Comentarii (21)
richardfoss
richardfoss  •  11 Martie 2015, 21:38
Postat de laurentiuci pe 11 Martie 2015, 18:16

tu esti un exemplu. negativ. asta e clar. noi pe aici prin romania ii zicem imprimanta, nu printer si la ink ii zicem simplu, cerneala. si romanul sigur nu "sa" nascut hot. poate s-a.

PENTRU: laurentiuci I don't give a shit cum se zice la voi la cuca macai la printer si la ink. Nu despre gramatica si punctuatie este pagina asta. Dar esti prea prost sa intelegi continutul. Esti ca ala care mananca hirtia si arunca ciocolata :-)

tm1
tm1  •  11 Martie 2015, 20:18
Postat de adi_stelistul pe 11 Martie 2015, 12:11

Da, e foarte clar. Cred ca se vor napusti voluntarii sa munceasca degeaba pentru Steaua. E un model imposibil de reprodus pentru ca vorbim de circumstante speciale. Credeti ca la Poli. lui Iancu s-ar fi facut la fel? Aici e un entuziasm al unor suporteri (absolut laudabil, sa ne intelegem - respect ce fac ei acolo!), dar care nu se poate repeta la Steaua. Sau la vreo alta echipa din liga 1. Apropo, numai Steaua are de invatat, ceilalti stau perfect? Mai nou toata lumea are de dat lectii celor care, pana la proba contrarie, sunt primii. Nu e cam ... ciudat?

Asa este.La Poli pe vremea lui Iancu nu se tiparea nici macar un program de meci.La noi, cand ai un investitor/patron capusar al bugetului de stat si care (vorba manelistilor) "baga banu' fara numar" , nu ai nevoie ( sau crezi ca nu ai nevoie) de promovarea echipei.In ce priveste Politehnica de azi , cred ca ne vom descurca prin socios/vanzare de articole/donatii/sponsori atrasi samd pana in div B dupa care cred ca vom gasi sponsori puternici pt a promova in prima liga si asta tocmai datorita organizarii de marketing/promovare.Cel putin asta incercam.

tm1
tm1  •  11 Martie 2015, 19:45
Postat de richardfoss pe 11 Martie 2015, 15:53

Ca să promovăm meciul, trimitem afişul celor care sînt la serviciu. Aceştia îl printează şi, apoi, îl lipesc în drum spre casă"Mentalitate de pe timpul comunismului cu furatul de la servici. Cumpara un printer si plateste pentru ink (nu fura de la locul de munca). Dar am uitat Romanul sa nascut hot (nu poet). Cel putin asa sa lansat in Europa.

cei care printeaza afisele "la serviciu" sunt proprii lor patroni, stai linistit.

laurentiuci
laurentiuci  •  11 Martie 2015, 18:16
Postat de richardfoss pe 11 Martie 2015, 15:53

Ca să promovăm meciul, trimitem afişul celor care sînt la serviciu. Aceştia îl printează şi, apoi, îl lipesc în drum spre casă"Mentalitate de pe timpul comunismului cu furatul de la servici. Cumpara un printer si plateste pentru ink (nu fura de la locul de munca). Dar am uitat Romanul sa nascut hot (nu poet). Cel putin asa sa lansat in Europa.

tu esti un exemplu. negativ. asta e clar. noi pe aici prin romania ii zicem imprimanta, nu printer si la ink ii zicem simplu, cerneala. si romanul sigur nu "sa" nascut hot. poate s-a.

altona
altona  •  11 Martie 2015, 17:52

Sa mai comentez vizavi de cele o mie de tricouri si fulare vindute. Timisoara este un oras mare (mai aproape de Viena decit de Bucuresti, spun timisorenii) si are o singura echipa. Pe baietii de la rugby nu-I pun la socoteala pentru ca nu cred ca aduna 800 de martori la meci. Deci, echipa Timisoarei a vindut "o mie de tricouri si fulare". Cred ca singurul lucru care se impune este construirea unui nou stadion modern la Cluj deoarece celelate doua se dovedesc neincapatoare. Romania are nevoie de multe stadioane moderne (goale). Timisoara vinde o mie de tricouri si fulare, record de marketing.

richardfoss
richardfoss  •  11 Martie 2015, 15:53

Ca să promovăm meciul, trimitem afişul celor care sînt la serviciu. Aceştia îl printează şi, apoi, îl lipesc în drum spre casă"Mentalitate de pe timpul comunismului cu furatul de la servici. Cumpara un printer si plateste pentru ink (nu fura de la locul de munca). Dar am uitat Romanul sa nascut hot (nu poet). Cel putin asa sa lansat in Europa.

mickey13
mickey13  •  11 Martie 2015, 13:11

Excelent spiritul de intiativa si voluntariatul baietilor alora. Dar dupa cele 2, trebuie sa spui STOP. Presupunand ca echipa ar promova in Liga1, cu 8000 de lei poti doar sa cumperi 3 mingi si 2 perechi de ghete pt jucatori. ATAT! Nu zic ca nu-i un inceput, dar este doar un fir de praf intr-un desert... Ca o echipa sa traiasca din marketing si bilete, trebuie 50.000 de spectatori meci de meci, bilet de 10 euro, si, pe langa bilet, trebuie sa cumpere si produse de inca vreo 5 euro... In felul asta ai ceva sanse sa nu retrogradezi. Grosul este compus din sponsori si drepturi TV. Or o echipa mica nici sponsori nu are si nici din TV nu primeste prea mult... Oricum: Succes!

asdc
asdc  •  11 Martie 2015, 13:00

daca vor muncii la fel de bine in 50 de ani vor promova in liga 1

altona
altona  •  11 Martie 2015, 12:29

Rapid si-a facut fan-shop. La preturile pe care le practica, are sa vinda 3000 de tricouri si fulare. Restul suporterilor isi vor cumpara din piata. Chestia asta se aplica la oricare dintre echipele din Romania deoarece veniturile sint foarte mici. Deocamdata, marea masa a suporterilor (indiferent de club) isi poate achizitiona un pix si un breloc. Ca sa vinzi 20 000 de tricouri pe sezon trebuie sa te adresezi unui public cu venituri pe masura. Steaua si-a facut muzeu. As vrea sa stiu citi oameni au platit zece lei ca sa viziteze acel muzeu. Trei pe luna? Poate ar fi buna si o parcare cu plata. Citi suporteri ar plati 15 lire sterline ca sa mearga cu masina la meci?

steaua024
steaua024  •  11 Martie 2015, 12:17

"Realitatea" paralela ! :)) Subiect de...sueta si...click-uri...

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează