Articol de GSP - Publicat miercuri, 11 martie 2015 00:00 / Actualizat miercuri, 11 martie 2015 09:29
Steaua a avut în ultima vreme tot mai multe probleme în ceea ce priveşte marketing-ul şi promovarea, însă dacă s-ar uita trei eşaloane mai jos ar observa cum o formaţie din Liga a 4-a le poate da lecţii lejer.
La 28 de ani, Sebastian Novovici este atît liderul galeriei, cît şi al celor de la ASU Timişoara, formaţie care de la anul ar putea fi prima de Liga a treia condusă de fani.
Acesta a oferit un interviu în exclusivitate pentru ediţia tipărită a Gazetei Sporturilor în care a vorbit, printre altele, despre organizarea clubului de pe Bega şi despre marketing-ul acesteia.
"Avem 10-15 oameni care se ocupă de ASU pe partea de finanţe, de marketing. Toţi sîntem din galerie. De exemplu, graficianul, cel care ne-a făcut site-ul, a lucrat pentru Şahtior Doneţk şi Bayern.
Sîntem foarte activi pe internet, reţele sociale. Contează mult de tot. Apoi, am lansat o aplicaţie de mobil, liveTEXT cînd jucăm în liga a 4-a. Pe partea de video ne ajută stuenţii Politehnicii. Le trebuie şi lor practică.
Vindem foarte multe produse promoţionale. Cel puţin 1.000 de tricouri s-au dat, fulare, eşarfe. La meciul cu Ripensia am vîndut tot ce am avut. Am scos 8.000 de lei. Ca să promovăm meciul, trimitem afişul celor care sînt la serviciu. Aceştia îl printează şi, apoi, îl lipesc în drum spre casă", a spus Sebastian Novovici, liderul de galerie al lui ASU Timişoara.