 2019, 00:12
Postat de Andreea Lidia Sfetcovici pe 01 Martie 2019, 00:06

Nu armata a tras in oameni in decembrie ? a fost bine nu? dupa capul tau

Nu. Nu Armata a tras in oameni. Securitatea, e alta mancare de peste... Armata a fraternizat cu poporul, de-aia a fost sinucis generalul Milea...

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 17
Comentează